Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut colaborare pentru servicii de contabilitate. Contact:Iuliana-0763118413

  • Descrierea jobului: - Inregistrarea si verificarea documentelor contabile in programul de evidenta contabila(Navision); - Organizarea si tinerea contabilitatii societatii, conform legislatiei in vigoare; - Intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii. Cerinte: - Cunoasterea planului de conturi; - Bune cunostinte de contabilitate si fiscalitate ; - Cunostinte de operare PC (word, excel,outlook); - Persoana responsabila si serioasa. Oferim: - Program de lucru full time: 8-16.30; - Locatia: Bucuresti, zona Aviatiei; - Salariul se va negocia in urma interviului.

  • Candidatul ideal: - Experienta de minim 2 ani in pozitia de Economist / Contabil / Resurse Umane; - Cunostinte temeinice de fiscalitate, contabilitate si resurse umane; - Intentia de colaborare pe termen lung; - Cunostinte avansate de operare CIEL, Microsoft Word si Excel, experienta in utilizarea calculatorului si a internetului, etc; - Seriozitate, atentie la detalii si bineinteles predarea lucrarilor la timp; - Sa lucreze bine in echipa, de asemeni sa ii placa lucrul cu clientii; - Orientare catre rezultate. Descrierea jobului: - Inregistararea si verificarea tuturor documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Intocmirea declaratiilor situatiilor si rapoartelor lunare; - Intocmirea balantelor contabile; - Intcmirea op-urile dupa inchiderea lunara; - Mentinerea relatiei cu clientii si transmiterea situatiei contabile la sfarsit de luna in functie de solicitari; - Ofera asistarea clientilor in aspectele legate de probleme contabile. Trimite-ne un mesaj cu CV-ul tau si dupa te asteptam la noi la birou, zona Nerva Traian.

  • Angajam contabila cu experienta , cunoscatoare SAGA, avantaj daca a lucrat intr-o firma de contabilitate. Cv la email:

  • Agenția Star Family recrutează pentru clientul său (companie din domeniul serviciilor din zona Militari, cu 30 angajați) un Contabil, în următoarele condiții: Cerințe: - studii în domeniul economic - experiență în domeniul financiar-contabil de minim 3 ani - cunostinte operare PC (excel, word, internet), program Saga - cunostinte de legislație specifice domeniului financiar-contabil - disponibilitate pentru o colaborare de lungă durată Responsabilități: 1) Oferă suport Contabilului Șef în următoarele activități: - Întocmește și urmărește contractele cu clienții (servicii, parcări, chirii, etc), și contractele cu furnizorii - Întocmește situații pentru facturare, întocmește facturi clienți și înregistrează în programul Saga, urmărește încasarea facturilor emise și face confirmări de sold cu clienții; - Înregistrează facturile primite de la furnizori în programul Saga, urmărește plata furnizorilor și face confirmări de sold cu aceștia; - Efectuează comenzi și negociază cu diverși furnizori de mărfuri, materiale, utilități; - Planifică și participă la inventarele de sfârșit de lună si finalizează rezultatele, propune soluții, atunci când este cazul; - Întocmește, depune și ridică dosare, în vederea obținerii diverselor autorizații necesare societății; - Întocmește dosarele personale ale salariaților, contracte individuale de muncă, acte adiționale, fișe post; Face planificările de concedii, pontajul, salariile angajaților; 2) Menține legătura cu autoritățile statului și cu firma de contabilitate 3) Îndeplinește și alte sarcini trasate de conducerea societății Se oferă: - un mediu de lucru plăcut, alături de profesioniști în domeniu; - posibilitatea dezvoltării unei cariere pe termen lung; - un salariu motivant și beneficii, în funcție de performanță. Puteți aplica la anunț direct pe site-ul nostru www.starfamily.ro sau ne puteți contacta la numărul 0745.251.511, pentru mai multe detalii.

  • Sunt contabil, caut colaborare part-time pentru evidenta contabila completă, program Saga si salarizare-Revisal.Detin semnatura electronica.Pentru detalii, va rog sa ma contactati la nr. 0799.888.334. Ofer si rog seriozitate!

  • CUMPARAM CREANŢE (DATORII) EXTREM DE DIFICIL DE ÎNCASAT / RECUPERAT, CREANTE PRESCRISE, DEBITORI PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE. I. Cumparam urmatoarele categorii de creanţe: 1. Creanţe neprescrise, dificil de încasat, afectate de urmatoarele dificultaţi la încasare: debitorii nu pot fi gasiţi, documentele justificative sunt insuficiente, debitorul contesta creanţa,etc; 2. Creanţe extrem de dificil de încasat pentru care ati avut si nu mai aveţi nici un act justificativ, sau aveţi acte care nu sunt in totalitate explicite pentru creanta dumneavoastra; 3. Creanţe asupra unor debitori aflaţi în insolvenţa sau faliment, inclusiv creanţele accesorii şi subsidiare bugetare, de restituire a impozitelor şi taxelor de la buget. 4.Creanţe prescrise, cu vechimea cuprinsa între 1 - 20 ani, pentru care a fost invocata şi opusa de catre debitor prescripţia extinctiva sau nu. II. Modalitatea de plata: După un studiu complex şi gratuit de solvabilitate a debitorului şi o evaluare a eforturilor şi implicaţiilor necesare, vă întocmim oferta financiară propriu-zisă, pentru creanţele dumneavoastra, în funcţie de vechime, dificultate, cuantum, oferta variază. AVEŢI POSIBILITATEA SA OPTAŢI PENTRU UNA DINTRE URMATOARELE OFERTE: 1. La incheierea contractului: 2% - 15% din valoarea nominala a creanţei dumneavoastra, preţ, care se structureaza în funcţie de mai mulţi factori: a) suma, cuantumul creanţei; b) situaţia debitorului; c) vechimea creanţei; d) debitorul şi solvabilitatea acesuia; e) documentele justificative şi temeinicia acestora; III. De reţinut: Activitatea descrisa se manifesta şi se caracterizeaza printr-o activitate profesionala cu caracter permanent. Cumparam creanţe, si suntem dispuşi sa achiziţionam creanţele dumneavoastra ori de câte ori va veţi manifesta interesul de a le înstrăina, daca ajungem la un acord de voinţa.

