Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Constanta

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut loc de munca in domeniul secretariat administrativ sau financiar contabil.Cunostinte operare PC( Microsoft Office, Outlook, social media, softuri:Saga, Winmentor, Contab Sql).Cunosc de asemenea lb engleza. Cer si ofer seriozitate.

  • Jobul disponibil este de consultant financiar intr-o Institutie Bancara de renume. Responsabilitatile jobului: Promavarea produselor bancare, credite de nevoi personale, carduri de cumparaturi si conturi curente. Cerinte: Studii universitare; Experienta in vanzari(este importanta dar nu obligatorie); Disponibilitate pt munca de teren; Carismatic, organizat si motivat financiar; Cv se trimit la adresa:

  • Angajam operator date contabilitate primara, varsta , minima 45 ani, vechime in domeniu min. 5 ani. Verificare si inregistrare facturi si documente anexate furnizori, emitere comenzi furnizori, facturare client, Salariu motivant, conditii de munca decente, locatie central Constanta

  • Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE cu experienta dovedita de minim 5 ani Studii superioare de preferinta ASE,Drept,Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza cat si PC. Asteptam C/V la hr@ships-repairs.com sau manager@ships-repairs.com , informatii la 0735/229.117 CD/EST

  • Echipa noastra se mareste! Cautam o persoana ce are cunostinte de contabilitate si fiscalitate.☑️ Cum ar trebui sa fie aceasta persoana? - Sa stie sa se distreze, dar mai ales sa zambeasca! Ne plac oamenii zambitori :) - Sa fie dispusa sa invete, astfel incat sa crestem impreuna; - Sa fie harnica, optimista si sa aiba o atitudine pozitiva; - Sa fie disponibila sa lucreze in echipă si sa ii ajute pe ceilalti din firma; - Sa fie organizata si ordonata; - Sa fie punctuala; - Sa fie atenta la detalii - Prezinta avantaj cunoasterea programului contab SQL Ce oferim? - Seriozitate; - Salariu atractiv , in functie de performante; - Posibilitatea de dezvoltare si promovare in cadrul firmei; Ne poti trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la adresa de email:

  • Cautam o persoana : - care isi doreste o cariera in domeniul contabil-secretariat; - organizata, ordonata, atenta la detalii, careia sa ii placa operatiunile repetitive; - sa fie dispusa sa invete continuu, pentru ca invatarea continua contribuie la dezvoltarea personala si profesionala; - comunicativa,care isi asuma responsabilitatea pentru propriile actiuni; - posibilitate de a respecta termenul limita; - bun utilizator al calculatorului; - sa aiba cunostinte de operare in Ms. Office; - daca nu are experienta este necesar sa isi doreasca sa invete. Descrierea jobului Ce oferim: - un program normal de 8 ore pe zi, de luni pana vineri; - seriozitate, atmosfera de lucru placuta si dinamica. - salariul se va negocia la interviu.

  • Angajam casieri BAIETI SI FETE inclusiv din Moldova. Program de lucru : Varianta 1- 2/2 de la 8.00 la 19.30 sau Luni-Vineri 9.00- 18.00 .Posibilitate de ore suplimentare . varianta 2- Luni -vineri 8.00-18.00 Luni -Vineri depuneti cv la sau la agentia din Constanta , str Soveja nr 66, bl O5, parter. Telefon contact: 0341 412 209

  • Firma cu punctul de lucru in Mihail Kogalniceanu angajam contabil cu norma intreaga ( 8H ), cu experienta, studii superioare economice constituie un avantaj. 1. Cerinte: - Operare PC - Cunostinte privind legislatia financiar-contabila - Abilitati de comunicare si lucru in echipa 2. Responsabilitati: - Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor de casa si banca - Inregistrarea facturilor de clienti si furnizori - Intocmirea si verificarea jurnalelor, fiselor de cont si balantei - Efectuarea notelor contabile ( salarii, amortizari, leasing, inchidere luna ) - Mentinerea relatiilor cu institutia de stat - Arhivarea documentelor financiar-contabile - Mentinerea legaturii cu departamentele din cadrul firmei Lucrarile vor fi efectuate cu ajutorul expertului contabil al firmei. Transportul va fi asigurat de companie. Ne puteti trimite CV-urile pe adresa noastra de email:

