Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie eliminatorie • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi Bune abilitati de comunicare cu • clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Parcul Carol

  • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie eliminatorie • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi Bune abilitati de comunicare cu • clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Parcul Carol

  • Expert contabil - membru C.E.C.C.A.R. ofer servicii complete de contabilitate. Pachet promotional pentru firmele nou infiintate!

  • Cautam consilier vanzari, pentru magazin bijuterii, NUMAI CU EXPERIENTA, magazin Bucuresti, zona Dristor, pentru perioada nedeterminata, - studii medii sau superioare, - rabdare, atentie la detalii, - minim 2 ani experienta in vanzari, - cunostinte bune de MS Office (Word, Excel), operare calculator, - atitudine proactiva si flexibilitate, - amabilitate fata de clienti si colegi, - bune abilitati de comunicare si negociere, prezenta agreabila, - capacitate de asimilare rapida, - persoana onesta, organizata, riguroasa, cu spirit de raspundere, - confidentialitate.

  • Expert contabil, membru CECCAR activ, cu o experienta de peste 20 de ani, ofer servicii de contabilitate si salarizare-personal complete atat pentru societati comerciale cat si pentru PFA, II. Deasemeni ofer si servicii de cenzorat pentru asociatiile de proprietari. Lazar Daniela 0740.050.538

  • Angajam casiera 1 ora zi contract de munca timp partial plata impozite CASS, cart. Militari, Apaca, linga Liceul Tudor Vladimirescu, 300lei net. Tel. 0721810988.

  • VINO SI TU IN ECHIPA TEZAUR! Beneficiile tale vor fi: • Salariul 2.700 LEI NET in primele 6 luni de activitate, cu majorare automata la 3.000 LEI NET, plus bonusuri lunare; • Bonus anual de loialitate; • Perioada de formare platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta; • Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata; • Formare profesionala si dezvoltare continua; • Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. Este necesar doar: • Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat); • Sa-ti placa sa comunici cu oamenii; • Sa fii atent la detalii; • Sa ai abilitati de operare PC. Ce vei avea de facut: • Sa verifici si sa evaluezi garantiile; • Sa intocmesti documentele pentru acordarea imprumuturilor; • Sa consiliezi clientii privind vanzarea bijuteriilor; • Sa efectuezi platile si incasarile; • Sa pastrezi evidenta primara a actelor in punctul de lucru. Trimite CV-ul tau la adresa:

  • Firma de consultanta cauta expert contabil pentru infiintare firma de contabilitate.

  • Va place sa interactionati cu alte persoane? Sunteti student, iar timpul liber doriti sa il transformati in profit? Aveti deja un loc de munca stabil dar va ramane timp pentru inca un job bine platit? Sunteti pensionar, dar aveti putere de munca astfel incat sa va suplimentati pensia? Daca aveti diploma de bacalaureat si v-ar place sa lucrati in vanzari de asigurari, va asteptam sa ne cunoastem. Oferim salariu fix +comision pentru persoanele cu cod RAF/RAJ

  • Angajam contabila cu experienta , cunoscatoare SAGA, avantaj daca a lucrat intr-o firma de contabilitate. Cv la email: leeafincont@yahoo.com

  • Angajam urgent persoana dinamica cu cunostinte minime de contabilitate primara si activitati de secretariat. Se ofera salariu motivant, locatie stabila birou in zona centrala Bucuresti, program flexibil.

  • Candidatul ideal Ce dorim de la tine? - Studii superioare finalizate sau in ani terminali in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de gestiune - ASE reprezinta un avantaj) - Cunoasterea unui soft de contabilitate (Nexus ERP, Mentor, Saga reprezinta un avantaj) - Bune cunostinte de utilizare MS Office (Excel, Word, Outlook) - Abilitati de planificare si organizare - Persoana dinamica orientata spre rezultat - Spirit de echipa - deschidere, comunicare, cooperare Descrierea jobului Ce iti oferim noi? - Salariu motivant, in functie de cunostinte si experienta - Bonusuri suplimentare/ ocazionale, in functie de performante - Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul organizatiei - Mediu de lucru placut - Sansa de a face parte dintr-o echipa cu o pregatire profesionala solida, dinamica si motivata - Sediu central - Program flexibil Descrierea companiei Crestem si ne mai dorim colegi! Vrei sa faci si TU parte din echipa noastra? Trimite-ne acum un CV la ! Daca esti in cautarea unui loc de munca in domeniul economic, aici este locul ideal in care sa inveti si sa te dezvolti!

