Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SC din Oradea angajeaza contabila cu program full-time. Mai multe info la tel.

  • Caut colaboratori in domeniul asigurarilor, job part-time pe baza de contract de mandat. Constituie avantaj codul RAF. Cerinte: - studii liceale terminate cu diploma de bacalaureat - varsta peste 21 ani -seriozitate, punctualitate, dorinta de afirmare Anunt valabil in toata tara.

  • Clientul nostru este cel mai important comerciant si producator al oualor de consum din zona, incepandu-si activitatea din anul 1999 si avand ca portofoliu de clienti cele mai importante supermarketuri si hipermarketuri din tara. Responsabilitatile postului: - Inregistrarea documentelor primare; - Intocmirea registrului de casa si receptii; - Intocmire balanta si bilant; - Inregsitrari Revisal; - Tinerea evidentei tuturor documentelor contabile; - Verificarea inregistrarilor contabile in vederea inchiderii lunare; - Intocmirea si verificarea diverselor documente de contabilitate primara; - Deplasarea la diferite institutii. Cerinte necesare ocuparii postului: - Studii superioare de specialitate in domeniu; - Experienta in contabilitate primara; - Permis de conducere Cat.B. Aptitudini necesare ocuparii postului: - Seriozitate; - Atentie la detalii; - Persoana organizata. Se ofera: - Salarizare motivanta; - Bonuri de masa: 15 Ron / zi lucratoare; - Program de lucru: Luni – Vineri, 08.00 -16.00. Contact de luni pana vineri, intre orele 08.00 si 16.00 la telefon: 0728.572.880 sau e-mail: recrutare@publiceuroconsulting.ro. Doar candidatii selectati vor fi contactati.

  • Sc Donatiro Srl angajeaza personal pentru departamentul contabil Cerinte Post 1: -studii superioare de specialitate -cunostiinte operare pc + pachet Office -cunostiinte operare program SAGA -culegere si prelucrare date pt recuperare accize si TVA externe -statistica BNR -declaratii intrastat -experienta introducere date; casa banca lei/euro; facturi lei/euro; deconturi Cerinte Post 2: -cunostiinte operare SAGA -experienta introducere date; casa banca lei/euro; facturi lei/euro; deconturi -arhivare documente prelucrate. Informatii la tel: 0259 372 171

  • Firma de contabilitate angajează contabil cu experiența. Reprezintă un avantaj cunoașterea programului de contabilitate Saga! Salarizare motivanta+bonuri de masa. Se cere experienta in contabilitate si REVISAL! Program de 8 ore de Luni-Vineri de la Ora 8-16 cu flexibilitate. Asteptam CV la adresa xenacont.office@yahoo.com

  • Candidatul ideal Cerinte: -studii medii; -experienta minim 6 luni pe un post similar(reprezinta un avantaj); -cunostinte operare PC; -cunostinte SAP (constituie un avantaj); -persoana organizata; -seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati: - activitati specifice functiei de casier; - incaseaza numerar pe baza de bon fiscal sau POS, conform procedurile interne; - intocmeste si emite facturi si bonuri fiscale in functie de situatiile prevazute; - ordonare si arhivare zilnica a documentelor gestionate; Beneficii: -formare profesionala in cadrul companiei; -oportunitati reale de promovare in cadrul departamentului financiar- contabil; -un loc de munca sigur, alaturi de o echipa activa;

  • Lugera &Makler Broker, partener autorizat Raiffeisen Bank, isi completeaza echipa de CONSULTANTI BANCARI. Ne dorim de la tine excelente abilitati de: • Comunicare si negociere • Organizare si coordonare Ai un avantaj daca esti: • Energic • Team player Vei avea foarte multe de invatat si de aceea iti va fi mult mai usor sa acumulezi daca ai: • Experienta in sectorul financiar/bancar/asigurari • Experienta in vanzarea produselor financiare Jobul tau presupune activitate de teren si va consta in: • Studierea nevoilor clientilor in materie de servicii financiar-bancare si formularea unei oferte in acest sens • Promovarea ofertelor de credite de nevoi personale si carduri de credit • Verificarea documentatiei de creditare • Mentinerea relatiei cu clientii pe perioada derularii creditului in vederea acordarii unei asistente de specialitate complete Oferim: • Training • Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de success • Contract Individual de Munca • Pachet salarial motivant: salariu fix + bonus lunar • Telefon de serviciu Daca te consideri potrivit pentru acest job nu ezita sa aplici , cv-ul il poti trimite prin atasament sau pentru informatii suplimentare poti apela la numarul de telefon atasat. Mult succes!

