Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Companie de top in livrarea serviciilor de contabilitate, consultanta si audit se afla in cautarea unui coleg contabil ce va avea urmatoarele responsabilitati: • Analizarea si procesarea documentelor financiar-contabile, pentru un portofoliu de clienti alocati, in functie de complexitate si experienta; • Revizuirea lucrarilor efectuate de contabilii junior pentru firmele repartizate unde se lucreaza in echipa; • Efectuarea contabilitatii financiara pe baza contabilitatii primare, inclusiv calcularea impozitelor si taxelor cu respectarea unor termene agreate cu clientii si transmiterea de raportari catre management; • Intocmirea deconturilor si declaratiilor pentru impozitele si taxele cerute de legislatia in vigoare; • Intocmirea raportarilor financiare anuale si raportarile contabile semestriale; • Comunicarea catre client a informatiilor cu privire la: finalizarea lucrarilor, rezultatele financiar –contabile, diferite rapoarte solicitate, demersuri la diverse instituti; • Cunoasterea legislatiei cu privire la spetele aparute in activitatea clientului. Beneficii: • program de lucru flexibil, 1 short Friday/ luna; • salariu dinamic, bonusare anuala, abonament la o clinica privata si tichete de masa in format electronic; • bonusuri la diverse momente aniversare, zile de concediu suplimentare; • cursuri profesionale interne lunare; oferim zile de concediu /studiu pentru examenele necesare obtinerii calificarilor profesionale si acoperim taxele aferente; • oportunitati de evolutie profesionala rapida – indrumare permanenta din partea seniorului/managerului ; • mediu de lucru placut dinamic, intr-o locatie accesibila; • evenimente corporate (teambuilding, petreceri cu diferite ocazii); • concursuri lunare cu premii.

  • Candidatul Ideal: Studii in domeniul economic in curs sau finalizate (student, masterand); Excelente abilitati de organizare, analiza si atentie la detalii; Capacitatea de a lucra in echipa, sociabilitate si deschidere; Experienta in programul WinMentor constituie un avantaj. Responsabilitati: Înregistrarea documentelor contabile în softul de contabilitate. Program: Full-Time Trimite-ne CV-ul tau la specificând postul pentru care candidezi, iar noi te vom contacta. Te aşteptăm în echipa noastră!

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniul financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • SC Aerofina SA - cercetare, productie si testare echipamente militare si civile, angajeaza economist departament finaciar/contabilitate Se ofera: - pachet salarial atractiv, acordarea beneficiilor legale - conditii optime de lucru, ambient si climat socio-profesional adecvat - servicii profesioniste de medicina muncii -posibilitatea dezvoltarii profesionale prin programe de formare

  • Angajam contabila cu experienta pentru balastiera. telefon 0729484705

  • Candidatul ideal • Studii superioare • Experienta de minim un an in domeniu • Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii. • Lucrul in echipa • Cunostiinte de limba engleza • Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente; • Orientarea spre rezultat; • Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. • Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor. • Respecta prevederile legale in domeniu; Descrierea jobului • Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate pana la nivel de balanta inclusiv • Emiterea de facturi catre clientii interni si externi • Inregistrarea facturilor primite de la furnizorii interni si externi cu respectarea normelor legale in vigoare • Introducerea notelor contabile de salarii, de compensare a TVA de recuperat cu contributii, reglarea diferentelor de curs valutar • Urmarirea soldurilor a clientilor si furnizorilor Va oferim un loc de munca intr-o companie in plina dezvoltare. Asteptam CV-ul dumneavoastra pe . Descrierea companiei TBT Logistic International SRL, partenerul dumneavoastra pentru transportul intre Vestul si Estul Europei. De-a lungul anilor am acumulat experienta in servicii de logistica intre vestul si estul Europei, asadar suntem partenerul ideal pentru transportul național și internațional de bunuri condiționate, cum ar fi medicamente, fructe, legume și flori, precum și bunuri non condiționate și de transport ADR.

  • Caut colaborator in domeniul asigurarilor, job part-time pe baza de contract de mandat. Constituie avantaj codul RAF. Cerinte: - studii terminate ( minim bacalaureat) - varsta peste 21 ani -seriozitate, punctualitate, dorinta de afirmare Info la tel: 0742743844 Posibilitate de venituri suplimentare.

  • Cautam vorbitori de limba italiana pasionati de domeniul financiar-bancar. Daca esti in cautare de noi provocari, te asteptam in echipa! Ce trebuie sa faci: Procesare, validare date financiare, verificare tranzactii Creare si verificare documente si aplicare proceduri intr-un mod eficient Ce se cauta: Studenti/cu studii finalizate Italiana minim B2 Engleza B1 Microsoft Office Program de lucru: L-V, 9:00-18:00 Pachet salarial: + 2650ron net + tichete de masa 15ron/zi lucrata + asigurare medicala la clinica privata + decont transport Metrorex + voucher anual 2500ron (pentru diferite servicii: spa, sala, vouchere magazin , etc) – Platforma Benefit Locatie: Zona Pipera, la 5 minute de gura de metrou Daca oferta noastra prezinta interes sau ai nevoie de mai multe detalii, pot fi contactata la numarul de telefon 0739850444.

