Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • VERIFICATOR VALORI CIT One, subsidiara a Grupului BCR specializata in transportul si procesarea de valori, cauta pentru Centrul de Procesare Bacau verificatori valori (fete sau baieti) care vor avea urmatoarele responsabilitati: 1. Verifica autenticitatea, triaza, numara valorile incredintate (bilete de banca, moneda metalica, tichete si alte valori), fisicheaza (moneda metalica), in conformitate cu prevederile cadrului de reglementare intern aplicabil operatiunilor cu numerar; 2. Completeaza evidentele necesare pentru valorile (bancnote, monede metalice, tichete) primite din colectarile efectuate de la clienti (inclusiv in situatiile in care se constata bancnote false/diferente de numerar), fiind responsabil pentru integritatea valorilor preluate in gestiune; 3. Descarca/incarca numerarul in/din casetele automatelor bancare si ambaleaza casetele automatelor bancare in sacii de panza speciali, in conformitate cu reglementarile aplicabile; 4. Completeaza, semneaza si stampileaza formularul care detaliaza monetarul colectat de la client; 5. Inregistreaza in sistemul informatic toate informatiile necesare, fiind totodata responsabil de corectitudinea inregistrarilor efectuate; 6. Primeste/preda de la/catre salariatul responsabil numerarul repartizat spre procesare/reconciliere; 7. Primeste spre procesare sacii cu tichete valorice; 8. Verifica modul de functionare a masinilor de procesare numerar/alte valori si identificare falsuri; asigura si raspunde de utilizarea acestora conform standardelor definite in manualul de utilizare; 9. Reverifica, in prezenta coordonatorului de schimb, pachetele de numerar (rezultate din colectare) la care s-au constatat diferente; 10. Participa la operatiunile de inchidere a schimbului de lucru, raspunzand pentru diferentele de numerar nejustificate; Programul de lucru este in 3 schimburi (predomina schimbul 2) astfel : Schimbul 1: 05:30 - 14:00 Schimbul 2: 16:30 - 01:00 Schimbul 3: 22:00 - 06:30 Tu ai putea fi ocupantul postului daca ai urmatoarele: -studii medii - cunostinte ale fluxurilor operationale specifice activitatii, cunostinte ale aplicatiilor informatice specifice domeniului de activitate -abilitati: adaptare si raspuns la schimbare, lucrul sub presiune, prioritizare, aderare la principii si valori, analiza, atentie la detalii, comunicare in scris si verbala, lucrul cu oamenii, lucrul independent, managementul stresului, managementul timpului, operare (date, echipamente), organizare Pentru mai multe detalii, asteptam aplicarile dumneavaoastra pe adresa de e-mail: silviu.butnaru@citone.ro

  • Cautam : colega organizata , sa aiba cunostinte de operare in programe specifice tinerii evidentei contabile primare, dispusa sa invete lucruri noi , sa evolueze profesional. Oferim: - salariu motivant; - program 8:30- 16:30; - transport asigurat; - mediu de lucru placut.

  • Buna ziua! Sunt economist, vechime 27 ani in domeniul financiar contabil si realizez contabilitate completa: primara, financiara, de gestiune, state de plata, pontaje, balante, bilant, depunere declaratii. Telefon 0745483105

  • JOBUL IDEAL EXISTA ! Noi credem ca e normal sa ai un program flexibil,fa-ti viata la birou asa cum visezi! Tu decizi cum vrei sa-ti arate ziua de lucru,iar noi te sustinem cu programe de dezvoltare si cu venituri pe masura ambitiei tale!

  • Suntem in cautarea unui EXPERT CONTABIL .Ne dorim alaturi de noi o persoana responsabila care sa aiba grija de toate actele noastre. Stim ca indeplinesti aceste cerinte: -studii superioare de specialitate in domeniul economic; -certificare expert contabil(CECAR); -constituie avantaj experienta pe un post similar de minimum 3 – 4 ani; -experienta in sisteme contabile electronice; -cunostinte solide de Microsoft Excel si WinMentor. Va trebui sa: Pregatesti si intocmesti rapoarte si situatii financiare periodice uzuale, declaratiile legale si cash-flow-ul companiei; Intocmesti si semneazi balanta de verificare lunara; Vei tine evidenta, vei intocmi si introduce notele contabile; Vei intocmi facturile catre clienti si vei inregistra facturile furnizorilor; Vei respecta cu strictete prevederile legale in domeniu; Vei analiza si raporta orice discrepanta identificata in situațiile financiare. Vom discuta salarizarea in functie de experienta pe care o ai , de cunostintele dobandite , de pricererea cu care vei sti sa negociezi salariul tau. Vino sa ne cunoastem si sa incepem o colaborare de durata.

