Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Companie de import si distributie ceai si cafea, cauta o persoana dornica sa lucreze intr-un mediu de lucru placut si prietenos. Responsabilitati: Intocmeste facturi de vanzare si avize conform comenzilor primite de la clienti - Verifica corectitudinea facturilor primite de la furnizori - Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare - Participa la receptia produselor si verifica atent marfa primita in baza avizelor de expeditie - Ofera informatii despre stocuri; - Expediaza marfa catre client, - Transmite facturile si alte documente catre clienti si furnizori - Inregistreaza diverse documente ce tin de activitatea zilnica: bonuri, chitante Cerinte: - minim studii medii - abilitati de folosire a calculatorului la nivel mediu - cunostinte bune Word, Excel - experienta de lucru cu un soft de gestiune/contabilitate - experienta pe un post similar poate constitui un avantaj Profil candidat: - persoana responsabila, serioasa, capabila de lucru in echipa, dornica sa invete si sa se adapteze la lucruri noi. Beneficii: - salariu fix - bonuri de masa - mediu de lucru placut Pentru recrutare va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa:

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniul financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Salutări, Dacă limba italiană este una din pasiunile tale și ești sau vrei să fii un bun comunicator, atunci acesta poate fi următorul tău job. Vreau să-ți prezint o oportunitate profesională în cadrul unei companii cu prezență internațională. Mai exact, este vorba despre un rol de Junior Call Center în domeniul bancar. Rolul tău va fi acela de a asigura suportul activității legate de carduri bancare și aparatură POS pentru clienții uneia dintre cele mai mari bănci la nivel mondial. Ce este necesar să ai? - diplomă de Bacalaureat sau studii universitare absolvite; - competențe lingvistice avansate (italiană la un nivel B2-C1, iar engleză B1-B2); - disponibilitatea de a lucra în ture; - dorința de a învăța și un mindset pozitiv. Programul este full time, se lucrează în ture, și poate fi de luni până duminică. Sediul companiei este în Pipera. Experiența în domeniu nu este necesară, deoarece se oferă training. Mediul de lucru este unul cât se poate de prietenos și profesional, iar oamenii mereu acolo pentru a-ți oferi tot suportul pe care ți-l dorești. Dacă ceea ce ai citit ți-a stârnit interesul, mi-ar păcea să ne cunoaștem în cadrul unei discuții. Mulțumesc și o zi frumoasă!

  • Salutări, Îți dorești un job în domeniul financiar-bancar și limba italiană sau germană se numără printre pasiunile tale? Dacă răspunsul tău este unul pozitiv, atunci acesta poate fi următorul tău job! Una dintre cele mai mari companii cu deschidere internațională caută pasionați de limba italiană sau germană pentru un rol de Referent de specialitate financiar-bancar. Activitatea presupune: - comunicarea prin e-mail cu angajații companiei din Italia/Austria; - deschiderea și închiderea de conturi; - oferirea diverselor informații legate de procesele bancare; - crearea de documente în acord cu anumite proceduri prestabilite; - monitorizarea și prevenirea fraudelor din sistemul bancar; - blocarea/deblocarea cardurilor de credit/debit; - procesarea și verificarea tranzacțiilor bancare. Ce este necesar să ai? - studii universitare în curs de absolvire sau finalizate; - competențe lingvistice medii (engleză și italiană/germană la nivel A2-B1); - dorința de a învăța și un mindset pozitiv. Programul este full time, de luni până vineri. Sediul companiei este în Pipera. Nu este nevoie de experiență în domeniu, deoarece se oferă training. Mediul de lucru este unul cât se poate de prietenos și profesional, iar oamenii mereu acolo pentru a-ți oferi tot suportul pe care ți-l dorești. Dacă ceea ce ai citit ți-a stârnit interesul, mi-ar plăcea să ne cunoaștem în cadrul unei discuții. Mulțumesc și o zi frumoasă!

  • Firma distruibutie presa angajam REVIZOR GESTIUNE. Cerinte:-studii medii; -persoana organizata. informatii la tel 0725200395 va rugam trimiteti CV la adresa de e mail

  • SC OZTEKLER RO SRL angajeaza urgent, asistent contabilitate primara, Zona Colentina. Cerinte : cunostinte minime de contabilitate primara, limba turca nivel minim. Tel: 0753770084, e-mail

  • Economista solicit un post in contabilitate primara.

  • Grup de firme ce activeaza in domeniul constructiilor si inchirierilor de utilaje, angajeaza contabil pentru contabilitate primara.Salariul se negociaza in urma interviului. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita mesaj cu CV atasat.

  • GRUP DE FIRME CE ACTIVEAZA IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR SI INCHIRIERILOR DE UTILAJE, ANGAJEAZA CONTABIL CONTABILITATE PRIMARA.SALARIUL SE NEGOCIAZA IN URMA INTERVIULUI. PERSOANELE INTERESATE SUNT RUGATE SA TRIMITA MESAJ CU CV . ATASTAT.

