Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Bucuresti Sector-1

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • Angajam contabil primar, magazin Mall Baneasa, asteptam C.V. la office@top-tea-company.ro

  • Expert contabil autorizat CEECAR ofer servicii de cenzor pentru Asociatii de proprietari ,

  • Angajam urgent persoana dinamica cu cunostinte minime de contabilitate primara si activitati de secretariat. Postul se potriveste in special persoanelor tinere, studente, , care doresc sa-si suplimenteze veniturile, activitatea firmei fiind in prezent redusa , ca urmare programul va fi redus, destul de flexibil, iar salariul corespunzator. Pentru cei interesati va rugam sa ne contactati la nr de tef 0732899632.

  • Ideal Candidate • Bachelor degree in Finance, Economics or related field • Proficient in MS Office and financial software applications • B2 level of English proficiency • A2 level of German is a PLUS • Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic • Time management and organizational abilities • Quick to learn and willingness to dig into details • Affinity to numbers and data handling as well as ability to multitask and meet constant deadlines • Proven experience in Finance or Accounting Job description • maintain up-to-date billing system • follow up on, collect and allocate payments • perform account reconciliations • research and resolve payment discrepancies • maintain accounts receivable customer files and records • follow established procedures for processing receipts, cash etc • process credit card payments • investigate and resolve customer queries • communicate with customers via email • assist with month-end closing Founded 16 years ago in Berlin as a small start-up enterprise, 42com is now established on an international level. More than 200 companies from different countries and industrial sectors benefit from the technical expertise of 42com. From white label solutions for network operators to hosted switch services for key accounts to mobile telephone applications – our enterprising perfectionists are experts in finding solutions for almost anything imaginable. Please send your CV at info@saste.ro

  • Urgent contabil(a), la firma de specialitate, vis a vis de Mega Mall Pantelimon. Detalii la telefon.

  • Societate de contabilitate dispune de specialisti cu larga experienta profesionala si calitati umane desavarsite. Doriti sa reduceti costurile firmei dv.? Noi avem solutia! Folosim legea in avantajul firmei dv.,oferind servicii profesionale de contabilitate, salariare si personal, registre, jurnale, balante, bilant, Revisal ,ITM, declaratii ANAF, reprezentare in fata organelor de control, refaceri evidenta contabila, consultanta financiar-contabilasi juridica Fiecare client este important pentru noi!! Preturi avantajoase tel 0775644036 e-mail contas.magnum@gmail.com

  • Societate de expertiza contabila din Bucuresti angajeaza: Contabil / Economist contabil * In calitate de Contabil / Economist contabil veti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate sau student an terminal; - 1-2 ani experienta; - cunoasterea limbii franceze si/sau a limbii engleze constituie un avantaj. Persoanele care doresc sa candideze pentru acest post sunt invitate sa transmita un CV cat mai detaliat si o scrisoare de intentie la urmatoarea adresa de email: contabilitatecompleta@gmail.com.

  • Firma de contabilitate cu sediul in Sectorul 1 cauta contabili junior si senior. - Pentru contabilul junior sunt necesare cunostinte teoretice temeinice, insa nu este obligatorie experienta. - Contabilul senior: trebuie sa aiba experienta de minim un an pe inchideri de luna si intocmire declaratii, iar o pozitie detinuta anterior intr-un post asemanator reprezinta un avantaj. Oferim salariu motivant, in funtie de nivelul cunostintelor teoretice sau al experientei, precum si alte beneficii.

  • Candidatul ideal: - studii superioare finalizate, cu diplomă de licență în domeniul economic - mimim 3 ani experiență în domeniul contabil - cunoștințe temeinice privind domeniul fincanciar-contabil si legislatia in vigoare - cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office), programe de contabilitate și gestiune (Saga) - preocupare permanentă pentru actualizarea cunoștințelor în domeniu - atenție la detalii și capacitate de analiză - persoană organizată, obișnuită să respecte termene limită - abilități de comunicare interpersonală - atitudine pozitivă - seriozitate, disponibilitate pentru o colaborare pe termen îndelungat Responsabilități: - Prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu legislatia din Romania - Evidența financiar-contabilă a firmei, excluzând închiderile lunare și bilanțul - Atributii in contabilitatea primara si financiara; - Verificarea si inregistrarea operatiilor contabile referitoare la plati si incasari; - Efectuarea inregistrarii sintetice si analitice a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe; - Verificarea si inregistrarea facturilor furnizorilor interni si externi, dar si a facturilor de vanzare emise; - Intocmirea deconturilor si declaratiilor pentru impozitele si taxele cerute de legislatia in vigoare - Verificare fise clienti si furnizori si intocmire rapoarte; - Evidenta obligatiilor de plata catre stat si furnizori, controale ale gestiunilor prin inventariere, intocmirea de rapoarte si situatii catre conducerea societatii; - Verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile si componenta soldurilor conturilor; - Urmarirea incasarilor si a platilor facturilor ajunse la scadenta; - Verificarea si/sau inregistrarea documentelor contabile, jurnale, deconturi, amortizari, mijloace fixe; - Participarea la intocmirea raportarilor lunare, trimestriale, semestriale, anuale catre autoritati - Cunoasterea legislatiei cu privire la spetele aparute in activitatea companiei Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office [at] ehalate.ro Relatii la 0766.440.694.

