Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • - Contabilitate financiara si de gestiune; - Intocmirea balantei de verificare lunare; - Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, registrului de evidenta fiscala, jurnalelor de TVA; - Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale ; - Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale; - Intocmirea si depunerea bilantului contabil ; - Consultanta si asistenta pentru organizarea contabilitatii primare; - In cazul in care se doreste ,exista posibilitatea deplasarii ,1-2 zile pe luna (Bucuresti si Ilfov) la sediul clientului ,in vederea verificarii documentelor contabile. - Preturi negociabile in functie de volum si complexitate.

  • Postul disponibil temporar (9luni - 1an) in cadrul echipei este de Economist/ Contabil cu norma intreaga de lucru Candidatul ideal - persoana comunicativa capabila sa se integreze rapid intr-un nou colectiv - seriozitate; - implicare si dorinta de asimilare a informatiilor noi; - atentie la detalii; - spirit de echipa; Cerinte: - Studii economice - Experienta in domeniu de cel putin 2 ani - constituie avanaj - Cunostiinte de Microsoft Office, Intenet - nivel mediu / avansat; Descrierea jobului Responsabilitati: -Contabilizarea facturilor emise pentru clientii interni -Inregistrarea ordinelor de productie -evidenta stocurilor -arhivarea documentelor -intocmire state salarii, pontaje -activitati diverse la solicitarea superiorului direct Salariu net 2.000lei si bonuri de masa

  • Doresc colaborare de durata, in regim part-time, pentru evidenta contabilitate, reglare solduri, evidente furnizori, clienti, casa, banca,inventariere, etc. Experienta verificare balante si bilanturi. Disponibilitate dupa ora 17.30 zilnic, sambata in intervalul 10.00-18.00 cu posibilitati de adaptare a programului in functie de necesitati. Pot lucra si de acasa sau de la sediu, in functie de nevoi. Ofer seriozitate maxima, avand experienta in contabilitate de peste 10 ani.

  • Caut sa colaborez cu firme de contabilitate care au nevoie de servicii de introducere a datelor de contabilitate primara conform documentelor puse la dispozitie de dumneavoastra in programul de contabilitate SAGA.Documentele le arhivez si le predau cu baza de date.Telefon:0749458143.

  • Căutăm angajați full- time pentru postul de Operator introducere, validare și prelucrare date în punctul de lucru din Afumati (Complex Comercial Doraly), Ilfov. Cerinte: Absolvent studii medii; Cunostinte operare PC, WORD, EXCEL; Experienta in domeniu minim 6 luni; Cunostinte de contabilitate primara; Capacitate de organizare si planificare; Persoana cooperanta si cu spirit de echipa; Persoana atenta la detalii. Descrierea jobului: -inregistrarea in sistemul informatic a documentelor contabile: extrase, cec/bo; -arhivarea acestora in mod corespunzator; -confirmari sold parteneri si punctaje cu acestia -inventarierea patrimoniului -Participa activ la inventarierea stocurilor; -raporteaza sefului direct stadiul executarii lucarilor; -urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere; -intocmirea de situatii cerute de managementul societatii -alte rapoarte extracontabile; Esti potrivit pt acest job daca: • Ai o gandire analitica care te ajuta sa analizezi si sa interpretezi informatiile; • Esti o persoana foarte organizata si stii sa iti prioritizezi task-urile; • Esti foarte atent la detalii; • Lucrezi independent si in termenele stabilite; • Iti doresti sa iti imbunatatesti constant productivitatea si viteza de lucru.

  • Ofer servicii contabilitate primară de la domiciliu. - intocmire nir - intocmire registru de casa - evidenta plati-incasari - operare bancă Program operare: SAGA.C (detin licenta Saga )

  • Firma de contabilitate cu sediul in Slatina cauta economist pentru evidenta primara.Contact 0740485200 .

