Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Brasov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut loc de munca/colaborare in sistem part time in domeniu financiar- contabil

  • G4S Cash Solutions, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a G4S plc., cea mai importantă companie de securitate integrată din lume – cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia VERIFICATOR BANI. Cerinte post: - studii medii; - cunostinte de operare PC si experienta in gestionarea numerarului/valorilor– reprezinta avantaj; - capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, rezistenta la stress; - disponibilitate de lucru in ture preponderent de noapte Resposabilitati: Raspunde de: - numararea, verificarea integritatii, a capacitatii de circulatie si autencitatii banilor; - banderolarea, semnarea si stampilarea banderolelor pachetelor de bancnote; - incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Beneficii: - oferta salariala motivanta; - tichete de masa in valoare neta de 300 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - spor fidelitate dupa 3 luni de munca; - spor de noapte: 25%; spor de week-end: 15%; - posibilitate ore suplimentare - spor 100% - 22 zile concediu de odihna platit/an; - contract de munca pe perioada NEDETERMINATA, plata salariului la timp, siguranta locului de munca; - tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitate de promovare in cadrul echipei; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. PENTRU ANGAJARE, VA RUGAM SA NE LASATI UN MESAJ. Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si conform Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal in procesul de recrutare si selectie, pe care va invitam sa o consultati la https://www.g4s.com/ro-ro/careers/nota-informare.

  • Firma de instalatii electrice angajaza economist. - Absolvent de studii superioare de specialitate; - Atestat CECCAR constituie un avantaj; - Cunoasterea programului de contabilitate INTER_CONT constituie un avantaj; - Experiență în domeniul financiar-contabil– minim 1 an; - Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale; - Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților; -Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă și deține abilități de comunicare. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și la timp a tuturor operațiunilor financiar-contabile - Pregătirea diverselor situații și rapoarte solicitate de superiori; - Contabilizarea cronologică și sistematică a operațiunilor financiare; - Alte activități contabile. Pachetul salarial va fi negociat in urma interviului Asteptam CV-uri la e-mail

  • Economist contabil Firma de instalatii electrice angajaza economist. - Absolvent de studii superioare de specialitate; - Atestat CECCAR constituie un avantaj - Cunoasterea programului de contabilitate INTER_CONT constituie un avantaj; - Experiență în domeniul financiar-contabil– minim 1 an; - Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale; - Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților; -Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă și deține abilități de comunicare. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și la timp a tuturor operațiunilor financiar-contabile - Pregătirea diverselor situații și rapoarte solicitate de superiori; - Contabilizarea cronologică și sistematică a operațiunilor financiare; - Alte activități contabile. Asteptam CV-uri pe e-mail . Informatii la tel.0755060333 intre orele 8 si 17

  • Angajam contabila contabilitate primara ( restul este externalizat) + mici lucrari de secretariat CERINTE: experienta ; atitudine pozitiva; Astept CV la mail: glmircea ...pe ...yahoo.com Se ofera CONDITII EXCELENTE de munca; Transport gratuit si RESPECT+ colectiv deosebit. Tel 0774614744

  • Caracteristicile persoanei ideale pt acest post: La nivel personal: Avem nevoie de o persoana , organizata, energica , foarte atenta, adaptabila si cu dorinta de a invata . Avand in vedere ca vei intra in contact cu multe persoane, este foarte important sa ai o atitudine pozitiva, sa-ti faca placere sa comunici si sa fii de ajutor; La nivel tehnic este important : Sa ai studii superioare sau in curs si sa fii pasionata de domeniul financiar contabil ; Sa ai cunostinte reflectat la o pozitie de entry level : engleza ,word, excel Responsabilitati : Vei fi implicata in tot ce inseamna activitatea biroului financiar contabil : pregatirea documentelor contabile, indosarierea, verificarea si arhivarea lor conform procedurii; depus /ridicat diverse documente la/de la banca, administratiile financiare sau alte institutii; urmarirea contractelor cu impact fiscal , intocmirea actelor aditionale acolo unde este cazul ; intocmire de diverse documente primare de contabilitate si /sau HR, in functie de necesitatile biroului si la indrumarea colegilor seniori. asistenta in prelucrarea de date si analiza acestora la nivel primar in proiectele de analiza financiara,management finaciar, consultanta financiara, bugetare ,obtinere finantari,intocmire planuri afaceri,etc; inregistrari contabile primare; operare plati ,atunci cand ese cazul; Nu este nevoie sa ai experienta, dar daca ai acesta este un plus, insa pentru acest post trebuie sa ai abilitati native de organizare, atentie la detalii si o atitudine proactiva .

  • Angajam economist - relatii intre orele 8:00-16:2019 de luni pana vineri.

  • Caut urgent contabila pentru o intreprindere individuala/domeniul constructii! Mai multe detalii pe whats App la nr de tel +49151543620195

  • Candidatul ideal Cunostinte contabilitate primara Abilitatea de a intelege/invata produsele companiei Cunostinte operare calculator:MS Word,Excel,email,navigare internet, cunostinte program achizitii publice SICAP Avantaj : abilitati de lucru cu numerar si POS Descrierea jobului Preia solicitari clienti : cereri oferta , comenzi direct(front-desk),email sau telefonic Consiliaza clientii : direct(front-desk),email sau telefonic Intocmeste(listeaza) Confirmari comanda,Dispozitii livrare,Facturi,Chitante numerar,etc intr-un flux clar Incaseaza c/v facturi in numerar sau card POS Desfasoara si alte activitati specifice de logistica/vanzari Program lucru : Luni-Vineri 7.30-16.00 Se asigura instruire de introducere , lucrul in echipa cu operator experimentat pana la formare deprinderi BENEFICII Mediu de lucru profesional Salariu motivant Bonuri de masa

  • Companie romano-germana angajeaza Coordonator Punct de Lucru Brasov. Cautam o persoana cu bune abilitati de lucru in Excel, coordonare si comunicare. Cerinte: - experienta in gestionarea stocurilor; - experienta in customer care sau ca sef de magazin/depozit reprezinta un plus; - optional cunoasterea limbii engleze sau a limbii germane Oferim: pachet salarial atractiv + alte beneficii. Informatii la tel: 0723338129

  • Cerinte - studii superioare de specialitate - cunoasterea reglementarilor in domeniu - responsabilitate si acuratete - abilitati de comunicare si relationare cu furnizori - experienta anterioara intr-o firma de construcții constituie un avantaj - procesul de recrutare va consta intr-un test si interviu. Responsabilitati - introducerea documentelor contabile - intocmirea situatiilor financiare - intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale - rapoarte de management periodice - rapoarte BNR si INS - mentinerea legaturii cu clienții - pregatirea documentelor pentru resursele umane

  • Salveaza cautarea