Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Constanta

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Service auto angajeaza contabila de gestiune cu experienta ,pana la bilant.

  • Schimb monedă 100lei an 1943 Mihai I Regele Românilor. Preț 110 lei,colecționari predare in constanța.

  • Descriere Candidatul ideal - Experinta in vanzari; - Cunostinte de Microsoft Office - in special Excel; - Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si analiza; - Personalitate deschisa, empatica, puternica, care relationeaza usor cu potentialii clienti, orientata spre rezultate; - Abilitatea de a-si atinge obiectivele; - Punctualitate, dinamism, initiativa, organizare, promptitudine; - Persoana sociabila, serioasa, motivata de rezultate; - Disponibilitate imediata si la efort prelungit. Descrierea jobului - Creeaza si cultiva portofoliul cu potentiali clienti; - Prospecteaza piata. - Creeaza si dezvolta relatiile cu clientii; - Contacteaza clientii si prezinta produsele; - Promoveaza produsele si serviciile companiei; - Incheie contracte de servicii specifice; - Asigura disciplina in plata obligatiilor conform contractelor; - Asigura implementarea obiectivelor comerciale ale societatii. Oferta: - salariu fix; tichete de masa; telefon de serviciu; stimulente conditionate de performanta.

  • Nr. 175 din 06.06.2019 A N U N Ţ S.C. GHINDARESTI EDIL SRL , cu sediul în localitatea Ghindaresti, str. Al. Cimitirului, nr. 437A, judeţul Constanta, organizează concurs pentru ocuparea postului de Economist Control Financiar de Gestiune, pe durată nedeterminată, nivelul postului: studii superioare. PROBA SCRISA a concursului va avea loc în data de 05.07.2019 , ora 10,00 ÎNSCRIEREA LA CONCURS : Dosarele de concurs se depun în perioada 10.06.2019 – 28.06.2019, între orele 9,00-12,00 la sediul societatii localitatea Ghindaresti, str. Al. Cimitirului, nr. 437A, judeţul Constanta . Persoana de contact: Tanase Ivan, telefon 0241/838617, e-mail: Relaţii privind bibliografia, tematica de concurs şi înscrierea sunt afişate la sediul instituţiei din localitatea Ghindaresti, str. Al. Cimitirului, nr. 437A, judeţul Constanta Condiţii necesare pentru ocuparea postului : - studii superioare economice, absolvite cu examen de licenţă; - vechime în domeniul financiar-contabil de gestiune de minim 3 ani in specialitate; - cunostinte operare PC în vederea instalării şi utilizării aplicaţiilor de specialitate oficiale furnizate de către ministere sau alte autorităţi. Acte necesare la dosar: - Cerere de înscriere la concurs - Diploma de studii, legalizata; - Carnet de munca-copie şi adeverinţă care să ateste vechimea în specialitate; - Act de identitate şi certificat de naştere- copie; - Certificat de căsătorie, după caz – copie; - Adeverinţă medicală - care să ateste starea de sănătate corespunzătoare – eliberată de către medicul de familie; - Curriculum vitae; - Cazier judiciar. Copiile nelegalizate vor fi însoţite de actele originale, pentru certificarea conformităţii. ADMINISTRATOR, TANASE IVAN

  • Ai intre 21 si 55 de ani? Esti energic si iti doresti sa te realizezi profesional, dar mai ales sa ai castiguri financiare importante, atat full-time, cat si part-time? Atunci inseamna ca semeni cu mine si mi-as dori sa te cunosc. De ce? Ca sa iti spun mai multe despre cum poti sa-ti indeplinesti aceste dorinte, alaturi de mine si echipa mea, in domeniul consultantei financiare, in cadrul celei mai mari companii de asigurari din lume. Ioana Ichim

