Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate de contabilitate, cu sediul in Constanta, angajeaza contabil, experienta constituie un avantaj. Va rugam trimiteti mail la adresa: Relatii la tel. 0341- 415142

  • 24

    Angajam casieri valuta BAIETI SI FETE inclusiv din Moldova. Program de lucru : Varianta 1- 2/2 de la 8.00 la 19.30 sau Luni-Vineri 9.00- 18.00 .Posibilitate de ore suplimentare . varianta 2- Luni -vineri 8.00-18.00 Luni -Vineri Sau angajare part-time depuneti cv la sau la agentia din Constanta , str Soveja nr 66, bl O5, parter. Telefon contact: 0341 412 209

  • 12

    Alatura-te echipei noastre talentate Esti in cautarea unui loc intr-un colectiv tanar, dinamic si carismatic? Noi te invitam sa ni te alaturi! Iti oferim posibilitatea sa cresti din punct de vedere profesional, sa beneficiezi de traing specific postului pentru care ai aplicat si multe alte oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei. SC JUNIOR GROUP SRL a fost infiintata in anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii in domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta in vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la Junior? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Consultant fonduri europene Cauti un job pe fonduri europene? Vino la Junior! Nu suntem pretentiosi dar ne dorim un coleg/a pasionata de acest domeniu, care sa se alature echipei noastre. De asemenea, ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate, cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Responsabilitati: – Identifici oportunitatiile de finantare nerambursabila; – Evaluezi eligibilitatea potentialilor clienti; – Consiliezi clientii si partenerii/furnizorii acestora in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii documentelor de finantare; – Realizezi activitati de consultanta specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de clarificari, consilierea beneficiarilor in cadrul vizitelor de evaluare. NECESAR - Studii superioare in domeniu - Experienta minima. Ce oferim noi? Un pachet salarial motivant, posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta.

  • Cerinte: Studii superioare Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara Cunostinte de operare in Excel/ Word Excelente abilitati de comunicare si relationare, inclusiv vanzare si negociere Atentie la detalii, capacitate de sintetiza si analiza Responsabilitati: Mentinerea legaturii cu partenerii companiei si agentii comerciali Realizarea rapoartelor si analizelor, specifice domeniului de activitate Pregatirea si, dupa caz, acordarea suportului in intocmirea documentatiei pentru incheierea contractelor Contact: / 0765.532.233

  • 1

    Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE cu experienta dovedita de minim 5 ani Studii superioare de preferinta ASE,Drept,Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza cat si PC. Asteptam C/V la hr@ships-repairs.com sau manager@ships-repairs.com , informatii la 0735/229.117 CD/EST

  • societate de transport si constructii angajeaza economist contabil.detalii in urma interviului.necesar cv!

  • CONTABIL -experienta anterioara in domeniul contabilitatii de minim 2 ani; -absolvent/a a unor studii in domeniul financiar-contabil; -cunostinte solide cu privire la standardele financiar-contabile din Romania, cunostinte fiscale; -cunostinte de operare calculator (Microsoft Office, programe informatice specifice); -persoana dinamica, cu buna capacitate de adaptare; -bune abilitati de comunicare; Descrierea jobului -inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei financiar-contabile; -elaborare balanta, bilant, verificarea lunara a soldurilor contabile; -intocmire declaratii, intocmire situatii financiare; -siuatia mijloacelor fixe si inregistrarea contabila a acestora; -cunoasterea si aplicarea legislatiei fiscale si contabile la nivel de firma; -capacitate de organizare si coordonare a personalului din subordine.

