Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Consultant fonduri europene Cerinte: - minim o limba straina - Engleza/ franceza / rusa/ spaniola (vorbit si scris); - minim 2 ani experienta în scrierea şi implementarea de proiecte cu finanţare nerambursabilă; - cel puțin un proiect cu finanțare nerambursabila implementat cu succes (PNDR, POSCCE, POSDRU, POC, POR); -se cauta persoane cu studii in domeniul economic, care au cunoștințe privind realizarea unui bilanț prescurtat, cont-profit pierdere, cash-flow; -cunoștințe privind derularea activităților economice (societati comerciale, contabilitate); - cunoștințe bune de lucru in Pachetul Microsoft Office; - abilitati conceptuale in realizarea de materiale scrise; - persoana organizată și atentă la detalii; - persoana ambitioasa și responsabilă, cu bune abilități de comunicare; Atitudinea optimista, entuziasmul și abilitățile de rezolvare a problemelor sunt cu siguranța o necesitate. Responsabilitati: - Analiza oportunităților de finanțare existente și identificarea continua de noi oportunități de finanțare - Consilierea clienților privind accesarea fondurilor europene, identificarea si recomandarea celor mai optime surse de finanțare in acord cu nevoile clientului - Asistarea clienților pe întreaga perioada a derularii proiectelor si pe perioada de monitorizare a a acestora - Evaluarea criteriilor privind respectarea condițiilor de eligibilitate - Intocmirea documentatiei specifice in vederea obtinerii finantarii nerambursabile, precum: Plan de Afaceri, Studii de fezabilitate, Cereri de finanțare, Analize cost-beneficiu, alte documente prevăzute prin Ghidul programului de finanțare - Analiza fezabilitatii economico-financiare a investiției - Realizare cashflow financiar, calcul indicatori de performanta si sustenabilitate financiara (fluxul de numerar, valoarea actualizata neta, rata interna de rentabilitate etc.) - Estimare cost al investiției prin întocmirea bugetului investiției pentru fiecare obiectiv prevăzut prin documentația de proiect in acord cu legislația națională in vigoare - Elaborarea diferitelor scenarii tehnico-economice, a previziunilor financiare si indicatorilor financiari ca parte integrata documentatiei de finantare - Selectarea si justificarea corespunzătoare a scenariilor tehnico-economice recomandate pentru realizarea investiției - Verificarea conformitatii tehnico-administrative a documentelor anexe ale proiectului in acord cu cerințele programului - Gestionarea relației cu clienții pe parcursul elaborarii si derularii proiectelor - Asigurarea managementului pentru implementarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă - Întocmirea documentațiilor specifice implementării proiectelor: dosare de achizitie, cereri de prefinanțare/rambursare/ plata, rapoarte tehnico-financiare si de progres, notificari, acte aditionale etc. - Organizarea si derularea procedurilor de achiziții, asistenta acordata beneficiarilor in utilizarea acestora

  • Societate de contabilitate si expertiza contabila cu o vechime de peste 15 ani : angajeaza contabil sef. Cerinte : - cunostinte solide de contabilitate inclusiv declaratii si bilant, - experienta in contabilitate minim 10 ani, - cunoscator program contabilitate SAGA , - absolvent studii economice, - bun utilizator Office - abilitati de organizare, planificare si lucru in echipa, - persoana responsabila, serioasa, dinamica , sociabila, cu bune abilitati de comunicare Beneficii : - pachet salarial corelat cu experienta si performanta, - contract de munca perioada nedeterminata, norma intreaga, - mediu de lucru placut si posibilitati de dezvoltare in cadru companiei . C.V. la adresa , Telefon : 0766333433

  • Cautam, pentru depozitul Profelis din Cluj o persoana pentru pozitia de OPERATOR FACTURARE CANDIDATUL IDEAL: Studii medii/ superioare economice; Bune cunostinte de operare PC; Cunostinte de contabilitate primara; Experienta in utilizarea de programe de facturare / gestiune; Experienta in operari contabile de contabilitate primara; Bune abilitati de relationare, comunicare si lucru in echipa. RESPONSABILITATI: Facturarea produselor catre clienti pe baza comenzilor si ofertelor primite de la agentii de vanzari, dar si in mod direct de la clientii ocazionali Operarea tranzactiilor cu cardul Incasarea cash a contravalorii produselor Gestionarea Registrului de casa Duce facturile si le programeaza pentru transport BENEFICII: 1. Pachet salarial motivant format din salariu fix si bonuri de masa; 2. Zile suplimentare la concediul de odihnă în functie de vechime; 3. Posibilitea de a achizitiona produsele si serviciile companiei la preturi preferentiale; 4. Diverse bonusuri ocazionale; 5. Traininguri interne, mediu de lucru placut; 6. Posibilitatea de a avansa in cariera. Suna la 0770 937 736 sau trimite CV-ul pe adresa:

  • Angajam Sef birou Serviciu Contabilitate in Timisoara Cerinte: - Studii economice; - Experienta de minim 5 ani in departament contabilitate; - Cunostinte de operare MS Office - avansat; - Cunostinte solide privind legislatia financiar-contabila; - Atentie la detalii; - Rigurozitate si consecventa; - Capacitate de analiza si sinteza informatiei; - Abilitati de planificare si organizare a activitatii; - Capacitate de identificare si rezolvare a problemelor; - Abilitati de comunicare si interactiune; CV ul il puteți trimite pe adresa : Tel de contact 0746882507

  • SC Ameco Renewable Energy SRL angajeaza Operator introducere si validare date. Cerinte: dorinta de invatare si abilitati de adaptare, cunostinte de contabilitate primara. CV-urile se pot depune pana cel tarziu in data de 31.07.2018 pe adresa de email contab@ameco.ro sau la sediul firmei din Joseni nr 1, jud. Harghita.

  • Casa de schimb valutar din Dumbravita angajeaza casier cu sau fara experienta pentru Weekend , de la 8 la 20 ! Informatii la 0724 363738

  • Salveaza cautarea