Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • CASA SCHIMB VALUTAR angajam persoana tanara dinamica si sociabila pentru postul de casiera valuta! Detalii tel0745078555

  • Pentru firma distribuitor de mase plastice cautam facturista/casiera. Cerinte: -studii medii, preferabil economice -cunostinte MS Office, programe contabilitate/facturare -experienta constituie avantaj Cautam o persoana stabila, cu aptitudini de invatare, comunicare, calcul, atenta, cu echilibru emotional si capacitate de a lucra cu oamenii, dinamica, serioasa si punctuala. Persoanele interesate de acest post sunt rugate sa trimita un CV la adresa de e-mail : srdadl7@gmail.com prog. luni-joi 08:00-17:00 viner sambata liber duminica: 08:30-14:00 adresa: str. padurii nr 24 ARAD

  • Caut colaborator in domeniul asigurarilor, job part-time pe baza de contract de mandat. Constituie avantaj codul RAF. Cerinte: - studii terminate - varsta peste 21 ani -seriozitate, punctualitate, dorinta de afirmare Info la tel: 0742743844

  • Pentru depozit de mase plastice cautam casiera/facturista prog. luni-joi 08:00-17:00 viner sambata liber duminica: 08:30-14:00 adresa: str. padurii nr 24 arad

  • Cerinte: -Studii medii/superioare -Cunostinte operare PC -Permis categoria B -Bune abilitati de comunicare,relationare si organizare -Domiciliul stabil in localitatea Ineu

  • Misiunea noastra este de a crea valoare pentru clientii nostri prin solutii competitive, servicii excelente si parteneriate de succes. Recrutam in acest sens persoane cu atributiuni de functionar economic, responsabil resurse umane si contabilitate. Abilitati: • Corectitudine • Rapiditate, flexibilitate • Ordonat, diciplinat • Capacitate de comunicare, • Rezistenta la stres si efort • Precizie, seriozitate Responsabilitati: - inregistrarea facturilor primite de la furnizori; - conducerea registrului de cumparari; - intocmirea notelor de receptie si a bonurilor de consum; - evidenta OBI si a gestiunii de piese de schimb si consumabile; - resurse umane; - secretariat Oferta: • Posibilitate de dezvoltate a unei cariere. • Posibilitatea de a lucra in cadrul unei echipe tinere si dinamice. • Salar motivant, peste media pietei. Detalii suplimentare la numarul de telefon: 0731326643

  • Firma de contabilitate din Arad angajam contabil/economist , program full-time. Se solicita: -Cunostinte operare Office ( Word, Excel ); -Cunostinte operare program Saga; -Cunostinte operare Revisal; -Cunostinte temeinice de contabilitate si resurse umane; -Cunostinte minime de limba engleza. Responsabilitati : - intocmirea evidentei contabile pe baza documentelor primare in ordine cronologica si sistematica; - intocmirea balantei de verificare; - intocmirea decontului de tva si a declaratiilor privind obligatiile la bugetul de stat; - intocmirea documentelor de resurse umane, trasnmitere Revisal; - intocmirea periodica de rapoarte si analize conform cerintelor clientilor; - documentarea permanenta cu privire la modificarile legislatiei in domeniul contabil si al fiscalitatii; - alte sarcini conexe domeniului de activitate. Candidatul ideal trebuie sa fie ordonat,serios,dinamic,cu bune abilitati de organizare si comunicare. Vor fi luate in considerare doar persoanele care corespund cerintelor mai sus-mentionate. Cv-urile se pot trimite pe adresa de email : contabilitatetmc@gmail.com

    Repostat automat
  • SC POLACH LOGISTICS & TRANSPORT SRL angajeaza Referent resurse umane Cerinte: -Studii superioare (economice si/sau drept) si curs Inspector Resurse Umane; -Experienta in domeniu si cunostinte foarte bune de legislatia muncii; -Cunostinte operare PC nivel mediu/avansat MS Office (Word, Excel,PowerPoint); -Foarte bune competente de comunicare si mediere; -Capacitate dezvoltata de planificare si organizare a muncii; -Dinamism, motivatie, constinciozitate si perseverenta; -Cunoasterea limbii egleze nivel avansat;constituie avantaj cunoasterea limbi germane sau maghiare. Descrierea jobului: -Administrare resurse umane (operare REVISAL, intocmire CIM-uri, Decizii incetare, Adeverinte vechime, Modificari CIM etc) si actualizarea continua a bazei de date cu angajatii societatii; -Întocmirea și/sau solicitarea documentelor pe care trebuie să le dețină muncitorii detașați în conformitate cu legislația statelor în care sunt detașați sau cu legislația UE - Actualizarea diverselor documente interne (actualizare fise de post, RI, regulamente, proceduri, CCM etc ) conform legislatiei in vigoare; -Efectueaza si participa la cercetarile disciplinare; -Salarizare resurse umane: colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii etc.); -Elaborarea documentelor si rapoartelor specifice activitatii din departamentul de resurse umane; -Alte activități, în funcție de necesitățile companiei -Informeaza conducerea de respectarea procedurilor de resurse umane stabilite la nivelul companiei; -Reprezinta si pune la dispozitie actele necesare in fata Institutiilor statului; Oferta: Pachet salarial atractiv şi oportunitatea dezvoltãrii unei cariere în cadrul unei echipe tinere şi dinamice; Instruire teoreticã şi practicã; Transport asigurat la Turnu şi o masã caldã. Detalii suplimentare la 0749059040, e-mail: angajari@polach.ro.

