Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Bucuresti

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam contabil expert intern cu experienta. Cautam o persoana: - dornica de a invata lucruri noi; - personalitate placuta; - atentie distributiva si simt al responsabilitatii; - atenta la detalii; - cunostiintele de limba engleza reprezinta un avantaj. Locatie job: Plaza Romania Office Program de lucru flexibil. Salariu negociabil.

  • 2

    Angajam casiera 1 ora zi contract de munca timp partial plata impozite CASS, cart. Militari, Apaca, linga Liceul Tudor Vladimirescu, 300lei net. Tel. 0721810988.

  • Ofer servicii de contabilitate primara-întocmire niruri, registre de casa, stat salarii fără declarații.... Se lucrează în Saga, prețul este negociabil în funcție de volumul de munca. Mai multe detalii la nr de telefon 0773366001

  • R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • 1

    Suntem o sucursală internațională a companiei de distibuţie "Dask Centru", București, România. În legătură cu dezvoltarea rapidă a companiei, suntem în căutarea unui contabil. Cerințe: • Cunoașterea limbii ruse; • Cunoașterea limbii romîne la un nivel avansat; • Experiență într-o poziție similară; • Capacitatea de organizare și prioritizare a sarcinilor; • Rezistență la stres; • Atenție la detalii; • Abilitatea de a lucra cu mai multe termene limita in acelasi timp; • Seriozitate și perseverență; • Abilități de comunicare și lucru în echipă; • Orientare spre rezultat. Condiții: • Salariu competitiv; • Oportunități reale de avansare în carieră; • Lucru intr-o companie stabilă în plină dezvoltare; • Echipă tânără şi dinamică. Tip de angajare: • Full-time. Informații suplimentare: Cunoașterea la nivel avansat a limbii ruse și române va fi considerată drept avantaj în alegerea candidaților.

  • 5

    angajam contabili seniori. salariu 4000 ron plus bonusuri in funtie de performanta. program 9-17 locatie: piata sf. stefan nr. 6, sector 2

  • Ideal Candidate • Bachelor degree in Finance, Economics or related field • Proficient in MS Office and financial software applications • B2 level of English proficiency • A2 level of German is a PLUS • Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic • Time management and organizational abilities • Quick to learn and willingness to dig into details • Affinity to numbers and data handling as well as ability to multitask and meet constant deadlines • Proven experience in Finance or Accounting Job description • maintain up-to-date billing system • follow up on, collect and allocate payments • perform account reconciliations • research and resolve payment discrepancies • maintain accounts receivable customer files and records • follow established procedures for processing receipts, cash etc • process credit card payments • investigate and resolve customer queries • communicate with customers via email • assist with month-end closing Founded 16 years ago in Berlin as a small start-up enterprise, 42com is now established on an international level. More than 200 companies from different countries and industrial sectors benefit from the technical expertise of 42com. From white label solutions for network operators to hosted switch services for key accounts to mobile telephone applications – our enterprising perfectionists are experts in finding solutions for almost anything imaginable. Please send your CV at info@saste.ro

  • 3

    Angajez URGENT, pe termen lung, pt firma noua fata care vrea sa invete contabilitate, pt jobul de JUNIOR contabil, dar si cu atributii de secretara personala. Exista si deplasari, de aceea solicit doar interna, dar nu e mult de munca pt inceput. Preferabil liceul economic, dar se poate si cu scoala profesionala sau fara bacalaureat. Obligatoriu tanara serioasa, de incredere, sincera, harnica, placuta, fara obligatii, dispusa sa invete si mutat in Bucuresti. Pentru inceput ofer salariul minim si perioada de proba. Cazare si masa asigurate. Accept si din Moldova. Rog nu deranjati daca nu va incadrati. Astept CV si cateva foto pe e-mail. Multumesc!

  • Manager/inspector HR, cu 15 ani experiență în organizații internaționale de top. Prefer domeniul Invățământ privat, medical, farmaceutic. Normă intreagă/parțială/ PFA . Tel. contact: 0744/315047.