  • Expert contabil - membru C.E.C.C.A.R. ofer servicii complete de contabilitate. Pachet promotional pentru firmele nou infiintate!

  • Posed semnatura electronica, execut contabilitate(SRL, PFA, UBER / TAXIFY), inclusiv bilant. Execut lucrari de HR (Revisal). Sunt interesata de contract de colaborare. Preiau documentele o data pe luna, colaborez, pe mail/telefon/deplasare, in limite decente. Tel. 0722733367.

  • Economist contabil cu experienta de 20 de ani in contabilitatea firmelor private intocmesc contabilitate completa cu preluarea actelor de la sediul clientului.Pretul prestatiei porneste de la 200 lei/lunar in functie de volumul actelor.

  • Techstone Romania angajeaza urgent contabila, job full time, cu experienta in contabilitatea productiei si grupuri de firme. Cerem si oferim seriozitate. Salariu negociabil in functie de exterienta si bonuri de masa. Pe adresa de email afisata in anunt, va rugam sa trimiteti CV insotit de foto.

  • Angajam contabil sau o contabila pentru a se ocupa de contabilitatea primara si celelalte activitatii din domeniul fiscalitatii.

  • Societatea de Administrare imobile angajează: - Contabili contabilitate primară (cu sau fără experiență); - Administrator imobile, cu atestat; - Casieri; - Electrician; - Instalator instalații sanitare; - Mecanic. Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de email: sau pot suna la telefonul 0760243200.

  • IN CE CONSTA ACTIVITATEA? -Introducerea informatiilor despre clienti, in EXCEL -Facturare catre clienti -Efectuare comenzi furnizori -Contabilitate primara -Raspunde la telefon/interfon CE NE DORIM DE LA TINE: -absolvent/a minim 12 clase -experienta de lucru cu Microsoft EXCEL (introducere informatii, filtrarea informatiilor, tabele pivot, functii de calcul tabelar) - OBLIGATORIU! -experienta in efectuarea contabilitatii primare (Gestiune, emitere facturi) -corectitudinea utilizarii Limbii Romane, fara greseli gramaticale! Iti vom oferi instruire si suport, pentru a te familiariza cu modul nostru de lucru. DESPRE NOI: -Firma de Productie publicitara cu vechime pe piata din anul 2000 -Suntem la 4-5 minute de mers pe jos de la METROU TIMPURI NOI CONTACT: -de Luni pana Vineri intre 9:00-16:00 -tel: 0721.156.584

  • S.C. VEST 6 S.A. Bucuresti cu activitate in domeniul inchirierii de spatii comerciale angajam contabil cu norma intreaga. Asteptam cereri/CV pe e-mail : si va contactam noi.

  • Ne extindem echipa, daca ai minim 3 ani experienta in domeniu financiar contabil, te asteptam cu bratele deschise si cu salariu atractiv. Postul vacant este cel de Contabil, iar locatia biroului: Bucuresti, sector 1, Strada C. C. Arion. Oferim : - Un mediu de lucru placut si posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - Practica si pregatire pentru domeniul contabilitate; Daca esti interesat sa afli mai mai multe asteptam intrebarile pe adresa de email de mai jos. Trimite-ne CV-ul tau la adresa: /

  • Expert contabil, cu dubla pregatire economico-juridica, peste 15 ani experienta, specializat drept fiscal si contabil (consiliere, reprezentare, aparari, intampinari, contestatii RIF si alte acte administrative), cu experienta, inclusiv in contabilitatea productiei, grupuri de firme, nerezidenti, doresc CIM angajare part-time, ca si Contabil-sef. Ofer si cer seriozitate, colaborare leala si confidentiala pe termen lung, salariul net min. intre 1000-3000 euro (in functie de volum, complexitate si riscuri) + masina de serviciu pt locatii din zone limitrofe Bucurestiului. Pt firme (foarte) mici se poate colaborare pe cabinet expert contabil. Veti simti diferenta si calitatea profesionala, la un raport calitate-pret in favoarea Dvs.

  • Birou contabilitate angajez contabil cu experienta, program lucru luni-vineri , 8h / zi. Descriera postului -intocmire situatii financiare-contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, -calculeaza taxele si impozitele -realizeaza operatiunile si situatiile obligatorii de incheiere lunare/anuale. -intocmeste balanta lunara, -intocmeste raporturi contabile / fiscale obligatorii catre autoritatile statului cu respectarea termenelor -intocmeste registrele contabile obligatorii. Salariul negociabil.

  • R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • Va place sa interactionati cu alte persoane? Sunteti student, iar timpul liber doriti sa il transformati in profit? Aveti deja un loc de munca stabil dar va ramane timp pentru inca un job bine platit? Sunteti pensionar, dar aveti putere de munca astfel incat sa va suplimentati pensia? Daca aveti diploma de bacalaureat si v-ar place sa lucrati in vanzari de asigurari, va asteptam sa ne cunoastem. Oferim salariu fix +comision pentru persoanele cu cod RAF/RAJ

  • Salveaza cautarea