  • Companie internationala , cauta studenti la contabilitate sau contabili juniori , pentru un post de CONTABIL JUNIOR. Se ofera un mediu de lucru si pregatire profesionala contabila,un pachet salarial competitiv, un mediu international de lucru si o echipa tanara si dinamica. Candidatii care doresc sa aplice la acest job, pot suna la 0740121317 sau pot trimite CV-ul la adresa de email : Va asteptam cu drag!

  • Firma internationala cauta contabil cu experienta, contabilitatea furnizorilor si contabilitatea bancara. Candidatii cu varsta de peste 45 de ani sunt bineveniti. Se ofera un pachet salarial competitiv, un mediu de lucru international si o echipa de oameni frumosi. Cei care vor sa aplice la acest job sunt rugati sa sune la telefon 0740121317 si sa trimita CV-ul la adresa Multumim, echipa HR

  • Candidatul ideal - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Candidatul ideal - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • VINO SI TU IN ECHIPA TEZAUR! Beneficiile tale vor fi: • Salariul 2.700 LEI NET in primele 6 luni de activitate, cu majorare automata la 3.000 LEI NET, plus bonusuri lunare; • Bonus anual de loialitate; • Perioada de formare platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta; • Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata; • Formare profesionala si dezvoltare continua; • Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. Este necesar doar: • Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat); • Sa-ti placa sa comunici cu oamenii; • Sa fii atent la detalii; • Sa ai abilitati de operare PC. Ce vei avea de facut: • Sa verifici si sa evaluezi garantiile; • Sa intocmesti documentele pentru acordarea imprumuturilor; • Sa consiliezi clientii privind vanzarea bijuteriilor; • Sa efectuezi platile si incasarile; • Sa pastrezi evidenta primara a actelor in punctul de lucru. Trimite CV-ul tau la adresa:

  • Salutări, Dacă limba italiană este una din pasiunile tale și ești sau vrei să fii un bun comunicator, atunci acesta poate fi următorul tău job. Vreau să-ți prezint o oportunitate profesională în cadrul unei companii cu prezență internațională. Mai exact, este vorba despre un rol de Junior Call Center în domeniul bancar. Rolul tău va fi acela de a asigura suportul activității legate de carduri bancare și aparatură POS pentru clienții uneia dintre cele mai mari bănci la nivel mondial. Ce este necesar să ai? - diplomă de Bacalaureat sau studii universitare absolvite; - competențe lingvistice avansate (italiană la un nivel B2-C1, iar engleză B1-B2); - disponibilitatea de a lucra în ture; - dorința de a învăța și un mindset pozitiv. Programul este full time, se lucrează în ture, și poate fi de luni până duminică. Sediul companiei este în Pipera. Experiența în domeniu nu este necesară, deoarece se oferă training. Mediul de lucru este unul cât se poate de prietenos și profesional, iar oamenii mereu acolo pentru a-ți oferi tot suportul pe care ți-l dorești. Dacă ceea ce ai citit ți-a stârnit interesul, mi-ar păcea să ne cunoaștem în cadrul unei discuții. Mulțumesc și o zi frumoasă!

  • Salutări, Îți dorești un job în domeniul financiar-bancar și limba italiană sau germană se numără printre pasiunile tale? Dacă răspunsul tău este unul pozitiv, atunci acesta poate fi următorul tău job! Una dintre cele mai mari companii cu deschidere internațională caută pasionați de limba italiană sau germană pentru un rol de Referent de specialitate financiar-bancar. Activitatea presupune: - comunicarea prin e-mail cu angajații companiei din Italia/Austria; - deschiderea și închiderea de conturi; - oferirea diverselor informații legate de procesele bancare; - crearea de documente în acord cu anumite proceduri prestabilite; - monitorizarea și prevenirea fraudelor din sistemul bancar; - blocarea/deblocarea cardurilor de credit/debit; - procesarea și verificarea tranzacțiilor bancare. Ce este necesar să ai? - studii universitare în curs de absolvire sau finalizate; - competențe lingvistice medii (engleză și italiană/germană la nivel A2-B1); - dorința de a învăța și un mindset pozitiv. Programul este full time, de luni până vineri. Sediul companiei este în Pipera. Nu este nevoie de experiență în domeniu, deoarece se oferă training. Mediul de lucru este unul cât se poate de prietenos și profesional, iar oamenii mereu acolo pentru a-ți oferi tot suportul pe care ți-l dorești. Dacă ceea ce ai citit ți-a stârnit interesul, mi-ar plăcea să ne cunoaștem în cadrul unei discuții. Mulțumesc și o zi frumoasă!

  • Cerinte: Studii superioare in domeniu; Experienta in domeniu minim 3 ani; Bune cunostinte de contabilitate primara pana la bilant balanta; Cunoasterea programului de contabilitate reprezinta avantaj; Persoana serioasa, atenta la detalii si responsabila. Oferim: Program de lucru Full Time Locatia Bucuresti Pachet salarial atractiv; Va rog sa trimiteti cv-ul pe adresa

  • Angajam casiera 1 ora zi contract de munca timp partial plata impozite CASS, cart. Militari, Apaca, linga Liceul Tudor Vladimirescu, 300lei net. Tel. 0721810988.

  • Salveaza cautarea