Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • CAR Moldova angajeaza contabil in Iasi. Cerinte: - Studii superioare de contabilitate/studii economice. - Experienta in domeniul contabil (minim 3 ani) poate constitui un avantaj. - Cunostinte operare PC (Office) si a unui program contabil; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana responsabila, organizata, cu capacitate de analiza si sinteza. Descrierea jobului - prezintă ofertele de creditare clienților interesați, efectuează simulări de rate și oferă informații despre Fondul Social; - încasează ratele și Fondul Social de la membri; - operează în fișele individuale ale membrilor sumele încasate cu numerar și în conturile curente, sume reprezentând ratele lunare ale debitorilor, respectând ordinea încasării acestora; - înregistrează în program împrumuturile (introduce datele debitorului, giranților, întocmește graficul de rambursare, eliberează chitanțe); - eliberează sumele de bani aferente împrumuturilor Program luni - vineri 8:30 - 17:00. Persoanele interesate pot depune CV-ul pe site sau la telefon 0734885496.

  • SC KS Expertcont SRL firmă autorizată CECCAR, oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane - hr , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC . Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ne puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

  • DEPOZIT DE MATERIAL LEMNOS ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU CONTABILITATE PRIMARA DE GESTIUNE

  • Depozit de material lemnos agajeaza operator facturare . Persoana cu bune capacitati organizatorice, putere mare de adaptare la situatii diferite, atenta la detalii, punctuala si serioasa. Participă activ la operaţiunile de încărcare/descărcare a mărfii la/din depozitul firmei Oferă informaţii despre stocuri Organizează şi ţine evidenţa materialelor depozitate; Rezolvă şi alte sarcini de serviciu curente ce cad în sfera sa de activitate. Punctualitate Fără antecedente penale; Permis auto categoria B; Oferta salariala se va comunica in urma unui interviu programat la nr de tel .0724 235 227

  • Angajez economist/contabil cu expertienta minima 2 ani de activiate, cunostiinte specifice de a inchide si balanta de verificare pretabil pentru cabinet de contabilitate. Salariul FOARTE ATRACTIV! Bonusuri atractive!

  • Firma contabilitate angajam economist sau contabil. Cerinte: - cunostinte de contabilitate (nivel de baza); - cunoscator MS Office (Excel, Word) - cunoasterea program Ciel este un avantaj - ideal studii superioare economice (dar se accepta si studii medii economice) - persoana atenta, organizata, responsabila , capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional Responsabilitati : - evidenta contabila la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor contabile privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, salarii, deconturi, impozite si taxe, furnizori/ clienti - verificarea rapoartelor contabile (jurnale, fise, etc) Oferta noastra: - salariul este motivant, fiind negociat in functie de capacitatea de lucru, de experienta si pregatire;

  • Cerinte: - Persoană agreabilă, plăcută, atentă la detalii, comunicativă; - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word); - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: - Desfasoara activitati specificee de gestiune financiar-contabila: redacteaza declaratii fiscale si bilanturi, se ocupa de gestiune si operatii cu personalul, salarii, tine evidenta sintetica si analitica a conturilor, intocmeste/asigura suportul pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe la Bugetul de Stat si bugetele locale, sustine activitatile de contablitate primara, colaboreaza activ cu personalul; - Cunoasterea programului SAGA reprezintă un mare avantaj: - Studiaza permanent noutatile legislative din domeniul financiar-contabil si aplicarea acestora in cadrul firmei. Persoanele interesate sunt rugate sa ne transmita CV-ul la adresa de e-mail

  • Cautam consilier vanzari, pentru magazin bijuterii, NUMAI CU EXPERIENTA, magazin Bucuresti, zona Dristor, pentru perioada nedeterminata, - studii medii sau superioare, - rabdare, atentie la detalii, - minim 2 ani experienta in vanzari, - cunostinte bune de MS Office (Word, Excel), operare calculator, - atitudine proactiva si flexibilitate, - amabilitate fata de clienti si colegi, - bune abilitati de comunicare si negociere, prezenta agreabila, - capacitate de asimilare rapida, - persoana onesta, organizata, riguroasa, cu spirit de raspundere, - confidentialitate.

  • Firmă de top în domeniul contrucțiilor refractare, cu experiență de peste 20 de ani în domeniu și 50 de persoane angajate, caută un contabil pentru a întocmi sub supravegherea directorului economic o mare varietate de documente utile funcționării firmei. Cerințe: - cunoștințe formele de contabilitate materializate în liceu de specialitate absolvit sau în curs de calificare - disponibilitate de a învăța și de a urma instrucțiuni - disponibilitate de a efectua muncă repetitivă, dar care se variază în timp - adaptabilitate la medii sociale diferite de ale sale Responsabilități: - întocmește deconturi, delegații și documente privind consumul de combustibil - calculează amortizarea lunară - transmite extrase de cont furnizorilor și clienților - expediază clienților notificări pentru depășirea termenului de plată - gestionează parcul auto prin întocmirea de foi de parcurs completate cu date privitoare la carburant extrase din facturi și prin ținerea evidenței reparațiilor și pieselor de schimb la camionul firmei - introduce date în programul de contabilitate (în perspectivă) - întocmește contracte de muncă prin completarea datelor personale ale angajatului și colecteează documente pentru îndosariere - organizează documente - utilizează programul de email, cel de tabele și editorul de text - răspunde la telefon și întocmește note telefonice --- În cazul în care vă consideraţi potrivit(ă) postului de față, vă încurajăm să vă trimiteţi CV-ul la adresa de email a firmei de recrutare: Termenul limită nominal de considerare a candidaturilor este 20 septembrie 2019, dar noi vă încurajăm să trimiteţi CV-ul cât mai repede pentru că CV-urile vor fi evaluate la scurt timp după ce au fost primite și citite. În plus, dacă doriţi să fiţi contactat(ă) în cazul în care candidatura dumneavoastra nu va avea ca efect angajarea, vă rugăm să menţionaţi acest lucru în email-ul trimis; apoi, dacă este cazul unui refuz, vom reveni cu un refuz motivat.

