Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Bună mă numesc Sarah sunt în căutarea unui loc de munca în domeniul economic.Sunt o persoana activi care ii place sa învețe lucruri noi.Stiu contabilitate .Pt mai mult detalii nu ezitați sa ma contactați la nr de tel 0744824237. Mulțumesc pentru înțelegere.

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani pe piata! Responsabilitatile postului: - Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; - Mentine corespondenta cu clientii legat de incasarea facturilor; - Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; - Verifica inchiderea conturilor; - Intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; - Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; - Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; - Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; - Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; - Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; - Evalueaza si instruieste personalul din subordine; - Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; - Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Operare in SAGA constituie avantaj. Aptitudini necesare: - Gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; - Cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; - Atentie la detalii; - Responsabil, orientat spre rezultat; - Corectitudine, seriozitate si abilitati de negociere; - Rezistenta la stres; - Team-player. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nederminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • Angajam economist / contabil pentru clientul nostru, producator si distribuitor de echipamente profesionale pentru restaurant si catering din Brasov. Cerinte: - Studii superioare - Minim 1 an experienta in domeniul contabilitatii comertului (import si vanzare) - Cunostinte temeinice de legislatie (comert, ambalaje, declaratii) - Utilizare Excel la nivel mediu (VLOOKUP si pivot) - Persoana foarte organizata - Spirit de echipa - Program de la 8:00 la 16:30 Se ofera: - Salariu intre 3000 – 5000 lei net, in functie de experienta si abilitati - Contract pe perioada nedeterminata - Tichete de masa e 15 lei / zi lucrata - Bonusuri periodice - Asigurare medicala privata Pentru mai multe detalii si stabilirea unui interviu sunati la 0747 27 21 27 sau trimiteti CV la

  • Expert contabil f bine pregatit si cu experienta, inclusiv in contabilitatea productiei, grupuri de firme, nerezidenti, cu dubla specializare economico-juridica, doresc angajare part-time ca si Contabil-Sef. Ofer si cer seriozitate, colaborare leala pe termen lung, salariul net min. 1500-2000 euro + masina de serviciu pt locatii din zone limitrofe Bucurestiului.

  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

  • Juristi cu multa experienta infiintam societati, PFA, IF, II, asociatii si fundatii, modificam acte constitutive, deschidem/inchidem puncte lucru, cesiuni, suspendari, dizolvari, modificari obiect de activitate. Redactam acte constitutive, contracte, reprezentam in fata autoritatilor, oferim consultanta de specialitate. Asiguram profesionalism si rapiditate. Tel: 0724767758

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Suceava, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Loc de munca valabil doar in cartierul Militari Residence Descriere Locului de munca Candidatul ideal: *studii medii/superioare finalizate *bune abilitati de comunicare *cunostinte medii de PC *amabilitate , seriozitate *atentie distributiva , atentie la detalii *experienta in lucrul cu numerar(diferite valute)si cu metalele pretioase *fara limita de varsta *fara cazier *loc de munca stabil, civilizat. Descrierea postului: *interactiune cu clientii *verificarea banilor *verificarea si evaluarea garantiilor (aurului) *intocmirea documentatiilor specifice *efectuarea de plati si incasari *efectuarea de operatiuni de creditare cu gaj metale pretioase (aur) *evidenta primara a activitatii zilnice Se ofera: *activarea in cadrul unei companii cu vechime pe piata *siguranta locului de munca, intr-un mediu sigur, stabil si civilizat *salariu de la 400euro *se ofera training de specialitate

  • A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu ro

  • Esti in cautarea unui loc de munca si cunosti limba italiana? Noi suntem in cautarea unei astfel de persoane pentru un post de Operator Back – Office in limba italiana pentru domeniul bancar: Cerinte : • Studii medii; • Cunoasterea limbii italiene la nivel mediu sau avansat; • Abilitati de utilizare a computerului; • Precizie, atentie la detalii, simt de raspundere; • Spirit de echipa. Beneficii: • Pregatire profesionala; • Asigurare medicala privata; • Prime de sarbatori; • Bonusuri lunare; • Bonuri de masa. Pentru mai multe detalii sunati la numarul 0756 160 797.

