Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • EVW Holding detine o serie de centre de activitate si profit, care vin in intampinarea clientilor sai cu servicii de calitate superioara la cele mai inalte standarde. EVW Holding va ofera oportunitatea unui mediu motivant, dinamic prin proiectele de dezvoltare si prin echipa sa de profesionisti, fiind in cautarea unui Gestionar depozit anvelope pentru locatia din Gilau, judetul Cluj. Candidatul ideal: • Studii - minimum liceu cu profil tehnic • Operare pachet MsOffice - constituie un avantaj • 1-2 ani experienta intr-un post similar - avantaj experienta ca si gestionar in domeniul auto • Atestat de lucru pe stivuitor • Seriozitate si disciplina, responsabilitate • Atent la detalii, capacitate de organizare si gestionare a timpului • Capacitate de a lucra in echipa Descrierea jobului: • Controlul documentelor aferente stocurilor • Operare program de gestiune • Gestionarea intrarilor si iesirilor din depozitul – manipulare marfuri, realizare documentatie necesara, monitorizarea concordantei intre faptic si scriptic Se ofera: • Pachet salarial atractiv; • Servicii medicale si asigurare de sanatate; • Transport asigurat; • Traininguri periodice; • Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o companie de succes.

  • Economista cu experiments,offer servicii complete de contabilitate so resurse umane.Tel.0742856126

  • Economista cu experienta ofer servicii complete de contabilitate si resurse umane. Locatia Manastur-Piata Flora. telefon 0742856126

  • Societate de constructii Cluj-Napoca, angajam economist cu experienta de minim 3 ani, program 8 ore pe zi, de luni pana vineri. Oferim: -spatiu de lucru modern, dotat -salariu in functie de performante, -colectiv de munca tanar Sarcini: -inregistrare facturi de materiale si alte acte contabile in program -intocmire deconturi,foi de parcurs -intocmire acte de personal, adeverinte, contracte etc -contracte furnizori/clienti si anexe Solicitam: -cunostinte de contabilitate,fiscalitate si legislatia muncii, -cunoscatoare program Saga soft, sau a unui program de contabiliate -persoana obligatoriu proactiva, adaptabila, flexibila la sarcini noi -dornica de munca Cv pe adresa ;

  • Ofer servicii contabilitate primara .

  • Daca esti o persoana sociabila, pozitiva si mereu atenta la detalii, dar si un bun coordonator cu un istoric in contabilitate, Inseamna ca urmatoare pozitie de Economist-Contabil Coordonator este pentru tine. Suntem in cautarea unui Economist-Contabil Coordonator pentru unul dintre clientii nostri,o persoana cu experienta in coordonarea unei echipe micute, experienta in gestiune si contabilitate. Candidatul ideal: -experienta in gestiune, contabilitate si coordonare de minim 5 ani -persoana pozitiva, atenta la detalii Responsabilitati: - Coordonarea departamentului financiar-contabil;; -intocmirea la timp a documentelor contabile necesare organizatiei; Beneficii -salar negociabil -bonuri de masa

  • Suntem un grup francez dinamic in plină dezvoltare internațională. Domeniul nostru de competență e transportului materialelor inflamabile, al construcțiilor și al serviciilor. Pentru Centrul nostru de Servicii Administrative situat in Cluj, căutăm un responsabil administrativ și contabil confirmat. In colaborare continuă cu structura noastră din Franța, veți asigura : Controlul si introducerea facturilor furnizorilor Reconcilierea comenzilor de facturi Plata furnizorilor Închiderea lunară a contabilităților Dezvoltarea Centrului nostru de Servicii Administrative va implica să conduceți echipele care se vor crea in scurt termen. Vorbiți bine limba franceză și aveți minimum 5 ani de experiență in contabilitate. Cunoașterea limbii engleze e un plus.

  • Economista cu experienta,tin evidenta contabila completa. Telefon 0742856126

  • Ofer servicii de contabilitate pentru firme in programul Saga si servicii de facturare / receptii pentru magazine. Detalii mesaj.

  • PF foarte serioasa prestez servicii de operare - prelucrare date si / sau contabilitate primara. Rog seriozitate.

  • SC SELECTRON INVEST SRL angajeaza economista/contabila cu program full time. Descrierea jobului - introducerea tuturor documentelor financiar contabile in programul de contabilitate WINMENTOR - incadrarea corecta a documentelor contabile pe venituri si cheltuieli conform legislatiei; - efectuarea inchiderii conturilor de venituri, cheltuieli si TVA; - inchidere lunara TVA si reconcilierea si inchiderea conturilor de cheltuieli si venituri; - elaborareaza proceduri interne privind activitatea contabila, actualizarea procedurilor contabile existente; - colectează si arhivează toate documentele fiscale; - evidențierea si gestionarea facturilor furnizorilor in vederea achitării acestora; -verificarea stocurilor, identificarea si corectarea inadvertentelor; -intocmire registru casa, evidenta stocuri si fise de magazie,completare si verificare jurnale vanzari si cumparari, arhivare documente Cerinte: - Cunoasterea programului de conabilitate WINMENTOR (OBLIGATORIU!!) - Cunostinte temeinice de contabilitate, fiscalitate si legislatia muncii; - Abilitati organizatorice, de comunicare si abilitati de lucru cu oamenii; Punct de lucru Str. Calea Baciului, Nr. 1-3, Cluj Napoca

  • PF foarte serioasa prestez servicii de operare - prelucrare date si / sau contabilitate primara. Rog seriozitate.

