Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 5

    Cerinte post: - experienta minima pe o pozitie similara - cunostinte de contabilitate primara - limba engleza reprezinta un avantaj - persoana sociabila cu abilitati de comunicare, spirit de echipa, fire proactiva - atentie la detalii - cunoastere a pachetului Microsoft Office - Excel, Word, Outlook Responsabilitati : - listeaza si elibereaza avize, facturi de vanzare marfa in baza comenzilor primite; - introduce avize/facturi de cumparare de la furnizori - evidenta plati; - organizeaza actele contabile ale companiei. - colaboreaza cu expertul contabil pentru intocmirea documentatie de inchidere de luna. - arhivare documente Beneficii: - salariu 2500 lei NET - decontare transport Program de lucru : Luni - Sambata : 06:00 - 14:00 Telefon pentru detalii : 0724 524 364

  • 1

    Saga CLOUD - Lucreaza de acasa! SECURITATE, SIGURANȚĂ, EFICIENȚĂ Lucrați cu programe de contabilitate? Saga, Mentor, Ciel sau altele? Vă oferim avantajos posibilitatea de a lucra în cloud aplicațiile pentru evidența contabilă, expertiză și audit. Avantaje: 1. În cloud se poate lucra simultan de pe mai multe stații client ( PC, laptop, tabletă sau telefon mobil ), fără să fie nevoie de mai multe licențe Saga, 2. Puteți lucra din orice locație de pe glob, la orice oră, disponibilitatea serviciului fiind de 100%, viteza de lucru este maximă chiar și la o conexiune la internet de viteză redusă (ex: 2MB), 3. Centralizarea tuturor documentelor într-un singur loc, astfel că toți utilizatorii le pot accesa rapid și eficient din orice locație, 4. Accesul la documente se poate restricționa individual, pe utilizator sau pe grupe, în moduri doar citire, scriere-citire sau acces interzis, se pot accesa individual și aplicațiile (inclusiv Saga) de către colaboratori, ca să nu poata vedea firmele dvs. din listă, 5. Siguranța datelor - indiferent dacă se defectează / virusează / criptează echipamentul dvs., toate datele sunt în cloud și nu pierdeți nimic, deoarece datele se salvează zilnic, automat în mod profesional, 6. Configurare / instalare - nu mai aveți bătăi de cap, totul facem noi, instalăm și alte aplicații la cerere (gen revisal, e-tigris 7. Actualizare și întreținere, executată de specialiștii noștri. Tot ce aveți nevoie este să achiziționați o singură licență Saga, un calculator și să dispuneți de o conexiune la internet. Tarif 350 lei / lună, pe baza unui abonament lunar, cu contract.

  • Treppenbau Bocșa este în căutare unei persoane pentru postul de contabil. Eexperiența constituie un bonus. VĂ RUGĂM SĂ COMPLETAȚI FORMULARUL DE APLICARE DE MAI JOS. Va vom contacta ulterior. https://forms.gle/4Z5NGNeziDReF7yV8

  • CONTABIL -experienta anterioara in domeniul contabilitatii de minim 2 ani; -absolvent/a a unor studii in domeniul financiar-contabil; -cunostinte solide cu privire la standardele financiar-contabile din Romania, cunostinte fiscale; -cunostinte de operare calculator (Microsoft Office, programe informatice specifice); -persoana dinamica, cu buna capacitate de adaptare; -bune abilitati de comunicare; Descrierea jobului -inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei financiar-contabile; -elaborare balanta, bilant, verificarea lunara a soldurilor contabile; -intocmire declaratii, intocmire situatii financiare; -siuatia mijloacelor fixe si inregistrarea contabila a acestora; -cunoasterea si aplicarea legislatiei fiscale si contabile la nivel de firma; -capacitate de organizare si coordonare a personalului din subordine.

  • 1

    Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani pe piata! Responsabilitatile postului: - Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; - Mentine corespondenta cu clientii legat de incasarea facturilor; - Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; - Verifica inchiderea conturilor; - Intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; - Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; - Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; - Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; - Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; - Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; - Evalueaza si instruieste personalul din subordine; - Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; - Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Operare in SAGA constituie avantaj. Aptitudini necesare: - Gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; - Cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; - Atentie la detalii; - Responsabil, orientat spre rezultat; - Corectitudine, seriozitate si abilitati de negociere; - Rezistenta la stres; - Team-player. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nederminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • 1