  • Descriere Femeie, studii superioare, 59 ani, caut de lucru, ceva part time ( vreau sa mi completez pensia) pot insa si full time, în București și localitățile învecinate. Poate fi contract pe o perioada determinata sau nedeterminata, Sunt sanatoasa, nefumatoare.Carnet cat B, cunostinte PC( lucrez in Saga, în Charisma) stiu engleză începători, franceza avansați, rusă începători. Pot lucra in contabilitate primară și astept si alte propuneri. Tel 0762606168 , între orele 11am și 20 pm

  • Companie romano-germana angajeaza Coordonator Punct de Lucru Brasov. Cautam o persoana cu bune abilitati de lucru in Excel, coordonare si comunicare. Cerinte: - experienta in gestionarea stocurilor; - experienta in customer care sau ca sef de magazin/depozit reprezinta un plus; - optional cunoasterea limbii engleze sau a limbii germane Oferim: pachet salarial atractiv + alte beneficii. Informatii la tel: 0723338129

  • Cerinte - studii superioare de specialitate - cunoasterea reglementarilor in domeniu - responsabilitate si acuratete - abilitati de comunicare si relationare cu furnizori - experienta anterioara intr-o firma de construcții constituie un avantaj - procesul de recrutare va consta intr-un test si interviu. Responsabilitati - introducerea documentelor contabile - intocmirea situatiilor financiare - intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale - rapoarte de management periodice - rapoarte BNR si INS - mentinerea legaturii cu clienții - pregatirea documentelor pentru resursele umane

  • Restaurant tip cantină din zona Otopeni angajam URGENT CONTABIL cu experiență, minim 2 ani. Candidatul ideal: Cunoașterea programului Saga Cunoașterea programului de gestiune Master Înregistrări cintabile(intrari, ieșiri, registrul de casa, stocuri, etc) Program 8h/zi Se asigura transport de la stația de metrou Aurel Vlaicu Pentru mai multe detalii sunați la nr 0726306570

  • Salutări, Dacă limba italiană este una din pasiunile tale și ești sau vrei să fii un bun comunicator, atunci acesta poate fi următorul tău job. Vreau să-ți prezint o oportunitate profesională în cadrul unei companii cu prezență internațională. Mai exact, este vorba despre un rol de Junior Call Center în domeniul bancar. Rolul tău va fi acela de a asigura suportul activității legate de carduri bancare și aparatură POS pentru clienții uneia dintre cele mai mari bănci la nivel mondial. Ce este necesar să ai? - diplomă de Bacalaureat sau studii universitare absolvite; - competențe lingvistice avansate (italiană la un nivel B2-C1, iar engleză B1-B2); - disponibilitatea de a lucra în ture; - dorința de a învăța și un mindset pozitiv. Programul este full time, se lucrează în ture, și poate fi de luni până duminică. Sediul companiei este în Pipera. Experiența în domeniu nu este necesară, deoarece se oferă training. Mediul de lucru este unul cât se poate de prietenos și profesional, iar oamenii mereu acolo pentru a-ți oferi tot suportul pe care ți-l dorești. Dacă ceea ce ai citit ți-a stârnit interesul, mi-ar păcea să ne cunoaștem în cadrul unei discuții. Mulțumesc și o zi frumoasă!

  • Salutări, Îți dorești un job în domeniul financiar-bancar și limba italiană sau germană se numără printre pasiunile tale? Dacă răspunsul tău este unul pozitiv, atunci acesta poate fi următorul tău job! Una dintre cele mai mari companii cu deschidere internațională caută pasionați de limba italiană sau germană pentru un rol de Referent de specialitate financiar-bancar. Activitatea presupune: - comunicarea prin e-mail cu angajații companiei din Italia/Austria; - deschiderea și închiderea de conturi; - oferirea diverselor informații legate de procesele bancare; - crearea de documente în acord cu anumite proceduri prestabilite; - monitorizarea și prevenirea fraudelor din sistemul bancar; - blocarea/deblocarea cardurilor de credit/debit; - procesarea și verificarea tranzacțiilor bancare. Ce este necesar să ai? - studii universitare în curs de absolvire sau finalizate; - competențe lingvistice medii (engleză și italiană/germană la nivel A2-B1); - dorința de a învăța și un mindset pozitiv. Programul este full time, de luni până vineri. Sediul companiei este în Pipera. Nu este nevoie de experiență în domeniu, deoarece se oferă training. Mediul de lucru este unul cât se poate de prietenos și profesional, iar oamenii mereu acolo pentru a-ți oferi tot suportul pe care ți-l dorești. Dacă ceea ce ai citit ți-a stârnit interesul, mi-ar plăcea să ne cunoaștem în cadrul unei discuții. Mulțumesc și o zi frumoasă!

  • Salveaza cautarea