  • Ne marim echipa din Arad! Cautam un coleg pentru postul de Ofiter Credite. Se va ocupa de promovarea si prezentarea produselor de creditare către clienţi. Va procesa aplicaţiile primare de creditare, analiza financiară a dosarului de creditare, va monitoriza portofoliului activ de credite. Cerinte: Studii, cursuri cu profil economic Excelente abilităţi de vânzare şi organizare Persoana proactiva Permis de conducere categoria B Experienţa anterioară în activitatea de vânzare/creditare constituie avantaj Oferim: Posibilitatea dezvoltarii unei cariere din domeniul finante/banci, analiza financiara Mediu de lucru intr-o echipă de profesionişti Pachet salarial motivant (salariul fix şi comision din vânzări).

  • Societate comerciala angajeaza contabila pentru evidenta primara. Prezinta avantaj cunoasterea programului de contabilitate Saga Software. Cerinte: studii medii, abilitati operare pe calculator, cunostinte minime de limba engleza. Informatii la telefon 0753 084 808.

  • Datorita dezvoltarii constante a activitatii, SC SPEED LINE IMPEX SRL cauta, pentru punctul de lucru din Arad, o persoana capabila in domeniul transporturilor internationale, pentru ocuparea postului de Operator facturare & recuperare creante. Cerinte: Studii medii/superioare; Obligatoriu cunostinte de limba engleza la nivel mediu – avansat (limba germana, italiana la orice nivel constituie un avantaj); Cunostinte generale de lucru cu calculatorul ( Pachetul Microsoft Office); Persoana organizata, comunicativa si capabila sa lucreze in echipa; De preferat experienta in domeniul transportului; Responsabilitati: Emiterea facturilor conform specificatiilor fiecarui client si a comenzilor de transport; Introducerea comenzilor in sistemul WindNet; Transmiterea facturilor si documentelor de transport catre clienti; Urmarirea incasarilor de la clienti externi si interni; Completarea informatiilor necesare in baza de date; Evidenta clienti si mentinerea legaturii permanente cu clientul in vederea obtinerii unor situatii financiare corecte; Elaborarea rapoartelor si a situatiilor specific de activitate solicitate de management; Mentinerea biroului / documentelor in buna ordine, urmarirea corectitudinii si parcursului documentelor comerciale. Oferta (bonusuri, beneficii): Formarea initiala si ulterior, dezvoltarea competentelor profesionale; Loc de munca stabil, pe termen lung, intr-un coletiv tanar si dinamic; Perspectiva reala de avansare in functie de rezultatele accumulate; Crestarea progresiva sau sub forma de bonusuri a remuneratiei lunare in functie de rezultate si de cresterea activitatii firmei. DETALII: TEL:0723611755 CV-urile se pot depune la adresa de mail: dragos@speedlineimpex.ro

  • Ofer servicii de contabilitate pentru PFA, II

  • Pentru clientul nostru, un important centru de procesare valori, angajam Verificator valori in Arad. Responsabilitati: Verificarea autenticitatii, trierea si numararea valorilor incredintate; Inregistrarea in sistemul informatic a operatiunilor de procesare a numerarului; Primirea/predarea numerarului repartizat pentru procesare; Intocmirea casetelor cu numerar pentru alimentarea ATM-urilor; Verificarea modului de functionare a masinilor de procesare numerar; Participarea la inchiderea operatiunilor zilnice de casierie Cerinte: Studii medii; Capacitate de organizare; Responsabilitate, seriozitate, punctualitate; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi (predominant schimbul 2 sau 3); Reprezinta un avantaj, experienta pe un job similar si/sau intr-o casierie. Oferta: Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Spor de noapte de 30%; Spor de 100% pentru orele suplimentare; Program lucru: inegal. Ne puteti contacta la: Telefon :0749 323232 , L-V: 09:00-18:00.

  • Salveaza cautarea