Anunturi
Economie - ContabilitateCategorii
Judete
- Bucuresti (137)
- Timis (68)
- Ilfov (24)
- Constanta (20)
- Cluj (19)
- Bihor (16)
- Brasov (15)
- Iasi (14)
- Prahova (14)
- Suceava (14)
- Buzau (12)
- Arges (11)
- Galati (11)
- Arad (9)
- Dolj (9)
- Giurgiu (8)
- Maramures (7)
- Botosani (5)
- Caras-Severin (5)
- Alba (4)
- Bacau (4)
- Gorj (4)
- Olt (4)
- Satu Mare (4)
- Hunedoara (3)
- Salaj (3)
- Sibiu (3)
- Valcea (3)
- Vaslui (3)
- Bistrita-Nasaud (2)
- Mehedinti (2)
- Mures (2)
- Tulcea (2)
- Vrancea (2)
- Calarasi (1)
- Covasna (1)
- Dambovita (1)
- Harghita (1)
- Ialomita (1)
- Neamt (1)
- Teleorman (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma de contabilitate si expertiza financiara cauta proaspat absolventi de studii superioare economice pentru formare in cadrul companiei. Ce vei avea de facut LA INCEPUT : - activitati de contabilitate primara; - inregistrare documente contabile,, pana la balanta - arhivare fizica si electronica dosare Vei creste in cadrul echipei sub indrumarea unui Economist Senior care te va invata tainele meseriei. Ce te recomanda pentru acest post: - seriozitatea, optimismul si dorinta de a invata contabilitate de la specialisti - cunostintele medii de limba engleza - cunostintele de utilizare Microsoft Office la nivel avansat(Excel, in mod special)
-
Promovat
Angajam economist / contabil pentru clientul nostru, producator si distribuitor de echipamente profesionale pentru restaurant si catering, din Brasov. Cerinte: - Studii superioare - Minim 1 an experienta in domeniul contabilitatii comertului (import si vanzare) - Cunostinte temeinice de legislatie (comert, ambalaje, declaratii) - Utilizare Excel la nivel mediu (VLOOKUP si pivot) - Persoana foarte organizata - Spirit de echipa - Program de la 8:00 la 16:30 Se ofera: - Salariu intre 3000 – 5000 lei net, in functie de experienta si abilitati - Contract pe perioada nedeterminata - Tichete de masa e 15 lei / zi lucrata - Bonusuri periodice - Asigurare medicala privata Pentru mai multe detalii si stabilirea unui interviu sunati la 0747 27 21 27 sau trimiteti CV la
-
Promovat
Firma profesionala de servicii contabile Clasor Consult SRL, autorizata CECCAR, angajeaza CONTABIL JUNIOR. Functia: - Referent specialitate financiar-contabilitate (COR: 241104) Atributii: - Inregistrarea documentelor financiar-contabile ale clientilor in aplicatia de contabilitate; - Generarea si transmiterea rapoartelor fiscale; - Editarea documentatiei contabile a clientilor; - Relatia cu clientii si consilierea profesionala a acestora. Studii si cunostinte: - Absolvent studii economice superioare specializarea contabilitate; - Cunostinte legislatie contabila si fiscala; - Cunostinte operare PC si utilizare pachet MS Office. - Studiile de masterat in alte specializari decat contabilitate NU sunt relevante. Experienta: - Nu este neaparat necesara. Tinerii absolventi au un avantaj. - Experienta relevanta in domeniul contabil reprezinta un avantaj. - Cursuri conexe de inspector resurse umane reprezinta un avantaj. - Varsta maxima a candidatilor: aprox. 40 ani. - Experienta in domenii neconexe contabilitatii nu are relevanta. Mediul de lucru: - Locatie: Com. Blejoi, Sat Blejoi, Nr. 33 - Birou si dotari de birotica foarte moderne; - Colectiv tanar cu varsta medie de 25-26 ani; - Program lucru: 8 - 16.30 Salarizare si alte avantaje: - Contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariu progresiv incepand de la 1,750 RON net pentru incepatori; - Sprijin in afirmarea personala si evolutia in profesia contabila. Procedura de angajare: - transmitere CV obligatoriu cu foto si date personale complete (localitate domiciliu, varsta, stare civila), universitatea, facultatea si specializarea absolvita, experienta in domeniul contabil sau conex. Experienta in alte domenii neconexe nu are relevanta. - Interviu si testare profesionala la sediul nostru. Testarea vizeaza cunostintele de contabilitate generala, fiscalitate de baza si de utilizare PC.
