Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Salutări, Îți dorești un job în domeniul financiar-bancar și limba italiană sau germană se numără printre pasiunile tale? Dacă răspunsul tău este unul pozitiv, atunci acesta poate fi următorul tău job! Una dintre cele mai mari companii cu deschidere internațională caută pasionați de limba italiană sau germană pentru un rol de Referent de specialitate financiar-bancar. Activitatea presupune: - comunicarea prin e-mail cu angajații companiei din Italia/Austria; - deschiderea și închiderea de conturi; - oferirea diverselor informații legate de procesele bancare; - crearea de documente în acord cu anumite proceduri prestabilite; - monitorizarea și prevenirea fraudelor din sistemul bancar; - blocarea/deblocarea cardurilor de credit/debit; - procesarea și verificarea tranzacțiilor bancare. Ce este necesar să ai? - studii universitare în curs de absolvire sau finalizate; - competențe lingvistice medii (engleză și italiană/germană la nivel A2-B1); - dorința de a învăța și un mindset pozitiv. Programul este full time, de luni până vineri. Sediul companiei este în Pipera. Nu este nevoie de experiență în domeniu, deoarece se oferă training. Mediul de lucru este unul cât se poate de prietenos și profesional, iar oamenii mereu acolo pentru a-ți oferi tot suportul pe care ți-l dorești. Dacă ceea ce ai citit ți-a stârnit interesul, mi-ar plăcea să ne cunoaștem în cadrul unei discuții. Mulțumesc și o zi frumoasă!

  • CANDIDATUL IDEAL Cerințe: - Absolvent studii superioare tehnice sau economice (preferabil, dar nu obligatoriu); - Cunoștințe avansate de limba Engleză; - Abilități de comunicare și negociere; - Capacitate de prioritizare, analiză, previzionare și monitorizare; - Capacitate de a gestiona termenele limită; - Atitudine pozitivă, spirit de echipă; - Orice alte certificări în domeniu constituie un avantaj. DESCRIEREA JOBULUI Responsabilități: - Analizează informațiile referitoare la proiecte noi (dosar proiect, desene piese – plan 2D, caiete de sarcini, norme încercări piese, fișe tehnice de materiale, planning repere); - Identifică potențialii furnizori și face corespondența cu aceștia pentru a obține oferte tehnico-comerciale aferente materiilor prime, componentelor necesare; - Analizează ofertele furnizorilor prețuri, termene de livrare, termene de plată, cantitate minimă/livrare; - Face corespondența cu furnizorii în vederea negocierii și obținerii unor condiții comerciale cât mai avantajoase; - Evaluează/selectează furnizorii care îndeplinesc cerințele de calitate solicitate de clienți, oferă condiții comerciale avantajoase de colaborare, confirmă capacitatea de producție pentru cantitățile anuale de materii prime, componente estimate informează responsabilii din departamentul comercial/tehnic în legătură cu ofertele primite (pentru materii prime și componente) și aleg impreună oferta cea mai avantajoasă. Oferim: - Salariu motivant; - Pachet asigurare medicală privată; - Tichete de masă; - Transport asigurat spre și de la locul de muncă; - Posibilitate de dezvoltare a carierei; - Training pentru formare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru plăcut, dinamic; - Posibilitatea de a lucra într-un domeniu care se află într-o continuă expansiune. DESCRIEREA COMPANIEI Înființată în anul 1994, Delta Invest este unul dintre liderii pieței din România în cercetare-dezvoltare repere injectate din mase plastice, proiectare-construcție matrițe și injecție mase plastice.

  • Angajam 2 muncitori necalificati pt mai multe detalii la nr de tlf 0723916763 sau 0733353830 ATENTIE ANUNTUL ESTE PT CEI DIN SINAIA SAU DIN ZONA

  • Depozit en-gross Savcom angajeaza contabil-contabilitate primara. Relatii la telefon 0751/601.296

  • Depozit en-gross Savcom angajeaza contabil-contabilitate primara. Relatii la telefon 0751/601.296