  • Societate de evidenta contabila angajam economist , contabil -cunoasterea programului Winmentor constituie avantaj Asteptam cv -urile pe adresa de email conta1@elycontab.ro dupa care ve ti fi contactat de noi

  • Partener Orange Romania, Celluar One, doreste sa-si mareasca efectivul si ii astepta la interviu pe cei interesati. Atributii din fisa postului: -Promoveaza serviciile si produsele de televiziune prin satelit Orange Romania; -Identifica potentialii clienti si informatiile relevante despre acestia in vederea initierii procesului de vanzare; -Viziteaza direct clientii pe baza unui program prestabilit; -Negociaza si finalizeaza procesul de vanzare conform termenilor agreati cu clientii, respectand procedurile existente; Incheie direct contracte cu clientii pentru serviciile si produsele Orange Romania; -Atinge targetului lunar de vanzari; -Realizeaza rapoartele solicitate de catre superiorul direct in legatura cu activitatea desfasurata si cu potentialii clienti din zona arondata; -Isi concentreaza efortul asupra a ceea ce este important de facut in timpul avut; -Porneste intotdeauna de la nevoia clientilor in construirea unei propuneri; -Dezvolta relatii bazate pe incredere si credibilitate cu clientii; -Fidelizeaza clientii existenti. Cerinte agent vanzari: -Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderenta de teren in mediu rural; -Orientare spre indeplinirea obiectivelor; - Studii liceale finalizate; constituie avantaj studiile superioare; -Abilitati excelente de vanzare, de negociere si planificare; -Comunicare excelenta scrisa si orala. Beneficii: -3 praguri salariale fixe + grile de comisionare progresive; -contract de munca cu norma de 8 ore(L-V), telefon mobil de serviciu, venituri cuprinse intre 1200 lei si 2500 lei, deplasarea in teren se efectueaza prin intermediul autoturismului firmei. Pentru a stabili o intalnire, asteptam CV-urile pe adresa de e-mail: alexandru.marin@cellularone.ro. Detalii suplimentare la telefon 0747 385 869.

  • MBM SERVICE SRL, Angajeaza operator calculator facturare . Se ofera salariu atractiv si conditii bune de lucru. Cunostintele in programul de Contabilitate Saga constituie un avantaj. Asteptam CV-urile la adresa : madalina@mbmtek.com sau la : petronela@mbmtek.com Mai multe relatii la tel : 0730013727 sau : 0737552681

  • Societatea ODYN CONSULTING S.R.L. activeaza in domeniul financiar contabil si angajeaza absolvent de studii economice superioare. Candidatul ideal: - Studii superioare economice;Poate fi si absolvent 2018 - Capacitatea de a respecta termenele limita si de a finaliza activitatile zilnice; - Cunostinte bune de operare PC (Microsoft Office) - Persoana ordonata, atenta la detalii si rezistenta la stres; - Persoana cu aptitudini de comunicare si relationare bune; - Adaptabilitate pentru a lucra in echipa; Beneficii: - Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; - Mediu de lucru profesional; - Instruire in acord cu standardele postului si ale companiei; - Posibilitate de cariera si promovare; Canditatii interesati sunt rugati sa aplice cu un CV la adresa de e-mail odyn_consulting@yahoo.com

  • Alternativa Finance iti ofera posibilitatea obtinerii unui loc de munca stabil, cu salariu atractiv. Se cauta persoane tinere si active pentru postul de Broker / Agent vanzari. Se ofera : - bonusuri lunare si saptamanale; telefon de serviciu; posibilitatea de avansare; posibilitatea de a ajunge la un salariu de peste 8000 RON Candidatul ideal - Abilitati excelente de comunicare, convingere, negociere, adaptare si invatare rapida; - Mod de gandire orientat spre clienti; - Interesat de dezvoltare personala; Descrierea jobului - Promovarea pietei de capital - Contactarea telefonica a clientilor - Stabilirea intalnirilor de afaceri - Desfasurarea activitatii la sediul companiei - Oportunitati de dezvoltare profesionala - Training specializat - Pachet salarial atractiv Oferim: - castiguri lunare peste medie - posibilitatea reala de avansare - job full-time, 8h/zi ( L – V , Vineri zi scurta); zona ultra central. - posibilitatea de a lucra si promova in birourile noastre din alte tari -training gratuit si specializat bazat pe tehnici de vanzare si dezvoltare personala. Nr de contact : 0752152655 Experienta nu este obligatorie!

