Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Contabilul trebuie sa fie cel mai bun si de incredere prieten al oricarui administrator de societate. Fara comunicare nu exista prosperitate. Sunt economista cu experienta in contabilitate in mai multe domenii , indiferent daca este SRL, CMI,II sau asociatie de propietari. Ca o mica prezentare ofer urmatoarele servicii : - inregistrarea documentelor contabile ( la solicitare pot tine si evidenta pe centre de cost) -gestiune -intocmirea si depunerea declaratiilor +bilant anual -planificare bugetara + estimari lunare/semestriale/anuale. -cash-flow -intocmire CM+salarizare. - intocmirea si transmiterea declaratiilor fiscale - obtinerea codului de tva special (achizitii si servicii UE) sau prin solicitare Pentru mai multe detalii va invit sa ne cunoastem mai bine pentru a dezvolta impreuna o afacere benefica si prospera. Totul cu contract si factura indiferent de judetul sediului social.

  • Expert contabil, intocmesc urmatoarele lucrari: -evidenta contabila completa inclusiv bilant/bilant consolidat; -expertiza contabila extrajudiciara privind: raportarea catre banci; bilant semestrial, anual interimar; majorare de capital social; diminuare de capital social; corectii ulterioare bilantului (evenimente ulterioare); verificare inregistrari operatiuni contabile, cu solutionarea erorilor; -analiza economico-financiara privind indicatorii calculati in baza situatiilor financiare anuale/semestriale; -consultanta; -punctaje lunare ANAF si semestrial DITL; -punctaje furnizori/clienti; -reglari fise conturi. mail: tel: 0772.209.683

  • Caut tanara absolventa sau studenta seral/ff,facultate profil finanate contabilitate,doritoare sa invete meserie,lucrand intr-o firma de contabilitate.

  • Expert contabil,membru CECCAR,ofer servicii financiar-contabile si de personal,orice activitate la Registrul Comertului,expertize judiciare si extrajudiciare.Expert contabil,Marinela Munteanu.Tel:0722.325.384

  • Sărbătorile vin ! Ai veniturile raportate la ANAF? Poti face împrumut doar cu buletinul daca veniturile tale sunt raportate in fiecare luna la ANAF ! Conditii? Sa ai 1000 lei venit minim/luna ,varsta cuprinsă între 22-65 ani ,contract de munca pe perioada nedeterminată de minim 3 luni la actualul loc de munca si sa nu ai istoric negativ in Biroul de Credit ! Bucuresti sector 3 : 0763617234 Bucuresti sector 2 : 0762240330 Va dorim sărbători fericite!

  • Posed semnatura electronica, execut contabilitate(SRL, PFA, UBER / TAXIFY), inclusiv bilant. Execut lucrari de HR (Revisal). Sunt interesata de contract de colaborare. Preiau documentele o data pe luna, colaborez, pe mail/telefon/deplasare, in limite decente. Tel. 0722733367.

  • Firma de consultanta cauta expert contabil pentru infiintare firma de contabilitate.

  • R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • Contabila cu experienta doresc angajare sau colaborare pentru evidenta contabila lunara,balanta,bilant,declaratii.

  • Angajam casiera 1 ora zi contract de munca timp partial plata impozite CASS, cart. Militari, Apaca, linga Liceul Tudor Vladimirescu, 300lei net. Tel. 0721810988.

  • Ideal Candidate • Bachelor degree in Finance, Economics or related field • Proficient in MS Office and financial software applications • B2 level of English proficiency • A2 level of German is a PLUS • Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic • Time management and organizational abilities • Quick to learn and willingness to dig into details • Affinity to numbers and data handling as well as ability to multitask and meet constant deadlines • Proven experience in Finance or Accounting Job description • maintain up-to-date billing system • follow up on, collect and allocate payments • perform account reconciliations • research and resolve payment discrepancies • maintain accounts receivable customer files and records • follow established procedures for processing receipts, cash etc • process credit card payments • investigate and resolve customer queries • communicate with customers via email • assist with month-end closing Founded 16 years ago in Berlin as a small start-up enterprise, 42com is now established on an international level. More than 200 companies from different countries and industrial sectors benefit from the technical expertise of 42com. From white label solutions for network operators to hosted switch services for key accounts to mobile telephone applications – our enterprising perfectionists are experts in finding solutions for almost anything imaginable. Please send your CV at info@saste.ro

