Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajare contabil sef

    Scc de gr 1 consumcoop Podu Iloaiei,jud. Iasi,angajeaza contabil sef in conformitate cu leg in vigoare. Relatii la nr de tel de mai jos.

  • 4

    angajam economista

    angajam oprerator pentru evidenta primara in contabilitate. facturare.avizare etc.

  • 3

    Angajam personal pentru contabilitate primara

    Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza contabil in domeniul constructii, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 1 an. Responsabilitati: - activitati de operator-facturare; - intocmirea registrului de casa; - inregistrarea si verificarea extraselor de cont de la banca, efectuarea platilor catre furnizori, bugetul de stat si al asigurarilor sociale si fondurilor speciale; relatia cu banca; - tinerea evidentei registrului de intrari-iesiri; - tehnoredactarea instiintarilor,a somatiilor de plata,a contractelor de colaborare etc; - verificarea si inregistrarea cheltuielilor de deplasare si deconturilor de cheltuieli pentru personalul companiei; - verificarea si inregistrarea facturilor furnizorilor interni si externi; - urmarirea incasarii facturilor cu scadenta depasita emise catre clientii companiilor conform instructiunilor de lucru procedurilor interne; - asigurarea activitatii de protocol; - programarea agendei de lucru a managerului general; - colaborarea cu serviciul financiar-contabil si administrativ; - pastrarea confidentialitatii informatiilor sia documentelor legate de firma; - verificarea zilnica a soldurilor din banca; - incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli; - adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei. Cerinte minime: - Cunoastinte minime a unui software de contabilitate; - Are minim 1-2 ani de experienta in contabilitate cu cunostinte in domeniul fiscalitatii si contabilitatii; - Detine bune cunostinte de PC pachet Office (Word,Excel,Outlook); - Este o persoana serioasa, punctuala, foarte atenta la detalii, stie sa-si organizeze timpul si sa-si prioritizeze sarcinile de lucru, poate lucra la fel de bine independent cat si in echipa; - Are capacitati bune de comunicare si interactionare cu clientii societatii; Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie.

  • Inginer _Ofertare_Iasi

    Job_Inginer Ofertare _Iasi Inginer ofertare calculație ofertă financiară Responsabilități Elaborarea ofertelor financiare pentru ofertele de achiziții publice; Analizarea documentației tehnice de ofertare, formulare solicitare de clarificări în perioada de preofertare și răspuns la solicitări de clarificări în perioada de evaluare a ofertelor; Pregătirea necesarului de materiale lucrări în vederea obținerii ofertelor de preț; Calcularea prețurilor lucrărilor de construcții drumuri, poduri, consolidări; Transpunerea prețurilor în program devize; Cerințe Nivel de pregătire (studii) Avantaj: Facultatea de Construcții Căi Ferate Drumuri și Poduri Construcții Civile Nivel de experiență Minim 3 ani experiență relevantă. Cunoștințe Experiență complementară Cunoștințe Excel; Cunoștințe software tip Deviz (Intelsoft; Doclib); Cunoștințe în legislația achizițiilor publice; Cunoștințe MS Project avantaj. Limbi străine Cunoștințe de limba engleză și germană, constituie avantaj. Competențe Abilități Flexibilitate, spirit de echipă, bune abilități de comunicare; Vedere de ansamblu. Alte informații Permis de conducere cat B CV:

  • 1

    Contabil senior

    CAUTAM CONTABIL CU EXPERIENTA IN DOMENIUL FINANCIAR-CONTABIL

  • 2

    Cautam contabil

    Cautam contabil primar pentru compania noastra.

