Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Brasov

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • evidenta contabila computerizata salarizare, declaratii, revisal,bilant etc

  • Candidatul ideal • Studii superioare • Experienta de minim un an in domeniu • Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii. • Lucrul in echipa • Cunostiinte de limba engleza • Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente; • Orientarea spre rezultat; • Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. • Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor. • Respecta prevederile legale in domeniu; Descrierea jobului • Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate pana la nivel de balanta inclusiv • Emiterea de facturi catre clientii interni si externi • Inregistrarea facturilor primite de la furnizorii interni si externi cu respectarea normelor legale in vigoare • Introducerea notelor contabile de salarii, de compensare a TVA de recuperat cu contributii, reglarea diferentelor de curs valutar • Urmarirea soldurilor a clientilor si furnizorilor Va asteptam ! Descrierea companiei TBT Logistic International SRL, partenerul dumneavoastra pentru transportul intre Vestul si Estul Europei. De-a lungul anilor am acumulat experienta in servicii de logistica intre vestul si estul Europei, asadar suntem partenerul ideal pentru transportul național și internațional de bunuri condiționate, cum ar fi medicamente, fructe, legume și flori, precum și bunuri non condiționate și de transport ADR.

  • Candidatul ideal • Studii superioare • Experienta de minim un an in domeniu • Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii. • Lucrul in echipa • Cunostiinte de limba engleza • Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente; • Orientarea spre rezultat; • Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. • Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor. • Respecta prevederile legale in domeniu; Descrierea jobului • Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate pana la nivel de balanta inclusiv • Emiterea de facturi catre clientii interni si externi • Inregistrarea facturilor primite de la furnizorii interni si externi cu respectarea normelor legale in vigoare • Introducerea notelor contabile de salarii, de compensare a TVA de recuperat cu contributii, reglarea diferentelor de curs valutar • Urmarirea soldurilor a clientilor si furnizorilor Va oferim un loc de munca intr-o companie in plina dezvoltare. Asteptam CV-ul dumneavoastra pe . Descrierea companiei TBT Logistic International SRL, partenerul dumneavoastra pentru transportul intre Vestul si Estul Europei. De-a lungul anilor am acumulat experienta in servicii de logistica intre vestul si estul Europei, asadar suntem partenerul ideal pentru transportul național și internațional de bunuri condiționate, cum ar fi medicamente, fructe, legume și flori, precum și bunuri non condiționate și de transport ADR.

  • Aveti atat de multe acte incat timpul nu va mai ajunge pentru inregistrarea lor? Eu asta fac... inregistrez acte in contabilitate si nu numai ... Sunt contabil de 20ani, duc o balanta pana la capat, cu registru casa, banca, deconturi, operatii valuta,importuri, leasing,inclusiv nivel declaratii, calcul impozite....,intocmire bilant, resurse umane, etc. Cunostinte avansate program contabilitate SAGA, WINMENTOR, Obisnuinta de verificare fise cont, situatii furnizori si clienti... si dupa caz, corectare si cu orice acte /documente aferente activitatii finaciar-contabile. Cunostiinte temeinice de legislatie fiscala si contabila. Caut un job part-time sau telemunca sau home-office(emit factura pentru servicii) si daca aveti nevoie de serviciile mele astept sa ma contactati. Tel: 0770-580908, 0744-934353 alinafaybv@gmail.com BRASOV

  • Cautam persoane dornice de afirmare in domeniul financiar. Experienta nu este obligatorie. Comision din vanzari si posibilitate de promovare rapida. Venituri 2000 RON

  • Caut coleg(ă) de muncă (Brașov), pentru postul de Consultant pe sanatate, protectie și pensii private. Cerinte: - Minim diplomă de bacalaureat. Da, trebuie! - Să îți placă să comunici, dar mai ales să iti placa sa asculți activ oamenii cu care vei intra în dialog - Atitudine pozitivă - Experiență în vânzări... e o cerință opțională, dar dacă o îndeplinești, jobul ăsta va fi o joacă de copii Ce îţi oferim? - Job în cadrul unei companii multinaţionale si colegi de gașcă. Buni și la muncă, și la distracție - Un venit atractiv pe masura muncii depuse (comisioane şi bonusuri). - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă în weekend; o să îți explicăm mai multe la un eventual interviu). - Cursuri gratuite de dezvoltare personală şi profesională - Asistenţă permanentă pe durata colaborării Persoanele interesate pot trimite CV pe adresa laura.nagy@nnconsultant.ro

  • Societate de servicii contabile recruteaza 2 persoane pentru posturile de functionar administrativ si contabil. Pentru postul de functionar administrativ pot aplica si absolventii de liceu promotia 2019 Pentru detalii vă rog să trimiteți CV-ul la adresa de email:

  • Firma de instalatii electrice angajaza economist. - Absolvent de studii superioare de specialitate; - Atestat CECCAR constituie un avantaj; - Cunoasterea programului de contabilitate INTER_CONT constituie un avantaj; - Experiență în domeniul financiar-contabil– minim 1 an; - Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale; - Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților; -Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă și deține abilități de comunicare. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și la timp a tuturor operațiunilor financiar-contabile - Pregătirea diverselor situații și rapoarte solicitate de superiori; - Contabilizarea cronologică și sistematică a operațiunilor financiare; - Alte activități contabile. Pachetul salarial va fi negociat in urma interviului Asteptam CV-uri la e-mail

  • Angajam contabil cu experienta minim 1 an pentru contabilitate primara si accesare finantari tip Start up Nation. Cv-urile se vor trimite pe adresa de mail.