  • INFIINTAM,SRL,PFA,ONG-uri,in 3 zile!!onorarii300-500ron negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959;0764437391 ; 0740947182.E-mail:biroujuridicvilceanu@yahoo.com;

  • Firma de contabilitate angajam contabil junior sau economist junior . Puncte de lucru in sectorul 2 Primim pentru efectuarea stagiului absolventi in domeniul contabilitate si informatica de gestiune si financiară. Tel. 0212430758 mail:

  • Bună mă numesc Sarah sunt în căutarea unui loc de munca în domeniul economic.Sunt o persoana activi care ii place sa învețe lucruri noi.Stiu contabilitate .Pt mai mult detalii nu ezitați sa ma contactați la nr de tel 0744824237. Mulțumesc pentru înțelegere.

  • Birou contabilitate angajez contabil cu experienta, program lucru luni-vineri , 8h / zi. Descriera postului -intocmire situatii financiare-contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, -calculeaza taxele si impozitele -realizeaza operatiunile si situatiile obligatorii de incheiere lunare/anuale. -intocmeste balanta lunara, -intocmeste raporturi contabile / fiscale obligatorii catre autoritatile statului cu respectarea termenelor -intocmeste registrele contabile obligatorii. Salariul negociabil.

  • Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE cu experienta dovedita de minim 5 ani Studii superioare de preferinta ASE,Drept,Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza cat si PC. Asteptam C/V la hr@ships-repairs.com sau manager@ships-repairs.com , informatii la 0735/229.117 CD/EST

  • Agent de Vanzari - domeniul - producator usi metalice - pentru constructii rezidentiale si nerezidentiale - experienta in vanzari : minim 1 an; - abilitati de comunicare si consiliere clientela. - carnet de conducereb cartegoria B. ---------------------------------------------------------------------------------- reprezentant comercial/ contabil evidenta primara: - abilitati de utilizare a programelor: SAGA, EXCEL, WORD, EMAIL - experienta minim 1 an ---------------------------------------------------------------------------------- - INTERNSHIP VANZARI/COMERCIAL/CONTABILITATE - absolventi studii medii/superioare - abilitati de lucru cu computerul : WORD, EXCEL, EMAIL, FACEBOOK - nu necesita experienta

  • Angajez contabil program de luni pana vineri . In zona Ciorogarla

  • SC angajeaza persoana pentru facturare. Rel. tel. 0722257061, 0740020060.

  • Oraș de lucru Bucuresti Nivel studii Absolvent Tip job Full time Departament Contabilitate Limbi străine engleză CV - Ești comunicativ, creativ, dornic sa inveti, atent la detalii si rapid in activitatile pe care le desfasori si esti dornic sa asimilezi experiente noi? Te asteptam in echipa noastra! Vei face parte dintr-o organizatie in continua expansiune si dintr-o echipa frumoasa, tanara si de succes, cu ajutorul careia vei evolua la nivel profesional si personal. Candidatul ideal -experienta anterioara in domeniul contabilitatii este obligatorie; -absolvent/a a unor studii in domeniul financiar-contabil; -cunostinte solide cu privire la standardele financiar-contabile din Romania, cunostinte fiscale; -cunostinte de operare calculator (Microsoft Office, programe informatice specifice); -persoana dinamica, cu buna capacitate de adaptare; -bune abilitati de comunicare; -avantaj experienta de lucru in SagaSoft -avantaj membru CECCAR. CONTABIL SENIOR -inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei financiar-contabile ale firmelor din grup; -elaborare balanta, bilant, verificarea lunara a soldurilor contabile; -intocmire declaratii, intocmire situatii financiare; -siuatia mijloacelor fixe si inregistrarea contabila a acestora; -cunoasterea si aplicarea legislatiei fiscale si contabile la nivel de firma; -capacitate de organizare si coordonare a personalului din subordine. Beneficii: Lucru intr-o echipa tanara si dinamica; Posibilitati REALE de avansare in cadrul companiei Salariu atractiv Contract de munca full time Asigurare de sanatate privata Asteptam Cv ul tau Descrierea companiei Currently, 5 to go is the most popular Coffee Shop in Romania, located in Bucharest and other cities like Iași, Constanța, Cluj, Ploiești, Pitești, Craiova, Timisoara, Rm. Valcea, Brasov, Targoviste, Campina, Breaza, Braila, Sinaia and at the same time, it is the most frequented national franchise. The first coffee shop starts its activity in the early 2015 and rapidly establishes itself on the market, reaching a number of over 130 active locations. 5 to go is a “coffee to go” with a unique concept in the Horeca domain, where any product costs 5 RON and the priority is its products’ quality and also the friendly design of the coffee, encouraging a large number of people to become faithful clients. In this four years of existence since we created the brand, our turnover is impressive. The results are influenced by offering franchises to young, graduates, because supporting young entrepreneurs is very important. The intention for the year 2019 lies in reaching 150 locations in Bucharest, other cities in Romania and also some other regions in Europe. · Launching year – 2015 · Country of origin – România

  • S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • Angajam contabil/contabil expert - firma productie. Detalii la nr de telefon 0740167649

  • Salveaza cautarea