    Asistent Contabil - Contabilitate primara - Floresti/Gilau Oras de lucru: Floresti Industrie: Comert / Retail Departament: Facturare / Casierie / Contabilitate primara Obiectivul postului: Inregistrarea documentelor finanaciar-contabile si redactarea documentelor de evidenta contabila. Cerințe: Pentru a fi contabil este nevoie să ai anumite calități și abilități, în afară de pregătirea profesională propriu-zisă: 1. bună capacitate de organizare; 2. abilitatea de a prioritiza sarcinile; 3. atenția la detalii și meticulozitatea; 4. un simț de răspundere ridicat; 5. bună gestionare a situațiilor stresante sau tensionate; 6. abilitățile de comunicare dezvoltate pentru menținerea contactului cu clienții. Cea mai bună pregătire o are o persoană care a absolvit un liceu cu profil economic și/sau o facultate în același domeniu. Experiența este un avantaj. Principalele responsabilități: Documentele pe care le vei întocmi: 1. Registrele de casă 2. Notele de intrare-recepție (NIR) 3. Dispozițiile de plată 4. Statele de salarii 5. Pontajele 6. Deconturile de cheltuieli 7. facturile emise către clienți, 8. chitanțele și cecurile și dispozițiile de încasare către casierii Va trebui să: 1. înregistrezi la timp, corect și în mod egal informațiile financiare necesare, folosindu-te de documentele justificative; 2. organizezi documentele, să le îndosariezi și să le arhivezi; 3. ții evidența la zi a tuturor operațiunilor economice care au loc prin casieria instituției; 4. realizezi rapoarte de management și situații, luând în calcul documentele justificative; 5. menții contactul cu reprezentanții administrației publice; 6. predai și să preiei documentele contabile. Ofertă: - Pachet salarial competitiv. - Program de lucru organizat si mediu ambiental cu standarde inalte. - Bonuri de masa - Deplasarea si transportul la serviciu organizat sau decontat. - Bonusuri extrasalariale.

  • Contabilitate financiara si de gestiune Consultanta fiscala si financiara Analiza financiara Servicii Salarizare si Resurse Umane Tarifele practicate sunt în funcție de volumul și dimensiunea fiecărui tip de societate în parte.Amanunte la telefon 0721 995 059

  • 2

    Firma de transport international si comert exterior, angajeaza o fata care sa faca atat munca de contabilitate primara cat si aceea de asistent manager. Programul este de la 10 la 18, dar poate fi si part time.

  • Descriere2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • 7

    Cautam un consultant ca tine! Daca te atrage ideea de a lucra intr-o companie care pune pret pe talentul tau si care este dispusa sa investeasca in pregatirea ta profesionala,suntem convinsi ca merita sa aplici. In plus daca esti o persoana: -Perseverenta,dinamica,orientata catre rezultate; -Cu spirit antreprenorial; -Care detine o capacitate de analiza si sinteza; -Cu abilitati de comunicare si negociere; -Care merge inainte ,indiferent de obstacole; Responsabilitatile tale: Manageri( 2 posturi) -Recrutarea si selectia candidatilorin vederea dezvoltarii echipei; -Planificarea si organizarea activitatii; -Coordonarea,monitorizarea si evaluarea activitatii echipei; -Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a afacerii; Consultanti financiari (9 posturi) -Identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a bussinesului propriu; -Recomandarea celor mai potrivite solutii financiare. -Oferirea de service permanent clientilor din portofoliu; -Atingerea obiectivelor negociate; Beneficii: Formarea unei cariere de succes in management si consultanta financiara. Un venit motivant in functie de dezvoltarea afacerii; Finantari si bonusuri de performanta. Trainingul si pregatirea se fac in departamentul firmei.

  • Candidatul ideal CERINTE: • Studii medii dе specialitate, superioare (constituie un avantaj). • Experienta pe o pozitie similara (minimum 1 an). • Cunostinte si abilitati dе operare PC: MS Office, programe dе contabilitate – tip ERP. • Abilitati dе comunicare si negociere. • Abilitati dе planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit dе echipa. • Cunostinte si abilitati dе comunicare intr-o limba dе circulatie internationala (de preferat limba engleza). Descrierea jobului Principalеle rеsponsаbilitati alе postului sunt: - asigurаrеа dеsfasurarii ritmicе si in bunе conditii а unor opеrаtiuni spеcifice activitatii financiar-contabilе (dеcontаre cu - furnizorii si bеnеficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.); - realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului; - intocmire note contabile, registre contabile, documente centralizatoare; - operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor; - inregistrarea in evidenta contabila a facturilor de la furnizori si clienti; - urmarirea documentelor cu regim special; - asigurarea evidentei cantitative si valorice a patrimoniului societatii si inventarirea acestuia; - asigurarea desfasurarii ritmice a operatiunilor de decontare cu furnizorii si beneficiarii; - urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale unitatii Descrierea companiei BICO INDUSTRIES activeaza pe piata productiei si distributiei de materiale de constructii . Colaboram cu majoritatea distribuitorilor de materiale de constructii din Romania

