Anunțuri
Finante contabilitate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Bijuteria SORELLY Dorim sa angajam Economist Contabil Junior Ce căutăm: Student absolvent cu fara experienta al Facultatii de Stiinte Economice Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA SmartBill reprezinta un avantaj Utilizarea Excel, Word Atentia la detalii si capabilitatea de a lucra sub conditii de stres Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte Seriozitate, punctualitate Responsabilitati: Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea platilor si a incasarilor cu facturile Tinerea evidentei documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Centralizarea comenzilor primite Intocmirea de facturi, NIRuri, Avize Intocmirea situatiei platilor si a incasarilor Participarea la inventare Contabilitate primara Inregistrarea extraselor de cont bancare Efectuearea confirmarilor de sold Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 30 de ani Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce retail - bijuterii) Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 9:00 - 17:00 Bacau, Zona Autogara Bijuteria SORELLY Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!
-
Promovat
Firma cu profil de activitate de productie angajeaza Economist, la punctul de lucru din localitatea Magiresti, JUD.Bacau. Relatii la telefon .
-
Promovat
Înregistrarea in programul de contabilitate și gestiune a facturilor,calcul prețuri , deconturi,etc
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Andy Transportation Systems SRL Andy Transport Group Canada https: www.andytransport.com angajeaza functionar economic pentru postul de facturare. Contract pe perioada: nedeterminata Oportunitati de avansare Program flexibil in doua schimburi Activitate: -Opereaza documentele finaciar-contabile in programul de contabilitate -Contribuie la elaborarea rapoartelor specifice domeniului de activtate a societatii -Intocmeste situatii contabile Cerinte: -Studii superioare -Operare PC -Limba engleza - nivel mediu-avansat -Limba franceza avantaj
-
Andy Transportation Systems SRL Andy Transport Group Canada https: www.andytransport.com angajeaza functionar economic pentru postul de facturare. Contract pe perioada: nedeterminata Oportunitati de avansare Program flexibil in doua schimburi Activitate: -Opereaza documentele finaciar-contabile in programul de contabilitate -Contribuie la elaborarea rapoartelor specifice domeniului de activtate a societatii -Intocmeste situatii contabile Cerinte: -Studii superioare -Operare PC -Limba engleza - nivel mediu-avansat -Limba franceza avantaj
-
Firma de contabilitate angajeaza economist, contabil si contabil junior,eventual student/a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Cunoasterea softului Winmentor, Saga si sau Ciel reprezinta un avantaj. Pachet salarial atractiv;
-
Suntem in cautarea unui Contabil Senior, pentru o firma de contabilitate. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea contabilității generale și a declaratiilor financiare. Cerinte: Experienta in realizarea activitatilor de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor, pregatirea declaratiilor fiscale Cunostinte bune de operare PC si pachetul MS OFFICE (Word si Excel) Abilitati de comunicare si relationare Atentie la detalii si capacitate de organizare si respectare a termenelor limita Spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii Integritate, flexibilitate in gandire Capacitatea de a pastra confidentialitatea Disponibilitate pentru a studia legislatia fiscala Responsabilitati: Inregistreaza documentele contabile (activ fixe, extrase de cont, facturi, registru si altele); Realizeaza activitati de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor pentru clienti, pregatirea analizarea declaratiilor fiscale (D100 D300 D390 D394 D101); Comunica in stil proactiv cu clientii; Administreaza situatii declaratii financiare si fiscale si rapoarte; Este interesat a de pregatirea si dezvoltarea profesionala; Colaboreaza si participa la activitatile echipei. Beneficii: Instruire si consiliere permanenta in domeniul contabil, fiscal, salarizare si resurse umane din partea expertilor contabili si a specialistilor Suport in construirea unui plan de cariera si oportunitati de dezvoltare profesionala
-
Evidenta contabila completa (gestiune-bilant),salarii, revisal, analiza economica financiara a societatii Experienta in domeniu de minim 3 ani obigatorie Persoana implicata, cu experienta in domeniul prestarilor de servicii, cunoscătoare legislație fiscala Salariul și programul de lucru se vor stabili la interviu
-
Candidatul ideal - studii superioare economice - cunoscator Winmentor, Word, Excel - abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor; - persoana atenta, organizata, responsabila Descrierea jobului Înregistrare operatiuni contabile la nivel de firma. Activitati specifice privind resursele umane (salarizare, REVISAL).
