Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Bucuresti

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 3

    Evolution HCC recruteaza Accountant pentru companie de consultanta din Bucuresti. Candidatul ideal: -Persoana activa, dornica de dezvoltare intr-un mediu profesionist de lucru, dinamic, portofoliu international de clienti - Studii superioare finalizate in domeniul contabilitate/finante; - Limba engleza- nivel mediu-avansat - Experienta 3 ani pe un post similar; - Cunostiinte operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet – platforme financiar-contabile si juridice etc.).; - Punctualitate, seriozitate si responsabilitate. - Proactivitate, perseverenta, organizare, corectitudine. - Atentie mare la detalii. Beneficii: Pachet salarial NEGOCIABIL +bonusuri Pachet beneficii generos

  • 2

    Daca esti riguros, entuziast și un consultant perseverent caruia ii place sa se preocupe de partea financiara a companiei, atunci avem oportunitatea potrivita pentru tine, HCC angajeaza Senior Accountant in Bucuresti pentru unul dintre clientii nostri. Candidatul ideal : Diplomă de licență în contabilitate sau finanțe; 3-5 ani de experiență în contabilitate / finanțe; Cunoasterea pachetelor Microsoft Office; Responsabilitati: Contabilitate statutară pentru clienții companiei; Raportarea managementului pentru clienții companiei; Consultanță contabilă pentru clienții companiei; Recenzii contabile pentru clienții companiei; Rapoarte suplimentare de contabilitate juridică pentru clienții companiei. Responsabil de pregătirea rapoartelor financiare exacte și a programelor de sprijin, ca atare necesar; Beneficii : Asigurare de viata si medicala, Decont transport, Tichete de masa si alte beneficii

  • Daca esti riguros, entuziast și un consultant perseverent caruia ii place sa se preocupe de partea financiara a companiei, atunci avem oportunitatea potrivita pentru tine! HCC angajeaza Tax Consultant in Bucuresti! Candidatul ideal pentru Tax Consultant: ➢Cunostintel de limba engleza -nivelul minim acceptat este B2 ➢Constituie un avantaj experienta dobandita in companiile ce ofera consultanta in domeniu de taxe si servicii ➢Candidatii pot fii de oriunde din tara oferindu-se pachete de relocare ➢Background academic corespunzator (ideal liceu si facultate de contabilitate sau economica) ➢Candidatii trebuie sa aiba experienta in contabilitatea statutara Romaneasca nu de BPO / CSS ➢Candidatii trebuie sa aiba experienta relevanta in firme de contabilitate / consultanta ➢Contabilitate (familiaritate cu declaratii fiscale, balante si bilant) ➢Contabilitate cu inclinatii spre fiscalitate Beneficii Tax Consultant ➢Asigurare de viata si medicala, ➢Decont transport, ➢Tichete de masa si alte beneficii

  • 2

    Candidatul ideal: - Experienta de minim 2 ani in pozitia de Economist / Contabil / Resurse Umane; - Cunostinte temeinice de fiscalitate, contabilitate si resurse umane; - Intentia de colaborare pe termen lung; - Cunostinte avansate de operare CIEL, Microsoft Word si Excel, experienta in utilizarea calculatorului si a internetului, etc; - Seriozitate, atentie la detalii si bineinteles predarea lucrarilor la timp; - Sa lucreze bine in echipa, de asemeni sa ii placa lucrul cu clientii; - Orientare catre rezultate. Descrierea jobului: - Inregistararea si verificarea tuturor documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Intocmirea declaratiilor situatiilor si rapoartelor lunare; - Intocmirea balantelor contabile; - Intcmirea op-urile dupa inchiderea lunara; - Mentinerea relatiei cu clientii si transmiterea situatiei contabile la sfarsit de luna in functie de solicitari; - Ofera asistarea clientilor in aspectele legate de probleme contabile. Trimite-ne un mesaj cu CV-ul tau si dupa te asteptam la noi la birou, zona Nerva Traian.