  • Firma de arhivare documente angajeaza arhivar sau legator pentru zona Bacau. Activitati desfasurate: activitati specifice domeniului arhivelor fizice, prelucrare documente conform normelor arhivistice Locul de desfasurare a activitatii: sediul firmei, sediul beneficiarilor, pe raza judetului, cu intoarcerea in fiecare zi la domiciliu. Se asigura sau se deconteaza transportul Cerinţe: - minim studii medii - cunostinte minime de utilizare PC si operare MS Office (Word, Excel, etc) - simţ de răspundere, seriozitate, capacitate de analiza, atentie la detalii - disponibilitatea de deplasare, flexibilitate - permis de conducere cat. B (optional) Constituie avantaj: calificare sau experienta minima in domeniul arhivarii, secretariat. Beneficii: - mediu de lucru placut - salariu atractiv in functie de munca prestata - tichete de masa - posibilitate afirmare/promovare - bonusuri CV-urile se ataseaza anuntului sau se trimit pe email la adresa simarhirecord@yahoo.com Persoanele selectate vor fi contactate pentru discutii.

  • Societatea ODYN CONSULTING S.R.L. activeaza in domeniul financiar contabil si angajeaza absolvent de studii economice superioare. Candidatul ideal: - Studii superioare economice;Poate fi si absolvent 2018 - Capacitatea de a respecta termenele limita si de a finaliza activitatile zilnice; - Cunostinte bune de operare PC (Microsoft Office) - Persoana ordonata, atenta la detalii si rezistenta la stres; - Persoana cu aptitudini de comunicare si relationare bune; - Adaptabilitate pentru a lucra in echipa; Beneficii: - Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; - Mediu de lucru profesional; - Instruire in acord cu standardele postului si ale companiei; - Posibilitate de cariera si promovare; Canditatii interesati sunt rugati sa aplice cu un CV la adresa de e-mail odyn_consulting@yahoo.com

  • Cautam Director economic Colegul nostru se va ocupa de coordonarea departamentului economico-financiar. In atributiile lui va intra: * Intocmirea si verificarea inregistrarilor contabile; * Supervizarea platilor interne si externe; * Elaborarea de bugete anuale venituri si cheltuieli; * Pregatirea suportului pentru auditorii interni si externi; * Intocmirea declaratiilor fiscale si informative obligatorii, situatii financiare si raportari periodice; * Intocmire situatii si analize indicatori economico-financiari (venituri, cheltuieli, cash-flow, profit, rata profitabilitate etc); Colegul nostru trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: * Absolvent studii superioare economice; * Experienta minim 5 ani, de preferat si in domeniul productiei; * Cunostinte operare PC: Ms Office, cunoasterea unui program de contabilitate (avantaj SAGA); * Cunostinte solide de fiscalitate. Va beneficia de : *salarizare in functie de experienta *program fix de Luni-Vineri 08.00-16.00 *suport din partea angajatorului *echipa profesionista si bine pregatita

  • CAUTAM O PERSOANA SPECIALA:ECONOMIST ”Fiecare om este ceea ce este datorită alegerilor pe care le face” – Marian Rujoiu Suntem o echipa de experti si specialisti in domeniul mobilei! Daca doresti sa ni te alaturi si esti persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate. Si ai: studii superioare finalizate, in domeniul economic experienta de 0-1 ani in contabilitate integrala cunostinte solide privind legislatia în domeniul contabilitatii cunostinte foarte bune de MS Office; stii sa lucrezi in Win-Mentor abilitate de a lucra cu termene limita abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpului; Alaturi de echipa de profesionisti va trebui sa faci: – Inregistrarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor financiar-contabile – Inregistrarea corecta si la timp în evidenta contabila a facturilor de marfuri emise de terti; – Generarea zilnica a extraselor bancare si operarea lor in programul de gestiune si contabilitate WinMentor; – Comunicarea zilnica a avansurilor incasate de la clienti, in forma scrisa; – Este responsabil pentru verificari si/sau inregistrari contabile privind: furnizori de marfa, fise furnizori; fise clienti – Asigura suport administrativ si operational Contabilului Sef, in pregatirea raportarilor lunare catre companie si la pregatirea inchiderii lunare, conform reglementarilor interne specifice; – Pastreaza secretul profesional conform normelor interne aprobate; – Participă la inventarele anuale ale companiei din partea departamentului contabil pentru asigurarea desfasurarii riguroase a inventarierii; – Intocmeste periodic (lunar, semestrial si anual) declaratiile solicitate de Institutul de Statistica; Administratia Fondului de mediu; Declaratii Intrastat;

  • angajez facturist : Cunostinte de contabilitate primara operare PC (MS-Office, Internet, Word si Excel); Persoana responsabila, organizata, dinamica Cunostinte minime de gestiune si arhivare documente Studii medii sau superioare in domeniul economic Experiența pe un post similar constitue un avantaj; relatii la telef 744510218

  • Salveaza cautarea