  • 3

    Cerintele pentru ocuparea acestui post sunt urmatoarele: - Cunostinte de contabilitate primara. - Utilizator PC in special calcule tabelare - Excel, Word, etc. - Constituie avantaj cunoasterea platformei online SEAP/SICAP (Achizitii publice). Descrierea jobului: - Introducerea in programul excel a tuturor documentelelor primare ( facturi, chitante, extrase, instrumente de plata ) - Intocmire facturi, chitante, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, de transfer si alte documente legate de activitatea societatii. - Inregistrarea zilnica a platilor din extrasul de cont. - Intocmire NIR-uri/ Bon de consum pentru marfa receptionata in baza documentelor primite de la furnizorii interni. - Mentine evidenta si arhiveaza documentele financiare cu care opereaza. - Alte sarcini administrative solicitate de conducerea societatii. Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa. Programul de lucru: Se lucreaza de Luni pana Vineri de la 8:30 – 16:30. Pentru mai multe detalii, apelati numarul de telefon afisat! 0747 339 040 0747 524 702 C.v.-ul se trimite la adresa de mail:

  • 3

    Jobul disponibil este de consultant financiar intr-o Institutie Bancara de renume. Responsabilitatile jobului: Promavarea produselor bancare, credite de nevoi personale, carduri de cumparaturi si conturi curente. Cerinte: Studii universitare; Experienta in vanzari(este importanta dar nu obligatorie); Disponibilitate pt munca de teren; Carismatic, organizat si motivat financiar; Cv se trimit la adresa:

  • Angajăm economist/ specialist marketing cu experiență în domeniu pentru parte de facturare, NIR-uri, oferte clienți, analiză prețuri furnizori. Rugăm CV la adresa de e-mail vanzari (at) uzcasnic.ro !

  • Ofer servicii de contabilitate primara , program Saga , Revisal , pontaje si declaratii

  • 6

    Angajam contabil. Notiuni necesare de contabilitate primara, Experienta si notiunile de utilizare a programului SAGA, reprezinta un avantaj. Rugam transmiterea CV-urilor spre analiza.

  • 4

    Cauti libertate de exprimare, autodezvoltare si bani? Doresti sa ai un birou dar sa poti lucra si online? Inseamna ca citesti exact anuntul pentru jobul de care ai nevoie! Cerinte minime: *Studii medii cu diploma de BAC (cele SUPERIOARE constituie un avantaj daca doresti sa avansezi). *Cunostiinte de operare PC. Este obligatoriu: *Sa iti placa oamenii si sa fii comunicativ. *Sa fii perseverent si consecvent (pentru asta exista un extrabonus). *Sa ai un spirit antreprenorial pentru ca ne plac oamenii cu initiativa. Ce vei gasi in echipa noastra: *Mediu de lucru profesionist si placut ( teambulding-uri si incentive-uri). *Program de training individualizat, mentor si coach personal in primele 6 luni de activitate; *Dezvoltare personala si profesionala. *Sustinere si pregatire pentru examen IMA. Cine suntem noi: O echipa tanara, primitoare si plina de entuziasm (cu premii in public speaking si vanzari) in cadrul unei companii multinationale de top in asigurari de viata si pensii private, avand varsta de 170 de ani :). Trimite-mi un CV. Doar cei selectati vor fi sunati!

  • Gestionar cu o experienta de peste 20 de ani .Somer ,sanatos clinic,aptiitudini ,lucru in echipa si corectitudine

  • Angajam contabil cu exprienta

  • 1

    Contabil cu studii superioare. Activitatea pricipala a firmei este de Turism si Alimentatie Publica si avem puncte de lucru in Venus, judet Constanta, in Sulina-Tulcea si Bucuresti. 0722305696

  • Ofer servicii de contabilitate primara in programul Saga , Revisal, Seap , pontaje , salarii.

  • 1

    Societate comerciala cu sediul in Navodari angajeaza contabil pentru evidenta primara documente contabile si activitati de secretariat. Cerinte: Persoana serioasa, responsabila, bine organizata. Detinator permis conducere cat. B. Va rugam trimiteti CV pe e-mail sau pentru orice alte detalii puteti suna la tel: 0722.301.179.

  • SUNT IN CAUTAREA UNUI POST DE CONTABILITATE PRIMARA URGENT IN CONSTANTA , MEDGIDIA ., POARTA ALBA , OVIDIU

  • Societate cu sediul in Navodari angajeaza economist. Cerintele postului: -studii de specialitate in domeniu; -carnet de conducere categoria B; -persoana atenta, organizata, viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; -cunosterea programului de contabilitate SAGA constituie un avantaj. Pentru orice alte detalii puteti suna la nr. de tel: 0722.301.179 sau trimite un CV.

  • Salveaza cautarea