  • 1

    Contabilă cu experienta de 10 ani lucrez contabilitate pana la bilant in orice domeniu. Inspector de resurse umane cu experienta in evidenta personalului, tot ce tine de salariati: Contracte de muncă,demisii,concedii de odihnă,suspendări,adeverințe de salariat,de vechime,de sănătate,pontaje,state de salarii,fluturas salariu,transmitere revisal conform legii in vigoare. Înființeze firme. Ofer si rog seriozitate! Relatii la telefon 0746 079 497 Rog mesaj pe telefonul afisat. Firma serioasa,detin licenta program de contabilitate, semnatura electronica, ma deplasez la sediu clientilor pentru ridicare acte. Colaborare cu firme de contabilitate.

  • 1

    Contabila cu experienta, ofer servicii de contabilitate pana la nivel balanța,bilant. Inspector resurse umane Înființat firme. Licenta program de contabilitate si semnătura electronica. Ma deplasez la sediul societății pentru ridicare si predare acte. Mai multe detalii la telefon 0746 079 497

  • Birou contabil independent, membru activ Ceccar si inspector resurse umane, ofer servicii complete de contabilitate si resurse umane. - Contabilitate de gestiune si financiara; - Intocmire registre si jurnale TVA; - Intocmire balanta de verificare; - Intocmire si depunere declaratii lunare/trimestriale; - Intocmire si depunere bilant anual si raportari semestriale. - Servicii resurse umane: intocmire CIM, acte aditionale,state salarii, eliberare adeverinte, transmitere Revisal. Intocmire si depunere declaratia unica. Detin licenta soft( Saga) si semnatura electronica.

  • 9

    Firma de contabilitate angajam contabil junior sau economist junior . Puncte de lucru in sectorul 2 Primim pentru efectuarea stagiului absolventi in domeniul contabilitate si informatica de gestiune si financiară. Tel. 0212430758 mail:

  • 1

    CREDIT RECOVERY SOLUTIONS : CUMPARA CREANŢE (DATORII) EXTREM DE DIFICIL DE ÎNCASAT / RECUPERAT, CREANTE PRESCRISE, DEBITORI PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE. I. Cumparam urmatoarele categorii de creanţe: 1. Creanţe neprescrise, dificil de încasat, afectate de urmatoarele dificultaţi la încasare: debitorii nu pot fi gasiţi, documentele justificative sunt insuficiente, debitorul contesta creanţa,etc; 2. Creanţe extrem de dificil de încasat pentru care ati avut si nu mai aveţi nici un act justificativ, sau aveţi acte care nu sunt in totalitate explicite pentru creanta dumneavoastra; 3. Creanţe asupra unor debitori aflaţi în insolvenţa sau faliment, inclusiv creanţele accesorii şi subsidiare bugetare, de restituire a impozitelor şi taxelor de la buget. 4.Creanţe prescrise, cu vechimea cuprinsa între 1 - 20 ani, pentru care a fost invocata şi opusa de catre debitor prescripţia extinctiva sau nu. II. Modalitatea de plata: După un studiu complex şi gratuit de solvabilitate a debitorului şi o evaluare a eforturilor şi implicaţiilor necesare, vă întocmim oferta financiară propriu-zisă, pentru creanţele dumneavoastra, în funcţie de vechime, dificultate, cuantum, oferta variază. AVEŢI POSIBILITATEA SA OPTAŢI PENTRU UNA DINTRE URMATOARELE OFERTE: 1. La incheierea contractului: 1% - 15% din valoarea nominala a creanţei dumneavoastra, preţ, care se structureaza în funcţie de mai mulţi factori: a) suma, cuantumul creanţei; b) situaţia debitorului; c) vechimea creanţei; d) debitorul şi solvabilitatea acesuia; e) documentele justificative şi temeinicia acestora; III. De reţinut: Activitatea descrisa se manifesta şi se caracterizeaza printr-o activitate profesionala cu caracter permanent. Cumparam creanţe, si suntem dispuşi sa achiziţionam creanţele dumneavoastra ori de câte ori va veţi manifesta interesul de a le înstrăina, daca ajungem la un acord de voinţa.