  • 4

    Inregistrarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor financiar-contabile; - Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale si financiare lunare si anuale, -Intocmirea Contractelor de munca, fisa postului, Revisal - Pregatirea diverselor situatii si rapoarte solicitate de angajator ( Balante, Bilant, Raport vanzari, etc);

  • 2

    Firma de contabilitate angajeaza: contabil cu experienta de minim 5 ani avand cunostinte in folosirea programului SAGA si a legislatiei in vigoare contabil contabilitate primara avand cunostinte program SAGA ,experienta minim un an

  • Firma de constructii, angajam contabila cu experienta. Detalii contact: 0722291156 Simona

  • WORK INTERIM EXPERT recruteaza pentru client din Luxemburg. SENIORI CONTABILI/EXPERT CONTABIL. Candidatul ideal. - studii superioare in domeniu economic. - experienta minim 5 ani pe o pozitie similara. - experienta in utilizarea unui program de contabilitate - nivel avansat precum si capacitatea de familiarizare rapida cu diverse softuri din cadrum companiei. - cunostinte solide Operare PC, MS, office. - cunostinte solide privind legislatia financiar - contabil si o buna intelegere a standardelor. - aptitudine pro-activa, abilitati de comunicare si organizare. - seriozitate, stabilitate si maturitate profesionala. OBILIGATORI LIMBA FRANCEZA NIVEL AVANSAT. Se ofera. Salariu - 2100 euro Cazare asigurata Transport asigurat Contract perioada nedeterminata Persoanele interesate sunt rugate sa ne comunice sau sa trimita un cv. Mail: Contact - 0767047360

  • 2

    Recrutam Analist dosare clienti cu limba franceza pentru partenerul nostru, una dintre cele mai mari instituții bancare din Romania. Cerinte: -Studii superioare (de preferat in domeniul financiar-bancar); -Cunostinte de limba franceza la nivel mediu-avansat; -Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); -Capacitate de organizare, analiza si sinteza. Responsabilitati: -Verifica si analizeaza documentatia aferenta dosarelor clientilor existenti ai institutiilor bancare din grup; -Valideaza sau invalideaza dosarele clientilor, in functie de complexitatea si corectitudinea acestora; -Raporteaza riscurile de conformitate identificate, tinand cont de cadrul legal; -Efectueaza in sistemele informatice ale bancii actualizarecorectia a datelor; Beneficii: -Pachet salarial atractiv; -Tichete de masa; -Beneficii interne; Program de lucru office: L-V, 09.00-17.00 Locatie: Sector 6, West Gate

  • Căutam Manager de echipa cu sau fără experiența. Dacă: -ești o persoana sociabilă -ai experiența in Banking -ai experiența și aptitudini in lucrul cu calculatorul -ai studii superioare finalizate -ai experiența și aptitudini de negociere și vânzare -vorbești deschis și ești capabil sa comunici eficient cu oamenii -ai abilitați de organizare -ești o persona implicată și dornica de remarcare Atunci noi îți oferim posibilitatea sa faci parte din echipa noastră și îți oferim: -Salriu atractiv format din salariu fix și comisioane -Bonusuri de performanța -Telefon de serviciu -Asigurare medicală -Traininguri periodice -Posibilități reale de promovare in cadrul unei companii la nivel internaționale. Nu ezita sa aplici indiferent de experiența pe care o ai nu căutam neaparat oameni cu experiența, căutam oameni cu potențial de dezvoltare.

  • 2

    Depozit de marfa din Bucuresti, zona Bdul Timisoara angajeaza gestionar.