  • Ofer servicii de contabilitate pentru firme in programul Saga, WinMentor si servicii de facturare / receptii pentru magazine.

  • Candidatul ideal Cerinte: -Studii medii -Experienta minim 6 luni pe un post similar(reprezinta un avantaj) -Cunostinte operare PC -Cunostinte SAP (constituie un avanta) Descrierea jobului Responsabilitati: -Indeplineste intocmai si la timp sarcinile de serviciu primite de la Sef Serviciu Financiar Contabil. -Emite chitante fiscale pentru numerar penru facturile primite de la Agent transporturi -Verifica si completeaza Borderourile de distributie -Preda numerarul si instrumentele de plata conf. Procedurilor de Contabilitate. -Verifica avizele de la furnizor si avizele catre clienti, -Respecta Procedura Distributia marfurilor Oferta: -Pachet salarial motivant -Mediu de lucru profesionist -Training inclus

  • Cautam, pentru depozitul Profelis din Cluj o persoana pentru pozitia de OPERATOR FACTURARE CANDIDATUL IDEAL: Studii medii/ superioare economice; Bune cunostinte de operare PC; Cunostinte de contabilitate primara; Experienta in utilizarea de programe de facturare / gestiune; Experienta in operari contabile de contabilitate primara; Bune abilitati de relationare, comunicare si lucru in echipa. RESPONSABILITATI: Facturarea produselor catre clienti pe baza comenzilor si ofertelor primite de la agentii de vanzari, dar si in mod direct de la clientii ocazionali Operarea tranzactiilor cu cardul Incasarea cash a contravalorii produselor Gestionarea Registrului de casa Duce facturile si le programeaza pentru transport BENEFICII: 1. Pachet salarial motivant format din salariu fix si bonuri de masa; 2. Zile suplimentare la concediul de odihnă în functie de vechime; 3. Posibilitea de a achizitiona produsele si serviciile companiei la preturi preferentiale; 4. Diverse bonusuri ocazionale; 5. Traininguri interne, mediu de lucru placut; 6. Posibilitatea de a avansa in cariera. Suna la 0770 937 736 sau trimite CV-ul pe adresa:

  • SC TIRANA IMP. EXP. SRL- Angajeaza Economist Departamentul Financiar Contabil Experienta: min..5 ani Societatea foloseste programul contabil Winmentor. CV - se vor transmite la adresa de e-mail

  • Responsibilities: - Contact customers via e-mail/phone/fax and initiate collection activities; - Identify and collect payment of overdue invoices through proactive planning, prioritization and execution of daily call cycles; - Provide necessary information of credit worthiness to customer service when required; - Manage the customer portfolio within the agreed credit terms and credit limits; - Meet cash collection targets keep up-to-date; - Deliver service in line with agreed controls and procedures. - Input notes on payment agreements and diarize follow-up actions; - Reinstate accounts when payment is received; - Initiate Collection Agency activities, providing collection data and contact details to the Collection Agency; - Instigate legal proceeding (in-house or external) for accounts that require legal resolution. - Flag invoices that relate to doubtful balances to be written off and input notes why the balance is not collectable; - Register invoice disputes; Requirements: - Fluent in German and English - University degree in the economical field is a plus - Previous experience in business process area as Collections, Accounts Receivable, Finance is a plus

  • Căutăm un contabil pentru a se alătura echipei in cadrul unei firme de contabilitate care oferă servicii de consultanță, contabilitate într-o manieră responsabilă și profesională. Dorim să te cunoaștem dacă: – esti o persoană organizată, motivată, atentă la detalii si cu atitudine pozitivă. – ai abilităti de muncă în echipă, capacitatea de a lucra independent și orientare spre rezultat. - ai studii superioare economice în domeniul financiar contabil – ai cunoștințe MS Office (Word, Excel), Internet (Cunoștințe de operare în programul de contabilitate: WinMentor- constituie avantaj) Obiectivele postului: -înregistrarea si verificarea documentelor financiar-contabile. -relaționarea cu instituțiile publice. Salariul se negociază în cadrul interviului in functie de cunostințe și capacitatea de muncă. Dacă doresti să înveti, să te dezvolti profesional și să faci parte dintr-o echipă unită, în care predomină colegialitatea, bunul simț și ajutorul reciproc, așteptăm CV-UL tău la adresa de e-mail: Dacă indeplinesti criteriile pentru acest post, te voi contacta pentru a stabili o primă întalnire și pentru a te cunoaște.

  • OPERATOR CALL CENTER SI BACK OFFICE Esti student si ai vrea sa ai un venit in plus? Orizont Jobs angajeaza Operatori call center pe limba italiana sau franceza! -cunostinte de limba italiana sau franceza la un nivel avansat -program flexibil(part time/full time) -salariu motivant+tichete de masa Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati la numarul de telefon 0754052320

  • Atributii: - introducerea/ generarea documentelor contabile - intocmire facturi - registru de casa, jurnal de banca - depunere declaratii Candidatul ideal: - utilizare Microsoft Office - program SAGA - vechime in domeniu minim 3 ani - sociabil - ordonat, atent la detalii

  • Salveaza cautarea