Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Brasov

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam contabil Contabilitatea este o parte foarte importanta in afacerea noastra, asa ca vrem sa avem un department financiar-contabil puternic. Daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra, vei lucra in biroul nostru din Brasov. Cum am vrea sa fie aceasta persoana? - Sa fie oganizata, foarte organizata. - Sa fie atenta la detalii. - Sa fie o persoana responsabila. - Sa aiba capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp. - Sa ii placa sa duca la sfarsit task-urile care i se dau. - Sa respecte termenele limita. - Sa fie ambitioasa, sociabila, punctuala. - Sa stie sa vorbeasca frumos, sa fie amabila. Ce atributii si sarcini va avea aceasta persoana? - Asigura efectuarea corecta si la zi a inregistrarilor in contabilitate. - Verifica si inregistreaza operatiunile de trezorerie (registre de casa si extrase bancare). - Mentine legatura cu bancile. - Urmareste si inregistreaza avansurile spre decontare. - Inregistreaza deconturile de cheltuieli. - Inregistreaza facturi furnizori si facturi clienti (cazuri speciale) atat interne cat si externe. - Comunica cu furnizorii si clientii in vederea reconcilierii soldurilor. - Inregistreaza facturile de mijloace fixe si obiecte de inventar. - Urmareste soldurile clientilor si furnizorilor si verifica alocarea incasarilor si platilor. - Valideaza NIR. - Introduce salariile firmei in programul de salarii. - Organizeaza, supervizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere de luna si a lucrarilor de inchidere a exercitului financiar contabil alaturi de Directorul Economic. - Asigura intocmirea si transmiterea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul de stat si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare. - Intocmeste declaratiile INTRASTAT si Administratia Fondului de Mediu. - Elaboreaza rapoarte diverse. De cand avem nevoie de aceasta persoana? - Cu cat mai repede, cu atat mai bine….insa nici nu am vrea sa ne grabim… Ce oferim noi pentru aceasta persoana ? - Salariu motivant; - Atmosfera de lucru placuta; - Telefon fix si mobil; - Posibilitate de dezvoltare si promovare in companie; - Seriozitate (salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri... de fiecare data!); - Sef bun si intelegator. Te asteptam in echipa!

  • Angajam economist / contabil pentru clientul nostru, producator si distribuitor de echipamente profesionale pentru restaurant si catering din Brasov. Cerinte: - Studii superioare - Minim 1 an experienta in domeniul contabilitatii comertului (import si vanzare) - Cunostinte temeinice de legislatie (comert, ambalaje, declaratii) - Utilizare Excel la nivel mediu (VLOOKUP si pivot) - Persoana foarte organizata - Spirit de echipa - Program de la 8:00 la 16:30 Se ofera: - Salariu intre 3000 – 5000 lei net, in functie de experienta si abilitati - Contract pe perioada nedeterminata - Tichete de masa e 15 lei / zi lucrata - Bonusuri periodice - Asigurare medicala privata Pentru mai multe detalii si stabilirea unui interviu sunati la 0747 27 21 27 sau trimiteti CV la

  • Esti in cautarea unui loc de munca si cunosti limba italiana? Noi suntem in cautarea unei astfel de persoane pentru un post de Operator Back – Office in limba italiana pentru domeniul bancar: Cerinte : • Studii medii; • Cunoasterea limbii italiene la nivel mediu sau avansat; • Abilitati de utilizare a computerului; • Precizie, atentie la detalii, simt de raspundere; • Spirit de echipa. Beneficii: • Pregatire profesionala; • Asigurare medicala privata; • Prime de sarbatori; • Bonusuri lunare; • Bonuri de masa. Pentru mai multe detalii sunati la numarul 0756 160 797.

  • Urgent!!! Angajam Economist Contabil pentru compania HENDI Food Service Equipment Romaniam cu sediul in Brasov. Acesta va fi responsabil, alaturi de un trainer, de tot ceea ce insemana activitate contabila in companie. Decrierea postului: - contabilizarea cronologică şi sistematică a operaţiunilor financiare si patrimoniale - întocmirea/verificarea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar, registru de casa etc - evidenţa şi analiza conturilor de capitaluri - imobilizări a stocurilor, datoriilor si creanţelor - alte operatiuni privind contabilitatea financiara a societatii Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe: - absolvent specializarea ASE si minim 1 an experienta pe o pozitie similara - cunoasterea modului de operare in principalele programe de Contabilitate: Saga, Neomanager. Pentru Neomanager se poate asigura training complet de la firma care ne furnizeaza acest program. - cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - bune abilități de comunicare, capacitate de organizare, planificare și prioritizare HENDI Romania ofera: - pachet salarial atractiv intre 3000 si 5000 net - bonuri de masa - prime de sarbatori - program fix de lucru - mediu de lucru placut

