Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Buzau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut economist financiar cu sau fara licenta pentru pregatirea documentelor cat si pentru prezenterea-execturea acestora in vederea accesarii de fonduri UE! Conditii economice negociabile! Prezinta un avantaj cunoasterea limbii spaniole! Cei interesati pot trimite CV'urile la adresa de mail specificata!

  • Candidatul ideal: Absolvent/a de studii superioare finalizate Experienta anterioara intr-o pozitie similara (minim 1-3 ani) Experienta in contabilitate primara si resurse umane (contracte, pontaje) Cunostinte avansate de legislatie a muncii Cunostinte operare program Saga, cunostinte operare PC (Word, Excel, Office), excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucrul cu cifrele), atentie la detalii. Descrierea Jobului: • administreaza si actualizeaza baza de date pentru angajati; • colecteaza si centralizeaza informatiile justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale/de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, retineri din salariu, tichete de masa etc.); • efectueaza calcului salarial, intocmeste statului de plata; • intocmeste evidenta concediilor de odihna • Intocmeste diverselor raportari solicitate de catre client; Beneficii: pachet salarial atractiv; asigurare medicala; Oportunitatea dezvoltarii profesionale intr-un mediu dinamic Post pentru Buzau

  • SC angajeaza contabil,studii medii,absolvent(a) a Lic.Economic,cu experienta profesionala, pentru angajare.Relatii suplimentare la nr telefon 0725085069

  • Principalele responsabilitati: - Organizeaza activitatea departamentului contabilitate; - Asigura evidenta contabila a operatiilor si documentelor financiare ale firmei pana la nivel de balanta / bilant- inclusiv; - Raportareaza situatia economica catre managmentul companiei; - Asigura implementarea si actualizarea procedurilor firmei in conformitate cu reglementarile financiare, contabile; - Asigura alocarea sarcinilor si stabilirea obiectivelor in cadrul departamentului contabilitate. Descrierea jobului: - Verifica si/sau emite (daca este cazul) zilnic documentele contabile din sistemul informatic (facturi de servicii, de produse finite sau de avans) catre clienti. - Verifica si/sau opereaza (daca este cazul) zilnic documentele fiscale primite de catre furnizori (intrari de materie prima, facturi de servicii, facturi de leasing); - Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; - Contabilizeaza documentele zilnic (facturi emise, extrase de cont, facturi de achizitii); - Verifica incadrarea corecta a documentelor contabile pe centre de costuri; - Verifica zilnic corectitudinea soldurilor din banca, casa si avansuri catre angajati; - Evidenta contabila a stocurilor, raportari periodice a stocurilor, pe categorii/depozite - Intocmeste saptamanal raportul facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile; - Intocmeste saptamanal raportul TVA. - Intocmirea operatiilor necesare de evidenta a angajatilor si a statelor de plata. Cerinte: - Studii superioare economice; - Experienta anterioara in domeniul productiei de minim 5 ani; - Capacitate de a gestiona intreaga activitate contabila a unei firme; - Cunostinte avansate de MS Office - Microsoft Excel si Word; - Capacitate de rezolvarea a problemelor; - Autonomie si pro-activitate in planificarea activitatii si in stabilirea prioritatilor. Se ofera: salariu motivant- 1000 euro. Program de lucru: 8h/zi. Pentru detalii ne puteti contacta la numarul :0745070605 sau veniti la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj de Luni-Vineri.

  • Ofer servicii complete: -De contabilitate (intocmire evidente si rapoarte contabile; certificarea bilantului; intocmire declaratii fiscale; analiza si evidenta sintetica si analitica a clientilor si furnizorilor, debitorilor si creditorilor; elaborarea de rapoarte interne etc) -Servicii salarizare si administrare personal (intocmire contracte de munca; REVISAL; acte aditionale; decizii; prelungiri de contracte; adeverinte salariati) Toate acestea la preturi foarte avantajoase în funcție de domeniul de activitate, volumul de acte și numărul de salariați.

  • Angajam CONTABIL CU EXPERIENTA pentru firma de constructii din Buzau. Cerinte: - studii absolvite in domeniu; - cunostinte pachet Office; - experienta pe un post similar minim 5 ani; - cunostinte privind legislatia din domeniu. Responsabilitatile postului: - intocmire registru intrari- iesiri; - intocmire registru de casa si jurnal banca; - salarizare; - intocmire declaratii fiscale; - balanta contabila. Se ofera: salariu motivant- discutat la interviu. Program de lucru: luni-vineri- 9:00-17:00. Pentru detalii ne puteti contacta la numarul :0745070605 sau veniti la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj de Luni-Vineri. Pentru detalii ne puteti contacta la numarul :0745070605 sau veniti la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj de Luni-Vineri.

  • Firma de constructii , cauta contabila cu experienta. Responsabilitati: • Evidenta contabila prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor si urmarirea soldurilor contabile • Actualizeaza evidenta facturi furnizori si client • Intocmeste balanta lunara, evidenta clientilor, furnizorilor si a stocurilor • Intocmeste declaratiile lunare si deconturilor de TVA • Cunostinte privind legislatia contabila in domeniu • Diverse raportari catre conducerea societatii. Cerinte: • Studii financiar – contabile • Experienta in domeniu minim 5 ani • Bune cunostiinte de operare PC (Microsot Office, Excel, Word) • Cunostinte program SAGA constituie avantaj • Abilitati de organizare si planificare • Meticulozitate si acuratete • Persoana responsabila, cu initiativa, comunicativa . Beneficii Oferite Program de lucru: luni- vineri : 9:00-17:00. Salariul se discuta la interviu. Pentru detalii, sunati la numarul : 0744 668 559.

  • Persoana dinamica, cunostinte operare PC (word, excel, etc), cunostinte contabilitate primara, prezenta agreabila. Pregatirea in domeniul economic si cunoasterea unui soft de contabilitate constituie un avantaj.

  • Salveaza cautarea