Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Bacau

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Buna ziua! Sunt economist, vechime 27 ani in domeniul financiar contabil si realizez contabilitate completa: primara, financiara, de gestiune, state de plata, pontaje, balante, bilant, depunere declaratii. Telefon 0745483105

  • Descriere activitate: In urma achizitionarii a 8 societati comerciale (in domeniul energetic), unele pentru active si altele cu activitate redusa d.p.d.v. al documentelor (aprox. pana la 10 facturi pe luna), cautam economist/contabil pentru internalizarea activitatii financiar- contabile. Programul de lucru este flexibil (estimativ 4-6 ore pe saptamana) si venitul propus este intre 20-30Lei/ora in functie de natura activitatii (de exemplu: contabilitate primara, cercetare de piata, analiza date societati de achizitionat, etc.). Desi birourile noastre sunt situate in zona centrala, se poate lucra si de acasa, nefiind obligatorie prezenta, decat o data/ de doua ori pe luna, schimbul de informatii/ documente putandu-se efectua si electronic. Despre candidatul potrivit: Ne dorim ca noul membru al echipei noastre sa fie o persoana atenta la detalii, curioasa, cu initiativa, deschisa spre noi provocari, orientata catre solutii indiferent de complexitatea proiectelor, dar nu in ultimul rand integra. Experienta reprezinta un avantaj, insa nu este conditie eliminatorie. Punem accent pe dorinta candidatului de a acumula continuu cunostinte noi. Aveti incredere in fortele proprii si hai sa ne cunoastem!

  • Descriere activitate: In urma achizitionarii a 8 societati comerciale (in domeniul energetic), unele pentru active si altele cu activitate redusa d.p.d.v. al documentelor (aprox. pana la 10 facturi pe luna), cautam economist/contabil pentru internalizarea activitatii financiar- contabile. Programul de lucru este flexibil (estimativ 4-6 ore pe saptamana) si venitul propus este intre 20-30Lei/ora in functie de natura activitatii (de exemplu: contabilitate primara, cercetare de piata, analiza date societati de achizitionat, etc.). Desi birourile noastre sunt situate in zona centrala, se poate lucra si de acasa, nefiind obligatorie prezenta, decat o data/ de doua ori pe luna, schimbul de informatii/ documente putandu-se efectua si electronic. Despre candidatul potrivit: Ne dorim ca noul membru al echipei noastre sa fie o persoana atenta la detalii, curioasa, cu initiativa, deschisa spre noi provocari, orientata catre solutii indiferent de complexitatea proiectelor, dar nu in ultimul rand integra. Experienta reprezinta un avantaj, insa nu este conditie eliminatorie. Punem accent pe dorinta candidatului de a acumula continuu cunostinte noi. Aveti incredere in fortele proprii si hai sa ne cunoastem!

  • Căutăm contabil cu experiență de minim 2 ani! Dacă: – ai minim 2 ani de experiență în domeniu (experiență într-o firma de contabilitate constituie un avantaj); – ai cunoștințe legislative din Codul Fiscal și cunoștințe de contabilitate; – dai dovadă de atenție, meticulozitate; – ai spirit de echipa și abilități dezvoltate de comunicare și relaționare; – ești o persoană serioasă și dornică de implicare; – ești o persoană pozitivă și orientată către rezultat; – ai foarte bune abilități de sintetizare și rezolvare a problemelor. Ce va trebui să faci dacă hotărâm să lucrăm împreună: – înregistrarea tuturor documentelor financiar-contabile în programul SMART BILL, conform legislației în vigoare. – realizarea operațiunilor de închidere de luna, inclusiv calculul impozitelor și taxelor – întocmirea declarațiilor fiscale – întocmirea și verificarea balanței și a bilanțului. Atunci ești persoană pe care o căutăm! Așteptăm CV-ul tău!

  • MBM SERVICE SRL, Angajeaza operator calculator facturare . Se ofera salariu atractiv si conditii bune de lucru. Cunostintele in programul de Contabilitate Saga constituie un avantaj. Asteptam CV-urile la adresa : madalina@mbmtek.com sau la : petronela@mbmtek.com Mai multe relatii la tel : 0730013727 sau : 0737552681

  • Suntem in cautarea unui EXPERT CONTABIL .Ne dorim alaturi de noi o persoana responsabila care sa aiba grija de toate actele noastre. Stim ca indeplinesti aceste cerinte: -studii superioare de specialitate in domeniul economic; -certificare expert contabil(CECAR); -constituie avantaj experienta pe un post similar de minimum 3 – 4 ani; -experienta in sisteme contabile electronice; -cunostinte solide de Microsoft Excel si WinMentor. Va trebui sa: Pregatesti si intocmesti rapoarte si situatii financiare periodice uzuale, declaratiile legale si cash-flow-ul companiei; Intocmesti si semneazi balanta de verificare lunara; Vei tine evidenta, vei intocmi si introduce notele contabile; Vei intocmi facturile catre clienti si vei inregistra facturile furnizorilor; Vei respecta cu strictete prevederile legale in domeniu; Vei analiza si raporta orice discrepanta identificata in situațiile financiare. Vom discuta salarizarea in functie de experienta pe care o ai , de cunostintele dobandite , de pricererea cu care vei sti sa negociezi salariul tau. Vino sa ne cunoastem si sa incepem o colaborare de durata.

  • JOBUL IDEAL EXISTA ! Noi credem ca e normal sa ai un program flexibil,fa-ti viata la birou asa cum visezi! Tu decizi cum vrei sa-ti arate ziua de lucru,iar noi te sustinem cu programe de dezvoltare si cu venituri pe masura ambitiei tale!

  • Cautam : colega organizata , sa aiba cunostinte de operare in programe specifice tinerii evidentei contabile primare, dispusa sa invete lucruri noi , sa evolueze profesional. Oferim: - salariu motivant; - program 8:30- 16:30; - transport asigurat; - mediu de lucru placut.

  • Expert contabil autorizat, ofer urmatoarele servicii de contabilitate si analiza economica: Intocmirea si tinerea evidentei contabile; Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale; Stabilirea obligatiilor de plata; Intocmirea situatiilor financiare semestriale interimare si anuale; Evaluarea si analiza situatiilor financiare; Analiza economico-financiara a firmei (indicatori de lichiditate, indicatori de risc, indicatori de activitate, indicatori de profitabilitate, solvabilitate. Evaluarea si analiza patrimoniului si a performantelor societatii. Opinii si informatii despre performanta firmei, despre eventualele probleme si despre potentialul viitor al firmei. Planificarea si intocmirea bugetelor de venituri si cheltuieli ca instrumente de management financiar, atat la nivel de firma cat si la nivelul principalelor tipuri de activitati ale firmei. Asistenta privind tinerea si organizarea contabilitatii, planificarea si executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale firmei, presupunand instruirea personalului angajat al clientului.

  • Salveaza cautarea