-
Promovat
Societate comerciala cu punct de lucru in Afumati Linia de centura dreapta Nr.92 in incinta Su-Market Stand D26 , care se ocupa cu distributie de fructe si legume pe HORECA Cerinte post : – persoana sociabila cu abilitati de comunicare, relationare umana, fire proactiva; -persoana dornica de a invata lucruri noi - personalitate placuta; - adept al lucrului in echipa - atentie distributiva si simt al responsabilitatii. - atentie la detalii - experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj - cunostiintele de limba engleza reprezinta un avantaj Cunostiinte tehnice: - cunostinte de operare calculator - Microsoft Office - Excel, Word, Outlook - cunostiintele despre programe de gestiune constituie un avantaj Responsabilitati : - listeaza si elibereaza avize, facturi de vanzare marfa in baza comenzilor primite; - introduce avize/facturi de cumparare de la furnizori - evidenta plati; -Organizeaza actele contabile ale companiei. -colaboreaza cu expertul contabil pentru intocmirea documentatie de inchidere de luna. Beneficii: – salariu motivant (negociabil in functie de gradul se specializare); - mediul de lucru placut; Suntem interesati de colaborari pentru perioade lungi de timp. Pentru mai multe detalii despre acest post ne poti contacta la numarul de telefon: 0738773766 Salariu net : 3000 de lei
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 50 / 20
-
Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Bani Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2489 + spor fidelitate+bonus de performanta+ ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300 ron) + pregatire la locul de munca
-
Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Valori. Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2510 + spor fidelitate + bonus de performanta + ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300ron) + pregatire la locul de munca.
-
Economist Descriere job/ responsabilitati: Realizarea şi implementarea planului de achiziţii pregătit împreună cu superiorul ierarhic , avand urmatoarele responsabilitati: -Negocierea contractelor cu furnizorii, conform limitelor de competenta atribuite; -Dezvoltarea portofoliului de furnizori din sfera departamentului; -Urmarirea realizarii obiectivelor stabilite la nivelul departamentului; -Monitorizarea pietei si studiul concurentei; -Prelucrarea in sistem a comenzilor; -Optimizarea stocurilor in retea. Cerinte job: -Educatie: studii superioare, de preferinta economice; -Cunoasterea legislatiei in domeniu; -Experienta in achizitii/logistica; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. -Capacitate de analiza si sinteza a datelor. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului. Asteptam cu interes CV-ul dvs.: recrutare>termoconstruct.com, alexandru.silaghi>termoconstruct.com
-
Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani pe piata! Responsabilitatile postului: - Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; - Mentine corespondenta cu clientii legat de incasarea facturilor; - Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; - Verifica inchiderea conturilor; - Intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; - Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; - Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; - Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; - Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; - Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; - Evalueaza si instruieste personalul din subordine; - Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; - Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Operare in SAGA constituie avantaj. Aptitudini necesare: - Gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; - Cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; - Atentie la detalii; - Responsabil, orientat spre rezultat; - Corectitudine, seriozitate si abilitati de negociere; - Rezistenta la stres; - Team-player. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nederminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.
-
Caut societati pentru lucrari specifice pregatirii.
-
Firma de consultanta, suntem in cautare de colegi in Timisoara! Cerinte: - Minimum 3 ani experienta- 1 loc vacant - Minimum 1 an experienta- 1 loc vacant - Fara experienta similara- 1 loc vacant - Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor de indeplinit; - Persoana responsabila, ordonata, corecta, punctuala si serioasa; - Interes si abilitate in a invata lucruri noi; Constituie avantaje: - Studii economice superioare; - Capacitate foarte buna de comunicare si relationare; Perioada de angajare: nedeterminata Poziţie cu normă întreagă de lucru. Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul atasat pe adresa de e-mail:
-
Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate
-
Firma de distributie accesorii ind. confectii angajeaza persoana pentru evidenta contabila primara Persoana trebuie sa stie sa lucreze in programul Mentor . Program de lucru : L - V 09-17
-
Firma de distributie din IASI angajeaza persoana pentru evidenta contabila primara , cunoscator al programului de mentor Program de lucru : 9 - 17 , 5 zile pe saptamana .
-
LUTZ Automobile SA angajeaza Economist Cerinte minime: - operare calculator - cunostinte contabilitate primara - cunostinte programul Logicont constituie avantaj - vechime minim 3 ani - permis conducere Asteptam CV-ul Dvs. insotit de o fotografie pe adresa de mail officeautomobilelutz.ro sau numarul de telefon 756639000
-
Ofer servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel. 0766580724
-
Oferim servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel
-
Ofer servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel. 0766580724
-
Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.