  • Oferim servicii infiintate firme Bucuresti si Ilfov. Gazduite sediu Bucuresti sect 4, alte modificari privind actul constitutiv al societatilor comerciale. Infiintare radiere puncte de lucru, suspendare activitate, adaugare schimbare autorizare CAEN, cesiune, dizolvare, lichidare, radiere. Servicii contabilitate, resurse umane, protectia muncii, medicina muncii. Tel: 0758256758

  • Servicii complete de contabilitate, salarizare, gestiune si consultanta la preturi care incep de la 200 ron / luna/pachet baza , respectand totodata si un inalt standard de calitate.

  • Cerinte: • Studii superioare finalizate in domeniul contabilitatii/profil economic; • Cunostinte Excel – sortare informatii, aplicare functii diverse : ex: sumif, vlookup, tabele pivot s.a. • Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Responsabilitatile jobului sunt: • Asigurarea inregistrarii cronologice si sistematice a operatiunilor financiar-contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; • Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare; • Operarea datelor in softuri specifice si utilizarea pachetului MS Office; • Suport pentru departamentul de HR Admin& Payroll: scanare si inregistrare documente, intocmire documente specifice (contracte de munca, adeverinte s.a.), actualizare informatii in sistemele specifice de lucru; Program de lucru: De luni pana vineri in intervalul orar 09.00-18.00

  • adresa mea de e-mail: (marinapusok696@gmail. com), Buna ziua, Atunci când bancile sau rudele nu va pot urmari, este bine sa ttiti ca exista un ajutor reciproc undeva. Ajuta-ma, ttiu, face parte din slujba mea. În momentul în care banca nu dorette sa ne urmeze deoarece prefera rambursarea creditului curent. Aveti nevoie de finantare pentru casa dvs., pentru afacerea dvs., pentru achizitionarea de matini, pentru cumpararea de motociclete, pentru crearea propriei dvs. afaceri, pentru nevoile dvs. personale etc ... Sunt o persoana care se deschide utile sale pentru persoane fizice prin acordarea unui împrumut de la 500 la 1000.000.000 €, cu conditii foarte simple pentru oricine poate rambursa cu o rata a dobânzii de 2%. Va rugam sa precizati în cererea de împrumut suma exacta pe care o doriti ti data ti termenul de rambursare. PS: Permit doar oamenilor sa ma rasplateasca. adresa mea de e-mail: (marinapusok696@gmail. com), de vous Combien avez-vous besoin.? Et la sera period Quelle de remboursement?

  • Firma contabilitate,..cautam contabil cu/fara experienta, cunoscator Saga..pt contabilitate primara Conditii deosebite Tel: 0723.159.772

  • Activitate de 8 ore zi, program de lucru de LUNI pana VINERI, liber Sambata- Duminica. Experienta reprezinta un avantaj. Candidatul ideal • Studii superioare • Limba engleza (medium) • Bune abilitati de comunicare • Persoana foarte motivata, cu gandire orientata catre client si standarde de calitate • Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice postului • Cunostinte utilizare PC, Office (excel, word) • Spirit de lucru in echipa • Seriozitate, loialitate, responsabilitate Descrierea jobului • Administrarea in sistemele informatice a datele specifice furnizorilor si articolelor (Master Data) • Actualizarea permanenta a datele despre furnizori si articole • Intocmirea rapoartelor specifice si a documentatiei aferente activitatii

  • Angajam contabil/contabil expert - firma productie. Detalii la nr de telefon 0740167649

  • Birou contabilitate angajez contabil cu experienta, program lucru luni-vineri , 8h / zi. Descriera postului -intocmire situatii financiare-contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, -calculeaza taxele si impozitele -realizeaza operatiunile si situatiile obligatorii de incheiere lunare/anuale. -intocmeste balanta lunara, -intocmeste raporturi contabile / fiscale obligatorii catre autoritatile statului cu respectarea termenelor -intocmeste registrele contabile obligatorii. Salariul negociabil.

  • Salveaza cautarea