  • Contabil Sef - Contabil Senior - Cluj-Napoca *Calea Baciului Oras de lucru: Cluj-Napoca Industrie: Comert Departament: Economic / Financiar / Contabilitate Obiectivul postului: Coordonarea si administrarea activitatii departamentului Financiar-Contabil. Cerințe: • Studii superioare in domeniul economic; • Experienta de minim 3 ani in departament de contabilitate; • Cunostinte in utilizarea programului Contabil; • Certificare Expert contabil - CECCAR (reprezinta un avantaj); • Cunoasterea legislatiei fiscale, contabilitate financiara si de gestiune; • Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point); • Persoana organizata, atentie la detalii, abilitati de comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa; • Confidentialitate asupra informatiilor interne si externe. Principalele responsabilități: • coordoneaza activitatea departamentului Financiar-Contabil • intocmeste si verifica balanta lunara; • intocmeste si verifica declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale; • intocmeste si verifica bilantul la sfârsitul fiecarui an financiar; • intocmeste declaratiile solicitate de Institutul National de Statistica, BNR, Fondul de Mediu, etc; • verifica documentele justificative si le avizeaza in conformitate cu normativele in vigoare; • organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului, urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; • evidenta inregistrarilor contabile; • stabilirea si respectarea termenelor limita stabilite conform conditiilor contractuale; • intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale; • intormirea si revizuirea balantei de verificare; • intocmirea si depunerea bilanturilor; • intocmirea situatiilor financiare; • intelegerea rapida a nevoilor mereu in schimbare ale clientilor si punerea in practica a celor mai bune solutii pentru implementarea acestora. Ofertă: • Mediu de lucru placut. • Posibilitate de dezvoltare profesionala. • Echipa tanara. • Cultura organizationala bazata pe respect si valori bine definite. • Pachet salarial avantajos.

  • Caut sa colaborez cu firme de contabilitate care au nevoie de servicii de introducere a datelor de contabilitate primara conform documentelor puse la dispozitie de dumneavoastra in programul de contabilitate Tel: 0770624197

  • SC Vranlact SA, cu sediul in Focsani,str.Calea Munteniei nr.1, angajeaza in conditiile legii, full-time ,OPERATOR introducere si validare date , optime cunostinte ale pachetului Office, Word, Excel, bune abilitati de relationare cu clientii. Cv-urile pot fi trimise pe adresa de email:

  • angajam asistent manager cu cunostinte de contabilitate primara sector 2 , program l/v cv tel 0736572241

  • Societate comerciala este in cautarea unei persoane cu experiență în contabilitate. Așteptăm CV-urile persoanelor interesate la următoarea adresă de email : - Cerinte:- cunostinte operare conturi bancare - de inregistrat facturi in programul de contabilitate - cunostinte operare token pentru plati furnizori/clienti - experienta in folosirea programului winmentor - urmărirea facturilor cu termen scadent și realizarea plăților Program de lucru : 8 ore de Luni până Vineri

  • Ai obosit sa aranjezi actele? Sa le introduci in sistemul informatic si sa le predai firmelor cu care colaborezi? Esti la carma unui cabinet de contabilitate care este solicitat din punctul de vedere al "detaliilor". Te rog sa lasi un mesaj si te asigur ca iti va raspunde o persoana responsabila , atenta si riguroasa. Daca ai petrecut 40 de secunde citind acest anunt si stii pe cineva care are nevoile pentru care eu ofer solutii, ofera-i acest "bonus" :) abia astept sa va intalnesc

  • Alătură-te echipei ExpertMind, pe un post de Casier Servicii Clienți (Front- Office)! Se solicită: - experiență de minim 1 an în contabilitate (primară) și casierie; - spirit de echipă, deschidere spre învățarea de lucruri noi; - excelente abilități de comunicare și relaționare; - flexibilitate, atenție la detalii, implicare. Principalele responsabilități: - realizarea activităților de casierie (încasări cash/ POS); - înregistrarea extrasului bancar în softul de gestiune și actualizarea sold-urilor clienților; - facturarea serviciilor ocazionale; - comunicarea cu clienții pe linie de sold, detalii facturi emise; - recepția documentelor interne; - suport în activitatea de recuperări creanțe; - colaborarea cu alte departamente în vederea soluționării cererilor clienților. Ce îți oferim: - salariu motivant, în funcție de cunoștințe și experiență; - tichete de masă; - decontarea transportului; - zi de naștere liberă; - bonus de fidelizare pentru recomandarea unui client extern; - bonus de fidelizare pentru recomandarea unui angajat (potențial candidat care este recrutat); - bonusari suplimentare cu ocazia: Paște, Crăciun; - oportunități de dezvoltare a carierei în cadrul organizației; - șansa de a face parte dintr-o echipă cu o pregătire profesională solidă, dinamică și motivată.