  • Firma de contabilitate, cu sediul in sos Fundeni nr. 70, sector 2, ANGAJAM CONTABIL JUNIOR FULL TIME, preferabil absolvent studii economice, cunostinte de utilizare a programului de contabilitate CIEL constituie un avantaj; utilizator de nivel mediu aplicatii MS Office; o persoana ordonata, organizata, calma, cu cunostinte de contabilitate/fiscalitate/legislatie si abilitati de comunicare pentru lucrul cu clientii si autoritatile statului, cu dorinta de a invata si de a se perfectiona continuu. Asteptam CV-ul dvs in vederea programarii la interviu la adresa de email:

  • Cautam Casiera pentru locatia din Bucuresti Sector 1 Daca esti -Atent/a la detalii -Ai experienta in lucru cu banii -Iti place sa inveti lucrurii noi -Cauti o activitate de birou -Ai competente minime de utilizare calculatorului Atunci esti persoana potrivita pentru acest post, nu are importanta varsta, lucram cu oameni de toate varstele de la studenti la pensionari.

  • 1

    Cerinte: - Persoana serioasa si organizata; - Studii superioare economice in curs sau finalizate; - Cunostinte bune de operare PC - Pachetul MS Office; Responsabilitati: - Verificarea documentelor justificative (adeziuni, subscrieri, rascumparari, acte de aderare) incarcate in Share Point; - Verificarea atat calitativa cat si cantitativa a documentelor incarcate in Share Point sa corespunda cu operatiunile inregistrate in programele informatice - Completare declararii 220 / 225 - Realizeaza rapoarte la cerere Alte informatii: - Un mediu de lucru placut cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar bancar; - Posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinationale cu o cultura organizationala orientata catre angajat; - Program de lucru: Luni-Vineri (8 ore) -Punct de lucru: sectorul 1- Calea Floreasca ( 5 min: Metrou Aurel Vlaicu )

  • 4

    Angajam contabil sau o contabila pentru a se ocupa de contabilitatea primara si celelalte activitatii din domeniul fiscalitatii.

  • Sa cunoasca bine programul de contabilitate Saga, legislatia muncii/resurse umane - REGES si evidenta gestiunii (stocuri). Introducerea documentelor primare, intocmirea statelor si a balantei de verificare, intocmirea declaratiilor, analiza si reglare fisa sintetica ANAF.

  • Ne extindem echipa, daca ai minim 3 ani experienta in domeniu financiar contabil, te asteptam cu bratele deschise si cu salariu atractiv. Postul vacant este cel de Contabil, iar locatia biroului: Bucuresti, sector 1, Strada C. C. Arion. Oferim : - Un mediu de lucru placut si posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - Practica si pregatire pentru domeniul contabilitate; Daca esti interesat sa afli mai mai multe asteptam intrebarile pe adresa de email de mai jos. Trimite-ne CV-ul tau la adresa: /

  • 2

    Hai la noi in echipa! Cautam un coleg sau o colega care: - isi doreste cu adevarat o cariera in domeniul contabil; - este pasionat/a de ceea ce lucreaza, este o persoana organizata, atenta la detalii si eficienta; - are cunostinte avansate Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) si navigarea internetului (Explorer, Firefox, Chrome); - este comunicativ/a, vrea/reuseste sa lucreze in echipa si isi asuma responsabilitatea pentru propriile actiuni. Cerinte: - cunostinte in domeniul contabilitatii; - cunostinte word, excel, internet; - seriozitate, disciplina, lucru in echipa, organizare - cunostinte program de contabilitate Saga - experienta minim 2 ani in domeniu - cunoasterea limbii engleze reprezinta avantaj Atributii: preluarea, predarea actelor clientilor societatii, solicitarea informatiilor si documentelor necesare de la clienti, introducerea documentelor primare in programul SAGA pana la nivel de balanta si bilant, verificare jurnale, indosariere si arhivare. Constituie un avantaj programul SAGA Ce iti oferim: - Pachet salarial atractiv - program de 8 ore pe zi, de luni pana vineri; - posibilitatea de a acumula cunostinte profesionale contabile in diverse domenii de activitate; - posibilitatea de dezvoltare si promovare profesionala in cadrul echipei; - seriozitate, atmosfera de lucru placuta si dinamica intr-un colectiv tanar. Daca te potrivesti cu descrierea de mai sus si vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne C.V.-ul tau pe adresa :