  • Economist contabil Firma de instalatii electrice angajaza economist. - Absolvent de studii superioare de specialitate; - Atestat CECCAR constituie un avantaj - Cunoasterea programului de contabilitate INTER_CONT constituie un avantaj; - Experiență în domeniul financiar-contabil– minim 1 an; - Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale; - Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților; -Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă și deține abilități de comunicare. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și la timp a tuturor operațiunilor financiar-contabile - Pregătirea diverselor situații și rapoarte solicitate de superiori; - Contabilizarea cronologică și sistematică a operațiunilor financiare; - Alte activități contabile. Asteptam CV-uri pe e-mail bca.angajari gmail.com. Informatii la tel.0755060333 intre orele 8 si 17

  • Esti in cautarea unui loc de munca si cunosti limba italiana? Noi suntem in cautarea unei astfel de persoane pentru un post de Operator Back – Office in limba italiana pentru domeniul bancar: Cerinte : • Studii medii; • Cunoasterea limbii italiene la nivel mediu sau avansat; • Abilitati de utilizare a computerului; • Precizie, atentie la detalii, simt de raspundere; • Spirit de echipa. Beneficii: • Pregatire profesionala; • Asigurare medicala privata; • Prime de sarbatori; • Bonusuri lunare; • Bonuri de masa. Pentru mai multe detalii sunati la numarul 0756 160 797.

  • Contabil , 20 de ani vechime înregistrez acte in contabilitate , registru de casa , banca , deconturi , operațiuni valutare , importuri , leasing inclusiv balante lunare , declarații lunare , fise cont clienți , furnizori , recepții , salarizare , resurse umane , revisal Cunoaștere avansata programe de contabilitate și mentor , saga Implementez program saga Cunoștințe temeinice de legislație fiscală și contabila

  • Cerinte minime: BACALAUREAT Domeniul: FINANCIAR Compania angajatoare: METROPOLITAN LIFE Numar de locuri vacante: 3 FULL TIME Persoana de contact: Gabriel Horatiu Ignatoiu e_mail de contact: gabriel.ignatoiu@agentiemetropolitanlife.ro Tel. de contact: 0724707404 Mai multe detalii la telefon sau pe mail. Persoanele interesate pot trmite direct CV si ii contactam noi. Rog seriozitate. Multumim.

  • Cerinte minime: BACALAUREAT Domeniul: FINANCIAR Compania angajatoare: METROPOLITAN LIFE Numar de locuri vacante: 3 FULL TIME Cateva detalii in foto atasat. Persoana de contact: Gabriel Horatiu Ignatoiu Tel. de contact: 0724707404 Mai multe detalii la telefon sau pe mail. Persoanele interesate pot trmite direct CV si ii contactam noi. Rog seriozitate. Multumim.

  • Angajam personal birou. Cautam colega la birou! Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? 1.sa detina permis de coducere cat b si sa stie sa conduca 2. Să fie dispusă să învețe. 3. Să fie deschisă la lucruri noi (să accepte provocările)! 4. Să fie organizată… foarte organizată! 5. Să știe engleză la un nivel minim 6. Să fie atentă la detalii… foarte atentă! 7. Să fie harnică. 8. Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect); 9. Să se îmbrace frumos – da, imaginea ei/noastră transmite imaginea firmei; 10. Să fie disponibilă să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți din firmă; 11. Să iubească să muncească; 12. Sa fie punctuală; 13.Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă – da. Sa stie sa lucreze pe programele simple - xcel,word, powerpoint Ce va face această persoană? Va fi omul de baza din firma . Creeaza și implementează procedurile interne în firmă împreună cu șefu’. Testează site-ul și aplicațiile interne; Monitorizează dacă tot business-ul merge conform procedurilor; Răspunde la e-mail-uri și telefoane; Gândește, împreună cu șefu’, strategii de dezvoltare a afacerii și le implementează; Lucrează împreună cu echipa de online marketing ajutând la crearea și implementarea strategiilor; Organizează documente contabile; Ce oferim? 1. Salariu fix plus bonusuri Contract de munca din prima zi Mediu placut Noi suntem un grup de firme cu activitati placute Șef bun și înțelegător Atmosferă de lucru plăcută Posibilitatea de promovare în cadrul firmei 9. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primi fără întârzieri... de fiecare dată!) Salariu de la 2.000 la 5.000 lei Tel si whtsapp 0727099099

  • Salveaza cautarea