  • Ne marim echipa! Doresti sa lucrezi intr-o companie multinationala care ofera dezvoltare profesionala si personala? Iti place sa fii independent si sa iti stabilesti singur programul? Daca raspunsul la cele doua intrebari este DA, te asteptam sa ne contactezi. Ce asteptari avem de la tine: *Sudii medii, cele superioare constituie un avantaj; *Spirit antreprenorial, perseverenta, inteligenta sociala, dorinta de a invata continuu; *Experienta in vanzari, bancassurance, contabilitate, resurse umane (constituie un avantaj) dar nu sunt obligatorii. Ce oferim: *Mediu de lucru profesionist alaturi de o echipa performanta; *Program de training individualizat, mentor si coach personal; *Oportunitati de a avansa. Persoana de contact Calinescu Loredana : 0754050070

  • Ne marim echipa! Doresti sa lucrezi intr-o companie multinationala care ofera dezvoltare profesionala si personala? Iti doresti un loc unde munca ta sa fie rasplatita pe masura eforturilor tale? Indiferent ca ai deja un loc de munca sau esti in cautarea unuia, te asteptam sa ne contactezi daca esti o persoana perseverenta care isi doreste sa invete. Ce asteptari avem de la tine: *varsta intre 30-60 ani; *Sudii medii (minim diploma de BAC), cele superioare constituie un avantaj; *Spirit antreprenorial, perseverenta, inteligenta sociala, dorinta de a invata continuu; *Experienta in vanzari, bancassurance, contabilitate, resurse umane (constituie un avantaj) dar nu sunt obligatorii. Ce oferim: *Mediu de lucru profesionist alaturi de o echipa performanta; *Program de training individualizat, mentor si coach personal; *Oportunitati de a avansa. Persoana de contact Calinescu Loredana

  • Reprezentanta Fiat, Jeep, Alfa Romeo din Constanta angajeaza contabil primar/casier. Va oferim un salariu atractiv, mediu de lucru placut cu o echipa tanara si dinamica. Astepam cv-urile dumneavoastra.

  • Alatura-te echipei noastre talentate Esti in cautarea unui loc intr-un colectiv tanar, dinamic si carismatic? Noi te invitam sa ni te alaturi! Iti oferim posibilitatea sa cresti din punct de vedere profesional, sa beneficiezi de traing specific postului pentru care ai aplicat si multe alte oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei. SC JUNIOR GROUP SRL a fost infiintata in anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii in domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta in vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la Junior? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Consultant fonduri europene Cauti un job pe fonduri europene? Vino la Junior! Nu suntem pretentiosi dar ne dorim un coleg/a pasionata de acest domeniu, care sa se alature echipei noastre. De asemenea, ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate, cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Responsabilitati: – Identifici oportunitatiile de finantare nerambursabila; – Evaluezi eligibilitatea potentialilor clienti; – Consiliezi clientii si partenerii/furnizorii acestora in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii documentelor de finantare; – Realizezi activitati de consultanta specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de clarificari, consilierea beneficiarilor in cadrul vizitelor de evaluare. NECESAR - Studii superioare in domeniu - Experienta minima. Ce oferim noi? Un pachet salarial motivant, posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta.

  • Jobul disponibil este de consultant financiar intr-o Institutie Bancara de renume. Responsabilitatile jobului: Promavarea produselor bancare, credite de nevoi personale, carduri de cumparaturi si conturi curente. Cerinte: Studii universitare; Experienta in vanzari(este importanta dar nu obligatorie); Disponibilitate pt munca de teren; Carismatic, organizat si motivat financiar; Cv se trimit la adresa:

  • - studii superioare economice si experienta relevanta intr-un post similar constituie avantaj sau intr-o alta companie de contabilitate, - cunostinte temeinice in domeniul financiar- contabil,aptitudini (rapiditate) operare PC ( MS Office, internet), SAGA - persoana analitica, organizata, cu capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor, pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa si cu bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, dornica de formare si dezvoltare profesionala Descrierea jobului: Gestionarea unui portofoliu de societati (introducerea documentelor contabile lunare, efectuarea inchiderilor de luna si de an,verificarea si/sau efectuarea inchiderii conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, notele contabile aferente imobilizarilor, reglarea dupa caz a balantelor de verificare lunare, acordarea de asistenta în probleme contabile diverse; - nivelul salarial se discuta la interviu, in functie de cunostintele sau de experienta detinuta

