Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Cautam un Expert Achizitii Publice pentru unul dintre partenerii nostri, o companie de consultanta cu activitate in domeniul protectiei mediului si proiectelor cu finantare europeana nerambursabila. Cerinte: - absolvent(ă) studii superioare (juridice, economice, administrative, tehnice) cu diploma de licență - calificare/specializare în domeniul achizițiilor publice - experiență de peste 3 ani în domeniul achizițiilor publice - cunoştinţe de limba engleză

  • ONCOS angajeaza REVIZOR GESTIUNE In plina dezvoltare,Oncos isi mareste echipa.Daca vrei sa lucrezi intr-un mediu de lucru placut , te asteptam in echipa noastra! Responsabilitati: - Efectuarea inventarierii partiale si totale a gestiunilor conform dispozitiilor legale si a procedurilor de inventariere adoptate de catre societate; valorificare inventare gestiuni controlate - Urmareste si verifica corectitudinea intocmirii actelor contabile de la punctele de lucru vizitate - Verificarea respectarii dispozitiilor legale si a procedurilor de lucru privind gestionarea marfurilor si evidenta operativa a acestora Cerinte -studii medii/superioare -experienta ca revizor gestiuni reprezinta un avantaj - abilitati de a lucra cu oamenii - excelente capacitati de comunicare verbale si in scris - ceativitate, capacitate de analiza si sinteza, rigurozitate si dinamism - cunostinte avansate pachet MS OFFICE (Excel in special) Beneficii: - pachet salarial atractiv - masa calda CV-urile se pot depune la adresa Detalii la nr. 0720 600253

  • Sc. BUILD&PR CONSULTING SRL, cu sediul în Cluj-Napoca, str. Piața 1 Mai, nr. 4-5, județ Cluj, angajează expert contabil. Experiența necesară în domeniu. Salariu motivant. Mai multe detalii la tel. 0753 417 593.

  • Economista si Inspector resurse umane cu vasta experienta ofer servicii de recrutare si administrare personal pentru firme in programul SAGA.

  • Specialist Achizitii Ambalaje – domeniu Cosmetice Oras de lucru: Cluj-Napoca Industrie: Frumusete / Beauty Departament: Aprovizionare / Achizitii Obiectivul postului: Gestionarea procesului de achiziiti ambalaje, relationarea cu furnizorii asigurarea suportului administrativ in sistemul ISO. Cerințe: Studii superioare finalizate (economice avantaj), Cunostinte solide de limba Engleza (scris si vorbit obligatoriu), Experienta pe o functie similara - prezinta avantaj, Cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook, Seriozitate, comunicare, implicare, atentie la detalii, respectarea stricta a termenelor, Adaptare la mediu de lucru dinamic, flexibil, Disponibilitate de deplasari ocazionale. Principalele responsabilități: Optimizarea, monitorizarea si forcastarea stocurilor, Managementul comenzilor catre furnizori, Mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii existenti si cu potentialii furnizori, Actualizarea bazei de date legate de achizitii, Documentele necesare pentru operatiunile vamale si cele referitoare la aprovizionare, Intocmireа documentelor dе comаnda pеntru matеriale; Cere oferte de pret, analizeaza si propune solutii de achizitii, Selectarea furnizorilor si alegerea celor mai bune oferte, Suport administrativ in procesul standardelor ISO. Ofertă: Salariu fix plus bonus si alte beneficii, Decont de transport si tichete de masa. Posibilitatea dezvoltarii profesionale inr-un mediu profesionist si dinamic.

  • Persoana f serioasa,dinamica,perseverenta,nefumatoare,caut loc de munca in contabilitare,secretariat,facturare. Cer si ofer seriozotate

  • Abilități solicitate: - seriozitate, punctualitate; - atenție la detalii; - experiență 1-2 ani în domeniul construcțiilor; - cunoștințe aprofundate de SAGA; - studii economice finalizate. Atribuții: - activități de secretariat; - facturare clienți; - Note Intrare Recepție (NIR-uri); - situații de lucrări. Venitul este negociabil și se discută la interviu cu angajatorul.

  • Ofer servicii de contabilitate si selectie/ administrare de personal pentru firme, cabinete medicale in programul Saga, WinMentor, inclusiv servicii de facturare / receptii pentru magazine.