-
Urgent!!! Angajam Economist Contabil pentru compania HENDI Food Service Equipment Romaniam cu sediul in Brasov. Acesta va fi responsabil, alaturi de un trainer, de tot ceea ce insemana activitate contabila in companie. Decrierea postului: - contabilizarea cronologică şi sistematică a operaţiunilor financiare si patrimoniale - întocmirea/verificarea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar, registru de casa etc - evidenţa şi analiza conturilor de capitaluri - imobilizări a stocurilor, datoriilor si creanţelor - alte operatiuni privind contabilitatea financiara a societatii Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe: - absolvent specializarea ASE si minim 1 an experienta pe o pozitie similara - cunoasterea modului de operare in principalele programe de Contabilitate: Saga, Neomanager. Pentru Neomanager se poate asigura training complet de la firma care ne furnizeaza acest program. - cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - bune abilități de comunicare, capacitate de organizare, planificare și prioritizare HENDI Romania ofera: - pachet salarial atractiv intre 3000 si 5000 net - bonuri de masa - prime de sarbatori - program fix de lucru - mediu de lucru placut
-
Înființez societății Gratuit in vederea unei colaborări in domeniul contabil. Menționez că sunt expert contabil. Ofer servicii contabile complete, bilanț, declarații.
-
Suntem o echipa tanara, dinamica si in continua dezvoltare, ne cautam colegi in cadrul biroului de contabilitate Cont Expert Vasiliu Avem disponibile 2 posturi: 1. Operator documente contabile Descriere generala: - inregistrare facturi intrare, iesire, plati, extrase bancare - asigurarea evidentei contabile a firmelor din portofoliu nostru - intocmirea situatlori si rapoartelor financiar- contabile - pastrarea evidentei salariatilor in programele abilitate - pastrarea relatiei cu clientii si institutiile statului din domeniu Cerinte: - nivel studii: superioare economice - experienta: prezinta un avantaj - carnet de conducere cat B prezinta un avantaj - cunostinte: contabilitate romaneasca, utilizare programe de contabilitate, operare MS Office - alte aptitudini: de calcul matematic, de comunicare, de organizare 2. Secretariat Cerinte: - experienta: prezinta un avantaj - carnet de conducere cat B prezinta un avantaj - cunostinte: operare MS Office, folosire g-mail si operare calculator - alte aptitudini: de calcul matematic, de comunicare si relationare, de organizare bune Tel contact: 0740 287 000 sau 0759 163 795
-
Va place sa interactionati cu alte persoane? Sunteti student, iar timpul liber doriti sa il transformati in profit? Aveti deja un loc de munca stabil dar va ramane timp pentru inca un job bine platit? Sunteti pensionar, dar aveti putere de munca astfel incat sa va suplimentati pensia? Daca aveti diploma de bacalaureat si v-ar place sa lucrati in vanzari de asigurari, va asteptam sa ne cunoastem. Oferim salariu fix +comision pentru persoanele cu cod RAF/RAJ
-
VINO SI TU IN ECHIPA TEZAUR! Beneficiile tale vor fi: • Punctul de lucru in care vei fi alocat va fi cat mai aproape de locuinta ta; • Salariul NET diferentiat astfel: - 3.300 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 3.700 lei daca lucrezi intr-o agentie in cadrul unui centru comercial/ mall; -3.000 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 3.500 lei daca lucrezi intr-o agentie cu program prelungit; -3.300 lei daca lucrezi intr-o agentie cu program normal. • Bonusuri lunare in functie de performante; • Bonusuri anuale de loialitate si cadouri de sarbatori; • Traininguri de specialitate si cursuri personalizate; • Perioada de formare platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta • Posibilitati de promovare; • Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata; • Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. Este necesar doar: • Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat); • Sa-ti placa sa comunici cu oamenii; • Sa fii atent la detalii; • Sa ai abilitati de operare PC. Ce vei avea de facut: • Sa verifici si sa evaluezi garantiile; • Sa intocmesti documentele pentru acordarea imprumuturilor; • Sa consiliezi clientii privind vanzarea bijuteriilor; • Sa efectuezi platile si incasarile; • Sa pastrezi evidenta primara a actelor in punctul de lucru. Trimite CV-ul tau la adresa:
- Salveaza cautarea