Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate comerciala de constructii angajeaza functionar contabilitate si resursa umana. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr. de fix 0374932654 sau 0758073335

  • Societate cu sediul in Bacau angajeaza contabila-asistent manager. Persoanele interesate trebuie sa detina permis de conducere categoria B. Relatii la telefon; 0234-517657 . CV-urile se pot trimite pe adresa :

  • Firma de contabilitate cu sediul in Bucuresti sector 5, angajeaza contabil si oprator date contabile Orar de lucru luni -vineri 8.30-17 Contact 0720957036

  • Caut urgent contabila pentru o intreprindere individuala/domeniul constructii! Mai multe detalii pe whats App la nr de tel +49151543620195

  • Angajam persoana pentru contabilitate primara Candidatul ideal - Experienta anterioara in lucrul cu documente si programe contabile - Absolvent studii superioare ( de preferat Specializarea Contabilitate si informatica de Gestiune) - Bune abilitati utilizare Microsoft Office (Word, Excel) - Persoana meticuloasa, responsabila si serioasa - Abilitati de lucru in echipa - Engleza – nivel mediu Descrierea jobului - Inregistreaza documente contabile in program de contabilitate (facturi, chitante, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, alte documente) - Inregistreaza deconturile, verifica foile de parcurs - Transmite informatiile necesare pentru diverse declaratii/documente non-contabile (declarative de mediu, Intrastat) - Inregistreaza incasarile si platile conform extrasului si a registrului de casa - Organizează circuitul documentelor și înregistrează în mod cronologic în evidența contabilă; - Mentine evidenta si documentele financiare ale societatii in vederea transmiterii catre firma de contabilitate si a arhivarii - Participa in mod activ la inventar si mentine o relatie permanenta cu gestionarii si ceilalti angajati - Intocmește situații și rapoarte financiar-contabile catre conducere - Tine legatura permanent cu firma de medicina muncii, PSI, autoritatile locale, - Transmite catre firma de contabilitate toate documentele angajatilor (contracte/incetari/solicitari de adeverinte, pontaje, alte situatii) Te asteptam in echipa noastra daca iti doresti mediu de lucru placut. Salariu fix, negociabil in functie de experienta.

  • Angajam operator facturare / relatii clientii magazin online ceai si cafea. Responsabilitati: - mentinerea relatiei cu clientii - gestionarea bazei de date cu clienti/produse/actualizare preturi pe site - intocmirea documentelor (facturi, chitante, avize, AWB-uri, NIR-uri) - urmarirea stocului de produse Cerinte: - cunostinte foarte bune de PC (Microsoft Office - Word, Excel) - engleza nivel mediu - bune abilitați de comunicare atat cu clientii cat si cu colegii - capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor - experienta anterioara constituie un avantaj Te asteptam in echipa noastra daca iti doresti mediu de lucru placut, cu colectiv tanar, posibilitate de dezvoltare personala. Salariu fix, negociabil in functie de experienta. Daca vrei sa ne cunoastem, trimite-ne CV-ul tau. Detalii la telefon: 0735700071

  • Daca doriti sa reduceti costurile afaceri , apelati la profesionisti . Avem experienta indelungata in fiscalitate si contabilitate Oferim servicii de consultanta ajutandu-va sa va organizati eficent serviciul de contabilitate si resurse umane . Alocati timp afacerii si lasati in sarcina noastra taxele si impozitele. Noi va dam solutia !

  • Societate care asigura servicii de audit, consultanta fiscala si contabilitate isi mareste echipa! Cerinte: - Absolvent de la Facultatea de Finanțe / Contabilitate ; - Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală în limba engleză - Abilități IT competente (Word, Excel, Power Point) - Cunostinte de contabilitate si de fiscalitate - Persoana organizata, cu bune abilitati de prioritizare, gandire analitica si sintetica - Buna capacitate de comunicare si disponibilitate pentru invatare si dezvoltare - Cunostinte SAGA Responsabilitati: - Asigura evidenta contabilitatea a diversilor clienti ai companiei ; - Completarea ,inregistrarea si transmiterea on-line a declaratiile fiscale precum si completarea ordinele de plata pentru taxele si impozitele datorate de catre clientii societatii; - Completarea situatiile financiare si a diverselor raportari solicitate de catre clienti - Indosarierea documentelor contabile si arhivarea acestora conform legislatiei in vigoare. Astept Cv-ul dvs la adresa

  • Cerinte: -Studii superioare finalizate -Experienta SAGA -Cunostinte contabilitate si fiscalitate -Cunostinte lb.engleza Responsabilitati: -Asigura evindeta contabila a diversilor clienti ai companiei -Intocmeste, inregistreaza si transmite on-line declaratiile fiscale -Intocmeste ordinele de plata -Intocmeste situatii financiare etc

  • Angajam contabil junior: cu sau fara experienta pentru ocuparea unui post liber in departamentul de contabilitate a unei firme de distributie de produse promotionale. Contabilitate primara. Necesar cunostinte nivel mediu limba engleza. Locatie: Cubic Center, langa Swan Salariu negociabil, in functie de cunostinte/ competente. Marire salariala asumata in contract: 10% dupa fiecare an activitate (pentru fiecare din primii 3 ani). TEL: 0786490061