  • 3

    Asistent Contabil - Contabilitate primara - Floresti/Gilau Oras de lucru: Floresti Industrie: Comert / Retail Departament: Facturare / Casierie / Contabilitate primara Obiectivul postului: Inregistrarea documentelor finanaciar-contabile si redactarea documentelor de evidenta contabila. Cerințe: Pentru a fi contabil este nevoie să ai anumite calități și abilități, în afară de pregătirea profesională propriu-zisă: 1. bună capacitate de organizare; 2. abilitatea de a prioritiza sarcinile; 3. atenția la detalii și meticulozitatea; 4. un simț de răspundere ridicat; 5. bună gestionare a situațiilor stresante sau tensionate; 6. abilitățile de comunicare dezvoltate pentru menținerea contactului cu clienții. Cea mai bună pregătire o are o persoană care a absolvit un liceu cu profil economic și/sau o facultate în același domeniu. Experiența este un avantaj. Principalele responsabilități: Documentele pe care le vei întocmi: 1. Registrele de casă 2. Notele de intrare-recepție (NIR) 3. Dispozițiile de plată 4. Statele de salarii 5. Pontajele 6. Deconturile de cheltuieli 7. facturile emise către clienți, 8. chitanțele și cecurile și dispozițiile de încasare către casierii Va trebui să: 1. înregistrezi la timp, corect și în mod egal informațiile financiare necesare, folosindu-te de documentele justificative; 2. organizezi documentele, să le îndosariezi și să le arhivezi; 3. ții evidența la zi a tuturor operațiunilor economice care au loc prin casieria instituției; 4. realizezi rapoarte de management și situații, luând în calcul documentele justificative; 5. menții contactul cu reprezentanții administrației publice; 6. predai și să preiei documentele contabile. Ofertă: - Pachet salarial competitiv. - Program de lucru organizat si mediu ambiental cu standarde inalte. - Bonuri de masa - Deplasarea si transportul la serviciu organizat sau decontat. - Bonusuri extrasalariale.

  • S.C. KAZAL SRL DEJ angajeaza contabil sau economist cu experienta si vechime minim 3 ani . CV-ul sau cererea pot fi trimise pe adresa de mail : . Pentru mai multe informatii putem fi contactati la numarul de telefon :0264212486 sau 0743148214

  • Firma de contabilitate căutăm profesioniști contabili cu experiență pentru colaborare part-time/full-time. Cum ar trebui să fie persoana care se va integra în echipa noastră? 1. Să aibă experiență în contabilitate, inclusiv închideri de lună, întocmire declarații; 2. Să fie de gașcă – suntem o echipă restrânsă, motiv pentru care ajungem să ne simțim ca într-o familie; 3. Să îi placă să muncească - literal vorbind… pentru că noi ne distram dar și muncim! 4. Să fie organizată; 5. Să fie atentă la detalii; 6. Să știe să zâmbească, in special cand vorbeste la telefon! 7. Să se îmbrace frumos – da, modul în care se prezintă atât ea, cât și noi transmite mai departe imaginea firmei către clienți; 8. Să știe engleză; 9. Să aibă permis de conducere categoria B (de preferat); 10. Facultatea nu constituie un avantaj – cunoștințele și experiența sunt importante; 11. Să fie dispusă să învețe – echipa noastră învață și se dezvoltă continuu. Ce va face această persoană? 1. Procesează documentele contabile primite de la clienți; 2. Întocmește declarații și rapoarte contabile; 3. Comunică cu clienții telefonic și prin email; 4. Oferă sprijin pentru colegii de birou. Ce oferim? 1. Posibilitatea de a lucra de acasă, după propriul program; 2. Salariu atractiv, proporțional cu munca și portofoliul gestionat; 5. Șansa de a te perfecționa prin cursuri și seminarii diverse; 6. Gheață vara și ceai iarna; 7. Șef (de treabă) și exigent; 8. Colegi așișderea; Cei interesați sunt rugați să ne contacteze sau să trimiă CV-ul lor la adresa office [ at ] conion.ro De asemenea, trimite-ne răspunsul tău la următoarea întrebare: De ce îți dorești să faci parte din echipa noastră?

  • 3

    SC MTI ANVELOPE, angajeaza CONTABIL in Cluj-Napoca, contabilitate primara, Cerinte: -cunoscator prog. SAGA, -contabilitate primara minim 2 ani experienta, -persoana dinamica, -seriozitate. Oferim: -colectiv tanar, -suport informatic, -salariu atractiv, - decontare transport -alte beneficii. Programul este zilnic de L-V 8:00 - 17:00 (1h pauza de masa) Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati la nr. 0762411024 - Corina Adresa de e-mail: Cerem si oferim seriozitate!

  • Economist, caut loc de munca într-o firma de contabilitate.

  • Salveaza cautarea