  • - notiuni de contabilitate primara( nir-uri, facturi) - operare in program contabilitate WinMentor(avantaj) - program luni-vineri 8:30-17:00

  • Ne marim echipa! Doresti sa lucrezi intr-o companie multinationala care ofera dezvoltare profesionala si personala? Iti doresti un loc unde munca ta sa fie rasplatita pe masura eforturilor tale? Indiferent ca ai deja un loc de munca sau esti in cautarea unuia, te asteptam sa ne contactezi daca esti o persoana perseverenta care isi doreste sa invete. Ce asteptari avem de la tine: *varsta intre 30-60 ani; *Sudii medii (minim diploma de BAC), cele superioare constituie un avantaj; *Spirit antreprenorial, perseverenta, inteligenta sociala, dorinta de a invata continuu; *Experienta in vanzari, bancassurance, contabilitate, resurse umane (constituie un avantaj) dar nu sunt obligatorii. Ce oferim: *Mediu de lucru profesionist alaturi de o echipa performanta; *Program de training individualizat, mentor si coach personal; *Oportunitati de a avansa. Persoana de contact Calinescu Loredana

  • Birou contabilitate angajeaza contabil cu experienta.

  • Birou contabilitatea angajeaza contabil cu experienta.

  • Servicii de Contabilitate, Resurse Umane, Infiintari Firme! Cauti o firma de CONTABILITATE in CONSTANTA? NOI suntem solutia ta, ROXOTTI CONSULTING S.R.L.! Iti oferim servicii de contabilitate si resurse umane calitative la preturi AVANTAJOASE! Echipa ROXOTTI CONSULTING ofera o gama larga de servicii contabile de specialitate necesare afacerii tale. Serviciile noastre sunt complete, de la A la Z. Ne propunem sa oferim clientilor nostri servicii contabile in conformitate cu nevoile pe care le au. Echipa ROXOTTI CONSULTING ofera servicii de cea mai buna calitate , ofera consultanta fiscala si contabila gratuita, asadar esti intotdeauna informat cu privire la schimbarile legislative care iti pot afecta afacerea. Ne propunem sa avem cu dumneavoastra o buna colaborare, de lunga durata iar misiunea noastra este de a oferi cele mai bune servicii contabile la PRETURI AVANTAJOASE! SOCIETATE MEMBRA C.E.C.C.A.R. ROXOTTI CONSULTING ofera servicii de infiintare firma, modificare firma si inchidere firma, in cel mai scurt timp posibil, fara deplasari si stat la cozi, fara costuri ascunse. Echipa ROXOTTI CONSULTING se adreseaza tuturor firmelor, inclusiv celor care au un compartiment de contabilitate. Daca doriti sa infiintati o firma puteti apela la noi cu incredere. Ce oferim? Inființarea societății dumneavoastră absolut GRATUIT în condițiile colaborării ulterioare sub forma unui contract de servicii contabile. Dacă oferta noastră corespunde cerințelor dumneavoastră vă stăm la dispoziție asigurându-vă cele mai bune SERVICII la PRETURI AVANTAJOASE! CONTACT: TELEFON: 0746492479 / 0768148490

