Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Economista cu experiments,offer servicii complete de contabilitate so resurse umane.Tel.0742856126

  • Economista cu experienta ofer servicii complete de contabilitate si resurse umane. Locatia Manastur-Piata Flora. telefon 0742856126

  • Societate de constructii Cluj-Napoca, angajam economist cu experienta de minim 3 ani, program 8 ore pe zi, de luni pana vineri. Oferim: -spatiu de lucru modern, dotat -salariu in functie de performante, -colectiv de munca tanar Sarcini: -inregistrare facturi de materiale si alte acte contabile in program -intocmire deconturi,foi de parcurs -intocmire acte de personal, adeverinte, contracte etc -contracte furnizori/clienti si anexe Solicitam: -cunostinte de contabilitate,fiscalitate si legislatia muncii, -cunoscatoare program Saga soft, sau a unui program de contabiliate -persoana obligatoriu proactiva, adaptabila, flexibila la sarcini noi -dornica de munca Cv pe adresa ;

  • Ofer servicii contabilitate primara .

  • Suntem un grup francez dinamic in plină dezvoltare internațională. Domeniul nostru de competență e transportului materialelor inflamabile, al construcțiilor și al serviciilor. Pentru Centrul nostru de Servicii Administrative situat in Cluj, căutăm un responsabil administrativ și contabil confirmat. In colaborare continuă cu structura noastră din Franța, veți asigura : Controlul si introducerea facturilor furnizorilor Reconcilierea comenzilor de facturi Plata furnizorilor Închiderea lunară a contabilităților Dezvoltarea Centrului nostru de Servicii Administrative va implica să conduceți echipele care se vor crea in scurt termen. Vorbiți bine limba franceză și aveți minimum 5 ani de experiență in contabilitate. Cunoașterea limbii engleze e un plus.

  • Economista cu experienta,tin evidenta contabila completa. Telefon 0742856126

  • Ofer servicii de contabilitate pentru firme in programul Saga si servicii de facturare / receptii pentru magazine. Detalii mesaj.

  • PF foarte serioasa prestez servicii de operare - prelucrare date si / sau contabilitate primara. Rog seriozitate.

  • Responsibilities: - Contact customers via e-mail/phone/fax and initiate collection activities; - Identify and collect payment of overdue invoices through proactive planning, prioritization and execution of daily call cycles; - Provide necessary information of credit worthiness to customer service when required; - Manage the customer portfolio within the agreed credit terms and credit limits; - Meet cash collection targets keep up-to-date; - Deliver service in line with agreed controls and procedures. - Input notes on payment agreements and diarize follow-up actions; - Reinstate accounts when payment is received; - Initiate Collection Agency activities, providing collection data and contact details to the Collection Agency; - Instigate legal proceeding (in-house or external) for accounts that require legal resolution. - Flag invoices that relate to doubtful balances to be written off and input notes why the balance is not collectable; - Register invoice disputes; Requirements: - Fluent in German and English - University degree in the economical field is a plus - Previous experience in business process area as Collections, Accounts Receivable, Finance is a plus

  • Căutăm un contabil pentru a se alătura echipei in cadrul unei firme de contabilitate care oferă servicii de consultanță, contabilitate într-o manieră responsabilă și profesională. Dorim să te cunoaștem dacă: – esti o persoană organizată, motivată, atentă la detalii si cu atitudine pozitivă. – ai abilităti de muncă în echipă, capacitatea de a lucra independent și orientare spre rezultat. - ai studii superioare economice în domeniul financiar contabil – ai cunoștințe MS Office (Word, Excel), Internet (Cunoștințe de operare în programul de contabilitate: WinMentor- constituie avantaj) Obiectivele postului: -înregistrarea si verificarea documentelor financiar-contabile. -relaționarea cu instituțiile publice. Salariul se negociază în cadrul interviului in functie de cunostințe și capacitatea de muncă. Dacă doresti să înveti, să te dezvolti profesional și să faci parte dintr-o echipă unită, în care predomină colegialitatea, bunul simț și ajutorul reciproc, așteptăm CV-UL tău la adresa de e-mail: Dacă indeplinesti criteriile pentru acest post, te voi contacta pentru a stabili o primă întalnire și pentru a te cunoaște.

  • Atributii: - introducerea/ generarea documentelor contabile - intocmire facturi - registru de casa, jurnal de banca - depunere declaratii Candidatul ideal: - utilizare Microsoft Office - program SAGA - vechime in domeniu minim 3 ani - sociabil - ordonat, atent la detalii

  • Salveaza cautarea