  • Economist Descriere job/ responsabilitati: Realizarea şi implementarea planului de achiziţii pregătit împreună cu superiorul ierarhic , avand urmatoarele responsabilitati: -Negocierea contractelor cu furnizorii, conform limitelor de competenta atribuite; -Dezvoltarea portofoliului de furnizori din sfera departamentului; -Urmarirea realizarii obiectivelor stabilite la nivelul departamentului; -Monitorizarea pietei si studiul concurentei; -Prelucrarea in sistem a comenzilor; -Optimizarea stocurilor in retea. Cerinte job: -Educatie: studii superioare, de preferinta economice; -Cunoasterea legislatiei in domeniu; -Experienta in achizitii/logistica; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. -Capacitate de analiza si sinteza a datelor. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului. Asteptam cu interes CV-ul dvs.: recrutare>termoconstruct.com, alexandru.silaghi>termoconstruct.com

  • Ofer servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel. 0766580724

  • Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • Candidatul ideal - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • ESPONSABILITATI Firma din Ploiesti cu o indelungata experienta in domeniul industriei geamului si tamplariei termopan, doreste sa angajeze in conditii foarte avantajoase CONTABILA cu EXPERIENTA. Responsabilitati: - Calcul stocuri, materiale si comenzi, - Verificarea intocmirii corecte a documentelor primare; - Inregistrarea tuturor operatiunilor contabile lunare pana la nivelul de balanta in conformitate cu legislatia in vigoare; - Reconcilieri contabile pentru aria sa de activitate; - Intocmirea de situatii lunare pentru clienti si furnizori; - Corespondenta cu tertii, pentru asigurarea corectitudinii datelor si documentelor transmise; - Respectarea termenelor de inchidere lunare. CERINTE - Studii superioare de specialitate; - Experienta in activitate minimum 4 ani, din care minim 2 ani intr-o firma de productie ( fabrica de geam termopan - constituie avantaj), - Cunostinte avansate de operare PC (cunoasterea programului WinMentor), - Spirit organizatoric, rigurozitate; - Capacitate de respectare a termenelor limita; - Capacitate de sinteza, atentie la detaliu. BENEFICII OFERITE Salariul si alte beneficii se discuta la interviu, in functie de experienta.

  • Oferim servicii complete de contabilitate și întocmirea situațiilor financiare pentru diverse tipuri de societăți comerciale. Suntem o echipa cu o experienta vasta in contabilitate, condusa de un expert contabil. Firma noastra de contabilitate este situata in Biharia si respecta fiecare client indiferent de volumul de munca oferit.

  • CANDIDATUL IDEAL Cerințe: - Absolvent studii superioare tehnice sau economice (preferabil, dar nu obligatoriu); - Cunoștințe avansate de limba Engleză; - Abilități de comunicare și negociere; - Capacitate de prioritizare, analiză, previzionare și monitorizare; - Capacitate de a gestiona termenele limită; - Atitudine pozitivă, spirit de echipă; - Orice alte certificări în domeniu constituie un avantaj. DESCRIEREA JOBULUI Responsabilități: - Analizează informațiile referitoare la proiecte noi (dosar proiect, desene piese – plan 2D, caiete de sarcini, norme încercări piese, fișe tehnice de materiale, planning repere); - Identifică potențialii furnizori și face corespondența cu aceștia pentru a obține oferte tehnico-comerciale aferente materiilor prime, componentelor necesare; - Analizează ofertele furnizorilor prețuri, termene de livrare, termene de plată, cantitate minimă/livrare; - Face corespondența cu furnizorii în vederea negocierii și obținerii unor condiții comerciale cât mai avantajoase; - Evaluează/selectează furnizorii care îndeplinesc cerințele de calitate solicitate de clienți, oferă condiții comerciale avantajoase de colaborare, confirmă capacitatea de producție pentru cantitățile anuale de materii prime, componente estimate informează responsabilii din departamentul comercial/tehnic în legătură cu ofertele primite (pentru materii prime și componente) și aleg impreună oferta cea mai avantajoasă. Oferim: - Salariu motivant; - Pachet asigurare medicală privată; - Tichete de masă; - Transport asigurat spre și de la locul de muncă; - Posibilitate de dezvoltare a carierei; - Training pentru formare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru plăcut, dinamic; - Posibilitatea de a lucra într-un domeniu care se află într-o continuă expansiune. DESCRIEREA COMPANIEI Înființată în anul 1994, Delta Invest este unul dintre liderii pieței din România în cercetare-dezvoltare repere injectate din mase plastice, proiectare-construcție matrițe și injecție mase plastice.

  • Angajam CONTABIL CU EXPERIENTA pentru firma de constructii din Buzau. Cerinte: - studii absolvite in domeniu; - cunostinte pachet Office; - experienta pe un post similar minim 5 ani; - cunostinte privind legislatia din domeniu. Responsabilitatile postului: - intocmire registru intrari- iesiri; - intocmire registru de casa si jurnal banca; - salarizare; - intocmire declaratii fiscale; - balanta contabila. Se ofera: salariu motivant incepand de la 2400 lei net, in functie de experienta. Program de lucru: luni-vineri- 9:00-17:00. Pentru detalii ne puteti contacta la numarul :0745 070605 sau veniti la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj de Luni-Vineri.

  • 2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • Salveaza cautarea