  • Cautam persoane dornice de afirmare in domeniul financiar. Experienta nu este obligatorie. Comision din vanzari si posibilitate de promovare rapida. Venituri 2000 RON

  • evidenta contabila computerizata salarizare, declaratii, revisal,bilant etc

  • CAR Moldova IFN angajeaza in Brasov contabil. Cerinte: - experienta in domeniul contabil constituie un avantaj - studii economice / contabile - persoana sociabila, atenta la detalii - utilizare program Microsoft si program contabil Descrierea postului: - oferirea informatiilor despre acordarea imprumuturilor, depunerea economiilor - intocmirea dosarului de contabilitate - inregistrarea si plata facturilor - eliberarea chitantelor si sumelor de bani. Puteti depune CV-ul la adresa de mail Telefon 0734885496.

  • Angajam persoana care sa detina cunostinte in Excel si contabilitate primara. Salariu 4500 lei Net Tel: 0761611649

  • Cerinte minime: BACALAUREAT Domeniul: FINANCIAR Compania angajatoare: METROPOLITAN LIFE Numar de locuri vacante: 3 FULL TIME Persoana de contact: Gabriel Horatiu Ignatoiu e_mail de contact: gabriel.ignatoiu@agentiemetropolitanlife.ro Tel. de contact: 0724707404 Mai multe detalii la telefon sau pe mail. Persoanele interesate pot trmite direct CV si ii contactam noi. Rog seriozitate. Multumim.

  • Cerinte minime: BACALAUREAT Domeniul: FINANCIAR Compania angajatoare: METROPOLITAN LIFE Numar de locuri vacante: 3 FULL TIME Cateva detalii in foto atasat. Persoana de contact: Gabriel Horatiu Ignatoiu Tel. de contact: 0724707404 Mai multe detalii la telefon sau pe mail. Persoanele interesate pot trmite direct CV si ii contactam noi. Rog seriozitate. Multumim.

  • Firma de instalatii electrice angajaza economist. - Absolvent de studii superioare de specialitate; - Atestat CECCAR constituie un avantaj; - Cunoasterea programului de contabilitate INTER_CONT constituie un avantaj; - Experiență în domeniul financiar-contabil– minim 1 an; - Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale; - Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților; -Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă și deține abilități de comunicare. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și la timp a tuturor operațiunilor financiar-contabile - Pregătirea diverselor situații și rapoarte solicitate de superiori; - Contabilizarea cronologică și sistematică a operațiunilor financiare; - Alte activități contabile. Pachetul salarial va fi negociat in urma interviului Asteptam CV-uri la e-mail

  • Economist contabil Firma de instalatii electrice angajaza economist. - Absolvent de studii superioare de specialitate; - Atestat CECCAR constituie un avantaj - Cunoasterea programului de contabilitate INTER_CONT constituie un avantaj; - Experiență în domeniul financiar-contabil– minim 1 an; - Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale; - Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților; -Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă și deține abilități de comunicare. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și la timp a tuturor operațiunilor financiar-contabile - Pregătirea diverselor situații și rapoarte solicitate de superiori; - Contabilizarea cronologică și sistematică a operațiunilor financiare; - Alte activități contabile. Asteptam CV-uri pe e-mail bca.angajari gmail.com. Informatii la tel.0755060333 intre orele 8 si 17

  • Aveti atat de multe acte incat timpul nu va mai ajunge pentru inregistrarea lor? Eu asta fac... inregistrez acte in contabilitate si nu numai ... Sunt contabil de 20ani, duc o balanta pana la capat, cu registru casa, banca, deconturi, operatii valuta,importuri, leasing,inclusiv nivel declaratii, calcul impozite....,intocmire bilant, resurse umane, etc. Cunostinte avansate program contabilitate SAGA, WINMENTOR, Obisnuinta de verificare fise cont, situatii furnizori si clienti... si dupa caz, corectare si cu orice acte /documente aferente activitatii finaciar-contabile. Cunostiinte temeinice de legislatie fiscala si contabila. Caut un job part-time sau telemunca sau home-office(emit factura pentru servicii) si daca aveti nevoie de serviciile mele astept sa ma contactati. Tel: 0770-580908, 0744-934353 alinafaybv@gmail.com BRASOV

  • Cerinte - studii superioare de specialitate - cunoasterea reglementarilor in domeniu - responsabilitate si acuratete - abilitati de comunicare si relationare cu furnizori - experienta anterioara intr-o firma de construcții constituie un avantaj - procesul de recrutare va consta intr-un test si interviu. Responsabilitati - introducerea documentelor contabile - intocmirea situatiilor financiare - intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale - rapoarte de management periodice - rapoarte BNR si INS - mentinerea legaturii cu clienții - pregatirea documentelor pentru resursele umane

  • Salveaza cautarea