  • Ideal Candidate • Bachelor degree in Finance, Economics or related field • Proficient in MS Office and financial software applications • B2 level of English proficiency • A2 level of German is a PLUS • Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic • Time management and organizational abilities • Quick to learn and willingness to dig into details • Affinity to numbers and data handling as well as ability to multitask and meet constant deadlines • Proven experience in Finance or Accounting Job description • maintain up-to-date billing system • follow up on, collect and allocate payments • perform account reconciliations • research and resolve payment discrepancies • maintain accounts receivable customer files and records • follow established procedures for processing receipts, cash etc • process credit card payments • investigate and resolve customer queries • communicate with customers via email • assist with month-end closing Founded 16 years ago in Berlin as a small start-up enterprise, 42com is now established on an international level. More than 200 companies from different countries and industrial sectors benefit from the technical expertise of 42com. From white label solutions for network operators to hosted switch services for key accounts to mobile telephone applications – our enterprising perfectionists are experts in finding solutions for almost anything imaginable. Please send your CV at info@saste.ro

  • economist tin evidenta contabila ordonat , la zi. ( bilant , REVISAL, declaratii ) orice complexitate si orice tip de firma.

  • economist refac evidente contabile, ordonat , la zi , indiferent de complexitate si perioada. ( SRL-uri , ONG, SA, II, PFA, IF, Cabinete )

  • Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI / ONG/ SA /II/PFA/IF / CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.

  • caut de lucru 2 ore pe zi 15-17,in Ploiesti, contabilitate primara, arhivare, gestiune, stocuri,intocmire documente; sunt si absolventa de petrochimie

  • Dorim sa ne extindem si mai mult activitatea si pentru acest lucru angajam contabil care sa tina evidenta primara, sa cunoasca programul Word, Excel. De asemenea reprezinta un mare avantaj cunoasterea limbii engleze, nivel mediu/avansat, precum si realizarea devizelor de lucrari. Avem o experienta in constructii si confectii aluminium/PVC de peste 20 ani, suntem o societate serioasa, avand un portofoliu vast de clienti si lucrari. Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, sa lucrati intr-un mediu placut si antrenant, asteptam CV-ul dvs la adresa de email: Va asteptam la interviu!!!

  • Societate acreditata CECCAR, ofera posibilitatea invatatii contabilitati Beneficii: - acumularea de experiența și cunostiinte practice în domeniul contabilitatii, a resurselor umane în cadrul unui cabinet de contabilitate (situat în Timisoata, zona Bucovina-Mehala) - dezvolatarea abilitatilor de lucru în echipa, de asumare a responsabilităților - program flexibil - renumeratia în funcție de timpul alocat și de performanța Responsabilități: -Preluarea documentelor clientilor si inregistrarea acestora in contabilitate - Analiza periodica a soldurilor bilantiere - Arhivarea documentelor justificative - Participarea la cursurile de pregatire organizate de companie. Cerinte: - Student sau absolvent de Contabilitate si Informatica de gestiune - Cunostinte teoretice(minime) de contabilitate - Cunostinte de operare calculator - Dorința de invatare, seriozitate, dedicare, atenție distributiva Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV -ul la adresa de email:

  • Alatura-te echipei noastre talentate Esti in cautarea unui loc intr-un colectiv tanar, dinamic si carismatic? Noi te invitam sa ni te alaturi! Iti oferim posibilitatea sa cresti din punct de vedere profesional, sa beneficiezi de traing specific postului pentru care ai aplicat si multe alte oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei. SC JUNIOR GROUP SRL a fost infiintata in anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii in domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta in vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la Junior? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Consultant fonduri europene Cauti un job pe fonduri europene? Vino la Junior! Nu suntem pretentiosi dar ne dorim un coleg/a pasionata de acest domeniu, care sa se alature echipei noastre. De asemenea, ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate, cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Responsabilitati: – Identifici oportunitatiile de finantare nerambursabila; – Evaluezi eligibilitatea potentialilor clienti; – Consiliezi clientii si partenerii/furnizorii acestora in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii documentelor de finantare; – Realizezi activitati de consultanta specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de clarificari, consilierea beneficiarilor in cadrul vizitelor de evaluare. NECESAR - Studii superioare in domeniu - Experienta minima. Ce oferim noi? Un pachet salarial motivant, posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta.

  • Experiență în facturare salarizare contabilitate primara doresc angajare. Relații la telefon 0765370394

  • Trebuie doar sa iti faci cont (înregistrare) pe următorul link : https://owymoney.icu/7439537625815/ Programul ți-l faci tu .

  • expert contabil ofer servicii contabilitatef fiscalitate financiare si resurse umane, facturare on line zilnic in timp real ,contabilitate in timp real,comunicare facila pe mail,evidenta contabila orice domeniu de activitate,servicii, Fast-food,Restaurant,retetare si evidenta productie si stocuri zilnice,prezentare situatie stocuri lunar,saptaminal sau la cerere,registru de casa zilnic trimis pe mail,raport de gestiune,experienta indelungata,intocmire balanta,bilant,contabilitate primara,asigur consultanta,evidenta clienti,furnizori,in timp real ,deplasare sediu,depunere declaratii,revisal,contracte de munca.pret negociabil,eliberez factura,tel 0722503030,orele 9-16

  • Salveaza cautarea