Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Contabil Sef - Contabil Senior - Cluj-Napoca *Calea Baciului Oras de lucru: Cluj-Napoca Industrie: Comert Departament: Economic / Financiar / Contabilitate Obiectivul postului: Coordonarea si administrarea activitatii departamentului Financiar-Contabil. Cerințe: • Studii superioare in domeniul economic; • Experienta de minim 3 ani in departament de contabilitate; • Cunostinte in utilizarea programului Contabil; • Certificare Expert contabil - CECCAR (reprezinta un avantaj); • Cunoasterea legislatiei fiscale, contabilitate financiara si de gestiune; • Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point); • Persoana organizata, atentie la detalii, abilitati de comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa; • Confidentialitate asupra informatiilor interne si externe. Principalele responsabilități: • coordoneaza activitatea departamentului Financiar-Contabil • intocmeste si verifica balanta lunara; • intocmeste si verifica declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale; • intocmeste si verifica bilantul la sfârsitul fiecarui an financiar; • intocmeste declaratiile solicitate de Institutul National de Statistica, BNR, Fondul de Mediu, etc; • verifica documentele justificative si le avizeaza in conformitate cu normativele in vigoare; • organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului, urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; • evidenta inregistrarilor contabile; • stabilirea si respectarea termenelor limita stabilite conform conditiilor contractuale; • intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale; • intormirea si revizuirea balantei de verificare; • intocmirea si depunerea bilanturilor; • intocmirea situatiilor financiare; • intelegerea rapida a nevoilor mereu in schimbare ale clientilor si punerea in practica a celor mai bune solutii pentru implementarea acestora. Ofertă: • Mediu de lucru placut. • Posibilitate de dezvoltare profesionala. • Echipa tanara. • Cultura organizationala bazata pe respect si valori bine definite. • Pachet salarial avantajos.

  • Daca esti riguros, entuziast și un consultant perseverent caruia ii place sa se preocupe de partea financiara a companiei, atunci avem oportunitatea potrivita pentru tine! HCC angajeaza Tax Consultant in Bucuresti! Candidatul ideal pentru Tax Consultant: ➢Cunostintel de limba engleza -nivelul minim acceptat este B2 ➢Constituie un avantaj experienta dobandita in companiile ce ofera consultanta in domeniu de taxe si servicii ➢Candidatii pot fii de oriunde din tara oferindu-se pachete de relocare ➢Background academic corespunzator (ideal liceu si facultate de contabilitate sau economica) ➢Candidatii trebuie sa aiba experienta in contabilitatea statutara Romaneasca nu de BPO / CSS ➢Candidatii trebuie sa aiba experienta relevanta in firme de contabilitate / consultanta ➢Contabilitate (familiaritate cu declaratii fiscale, balante si bilant) ➢Contabilitate cu inclinatii spre fiscalitate Beneficii Tax Consultant ➢Asigurare de viata si medicala, ➢Decont transport, ➢Tichete de masa si alte beneficii

  • Ideal candidate Bachelor’s or higher degree in Accounting or Finance; Strong understanding of payroll and labor relationships theory; 2+ years payroll experience; Proficiency with email and Microsoft Office applications; Main task and responsibilities Statutory payroll; Personnel administration; Management reporting; Payroll consultancy for clients; Specifics reports; Customization of the reports for each client according to their needs Collective Labor Contracts review and update Implementation of new client’s database, when applicable Assisting the clients to Labor Inspectorate audit, if the case; Respect the deadline where work is falling behind schedule; Identify solutions to problems, opportunities or issues raised; Maintain excellent working relationships with the team and the client’s representatives; Providing and interpreting payroll information; Keeping abreast of changes in payroll regulations and legislation. Other projects as assigned from time to time by supervisor

  • We`re recruiting a Senior Accountant for our customer, an international advisory group in Bucuresti. • Ability to work with deadlines; • Good communication across all levels of business; • Team player; • Organization; • Confidentiality; • Analytical mind; • Strong systems skills; • Integrity & trust • Organizational agility • Patience • Problem solving • Time management • Highly detail oriented • Advanced English communication skills • Ability to work cooperatively and collaboratively with all levels of employees, management, and external agencies to maximize performance, creativity, problem solving and results. Bachelor’s or higher degree in Accounting or Finance; • Strong understanding of accounting theory; • 3-5 years accounting/finance experience; • Proficiency with email and Microsoft Office applications;

  • Responsabilitati: - inregistreaza documentele financiar contabile primare ( facturi furnizori, registrul de casa, extrase de banca, deconturi angajati) conform legislatiei in vigoare; - inregistrarea in jurnalele de cumparari a facturilor achitate prin decont si alte facturi de furnizori diversi; -efectuarea calculului salarial (inregistrare si verificare pontaj, verificare Concedii Medicale, Concedii de Odihna, etc) - asigură respectarea dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea documentelor specifice activităţii financiar contabil - interpretare pertinenta a sarcinilor si a dispozitiilor legale in vigoare, - participa la inventarierile periodice si confrunta stocul real cu cel inregistrat in contabilitate ; -efectueaza arhivarea documentelor financiar contabile; - urmareste contractele incheiate cu partenerii societatii ( furnizori) si respecta prevederile contractuale din punct de vedere financiar-contabile - efectueaza deplasari in interes de serviciu catre institutiile de stat; - pastreaza confidentialitatea documentelor din cadrul societatii. - îndeplineste orice alte sarcini trasate de către conducerea companiei sau de către şeful direct, în limita competenţei sale şi a interesului firmei. Cerinte: - studii superioare finalizate in domeniul Contabil Financiar - cunoștinte de legislatie fiscală și contabilitate -cunosterea avansata a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express,navigare internet) ,in special cunosterea si o buna utilizare a Excel-ului. - cunoasterea programului contabil Saga prezinta un avantaj - bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, -Cunostinte de limba engleza nivel avansat ( scris, vorbit ,citit) -bun organizator, reprezinta un avantaj experienta pe un post similar. -postul se adreseaza persoanelor cu atitudini pozitive si care trateaza cu seriozitate sarcinile zilnice. - capacitate de a rezolva situatii neprevazute,de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor; - capacitate de a respecta termene limita si disponibilitate pentru program prelungit - punctualite, promptitudine, bun simt, amabilitate

  • Ofer servicii de contabilitate si administrare de personal pentru firme, cabinete medicale in programul Saga, WinMentor, inclusiv servicii de facturare / receptii pentru magazine.

  • Salveaza cautarea