Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 6

    2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • 1

    Expert contabil judiciar, tin evidenta contabila completa, infiintez firme, consultanta fiscala. Contabilitate intracomunitara. tel.: 0722820427

  • Economist/Contabil cu o vasta experinta in domeniu, ofer servicii de contabilitate completa; salarizare, REVISAL, depunere declaratii online, refacere contabilitate, pentru SC, ONG, PFA, II, IF, CABINETE MEDICALE, CABINETE NOTARIALE. Tarifele percepute sunt negociabile.

  • 1

    economista cu experienta tin evidenta contabila la firme mici si mijlocii primara si inchidere, bilant, relatia cu banca, anaf, salariati, revisal, in programul SAGA

  • 2

    S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • 5

    Responsabilităti: - Prospectarea permanentă a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Contactarea potentialilor clienti; - Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; - Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vânzărilor; Cerinte: - Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; - Să fii persuasiv si perseverent; - Să ai spirit de initiativă si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; - Să ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare către rezultate ; - Experienta în vânzări nu este necesară, dar constituie un avantaj. Beneficii financiare: - Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregătire profesionala din ce în ce mai complexe, în functie de performantele obtinute. - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipă sau de agentie, în functie de performantele înregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfăsori; -Grile de comisionare progresive, care oferă posibilităti de câstig corelate cu performanta si volumul activitătii desfăsurate; - Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale; Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail scomerciale@yahoo. com.

  • 2

    Caut colaborator in domeniul asigurarilor, job part-time pe baza de contract de mandat. Constituie avantaj codul RAF. Cerinte: - studii terminate ( minim bacalaureat) - varsta peste 21 ani -seriozitate, punctualitate, dorinta de afirmare Info la tel: 0742743844 Posibilitate de venituri suplimentare.

  • Dacă vrei un loc de muncă în care să îți dezvolți pasiunea, dacă vrei un loc de muncă stabil, dacă ești pasionat de lucrurile frumoase făcute cu grijă și din dragoste, acum ai ocazia să îți urmezi visul Referent Economist Cerințele postului: - Studi superioare economice - Gestiune, reprezintă un avantaj); - cunoștințe operare PC – pachet MS Office; - bune cunostinte de fiscalitate - seriozitate, punctualitate; - excelente abilități de comunicare; - persoană cooperantă, echilibrată; - atenție la detalii; - spirit de echipă; Obligațiile postului: - Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei si valuta; - Contabilizeaza si inregistreaza deconturile; - Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile - Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile de amortizare; - Intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile; - . Contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor; - Verifica si corecteaza jurnalul de cumparari ; - Verifica si corecteaza jurnalul de vanzari; - . Intocmeste lunar decontul de TVA pe baza jurnalelor; - Verifica schimbarile legislative care apar, cu ajutorul programelor de legislatie; - Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Colaboreaza din punct de vedere informatic la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale; - Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni si externi; - Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile; - Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica Salariu atractiv; Bonusuri în funcție de rezultate; Cursuri de formare. CV-urile se trimit pe adresa de mail:

  • Societate cu sediul in Bacau angajeaza contabila . Persoana trebuie sa posede permis cond cat B . Tel contact 0752123708

  • 1

    Evidentă contabila completa, gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant Cunoscătoare programe contabilitate omnidata Cunoscatoare legislație fiscală, in domeniul imobiliar constituie avantaj Cv urile duvs sunt asteptate la:

  • Birou contabilitate ofera servicii de contabilitate complete, intocmire si depunere declarati si bilant. Avem posibilitatea deplasarii la sediul societatii in regim de part time

  • 1

    Spitalul Sf Sava angajaza Contabil cu experienta, zona oras Pantelimon, salariu atractiv, rugam seriozitate. Salariu brut 3800 Ron + Spor Contactati-ne la nr: 0724.338.881 0731.437.208

  • 2

    Cerinte: - absolvent in domeniul financiar-contabil; - experienţă în contabilitate de minim 1 ani; - cunoştinţe de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare; - cunostinte utilizare suita Microsoft Office; - cunostinte utilizare soft contabil constituie un avantaj; - abilitati de organizare a departamentului financiar-contabil; - abilitati organizatorice, de comunicare si leadership; - capacitate ridicata de analiza si sinteza; - constituie avantaj experienta si lucrul pe SEAP (nu este obligatoriu); - constituie avantaj experienta si lucrul cu Fondurile Europene (nu este obligatoriu). Responsabilitati: - coordoneaza activitatea departamentului de contabilitate (supervizarea si verificarea inregistrarilor efectuate de catre personalul din subordine); - verifica operatiunile economico- financiare ale societatii; - operatiuni legate de personal si salarii; - inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, venituri, cheltuieli, calcul si inregistrare profit, rezeve, amortizari etc; - evidenta contabila a societatii, inchideri lunare a conturilor de venituri si cheltuieli, intocmirea si depunerea declaratilor lunare, trimestriale, semestriale si anuale etc., - evidenta mijloacelor fixe, a imprumuturilor si a rambursarilor acestora; - intocmirea situatiilor financiare anuale (bilant anual) si a raportarilor contabile semestriale (bilant semestrial); - diverse chestionare precum si raportari catre conducerea societatii. Beneficii: - pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta, incepand de la 300 euro; - contract de munca full-time sau part-time, pe perioada nedeterminata; - posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes; - doar CV-uri cu nr. de telefon.

  • Expert contabil - membru C.E.C.C.A.R. ofer servicii complete de contabilitate. Pachet promotional pentru firmele nou infiintate!

  • Abilități solicitate: - seriozitate, punctualitate; - atenție la detalii; - experiență 1-2 ani în domeniu; - cunoștințe aprofundate de SAGA; - întocmirea documentației cerute prin caietele de sarcini și fișele de date; - completarea formularelor aferente unei licitaţii și participarea la elaborarea ofertelor (SEAP); Atribuții: - activități de secretariat; - facturare clienți; - Note Intrare Recepție (NIR-uri); - operare casă/bancă/deconturi. Salariu Fix + Tichete de Masă

  • 5

    Angajam personal ptr contabilitate primara cu cunostinte in SAGA. Locatie in Afumati, beneficii si alte detalii la telefon.

  • Caut colaborare pentru servicii de contabilitate. Contact:Iuliana-0763118413

  • Manager/inspector HR, cu 15 ani experiență în organizații internaționale de top. Prefer domeniul Invățământ privat, medical, farmaceutic. Normă intreagă/parțială/ PFA . Tel. contact: 0744/315047.

  • 20

    S.C. Transilvania General,unic distribuitor al produselor European Drinks si European Food, angajeaza pentru Timisoara in conditii avantantajoase soferi pentru distributie .Program de Luni pana Vineri 8 ore/zi Relatii la tel 0735635513

  • 1

    Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE cu experienta dovedita de minim 5 ani Studii superioare de preferinta ASE,Drept,Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza cat si PC. Asteptam C/V la hr@ships-repairs.com sau manager@ships-repairs.com , informatii la 0735/229.117 CD/EST

  • Salveaza cautarea