  • Relatii mai multe la telefon nr 0728181818 . pentru cv gmail ... bogdanpopescu26@gmail.com

  • - cunostinte elementare in domeniul financiar- contabil, aptitudini (rapiditate) operare PC ( MS Office, internet), SAGA, - persoana analitica, organizata, cu capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor, pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa cu bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, dornica de formare si dezvoltare profesionala Descrierea jobului Introducerea documentelor contabile lunare pentru societatile din portofoliu, lucrari de contabilitate primara, efectuarea listelor dupa inchiderile lunare si activitati de arhivare. - nivelul salarial se discuta la interviu, in functie de cunostintele sau de experienta detinuta

  • Cautam contabil cu experiență. Număr contact 0722715790

  • SC ROMTEXTIL SA, angajeaza economist pentru evidenta primara si facturare. - Studii superioare economice - Experienta de minim 1 an in activitatea financiar – contabila - Cunostinte de Microsoft Office (in special Word si Excel) - Experienta cu softul de contabilitate: WinMentor - poate constitui un avantaj. Informatii la sediul din Bulevardul Aurel Vlaicu, nr 125 sau la telefon 0752127624.

  • Esti o persoana serioasa si dispusa sa inveti lucruri noi? Ai peste 45 ani sau esti pensionar? Vrei sa faci parte dintr-o echipa de consultanti ? Vino in echipa noastra de consultanti credite, iti oferim un program flexibil, bonusuri de performanta si suportul unei echipe puternice de consultanti si manageri. (0754) 061 465

  • Ne marim echipa! Cerintele postului: cunostinte operare PC (REVISAL, WORD, EXCEL) cunoastinte FOARTE BUNE de contabilitate si fiscalitate persoana atenta, organizata, viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei firme abilitati de lucru cu termene limita capacitate de planificare, organizare si finalizare permis de conducere categoria B Program de lucru full time, dar flexibil. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne C.V.-ul tau. Detalii pe forfuture.ro/cariere/ Salariu intre 1600 - 4500 lei, in functie de volumul de munca Tel 0723882313

  • Descriere Descriere Operator Call Center Candidatul ideal - Experinta in vanzari; - Cunostinte de Microsoft Office - in special Excel; - Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si analiza; - Personalitate deschisa, empatica, puternica, care relationeaza usor cu potentialii clienti, orientata spre rezultate; - Abilitatea de a-si atinge obiectivele; - Punctualitate, dinamism, initiativa, organizare, promptitudine; - Persoana sociabila, serioasa, motivata de rezultate; - Disponibilitate imediata si la efort prelungit. Descrierea jobului - Creeaza si cultiva portofoliul cu potentiali clienti; - Prospecteaza piata. - Creeaza si dezvolta relatiile cu clientii; - Contacteaza clientii si prezinta produsele; - Promoveaza produsele si serviciile companiei; - Incheie contracte de servicii specifice; - Asigura disciplina in plata obligatiilor conform contractelor; - Asigura implementarea obiectivelor comerciale ale societatii. Oferta: - salariu fix; tichete de masa; telefon de serviciu; stimulente conditionate de performanta. Descrierea companiei SC Progress Consulting SA este societatea care administreaza Cimitirul Municipal din Constanta, str. Baba Novac nr. 194

  • Firma privata din Constanta angajeaza expert contabil , cu experienta in domeniu , salariul fiind negociabil. Detalii la nr de tel

  • Contabilitate/Secretariat! 2.000 RON NET Companie cu sediul central în Marea Britanie selecteaza personal pentru sediul din Constanta. Conditii: • Limba engleza la nivel mediu/avansat • Cunostinte de operare PC • Abilitati de comunicare • Atitudine pro client Beneficii: • Contract legal de munca • Venit pentru început de 2.000 RON net • Acces la training-uri de dezvoltare în UK - platite de companie Indiferent ca ai experienta sau esti la început de drum, asteptam cu interes CV-ul tau.

  • Salveaza cautarea