  • Angajam Economist Generalist

    Ne dorim pe cineva cu multă energie pozitivă, care se poate adapta ușor în orice context și care acordă o atenție deosebită detaliilor. Urmărim evoluţia comună şi garantăm suportul necesar pentru atingerea celei mai bune versiuni din punct de vedere profesional. Descrierea jobului Menține relația cu firma de contabilitate externă și îndeplinește cerințele (firma de contabilitate externă întocmește, semnează și depune declarații bilanț); Responsabil ă de departamentul financiar având în subordine două persoane; Asigură suportul necesar departamentului financiar pentru finalizarea task-urilor la termen; Comunică cu departamentele din cadrul societății în vederea soluționării situațiilor ce apar; Înregistrează divese documente în programul de contabilitate Saga și face diverse plăți; Menține relația cu instituțiile statului, verifică și achită obligațiile; Întocmește situații în excel și analize solicitate de către conducerea societății. În subordine două persoane: persoana 1 activitate principală intorducere documente, extrase bancare, deconturi de transport, etc; persoana 2 activitate principală plăți și menținerea relațiilor cu furnizorii; -Contract de consultață cu consultant fiscal și avocat; -Contract cu firma de contabilitate externă care asigură suport, consultanță, întocmește, semnează și depune declarații bilanț; -Aplicația ClickUp ce permite organizarea task-urilor și a departamentului; Beneficii: -Pachet salarial atractiv. Se negociază cu candidatul în funcție de cunoștințe și experiență + tichete de masă; -Primă garantată procentuală din venitul net, cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; -Zi scurtă pentru ziua de 8 Martie; -Bonus garantat procentual din venitul net, pentru ziua de naștere și pentru aniversare vechime în companie; Laptop și telefon de serviciu; -Decont lunar pentru abonament de fitness; Asigurare medicală privată; -Apa Kangen, fructe proaspete, cafea și gustări la birou; -Oportunităţi de carieră corespunzătoare succesului tău profesional și posibilități de promovare; -Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără şi dinamică; -Teambuilding-uri și alte evenimente de echipă; Program de lucru, la birou, de luni până vineri; Locație în centrul Brașovului. Descrierea companiei Oferim tuturor angajaților trainingul necesar pentru a putea atinge performanța maximă și răsplătim această performanță cu salarii atractive și sporuri motivante

  • Economist

    Cerinte: -Absolvent de studii superioare in domeniul financiar contabil; - Atenție la detalii, abilitati de organizare si planificare; - Cunostinte operare PC, Excel, Word; - Spirit de echipa, dar și aptitudini de lucru independent; - Respectarea procedurii de lucru, stabilita la nivelul biroului. Descrierea jobului: - Primire, arhivare documente contabile; - Operare documente in programul Saga; Neomanager; - Evidenta contabila primara ( note receptii, registru casa, bon consum); - Mediu de lucru placut alaturi de o echipa dinamica care se dezvolta permanent.

  • Firma de contabilitate angajeaza contabil

    Cautam coleg pentru functia de contabil. Responsabilitati: evidenta societati comerciale din portofoliu, intocmire balante, intocmire state salarii. Program de lucru 8.30-17.

  • Accounts Receivable Specialist with German

    Job Title: Accounts Receivable Specialist Location: Flexible Responsibilities: Process bank statements and post incoming payments in SAP. Maintain bank transitory accounts and reconcile bank-related accounts daily. Handle automatic cash collection of due invoices (e.g., Direct Debit) and process rejected direct debits. Calculate bad debts allowance and perform customer vendor compensation. Process financial instruments such as checks and bill of exchange. Maintain daily trackers and unapplied cash, performing clearings on accounts. Perform specific collection activities to recover customers' debts and support customer inquiries. Act as a liaison between customers, internal departments, and third-party customers. Reconcile credit and debit notes, process remittances received, and manage customer refunds. Handle dunning and account statements process, as well as overdue reports with action measures for outstanding invoices. Forecast incoming payments activities and manage customers in administration liquidation. Reconcile balances for accounts in the area of responsibility and define monitor credit limits. Provide guidance to junior accountants, maintain and review work procedures, and submit reports for month-end closing. Ensure compliance with company directives and usage of internal communication platforms within SLA. Perform any other tasks related to the area of responsibility as requested. Qualifications: University or High School Diploma. Proficiency in German (minimum B2) and English (minimum B2), both written and spoken. University degree in Financial Accounting field. Knowledge of balance sheet accounts, accruals, provisions, salary, exchange rates differences, and complex accounting postings. Familiarity with cash flow calculation and evaluation, performance indicators methodology, and SAP transactions in accounts receivable. Proficiency in Microsoft Office Package, especially Excel. Strong communication skills, ability to work under pressure, and meet deadlines. Team player with an autonomous working style, attention to detail, and willingness to travel.

