Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Bihor

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • angajez economist. cerinte: experienta si cunoscator al programului SAGA. tel. 0744597990

  • ANGAJEZ CONTABIL SAU ECONOMIST CU EXPERIENTA. TELE-MAIL:

  • Societate Comerciala de productie mobilier angajeaza contabila cu experienta. Cerinte: Cunostinte operare PC (Microsoft Office ), capacitate de organizare si lucru in echipa. Descriere job: Inregistrare in contabilitate a extraselor bancare, deconturi, facturi interne si externe, bonuri de consum, verificare documente. Se ofera salariu motivant, mediu de lucru placut inr-un colectiv serios si prietenos. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati intre orele 8 -16.30 la nr de telefon 0735 232 530, sau sa trimiteti CV la adresa de email:

  • Angajez facturista cunoștințe program Saga

  • Evidenta contabila primara -intocmirea registrului de casa si a raportului de gestiune, introducere facturi in calculator, intocmire situatii zilnice, pregatire acte pentru contabilitate . Este responsabil pentru solutionarea cererilor venite din partea reprezentantilor si a membrilor echipei de conducere. Candidatul ideal- - Studii medii/superioare; - Bune abilitati de lucru cu calculatorul ; - Punctualitate, rigurozitate si profesionalism in indeplinirea sarcinilor de serviciu; - Abilitati de comunicare, persoana dinamica, activa, comunicativa, orientata catre client; - Disponibilitate de a lucra in ture (4 ture pe saptamana -3 ture/zi; 1 tura/ noapte); Oferim transport la/de la locul de munca, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu atragator, telefon de serviciu si multe alte facilitati. In cazul in care sunteti interesat de acest post vacant, va rugam sa aplicati cu CV-ul dumneavoastra. Va rugam sa retineti ca numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati. Va multumim!

  • Cerinte: - studii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; - minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - operare SAGA constituie un avantaj; - gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; - cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; - atentie la detalii; - responsabil, orientat spre rezultat; - corectitudine, seriozitate; - abilitati de negociere; - rezistenta la stress; - team-player; Responsabilitati: - Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; - Corespondenta cu clientii legat de incasari facturi; - Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; - Verifica inchiderea conturilor; intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societarii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; - Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; - Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; - Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; - Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; - Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; evalueaza personalul din subordine; - Participa la recrutarea/selectia personalului din subordine; - Instruieste personalul din subordine; - Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare;

  • Firma de contabilitate angajează contabil cu experiența. Reprezintă un avantaj cunoașterea programului de contabilitate Saga! Salarizare motivanta+bonuri de masa. Se cere experienta in contabilitate si REVISAL! Program de 8 ore . Asteptam CV la adresa

  • Cerinte : - Punctualitatea - Responsabilitatea - Organizarea - Cunostinte medii de contabilitate primara - Cunostinte de utilizarea calculatorului si a programului Microsoft Office Responsabilitatiintocmire facturi - gestionarea si administrarea platilor/facturilor/incasariilor - organizarea documentelor - pregatirea actelor/facturilor - efecture plati prin OP / Transfer Bancar - Verificare intrare plati Descrierea companiei Suntem cel mai vizionat si apreciat site de vestimentatie feminina. Am inceput activitatea in anul 2008, devenind un brand recunoscut de catre toate femeile din Romania. Conceptul nostru de a oferi clientilor nostri cele mai actuale articole vestimentare, de calitate superioara, la cel mai accesibil pret si in cel mai scurt timp posibil, este unic in Romania. Am reusit sa atragem de partea noastra zeci de mii de cliente, iar datorita acestora StarShinerS nu este doar un simplu magazin online, ci un stil de viata al doamnelor care isi doresc sa se afirme si sa se impuna prin tinute fermecatoare. Oferim Servicii Premium in toate tarile din Uniunea Europeana. Echipa StarShinerS este una profesionista, care tine mereu cont de parerile si cerintele clientilor, iar articolele vestimentare pe care le oferim sunt intotdeauna cele mai spectaculoase si actuale tendinte din lumea modei. StarShinerS a fost, este si va fi intr-o continua dezvoltare! Punctele noastre forte sunt calitatea articolelor, profesionalismul in relatiile cu publicul, rapiditatea livrarilor si seriozitate maxima. StarShinerS iti ofera ultimele inovatii din lumea modei, o gama larga de articole vestimentare deosebite cu ajutorul carora vei iesi in evidenta si vei avea un look spectaculos!

  • Descriere Cerinte: - studii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; - minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - operare SAGA constituie un avantaj; - gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; - cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; - atentie la detalii; - responsabil, orientat spre rezultat; - corectitudine, seriozitate; - abilitati de negociere; - rezistenta la stress; - team-player; Responsabilitati: - Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; - Corespondenta cu clientii legat de incasari facturi; - Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; - Verifica inchiderea conturilor; intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societarii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; - Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; - Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; - Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; - Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; - Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; evalueaza personalul din subordine; - Participa la recrutarea/selectia personalului din subordine; - Instruieste personalul din subordine; - Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare;

  • Companie multinationala angajeaza contabil sef. CV-urile d-voastra le puteti trimite pe adresa de email Pentru mai multe detalii va stam la dispozitie la nr. de telefon

  • societate privata ...angajeaza operator evidenta primara part time

  • Salveaza cautarea