  • ÎNCHIRIERI DE LUCRU ÎN CANADA METRO supermarket-urile arata tineri si vibranti lucrătorilor să se alăture echipei noastre (bărbați / femei) care sunt gata să evacuați imediat Regatul Unit în următoarele poziții: Supervizor vânzări, Manager vânzări, Vânzări auxiliare manager, manager de marketing, ofițer de cont, magazin Gardian, supraveghetor de gospodărie, supraveghetor depozit, Techcian, șofer de camion, șofer de navetă, inginer software, hardware Inginer, Programator, Inginer electric / electronic, Inginer de Intretinere si Inginer de Retea. În mod normal avem lucrători în toate pozițiile, dar contractul va expira în curând, adică nostru motiv pentru a pregăti lucrători noi înainte de data expirării. Durata contractului este de 2 ani și poate fi reînnoită în funcție de performanțe cu un salariu bun și alte stimulente. Angajatul trebuie să poată citi și scrie în limba engleză, de asemenea au o valoare validă pașaport internațional care să permită emiterii de către Ambasadă viză. Salariul lunar este de 9000 de lei Indemnizație lunară ..350 PUNCTE <> (A) cazare gratuită, <> (B) medicamente gratuite, <> (C) Alimente gratuite pentru single / rude vegetarieni și nr /> vegetarian, <> (D) viza gratuită, <> (E) bilet de avion gratuit, Scanați și trimiteți 1. Pașaportul dvs. internațional 2. Fotografia ta cu pașaport 3. Trimiteți adresa completă și numărul de telefon mobil Vă rugăm să trimiteți datele dvs. CV / CV la ID-ul de e-mail EMAIL LA: metrosupermarketxx@gmail.com

  • Daca esti tanar(a) si dornic(a) sa inveti contabilitate , fiscalitate si resurse , vino in echipa noastra . Firme noastra , cu peste 18 ani experienta in domeniu , cauta colaboratori

  • Firma soseaua Borsului, angajam economist : cunostiinte de contabilitate primara , notiuni de salarizare care sa cunoasca programul Ciel contabilitate si Dsoft pentru salarii. Se cer cunostiinte de limba italiana- conversational. Salariu motivant, bonusuri in functie de performanta.

  • Societatea Gaminvest Contab SRL angajeaza contabil operare date in Oradea pentru contabilitate in birou de contabilitate Se cere: - Operare programul Saga - Operare avansat PC, pachetele Office, etc - Detine abilitati de gestionare activitati, capacitate de lucru si rezistenta la stres - Seriozitate, organizare si disciplina Se ofera salariu atractiv, mediu de lucru placut, posibilitate de avansare si progres in cariera. Avantaje de departajare: - limba italiana nivel mediu Acceptam depunerea CV-urilor prin mesaj (aici) sau la adresa de e-mail a firmei (a se solicita prin telefon)

  • Firma de contabilitate angajeaza economist (societati mici si mijlocii; productie, comert si servicii) Descrierea jobului - Salarizare: calcul salarii, elaborare stat de plata - Productie: inregistrare costurilor directe si indirecte aferente productiei lunare si repartizare asupra productiei obtinute - Operatiuni necesare la inchiderea si elaborarea balantei lunare (inchidere cheltuieli si venituri, TVA, calcul impozit pe venituri) - experienta anterioara relevanta minim 2 ani - cunoasterea programului Saga

  • AUDITOR INTERN TE VREM IN ECHIPA NOASTA! Cine suntem noi? Cea mai mare retea de magazine de accesorii GSM si IT din tara. Unul dintre principalii parteneri prepaid Vodafone, Orange si Telekom. Formam o echipa dinamica, unita si determinata cu peste 300 de angajati. Fidelitatea, experienta si performanta sunt rasplatite prin dezvoltare profesionala. Asa am crescut pas cu pas de la una la peste 150 de locatii. Ne dorim ca impreuna sa: CERINTE: * pregatire profesionala in domeniul economic; * experienta de lucru in control si inventarierea gestiunilor de marfuri si numerar, reprezinta in avantaj; * o buna organizare a activitatii- eficienta, prioritizare, capacitatea de a lucra in mod independent si de a respecta termene, capacitate de sinteza; * abilitati de comunicare; * permis conducere categoria B; * disponibilitate la deplasari; Oferim: Pachet salatial motivant ,bonusuri, posibilitatea de dezvoltare intr-o companie de succes, masina, telefon, laptop

  • Cautam pentru clientul nostru, o companie importanta de import si distributie de echipamente de fitness, o persoana care sa ocupe postul de Contabil Financiar! Profilul ideal: -Disponibilitate pentru navetarea zilnica in Ungaria unde isi va desfasura activitatea; -Experienta pe un post similar de minim 5 ani; -Cunoasterea la nivel avansat a limbii maghiare; -Cunoasterea programului Ciel V7 si disponibilitatea de a invata alte programe; -Cunostinte operare PC; Responsabilitati: -Intocmirea de facturi interne si intracomunitare; -Intocmirea receptiilor si a bonurilor de consum; -Intocmirea registrului de casa; -Intocmirea jurnalelor de cumparari si vanzari; -Intocmire avize, ordine de deplasare, foi de parcurs, deconturi, dispozitii incasare/plata, scrisori de transport; -Intocmirea rapoartelor de gestiune; -Colectarea datelor necesare pentru intocmirea declaratiilor de mediu si/sau statistica; -Pregatirea dosarelor pentru licitatii; -Inregistrarea in contabilitate a statelor de plata. Beneficii: -Salariu avantajos; -Munca intr-o echipa tanara si dinamica. Daca consideri ca esti persoana potrivita pentru acest post si indeplinesti criteriile mai sus mentionate, asteptam CV-ul tau pe adresa de email: larisa@ams-hr.ro sau ne poti contacta la numarul: 0770 152 239 si iti oferim mai multe informatii!

  • Salveaza cautarea