  • Responsabilităti: - Prospectarea permanentă a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Contactarea potentialilor clienti; - Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; - Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vânzărilor; Cerinte: - Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; - Să fii persuasiv si perseverent; - Să ai spirit de initiativă si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; - Să ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare către rezultate ; - Experienta în vânzări nu este necesară, dar constituie un avantaj. Beneficii financiare: - Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregătire profesionala din ce în ce mai complexe, în functie de performantele obtinute. - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipă sau de agentie, în functie de performantele înregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfăsori; -Grile de comisionare progresive, care oferă posibilităti de câstig corelate cu performanta si volumul activitătii desfăsurate; - Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale; Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail scomerciale@yahoo. com.

  • Contabilitate completa Servicii de contabilitate si resurse umane: 1.) Contabilitate completa (inclusiv in agricultura) 2.) Certificare bilant contabil. 3.) Servicii de intocmire si evidenta contabila: - Evidenta contabila pe baza documentelor primare; - Completarea si depunerea declaratiilor privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si de asigurari sociale, a deconturilor de TVA si a altor raportari si situatii contabile; - Evidenta contabila a salariilor si concediilor medicale; - Intocmire si depunere bilant contabil anual si semestrial; - Completarea si prelucrarea registrelor contabile (registru jurnal, inventar si de casa, jurnalul de cumparari si de vanzari); - Servicii de contabilitate pentru refacerea evidentei contabile; - Servicii contabilitate de gestiune; - Stabilirea impozitelor de plata si inregistrarea in contabilitate; - Evidenta mijloacelor fixe si a amortizarii acestora; - Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii. 4.) Evidenta contabila a salariilor: - Intocmire pontaje lunare si state de plata; - Contracte individuale de munca, actualizare registru salariati; - Acte aditionale la contractul individual de munca, decizii privind incetarea relatiilor de munca angajat-angajator; - Intocmire si depunere declaratii aferente. - Intocmire/completare documente specifice Sanatatii si Securitatii in Munca(SSM); - Intocmire/completare documente specifice P.S.I. (Protectia si stingerea incendiilor).

  • Expert contabil, membru CECCAR activ, cu o experienta de peste 20 de ani, ofer servicii de contabilitate si salarizare-personal complete atat pentru societati comerciale cat si pentru PFA, II. Deasemeni ofer si servicii de cenzorat pentru asociatiile de proprietari. Lazar Daniela 0740.050.538

  • Caut societati pentru lucrari specifice pregatirii.

  • Vrei un loc de munca cu un salariu decent ? Vrei un birou curat ? Hai sa construim impreuna o echipa plina de energie ! Trimite un CV la : oficiulverde@gmail.com Noi te contactam si daca vrei , ne punem pe traba ! Cu zambetul pe buze !

  • Cerinte: - Studii superioare economice (reprezinta un avantaj) - Experienta minim 3 luni pe un post similar - Cunostinte operare PC - Cunostinte SAP (constituie un avantaj) Responsabilitati: - Emiterea de facturi si avize catre clienti - Operarea si inregistrarea facturilor conform procedurilor interne Alte informatii Oferta (bonusuri, beneficii): - Mediu de lucru profesionist - Posibilitati reale de avansare in cadrul companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive.

  • evidenta contabila computerizata salarizare, declaratii, revisal,bilant etc

  • Societate privata angajeaza economist cu experienta in domeniu de minim 5 ani. Cerinte: -cunostinte salarizare -cunostintele de facturare in domeniul import-export constitue un avantaj

  • Angajam casiera 1 ora zi contract de munca timp partial plata impozite CASS, cart. Militari, Apaca, linga Liceul Tudor Vladimirescu, 300lei net. Tel. 0721810988.

  • VINO SI TU IN ECHIPA TEZAUR! Beneficiile tale vor fi: • Salariul 2.700 LEI NET in primele 6 luni de activitate, cu majorare automata la 3.000 LEI NET, plus bonusuri lunare; • Bonus anual de loialitate; • Perioada de formare platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta; • Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata; • Formare profesionala si dezvoltare continua; • Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. Este necesar doar: • Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat); • Sa-ti placa sa comunici cu oamenii; • Sa fii atent la detalii; • Sa ai abilitati de operare PC. Ce vei avea de facut: • Sa verifici si sa evaluezi garantiile; • Sa intocmesti documentele pentru acordarea imprumuturilor; • Sa consiliezi clientii privind vanzarea bijuteriilor; • Sa efectuezi platile si incasarile; • Sa pastrezi evidenta primara a actelor in punctul de lucru. Trimite CV-ul tau la adresa:

  • Salveaza cautarea