  • 1

    Candidatul ideal : - Minim 10 ani de experiență contabilă / financiară; - Experiență de supervizare în domeniul raportării financiare; - Experiență necesară in contabilitatea de productie; - Experiență de utilizare a programelor Microsoft Excel și Word; - Ințelegerea principiilor contabile general acceptate ; - Abilități de comunicare profesională; trebuie să poată comunica efectiv cu diferite niveluri de conducere; - Atitudine pozitivă pentru a face față provocarilor și folosirea abilităților de rezolvare a problemelor pentru a sprijini obiectivele de afaceri ale companiei. Descrierea jobului: Acest post are in vedere planificarea, conducerea si controlul la nivelul Societatii a planificarii politicilor financiare, practicilor financiare si a relatiilor cu actionarii si conducerea superioara; supervizarea functiilor ca Trezorerie, Analiza Financiara, Buget si Control si Contabilitate. Principalele atributii: Supervizeaza si controleaza cu regularitate toate procesele financiare derulate prin trezoreriei si banci; Efectueaza managementul riscului de credit, buget si control, previzionare, analiza si modelare financiara si procesele contabile; Conduce zona de buget si previzionare asigurand seriozitatea si precizia informatiilor necesare pentru luarea Hotararilor; Asigura prezentarea si monitorizarea bugetelor si previzionarilor catre Consiliul de Administratie si Directorul General; Asigura asistenta si monitorizeaza activitatile de administrare a conturilor curente, investire a fondurilor suplimentare, etc., pentru a maximiza performanta societatii; Asista la fuziunile si achizitiile potentiale, controleaza si urmareste dezvoltarea unor noi activitati de afaceri, noi procese, fuziuni si achizitii si societati mixte; Ofera cunostinte specializate catre conducerea superioara privind problemele finantelor societatii si propune solutii; Asigura efectuarea la timp si corect a proceselor de Buget pentru a se incadra in termenele de buget stabilite si communicate; Monitorizeaza efectuarea proceselor de raportare externa si de consolidare si asigura ca se efectueaza in mod corect si la timp; Verifica corectitudinea declaratiilor financiare consolidate ale societatii; Monitorizeaza platile primite de la clientii societatii, intarzierile si intreprinde actiunile necesare la nevoie; Supervizeaza analiza de cost si controlul costurilor, raportarea acestora pe centre de cost; Verifica politicile si procedurile financiare dezvoltate, corectitudinea lor si implementarea lor corecta; Supervizeaza analiza performantei de afaceri a societatii asigurand alinierea la obiectivele strategice ale acesteia; Monitorizeaza tendintele si reglementarile privind Directia Economica si asigura indeplinirea acestor reglementari; Societate: SC CLEAN PREST ACTIV SRL Adresa: Str. Nicolae Teclu, Nr.1, Sector 3, Bucuresti

  • Transmite catre furnizori cererile de oferta si comenzile pentru aprovizionarea cu piese auto. Intocmeste devizele de reparatii auto, facturareaza si emite bonul fiscal catre client. Inregistreaza in softul RVX documentele primare financiar contabile ale societatii. Inregistreaza incasari si plati in programul dedicat. Efectueaza plati catre furnizori si bugetele de stat. Raspunde de intocmirea la timp si in mod corect a inregistrarilor, situatiilor si raportarilor mentionate anterior. Tine legatura cu departamentul contabil pentru clarificari. Experienta in activitatea de service auto reprezinta un avantaj. CV-urile se pot trimite la adresa de email. Locatie: Liberty Mall - sector 5 Program 8h/zi, Luni-Vineri Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariul se discuta in cadrul interviului.

  • Salveaza cautarea