Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani pe piata! Responsabilitatile postului: - Organizeaza, indruma si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - Intocmeste situatia fluxurilor de numerar; - Mentine corespondenta cu clientii legat de incasarea facturilor; - Organizeaza platile catre colaboratori/salarii; - Verifica inchiderea conturilor; - Intocmeste si verifica Balanta de verificare si Bilantul societatii la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; - Verifica si semneaza stabilirea impozitelor - impozitul pe profit, pe dividende, a taxelor locale si a declaratiilor aferente; - Intocmeste rapoarte/situatii financiare catre managerul general; - Mentine relatiile cu institutiile bancare cu care societatea colaboreaza, precum si cu institutiile statului; - Verifica si semneaza situatiile trimestriale, semestriale si anuale; - Verifica si supervizeaza activitatea angajatiilor din subordinea sa; - Evalueaza si instruieste personalul din subordine; - Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare economice, de preferat specializarea contabilitate; - Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Operare in SAGA constituie avantaj. Aptitudini necesare: - Gandire logica, capacitate de organizare, analiza si sinteza date; - Cunostinte temeinice de operare calculator: pachetul Microsoft Office, in special Microsoft Excel; - Atentie la detalii; - Responsabil, orientat spre rezultat; - Corectitudine, seriozitate si abilitati de negociere; - Rezistenta la stres; - Team-player. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nederminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • Asociatie de proprietari - 1 scara de bloc/20 de apartamente, cauta Cenzor . tel.0761-297279 Adresa e-mail:

  • Economist cu experienta caut de lucru in oradea. Varsta 36 de ani!

  • firma in plina expansiune ,angajam personal cu experienta program de lucru:8ore/zi salarul se negociaza dupa interviu in functie de experienta program de lucru 8 ore/zi, flexibil de luni pana vineri se lucreaza cu saga,expert si gestbal (program salarizare suntem interesati doar de persoane serioase si cu chef de munca

  • Criterii de selecţie: 1. Absolvent(ă) de liceu cu diplomă de bacalaureat. 2. Cunoștințe temeinice de operare PC. 3. Domiciliul în mun. Salonta sau împrejurimi. 4. Posesor permis de conducere cat.B. 5. Garanție materială (ipotecă pe un imobil). 6. Fără antecedente penale. 7. Constituie un avantaj studiile superioare, experiența bancară și cunoștințele de limbă maghiară. C.V.-ul poate fi depus la sediile băncii sau pe adresa de e-mail: Candidații selectați vor fi invitați prin telefon la interviul care va avea loc la sediul central al băncii din Oradea.

  • Societate Comerciala de productie mobilier angajeaza contabil cu experienta. Cerinte: Cunostinte operare PC (Microsoft Office ), capacitate de organizare si lucru in echipa. Descriere job: Inregistrare in contabilitate a extraselor bancare, deconturi, facturi interne si externe, bonuri de consum, verificare documente. Se ofera salariu motivant, mediu de lucru placut inr-un colectiv serios si prietenos. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati intre orele 8 -16.30 la nr de telefon 0744799470, sau sa trimiteti CV la adresa de email:paula@noulwoodest,com

  • SC angajam economist cu experienta in contabilitate productie si servicii pentru punct de lucru in Oradea. Persoanele interesate vor depune CV la adresa de mail sau in mesaj.

  • societate privata ...angajeaza operator evidenta primara part time

  • Ofer servicii de contabilitate primara: - contabilitatea registrului de casa; - contabilitatea notelor de intrare-receptie (nir-uri); - intocmirea deconturilor de cheltuieli; - intocmirea facturilor care trebuie emise de catre client (facturare); - intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie; - completarea de chitante, cecuri, ordine de plata, foi de varsamant; - intocmirea de state de plata, pontaje; Pentru mai multe detalii la tel.

  • Persoana serioasă, experiența contabilitate primară,facturare, cunoasterea programului Navision ERP, cunoasterea programului Prolog, Excel-nivel mediu, Alte aptitudini!

  • Salveaza cautarea