Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Bucuresti Sector-4

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Oferim servicii de salarizare, resurse umane si Revisal. Experienta noastra de peste 15 ani in salarizare si resurse umane este pusa la dispozitia clientilor nostri prin oferirea de servicii profesionale si incredere de lunga durata. Pentru detalii si oferta personalizata va stam la dispozitie la telefon/ whatsapp: 0774952367.

  • Economista solicit un post in contabilitate primara.

  • Economist cu experienta ofer servicii complete de contabilitate in regim de colaborare.Preferabil sector 4.Rog seriozitate. Lasati mesaj cu nr de telefon si va contactez eu.

  • Oferim servicii infiintate firme Bucuresti si Ilfov. Gazduite sediu Bucuresti sect 4, alte modificari privind actul constitutiv al societatilor comerciale. Infiintare radiere puncte de lucru, suspendare activitate, adaugare schimbare autorizare CAEN, cesiune, dizolvare, lichidare, radiere. Servicii contabilitate, resurse umane, protectia muncii, medicina muncii. Tel: 0758256758

  • Editura angajeaza contabil sef cu experieta. Asteptam cv-ul dvs la adresa

  • Angajam o doamna pentru activități de contabilitate, facturare, încasări numerar, etc

  • Am terminat un liceu economic, facultatea/licenta la ASE Bucuresti, iar acum sunt student in anul 1 la master tot la ASE. Detin cunostinte de lucru in programul SAGA si cunostinte economice. Sunt o persoana amabila, organizata, receptiva, cu simt de raspundere si care isi doreste sa evolueze in acest domeniu. Nr. tel. 0723443987

  • Angajam economist pentru contabilitatea firmei. Note contabile, balanta, bilant anual. Cunostinte program Saga obligatoriu.

  • Cerinte: - Bune cunostinte teoretice de Contabilitate si Fiscalitate; - Experienta de operare a programului de contabilitate Saga; - Cunostinte de operare calculator (MS Office, Internet); - Preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor in functie de schimbarile legislatiei in domeniu; - Persoana organizata, atenta la detalii, cu gandire analitica, riguroasa, corecta, cu rezistenta la stres, avand capacitatea de a respecta termenele limita si de a indeplini sarcinile la timp, tenace si motivata de rezultat. - Proaspat absolvent studii superioare in domeniul contabilitatii; Responsabilitati: - Inregistrarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea corecta si la zi in programul SAGA a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, extrase bancare etc; - Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile. Beneficii Oferite: - Angajare cu norma intreaga 8 h/zi, 20 zile CO - Pachet salarial motivant + Prime; - Mediu de lucru profesionist; - Oportunitati de dezvoltare profesionala; Descrierea companiei: EVO CONTABIL, companie avizata CECCAR nr. 009604 care se bazeaza pe promptitudine, incredere si evolutie, raspunzand intru-totul exigentelor clientilor sai. Suntem o echipa cu specialisti de inalta competenta, cu experienta de peste 10 ani in domeniu, repartizata pe departamente si urmarim in permanenta factorii care determina performantele angajatilor nostri. Asteptam CV dumneavoastra pe adresa de mail:

  • OPERATOR FACTURARE Candidatul ideal: • Absolvent studii medii • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie eliminatorie • Utilizare MS Office • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Parcul Carol

  • Firma de management resurse umane sector 4 (zona str Boltei, langa centrala termica),angajeaza persoana dinamica, atestata sau nu pentru resurse umane, absolvent de cursuri de resurse umane. Sunt necesare cunostinte de legislatia muncii. Noi nu facem cursuri. se ofera contract full time, bonuri de masa

  • Firma de contabilitate angajeaza in sectorul 4 (zona str Boltei, langa centrala termica), contabili cu sau fara experienta si operatori introducere date CONTABILE. Constituie un avantaj absolvirea de cursuri de contabilitate, program SAGA. Nu angajam personal pentru a fi pregatit de noi. Se ofera contract de munca full time, bonuri de masa.

  • Intocmesc niruri pt societati comerciale. Ma deplasez la sediul societatilor pt ridicarea actelor. Tarif negociabil, in functie de nr facturilor. De asemenea, efectuez operatiuni de infiintare, radiere, modificari de orice fel la Registrul Comertului. Pt detalii, nu ezitati sa ma contactati 0769671450

  • Angajez doamna pt contabilitate primara cunostinte calculator program 4 sau 6 ore. Salariu 1200 ron-1800 lei zona Tineretului Tel 0728106100

  • Ochia Daniela Expert Contabil, autorizata ceccar, angajeaza contabil junior. Ce presupune postul de junior contabil: - inregistrarea documentelor financiar-contabile ale clientilor in aplicatia de contabilitate; - generarea si transmiterea rapoartelor fiscale; - editarea documentatiei contabile a clientilor; - relatia cu clientii si consilierea profesionala a acestora. Candidatul ideal : - dornic sa învețe - absolvent (sau in curs de absolvire ) studii economice superioare specializarea contabilitate; (preferabil) - cunostinte legislatie contabila si fiscala; - utilizare Word/Excel - tinerii absolventi au un avantaj. Ce trebuie sa știți despre noi - biroul nostru este in : Bucuresti Sector 4 - colectiv tanar - program lucru: 8 - 17:00 - salariu progresiv , in strânsă legătura cu performanța Dvs. Ce trebuie sa faceti: - transmitere cv , cu date personale complete (localitate domiciliu, varsta, stare civila), universitatea, facultatea si specializarea absolvita, experienta ,daca exista. - testarea se va desfășura la sediul firmei noastre

  • Vino in echipa noastra! Cautam o persoana tanara, prezentabila, comunicativa si dinamica. Cerem seriozitate, disponibilitate de a invata lucruri noi si abilitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor. Oferim mediu de lucru curat si elegant, seriozitate, multiple beneficii. Candidatul ideal: Amabilitate, flexibilitate, spirit de echipă, iniţiativă; pregatire: minim studii medii de specialitate (foarte bune cunostinte de contabilitate primara Cunostinte de MS OFFICE (Word, Excel,+ navigare internet); Capacitatea de concentrare pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; Punctual; Responsabil; Experienţă într-un post similar constituie avantaj Beneficii: Oportunitatea de a te alătura unei companii în expansiune Salariu atractiv; Mediu de lucru modern, activ si tanar. Te atrag provocarile si iti doresti sa lucrezi intr-o companie cu sisteme de lucru moderne, care te incurajeaza sa te dezvolti personal si profesional? Atunci...locul tau este alaturi de noi!

  • Salveaza cautarea