  • Description Looking for Accountant Staff Job Key Details Draft monthly statements through collecting data, evaluating and investigating variances Generate management and statutory reports Manage budget preparations Generate monthly account reconciliations Support and prepare monthly close procedures Generate regular consolidated deposits of cash received Undertake budgeting and forecasting activities Document and monitor internal controls Monitor and settle past due accounts and vendor invoices Preserve general ledger through transferring subsidiary accounts Job Qualifications and Experience Should hold an Accounting Degree Possession of CPA qualification At least two to three years of experience in the accounting experience Excellent communication and interpersonal skills Proficiency in Ms Office suite including the ability to use the accounting software including Quickbooks Should be able to work in a fast-paced environment Must be fluent in English, ability to speak Arabic will be a plus Should be able to pay attention to details Application Procedure: All qualified candidates are encouraged to upload their recently updated CVs Requirements Must speak English Ready to join immediately Provisions Salary: to be discussed Employment visa provided Transportation provided Housing provided Medical insurance provided POST YOUR CV

  • Economist cu experienta doresc angajare, rog și ofer seriozitate!

  • Candidatul ideal Studii Superioare - Contabilitate; 3 ani experienta pe un post similar; Cunostinte de operare PC, de folosire a pachetului Microsoft Office si cunostinte generale de operare soft-uri contabile; Spirit de observatie, atentie pentru detalii si abilitati de rezolvare a problemelor; Spirit de echipa si proactivitate, bune abilitati de comunicare; Responsabilitate şi seriozitate Descrierea jobului Înregistrarea contabilă a operaţiunilor efectuate în numerar şi prin transfer bancar; Verificarea şi inregistrarea deconturilor si a facturilor; Gestionarea documentelor cu regim special (chitanţe, facturi, etc.); Asigurarea unei evidenţe complete şi clare a documentelor primare; Operarea in sistemele de contabilitate ale Companiei; Efectuarea de plati utilizand sistemele de plati electronice ale Companiei;

  • Fie ca iti doresti un loc de munca stabil sau doar un job pe durata determinata, poti sa il gasesti la CIT One. Si iti mai dam o serie de motive ca sa iti placa sa lucrezi la noi: o platim intotdeauna salariul la timp o acordam tichete de masa in valoare de 15 lei pentru fiecare zi lucratoare o inregistram si platim toate orele lucrate o rasplatim munca de noapte cu 30%, pe cea de weekend cu 25% si orele suplimentare cu 75% o bonusuri in functie de performanta o platim taxele integral pentru tot salariul tau, nu doar pentru minimul pe economie o iti dam posibilitatea sa inveti lucruri noi si sa avansezi. Tel. 0732.302.082

  • Cerinte : - experiență anterioară în domeniu de min. 2 ani; - absolvent al unei facultăți de profil sau a unor cursuri de contabilitate autorizate. - cunoștințe bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicații informatice specifice desfășurării activității); - cunoașterea programului Saga - cunostinte in domeniul resurselor umane.

  • SC RAFA PLAST SRL, avand ca obiect de activitate productia de mase plastice, angajeaza contabil pentru contabilitate completa, inclusiv bilant. Cerinte: Experienta minim 3 ani Bune cunostiine operare PC ( microsoft office) Cunostiine WINMENTOR reprezinta un avantaj. Rezistenta la stres CV la email :

  • Daca esti in cautarea unui loc de munca care sa iti ofere provocari zilnice si un venit permanent, atunci te astept in echipa noastra de profesionisti.Relatii la 0754.060.969. Vei fi responsabil de coordonarea activitatii zonei alocate atat din prisma vanzarilor, a promovarii produselor cat si a colectarilor.

  • societate privata ...angajeaza operator evidenta primara part time

  • Salveaza cautarea