  • Clarismart Consulting cauta pentru companie din Timisoara, o persoana pentru postul de Economist(ă), vorbitoare de limba maghiara. Cerinte: - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunoasterea limbii maghiare; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word, Outlook); - Experienta in relatiile cu ONRC si Administratia Fiscala; - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: -Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in program (registre de case, deconturi, facturi de ervicii , extrase bancare, incasari,plati,overnight-uri,comisioane, dobanzi , obiecte de inventar etc) - Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei contabile privind activitatile de incasari si plati prin casierie. - Participa la intocmirea declaratiilor -Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni, in ceea ce priveste atributiile ce-i revin - Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata - Intocmeste situatii si statistici lunare pentru terti si management Beneficii: -Salariu atractiv, corelat cu experiența -Tichete de masa. -Transport asigurat -Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa de profesionisti, tanara si dinamica. Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul atasat sau sa apeleze nr. de telefon 730643789 / 723186646

  • Societate ce are ca obiect de activitate comertul cu materiale de constructii angajeaza operator facturare pentru punctul de lucru din Iasi, str Tabacului, nr 30 (capat Dacia) Cerinte: -studii medii/superioare -persoana organizata, serioasa, responsabila si punctuala -experienta nu este obligatorie dar constituie avantaj -cunostinte de contabilitate primara -cunostinte pachet office (word, excel) -cunostinte de operare intr-un soft ERP constituie avantaj -abilitati de comunicare si relatioanare cu clientii -atentie la detalii. Pentru mai multe detalii la telefon: 0735230699

  • Candidatul ideal Ne dorim colaborarea cu o persoana care urmareste perfectionarea si acumularea de experienta in domeniul contabilitatii. Persoana responsabila, punctuala, comunicativa si cu o mare dorinta/capacitate de a acumula informatii/cunostinte. Descrierea jobului Persoana angajata va gestiona un portofoliu de societati din domenii diferite de activitate, pentru efectuarea evidentei contabile, misiune pe care o va realiza impreuna cu o echipa de seniori /juniori si sub supravegherea unui expert contabil cu o vasta experienta . Fisa postului cuprinde activitati ca: arhivarea documentelor, introducerea in softul de contabilitate Saga C / PS, verificarea registrelor/jurnalelor obligatorii si pana la intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale .

  • -Studii superioare economice; - Experienta in domeniul contabil cel putin un an, - Cunostinte foarte bune operare PC (Office) şi a unui program contabil; - Cunostinte ale legislatiei si procedurilor contabile romane; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana responsabila,organizata, cu capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: -verifica intocmirea documentelor primare conform legislatiei in vigoare; - inregistrarea documentelor in programul de contabilitate; - introducerea in contabilitate a facturilor de la furnizorii interni si externi; - intocmeste bazele de date si situatiile analitice; - efectueaza si/sau verifica lucrarile de contabilitate primara; - asigura arhivarea documentelor primare; - efectueaza contabilitatea financiara pe baza contabilitatii - verifica si contabilizeaza operatiunile de incasari si plati cu numerar; - administrarea evidentei platilor conform termenelor contractuale; - asigura suport administrativ si operational sefului contabil in pregatirea raportarilor; - urmarirea scadentelor la plata pt. furnizori, prestatori de servicii etc.; - participa la intocmirea lucrarilor de inchidere de luna si a exercitiului financiar-contabil; - efectueaza operatiuni bancare si intocmeste setul de documente pentru operatiuni bancare (sistem online banking); - verificarea extraselor din banca cu instrumente de plati si incasari aferente fiecarei operatiuni; - intocmeste diverse situatii solicitate de conducerea societatii.

  • Candidatul ideal - absolvent de liceu economic sau studii superioare economice - cunostinte de contabilitate si fiscalitate - abilitati avansate de operare calculator (aplicatii Office, de preferat program contabilitate SAGA) - abilitati de organizare si respectarea termenelor limita Descrierea jobului - tine evidenta contabila (registre si jurnale), efectueaza note contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere de luna), intocmeste balanta lunara, tine evidenta clientilor, furnizorilor si a stocurilor. - intocmeste declaratiile lunare/trimestriale si deconturile de TVA, intocmeste bilantul semestrial si anual.

  • Ofer servicii de contabilitate in Judetul Giurgiu si Mun.Bucuresti la preturi avantajoase. - infiintari societati comerciale - contabilitate primara - contabilitate de gestiune - contabilitate financiara - raportari financiar-contabile(bilant contabil) - declaratii Anaf. Intrastat, Mediu - resurse umane(contracte de munca, acte adtitionale) si operare in Revisal.

  • SC NIBOMAT IMPEX SRL, cu experienta in domeniul constructiilor, angajeaza inginer-constructor pentru lucrari in Bucuresti si Ilfov, angajeaza contabil permanet, cu experienta profesionala.

  • Societate comerciala in Popesti Leordeni angajeaza contabil primar cu experienta. Cerinte: utilizare Office (Word, Excel). Conoasterea programului SAGA prezinta un avantaj. CV la mail:

  • Angajam persoana serioasa pentru contabilitate si teren( ANAF, REGISTRUL COMERTULUI, ITM, ETC). MAIL: , telefon 0720844386

  • Economista doresc colaborare cu firme de contabilitate am calculator personal program SAGA semnatura electronica, revisal, relatia cu banci, Anaf, ITM curs de inspector personal, experienta contabilitate de 25 ani

  • Salveaza cautarea