  • S.C. LEGĂTORIE DOCA S.R.L. Constanța vă oferă posibilitatea de a optimiza gestionarea documentelor și a spațiilor de depozitare a acestora. Executăm următoarele activități: 1.Ordonarea documentelor în dosare cronologic sau, în cazuri speciale, după alte criterii. În cazul documentelor de același gen, dar cu termene de păstrare diferite, se constituie dosare separate, pentru fiecare termen de păstrare; Concomitent cu ordonarea documentelor în dosar se face și trierea lor, înlăturându-se dubletele, ciornele, folie albe, foliile de protecție, părțile metalice (capse, bolduri, agrafe, cleme), documentele listate pe format mare se pliază, astfel încât să poată fi desfăcute și citite după procedura de coasere a dosarului; 2.Numerotarea dosarelor: filele dosarelor se numerotează cu creion negru, în colțul din dreapta sus, începând cu numărul 1 pentru fiecare dosar (fără a afecta în vreun fel informațiile de pe fila respectivă). În cazul dosarelor compuse din mai multe volume, se numerotează fiecare volum separat începând cu nr.1. 3.Atasarea coperții și legarea dosarului: dosarele constituite se leagă în coperți de carton, având cel mult 250-300 fiecare, iar în cazul depășirii acestui număr se vor constitui mai multe volume ale aceluiași dosar. Se coase cu o sfoară, în 3 sau 4 puncte. Capetele sforilor, care rămân după înnodare pe coperta 2 ”verso” (spatele dosarului), se strecoară între blocul de file și coperta 2 ”față”. Aici se înnoadă și se lipește o foaie peste capete sforii și peste nod („sigilare”). Certificarea dosarelor se face pe o filă albă la sfârșitul dosarului prin formula: “Prezentul dosar (registru, condică) cuprinde .... file (în cifre și, între paranteze, în litere, urmată de data certificării) 4.Inventarierea documentelor presupune întocmirea listelor de inventar (pe suport hârtie și suport electronic) pe compartimente, termene de păstrare si pe ani, în baza Nomenclatorului arhivistic. Ele se întocmesc în 4 exemplare pentru documentele cu termen de păstrare “permanent” şi în 3 exemplare pentru documentele cu alte termene de păstrare. 5.Selectarea documentelor cu termen de păstrare depășit în vederea eliminării acestora. Legea Arhivelor Naționale nr.16/1996, Legea contabilității nr.82/1991, Ordinul ministrului Finanțelor Publice 2634/2015

  • - cunostinte elementare in domeniul financiar- contabil, aptitudini (rapiditate) operare PC ( MS Office, internet), SAGA, - persoana analitica, organizata, cu capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor, pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa cu bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, dornica de formare si dezvoltare profesionala Descrierea jobului Introducerea documentelor contabile lunare pentru societatile din portofoliu, lucrari de contabilitate primara, efectuarea listelor dupa inchiderile lunare si activitati de arhivare. - nivelul salarial se discuta la interviu, in functie de cunostintele sau de experienta detinuta

  • Societatea OIL DEPOL SERVICE S.R.L. angajeaza contabil-economist cu experienta in domeniu. CERINTE: - Asigura efectuarea la timp si corect a inregistrarilor contabile in conformitate cu prevederile legislative (facturi furnizori/clienti, registru de casa, extrase de banca etc); - Asigura arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile in conformitate cu prevederile legale aflate in vigoare; - Asigura intocmirea si transmiterea la termen a declaratiilor si raportarilor obligatorii, ce vizeaza departamentul financiar-contabil; - Asigura indeplinirea la timp a obligatiilor societatii fata de bugetele de stat, precum si cele ale tertilor; - Cunostinte contabilitate primara (facturare, efectuarea platilor catre furnizori prin ordine de plata, dispozitii de plata externa); - Urmarirea si reglarea fiselor clienti. Tel. contact: 0731500600

  • Economist , caut sa tin evidenta primara la societati, pontaje , Revisal ,Salarii.

  • firma de contabilitate angajeaza contabil cu experienta: - evidenta inregistrarilor contabile -stabilirea si respectarea termenelor limita stabilite conform conditiilor contractuale - intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale - intormirea si reviziurea balantei de verificare - intocmirea situatiilor financiare - intelegerea rapida a nevoilor mereu in schimbare ale clientilor si punerea in practica a celor mai bune solutii pentru implementarea acestora

  • Candidatul ideal : - Studii superioare economice finalizate; - Experienta in contabilitate ; - Cunoasterea legislatiei financiare in vigoare, planului de conturi, a functiunii conturilor; - Cunostinte de utilizare MS Office (Excel, Word); - Abilitati de organizare pentru asigurarea respectarii termenelor limita de predarea a rapoartelor; - Abilitati de comunicare, lucru in echipa, gandire analitica; - Cunostinte de limba engleza (scris, vorbit) nivel mediu Descrierea jobului: -Inregistrare operatiuni financiar-contabile -Urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca -Operarea si analiza incasarilor si platilor prin registrul de casa -Operarea si analiza documentelor de intrare-iesire in/din societate -Reglare balante de stocuri -Analiza lunara a conturilor -Realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului -Intocmire note contabile, registre contabile, documente centralizatoare -Operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor -Inregistrarea in evidenta contabila a facturilor de la furnizori si clienti -Urmarirea documentelor cu regim special -Efectuarea de operatiuni inchidere luna (balanta verificare), bilant contabil Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze pe adresa de e-mail : .

  • Salveaza cautarea