  • 4

    Angajam contabil contabila

    Canditatul ideal: Absolvent studii medii superioare Experienta : minim 2 ani in domeniu Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu , bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare SAGA, REVISAL, HR Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate si gestiune contabila: facturi de intrare marfa servicii, facturi de cheltuieli, bonuri fiscale ,extrase bancare, state de plata,emitere facturi , deconturi de cheltuieli,etc. Mentine o legatura cu clientii si furnizorii privind facturiile si plata acestora, bilete la ordin, OP-uri. asteptam cv-urile dumneavoastra! biroul de lucru se afla pe Calea Aradului

  • 18

    Angajam contabil (contabilitate primara)

    Angajam contabil,(contabilitate primara) cu experienta. Cunostinte operare PC , SAGA, EXCEL. Atributii: avizare, facturare, evidenta contractelor, gestiune, registru jurnal, registru de casa, evidenta angajatilor. Sediul social este in Tisa Noua, Arad (13 km din centrul orasului). Programul de lucru este pe doua schimburi.Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.

  • 6

    Angajam Economist - Firma specializata de Contabilitate

    Candidatul Ideal: Detineti o diploma universitara in Stiinte Economice; Intelegeti usor procesele economice si contabile Aveti minim un an de experienta relevanta in domeniul contabilitatiii; Cunoasteti programul Saga Cunostinte medii de Microsoft Ofiice: (Excell si Word Outlook) si alte programe informatice; Dornic de acumulare de noi cunostinte; Organizat si Focusat pe realizarea sarcinilor Bune abilitati de comunicare atat in interiorul echipei cat si cu clientii din portofoliu. Descrierea jobului Pozitia presupune: Interpretare si prelucrarea documentelor contabile pana la nivel de balanta contabila. Intocmirea de rapoarte si situatii; Comunicarea cu clientii pentru rezolvarea situatiilor curente; Invatati continuu impreuna cu ceilaiti membri ai echipei; Identificati oportunitati si imbunatatirea proceselor. Oferim: - Suntem o echipa dinamica cu oportunitati reale de dezvoltare in cariera; - Un mediu de lucru profesionist si orientat spre echipa; - Pachet salarial atractiv (tichete de masa, asigurare privata de sanatate) Descrierea companiei PROACTIVE ACCOUNTING este o firma de contabilitate cu sediul in Bacau cu o echipa tanara si proactiva in crestere continuua. Lucram in fiecare zi pentru a oferi servicii de calitate clientilor nostri si un mediu de lucru cat mai placut angajatilor.

  • 1

    Angajez economisti

    EXPERT LOAN SRL doreste consolidarea Echipei de Specialisti in domeniul accesarii de Fonduri Europene si Guvernamentale. Oferim pregatire in domeniu ca formatori. Cei interesati pot sa aplice pe acest site sau pe email: sau telefon . Salariu atractiv si prime de performanta si proiecte de succes.

  • 15

    contabila / economista cu experienta

    - Studii superioare economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea completa societate comerciala (gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant) - Experienta in domeniu financiar contabil este necesara - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Detalii legate de salariu si program de lucru (acesta poate fi si part time) se vor discuta in cadrul unui interviu.