  • 1

    Dorim să ne mărim echipa de contabili Daily Caffe și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Menținerea legaturii cu clienții și furnizorii Daily Caffe la final de luna. - Evidența casă și bancă; - Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe. - Verificarea activității colegilor Daily Caffe din teritoriu prin intermediul Excel și aplicației Daily Caffe. - Operarea evidenței contabile în programul WINMENTOR a operațiunilor economice și financiare ale companiei în conformitate cu legislatia în vigoare. - Asigurarea inventarului la perioadă. CERINTE: - Studii superioare și medii, absolvent in cadrul Universității/Colegiului National; - Cunoștințe de limba engleză. - Cunostințe economice și fiscale. - Cunostințe legislative. - Certificarea CECCAR reprezintă un avantaj. - Abilități de utilizare a calculatorului (suita Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint) și mai ales a programului WINMENTOR. - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; OFERTA (bonusuri, beneficii) : - Salariu motivant; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - CV se trimit la adresa mentionand numele postului dorit - Relatii la telefon 0751 111 344

  • 3

    Suntem o companie de consultanta pentru proiecte europene, cu activitati in Regiune Galati si Braila, cu o experienta de 10 ani. Pentru marirea echipei de lucru angajam: Expert accesare fonduri europene si Manager de proiect. Pentru relatii sunati la nr. de tel. 0751024533, CV se trimit la adresa

  • Atributii: *Intocmirea notelor contabile; *Intocmirea statelor de plata pentru salarii (pe baza pontajelor, concedii medicale si/sau alte documente); *Completarea registrului jurnal, registrele de TVA, registrul inventar; *Balanta de verificare si alte situatii aferente contabilitatii; *Bilantul contabil (bilant, cont de profit si pierdere, precum si alte acte necesare, prevazute de legislatia aplicabila); *Intocmirea declaratiilor de impozite si taxe; *Alte activitati specifice misiunii de tinere a contabilitatii. Persoana potrivita trebuie: * sa aiba experienta in acest domeniu; * sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva; * sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare).

  • Castiga pana la 900 euro acasa stand cateva ore pe internet (folosind telefonul,calculatorul,tableta). Intra pe acest link, creeaza-ti cont si urmareste pasii. https://GramFree.world/?r=259277

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • 3

    Candidatul ideal -Persoană organizată, meticuloasă - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Capacitate de auto-organizare și concentrare - Capacitate de stabilire a priorităților - Experiența într-un post similar si cunoasterea soft-ului Smart Bill constituie un avantaj. - Cunoasterea limbii ruse constituie avantaj. - Descrierea jobului: - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. - Acordă suport clienților și agenților referitor la produse, stocuri, prețuri și condiții de livrare. - Preia comenzile de la clienți. - Se implica in promovarea imaginii si produsele firmei Ce iti oferim? -Pachet salarial competitiv; - Mediu de lucru placut, in showroom modern, in cadrul unei echipe dinamice. - Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca - Oportunitatea unui loc de munca stabil - Instruire de specialitate si dezvoltare profesionala Te așteptăm în echipa noastră! Dacă ești interesat trimite-ne CV-ul tău!

  • Firma contabilitate angajam economist sau contabil. Cerinte: - cunostinte de contabilitate (nivel de baza); - cunoscator MS Office (Excel, Word) - cunoasterea program Ciel este un avantaj - ideal studii superioare economice (dar se accepta si studii medii economice) - persoana atenta, organizata, responsabila , capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional Responsabilitati : - evidenta contabila la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor contabile privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, salarii, deconturi, impozite si taxe, furnizori/ clienti - verificarea rapoartelor contabile (jurnale, fise, etc) Oferta noastra: - salariul este motivant, fiind negociat in functie de capacitatea de lucru, de experienta si pregatire;

  • 1

    Ofer servicii de contabilitate in Judetul Giurgiu - contabilitate primara - contabilitate de gestiune - contabilitate financiara - raportari financiar-contabile

  • Economista întocmesc evidente contabile complete .

  • Salveaza cautarea