-
Cabinet de contabilitate, Expert Contabil, Membru CECCAR, experiența de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil, prestez servicii financiar-contabile si resurse umane pentru orice tip de societate (SRL, II, PFA, CMI) cu diverse domenii de activitate. -evidenta contabila; -intocmire si depunere declaratii; -intocmire declarații unice pe CNP; -intocmire si depunere bilant; -consiliere; -resurse umane (contracte de munca, acte aditionale si decizii, REVISAL); -analiza economica la fiecare sfarsit de luna. Detin semnatura electronica si program de contabilitate. Tel
-
SC BLUE ACCOUNTANCY SRL, societate de contabilitate si expertiza contabila, avizata CECCAR, prin expert contabil cu experienta in orice domeniu de activitate, va ofera servicii complete de contabilitate si resurse umane, venind in sprijinul dvs. cu urmatoarele lucrari: - înregistrarea sistematica si cronologica a documentelor primare (facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase banca); - întocmirea balantei de verificare; - întocmirea jurnalelor de Tva si a registrelor contabile obligatorii; - intocmirea si depunerea cu semnatura electronica a declaratiilor fiscale; - întocmirea contractelor de munca, a statelor de plata si transmiterea Revisal la ITM; - întocmirea si certificarea bilantului contabil; - întocmirea si depunerea declaratiilor unice pt. PFA, etc; - acordarea de consultanta financiar-contabila. Onorariile se stabilesc in functie de volumul de inregistrari si complexitatea activitatii. https://www.blueaccountancy.ro
-
Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com
-
-
Post: Operator Facturare Contabilitate primara (Începere imediată) Program: Luni-Vineri (09:00-17:00) Locație:Afumati, Strada Fabricii Nr 1 (Complex Natura Center ) Cerintele jobului: -Administrarea comenzilor si a stocurilor -Relații cu clienții -Cunoștințe in PC (word, excel) -Niruri si extrasele bancii -Contabilitate primara introducere date in Saga -Inregistrare DVI-uri (import de marfa) -Arhivarea documentelor; Candidatul ideal: -Seriozitate, corectitudine, acuratețe, implicare, perseverenta, organizare, răbdare -Spirit de echipa -Experiență intr-un post similar reprezintă un avantaj -Persoana stabilă si dornică sa învețe lucruri noi -Bună comunicare cu clienții Ce oferim: -Seriozitate si loc de munca stabil -Munca in echipa si sprijin -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Mediu de lucru plăcut și de creștere continuă -Colaborare cu o echipa profesionistă, într-o companie care se ocupa cu importul maritim, aerian si rutier de marfa -Evoluție si dezvoltare profesionala. -Pachet salarial alcătuit din salariu fix 4000 ron cu posibilitatea de creștere in funcție de implicarea dumneavoastra. Pentru a trimite CV ul Dumneavoastră: Whatsapp: Mail: Publi24_1712139495
-
Angajam Controlor financiar la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet Ms - Office (Excel), SAP - experiență minim 1 an în controlling - studii superioare - inginerie sau economie - cunoștințe de lb engleză, lb germana constituie avantaj - expertiză economică, întocmire urmărire de bugete, planuri de afaceri RESPONSABILITATI: - intocmește analize economice complexe - determină costuri pe tipuri și centre de cost - participă la întocmirea raportărilor către concern - participă la întocmirea bugetului (inclusiv întocmirea coordonarea planificării operative) și a planului de afaceri împreună cu departamentele și conducerea fabricii - controlling în cadrul companiei, inclusiv comparare necesar stare actuală, și consultanță în implementarea de măsuri pentru asigurarea rezultatelor planificate - participă la definirea și implementarea măsurilor pentru realizarea țelurilor operative - participă la conceperea și asigurarea punctelor de legătură între managementul departamentelor de producție și sistemul intern concernului - participă la certificarea indicatorilor inclusi în Premium Productivity și prelucrează datele aferente proiectului anterior menționat împreună cu celelalte departamente - colaborează la definirea, implementarea și raportarea indicatorilor de investiții (CAPEX) - participă activ la îmbunătățirea proceselor din companie BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Birou de contabilitate caută juniori (fara experienta) in vederea colaborării.
-
Economist- facturare. Cunostinte PC- Excel, Word, platforme Tecnet, Doc Process, contabilitate primara. Experienta minima 3 ani.
-
Expert contabil activ , caut sa lucrez in colaborare la distanță ,remote, prelucrare documente contabile pana la nivel balanta,salarizare,depunere declaratii financiare.
-
Evidentă contabila societate: inregistrari furizori, clienti, extrase banca, revisal, etc Experienta in domeniu financiar contabil in cadrul unei societati comerciale Cunoasterea programelor de contabilitate omnidata (Petrescu) - constituie avantaj, dar nu este obligatorie Asteptam cu interes Cv urile dvs fie aici, fie pe gmail la urmatoarea adresa: djproiectare Salariu si programul de lucru se discuta la un interviu
-
Firmă distributie, angajează operator facturare cu experiență . Se oferă salariu rezonabil și tichete de masă în valoare de 40 Ron zi !! Persoanele interesate pot trimite CV-ul la următoarea adresă de e-mail : [email protected]
-
Promovat
Manpower angajeaza contabil junior pentru clientul sau din localitatea Gilau. Beneficii: Salariu 3000 de lei NET Tichete de 35 de lei pe zi lucrata Program in doua schimburi de luni pana vineri: Schimbul 1 de la 07:00 - 15:30 si Schimbul 2 de la 15:30 23:00. Transportul asigurat din Gilau, Cluj-Napoca si Turda. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Responabilitati principale: - Intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - Preluare comenzi din partea clientilor - Tipareste (printeaza) din Smartbill facturile comenzilor, care se predau gestionarului; - Introducerea in sistem a facturilor de achizitii; - Creare rapoarte lunare de achizitii vanzari profit s.a.m.d. ; - Evidenta platilor viitoare, consum. Program de munca L-V, intre orele 9-16. Profilul candidatului: - Minim studii superioare - Cunostinte de operare PC (Word, Excel, E-mail) la nivel avansat; - Cunoscator de limba Engleza sau Turca; - Abilitatea de a gestiona sarcini multiple; - Persoana comunicativa, ordonata.
-
Fabrica din domeniul alimentar angajeaza, pentru productia de conserve fructe si legume, MANIPULANT SI MOTOSTIVUITORIST. Se cauta o persoana isteata, atenta, dornica sa invete lucruri noi. Acesta va lucra direct cu inginerul de productie, respecta si aplica retetele de fabricatie. !!!! Este necesara experienta in domeniul alimentar si lucrul pe motostivuitor. Program : luni- vineri 7: sambete luna lucrate- 2 libere). Se ofera: salariul net cuprins intre 3500- 4000 lei. Va asteptam direct la sediul din Galleria Mall, Etaj, de luni pana vineri intre orele 8:30 -16:30 sau contactati-ne telefonic la numarul: .