  • Firma contabilitate,..cautam contabil cu/fara experienta, cunoscator Saga..pt contabilitate primara Conditii deosebite Tel: 0723.159.772

  • Firma productie angajam personal serios ptr functiile de casier, contabil primar si gestionar. Detalii la nr de tel: 0752150554. Sector 6

  • Oferim servicii infiintate firme Bucuresti si Ilfov. Gazduite sediu Bucuresti sect 4, alte modificari privind actul constitutiv al societatilor comerciale. Infiintare radiere puncte de lucru, suspendare activitate, adaugare schimbare autorizare CAEN, cesiune, dizolvare, lichidare, radiere. Servicii contabilitate, resurse umane, protectia muncii, medicina muncii. Tel: 0758256758

  • Eco- Legis Expertconsult este o societate de expertiză contabila şi audit financiar, cu peste 20 de ani de experienţă, înfiinţată în anul 1996. Ce servicii prestam? •contabilitate •audit financiar •audit intern •audit fonduri europene •audit piata de capital •consultanta fiscala •expertiza judiciara si extrajudiciara •etc. Societatea este autorizata de organismele de reglementare a profesiei: CECCAR, CAFR si CCF. Prestam serviciile la preturile evaluate in functie de anvergura lucrarilor si complexitatea acestora.Am construit o reputatie in domeniul fiscal si financiar, nu datorita faptului ca am fost cei mai ieftini, ci pentru ca am ales sa livram intotdeauna servicii calitative, datorate echipei de profesionisti ce contureaza statutul societatii noastre. Asteptam cu interes un e-mail/telefon pentru a stabili detaliile unei colaborari de lunga durata, bazata pe profesionalism si incredere, intrucat acest fapt defineste o relatie bivalenta din care prosperitatea noastra cat si a businessului pe care il administrati va reiesi fara indoiala.

  • Societate de contabilitate, acreditata CECCAR, presteaza servicii complete de contabilitate, pana la nivel de balanta, intocmire situatii financiare , REVISAL, declaratia 112, intocmire si depunere declaratii fiscale; prestatiile se realizeaza pe baza de contract de prestari servicii, decontare prin factura si chitanta

  • We are a logistic company based in Asia and expanding to Europe. Now have opening for a payroll manager in Romania The ideal candidate must be experienced in basic computing. Duty includes handling online bank transfers and Verifying employee’s hourly rate. Also must have basic knowledge in excel for saving payment data and the working hours of our employees. REQUIREMENTS: - Have a good attitude - Follow Directions - Basic Knowledge in Ms Excel - Bank account with online access - Basic computing - Professional commitment Schedule: This is a flexible job but you must work 40 hours a week and to be able to deliver the needed tasks. Totaling of 8 hours per day, excluding weekends You will be working remotely from home through our interconnected computer networks. We will provide the PC you will be working with and also in charge of the data costs. COMPENSATION: 8,000 RON monthly salary CONTACT INFO: Apply now while the limited offer lasts

  • Descrierea postului cuprinzand cerintele minime : - contabilizarea cronologică şi sistematică a operaţiunilor financiare si patrimoniale; - întocmirea/verificarea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar, registru de casa,etc; - evidenţa şi analiza conturilor de capitaluri; imobilizări a stocurilor, datoriilor si creanţelor - alte operatiuni privind contabilitatea financiara a societatilor ; Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe: - Cunoasterea modului de operare in principalele programe de Contabilitate: Saga, Win Mentor , Nexus, etc; -Cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) -Bune abilități de comunicare, capacitate de organizare, planificare și prioritizare. Persoanele interesate pot transmite CV-urile pe adresa de mail Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să sunaţi la numărul de telefon 0770.267.559 .

  • 2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • Caut colaborare pentru servicii de contabilitate. Contact:Iuliana-0763118413

  • Salveaza cautarea