  • 3

    Cautam vorbitori de limba italiana pasionati de domeniul financiar-bancar. Daca esti in cautare de noi provocari, te asteptam in echipa! Ce trebuie sa faci: -procesare, validare si verificare date financiare Ce se cauta: Diploma de bacalaureat Italiana minim B1 Engleza nivel B1 Microsoft Office Program de lucru: L-V, 9:00-18:00 (flexibilitate la ora de start a programului) Pachet salarial: + salariu motivant + tichete de masa 315 lei (15 lei/zi) + asigurare medicala la clinica privata + voucher anual 2600 lei (pentru diferite servicii: spa, sala, vouchere magazin , etc) – Platforma Benefit Locatie: Zona Pipera, la 5 minute de gura de metrou Daca oferta noastra prezinta interes sau ai nevoie de mai multe detalii, pot fi contactata la numarul de telefon 0739850444.

  • Beneficii: •Desfasurarea activitatii intr-un mediu placut, cu suport si sustinere din partea unei echipe prietenoase •Training on the job, perspective de dezvoltare profesionala •Cariera pe termen lung, intr-un mediu de lucru sigur, bazat pe corectitudine, respect si loialitate Cerinte: •Studii medii / superioare de specialitate •Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala •Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile •Abilitati de organizare si relationare •Persoana responsabila, serioasa •Experienta anterioara intr-un post similar constituie un avantaj •Cunostinte limba engleza nivel mediu Descrierea postului: •evidenta contabila completa •intocmirea si verificarea declaratiilor lunare ( incl. decl.390,394 ) si a decontului de TVA •reprezentarea societatii in relatia cu administratia financiara •diverse rapoarte, la cerere •Inregistreaza cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale din diverse domenii de activitate ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor ) •Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii •Declaratii, gestiuni,, relatii cu institutiile abilitate ale statului, consultanta financiara si fiscala •Intocmeste ordine de plata •Analiza pe baza de balanta •Intocmire Bilant •Relatia cu clientii •Consultanta pentru clienti Asteptam CV-urile Dumneavoastra pe adresa de Email Va putem oferi mai multe informatii la Tel: 0722.642.818 dupa ora 14

  • 6

    Societatea de Administrare imobile angajează: - Contabili contabilitate primară (cu sau fără experiență); - Administrator imobile, cu atestat; - Casieri; - Electrician; - Instalator instalații sanitare; - Mecanic. Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de email: sau pot suna la telefonul 0760243200.

  • 1

    Expert contabil, intocmesc urmatoarele lucrari: -evidenta contabila completa inclusiv bilant/bilant consolidat; -expertiza contabila extrajudiciara privind: raportarea catre banci; bilant semestrial, anual interimar; majorare de capital social; diminuare de capital social; corectii ulterioare bilantului (evenimente ulterioare); verificare inregistrari operatiuni contabile, cu solutionarea erorilor; -analiza economico-financiara privind indicatorii calculati in baza situatiilor financiare anuale/semestriale; -consultanta; -punctaje lunare ANAF si semestrial DITL; -punctaje furnizori/clienti; -reglari fise conturi. mail: tel: 0772.209.683

  • Birou contabilitate ofera servicii de contabilitate complete, intocmire si depunere declarati si bilant. Avem posibilitatea deplasarii la sediul societatii in regim de part time

  • Economist/Contabil cu o vasta experinta in domeniu, ofer servicii de contabilitate completa; salarizare, REVISAL, depunere declaratii online, refacere contabilitate, pentru SC, ONG, PFA, II, IF, CABINETE MEDICALE, CABINETE NOTARIALE. Tarifele percepute sunt negociabile.

  • Salveaza cautarea