  • 1

    Contabilitate

    Ofer servicii de contabilitate integrala pentru orice fel de firme. Experienta de peste 25 de ani in domeniul contabilitatii. l

  • 17

    Icredit Braila angajeaza Manager relatii clienti

    Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.

  • CONTABIL - locația Timișoara

    CONTABIL Suntem în căutarea unui CONTABIL talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre World Mediatrans. Dacă aveți o experiență solidă în domeniul contabilității și sunteți pasionat de cifre și analiză financiară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Responsabilități: Gestionarea și înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare ale companiei; Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare periodice; Monitorizarea și analizarea bugetelor și a fluxurilor de numerar; Asigurarea conformității cu reglementările fiscale și contabile ; Colaborarea cu autoritățile fiscale ; Identificarea și implementarea de îmbunătățiri ale proceselor contabile ; Întocmirea și depunerea declarațiilor lunare trimestriale anuale la instituțiile abi-litate precum și menținerea relațiilor cu acestea; Întocmirea Balanțelor si Bilanțului contabil, inventarelor; Cerințe: Experiență de minim 5 ani în domeniul contabilității, preferabil în domeniul Horeca Contabilitate; Studii superioare în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe avansate de legislație fiscală și contabilă ; Abilități excelente de analiză și interpretare a datelor financiare; Experiență în utilizarea software-urilor de contabilitate; Cunoștinte de operare calculator: Microsoft Excel, World; Bune cunoștinte de contabilitate(înregistrarea tuturor facturilor de clienți și fur-nizori, Registru de casă, bancă, note contabile, conturi contabile, TVA, mijloace fixe, etc.); Atenție la detalii și precizie în lucrul cu cifrele, abilități numerice ; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită ; Beneficii: Pachet salarial motivant corelat cu experiența individuală; Tichete de masă ; Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic ; Posibilitatea de a contribui la dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor contabile ; Dacă sunteți o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de contabilitate, vă așteptăm să aplicați pentru poziția de CONTABIL în cadrul firmei World Mediatrans. Alăturați-vă echipei noastre și contribuiți la succesul nostru financiar!

  • 1

    CONTABIL - locația Timișoara

    CONTABIL Suntem în căutarea unui CONTABIL talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre World Mediatrans. Dacă aveți o experiență solidă în domeniul contabilității și sunteți pasionat de cifre și analiză financiară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Responsabilități: Gestionarea și înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare ale companiei; Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare periodice; Monitorizarea și analizarea bugetelor și a fluxurilor de numerar; Asigurarea conformității cu reglementările fiscale și contabile ; Colaborarea cu autoritățile fiscale ; Identificarea și implementarea de îmbunătățiri ale proceselor contabile ; Întocmirea și depunerea declarațiilor lunare trimestriale anuale la instituțiile abi-litate precum și menținerea relațiilor cu acestea; Întocmirea Balanțelor si Bilanțului contabil, inventarelor; Cerințe: Experiență de minim 5 ani în domeniul contabilității, preferabil în domeniul Horeca Contabilitate; Studii superioare în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe avansate de legislație fiscală și contabilă ; Abilități excelente de analiză și interpretare a datelor financiare; Experiență în utilizarea software-urilor de contabilitate; Cunoștinte de operare calculator: Microsoft Excel, World; Bune cunoștinte de contabilitate(înregistrarea tuturor facturilor de clienți și fur-nizori, Registru de casă, bancă, note contabile, conturi contabile, TVA, mijloace fixe, etc.); Atenție la detalii și precizie în lucrul cu cifrele, abilități numerice ; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită ; Beneficii: Pachet salarial motivant corelat cu experiența individuală; Tichete de masă ; Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic ; Posibilitatea de a contribui la dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor contabile ; Dacă sunteți o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de contabilitate, vă așteptăm să aplicați pentru poziția de CONTABIL în cadrul firmei World Mediatrans. Alăturați-vă echipei noastre și contribuiți la succesul nostru financiar!

Salvează căutarea