Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Contabilitate/Secretariat! 2.000 RON NET Companie cu sediul central în Marea Britanie selecteaza personal pentru sediul din Constanta. Conditii: • Limba engleza la nivel mediu/avansat • Cunostinte de operare PC • Abilitati de comunicare • Atitudine pro client Beneficii: • Contract legal de munca • Venit pentru început de 2.000 RON net • Acces la training-uri de dezvoltare în UK - platite de companie Indiferent ca ai experienta sau esti la început de drum, asteptam cu interes CV-ul tau.

  • Relatii mai multe la telefon nr 0728181818 . pentru cv gmail ... bogdanpopescu26@gmail.com

  • Ne marim echipa! Doresti sa lucrezi intr-o companie multinationala care ofera dezvoltare profesionala si personala? Iti place sa fii independent si sa iti stabilesti singur programul? Daca raspunsul la cele doua intrebari este DA, te asteptam sa ne contactezi. Ce asteptari avem de la tine: *Sudii medii, cele superioare constituie un avantaj; *Spirit antreprenorial, perseverenta, inteligenta sociala, dorinta de a invata continuu; *Experienta in vanzari, bancassurance, contabilitate, resurse umane (constituie un avantaj) dar nu sunt obligatorii. Ce oferim: *Mediu de lucru profesionist alaturi de o echipa performanta; *Program de training individualizat, mentor si coach personal; *Oportunitati de a avansa. Persoana de contact Calinescu Loredana : 0754050070

  • Esti o persoana serioasa si dispusa sa inveti lucruri noi? Ai peste 45 ani sau esti pensionar? Vrei sa faci parte dintr-o echipa de consultanti ? Vino in echipa noastra de consultanti credite, iti oferim un program flexibil, bonusuri de performanta si suportul unei echipe puternice de consultanti si manageri. (0754) 061 465

  • Ne marim echipa! Doresti sa lucrezi intr-o companie multinationala care ofera dezvoltare profesionala si personala? Iti place sa fii independent si sa iti stabilesti singur programul? Daca raspunsul la cele doua intrebari este DA, te asteptam sa ne contactezi. Ce asteptari avem de la tine: *Sudii medii (minim diploma de BAC), cele superioare constituie un avantaj; *Spirit antreprenorial, perseverenta, inteligenta sociala, dorinta de a invata continuu; *Experienta in vanzari, bancassurance, contabilitate, resurse umane (constituie un avantaj) dar nu sunt obligatorii. Ce oferim: *Mediu de lucru profesionist alaturi de o echipa performanta; *Program de training individualizat, mentor si coach personal; *Oportunitati de a avansa. Persoana de contact Calinescu Loredana : 0754 050 070

  • Firma privata din Constanta angajeaza expert contabil , cu experienta in domeniu , salariul fiind negociabil. Detalii la nr de tel

  • Solicit angajare ca Inspector Resurse Umane, Contabil sau Inspector SSM. Fara gestionar! 0732 126 263

  • Caut expert contabil pentru infiintare firma contabilitate.

  • Alatura-te echipei noastre talentate Esti in cautarea unui loc intr-un colectiv tanar, dinamic si carismatic? Noi te invitam sa ni te alaturi! Iti oferim posibilitatea sa cresti din punct de vedere profesional, sa beneficiezi de traing specific postului pentru care ai aplicat si multe alte oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei. SC JUNIOR GROUP SRL a fost infiintata in anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii in domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta in vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la Junior? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Consultant fonduri europene Cauti un job pe fonduri europene? Vino la Junior! Nu suntem pretentiosi dar ne dorim un coleg/a pasionata de acest domeniu, care sa se alature echipei noastre. De asemenea, ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate, cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Responsabilitati: – Identifici oportunitatiile de finantare nerambursabila; – Evaluezi eligibilitatea potentialilor clienti; – Consiliezi clientii si partenerii/furnizorii acestora in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii documentelor de finantare; – Realizezi activitati de consultanta specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de clarificari, consilierea beneficiarilor in cadrul vizitelor de evaluare. NECESAR - Studii superioare in domeniu - Experienta minima. Ce oferim noi? Un pachet salarial motivant, posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta.

  • Descriere Descriere Operator Call Center Candidatul ideal - Experinta in vanzari; - Cunostinte de Microsoft Office - in special Excel; - Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si analiza; - Personalitate deschisa, empatica, puternica, care relationeaza usor cu potentialii clienti, orientata spre rezultate; - Abilitatea de a-si atinge obiectivele; - Punctualitate, dinamism, initiativa, organizare, promptitudine; - Persoana sociabila, serioasa, motivata de rezultate; - Disponibilitate imediata si la efort prelungit. Descrierea jobului - Creeaza si cultiva portofoliul cu potentiali clienti; - Prospecteaza piata. - Creeaza si dezvolta relatiile cu clientii; - Contacteaza clientii si prezinta produsele; - Promoveaza produsele si serviciile companiei; - Incheie contracte de servicii specifice; - Asigura disciplina in plata obligatiilor conform contractelor; - Asigura implementarea obiectivelor comerciale ale societatii. Oferta: - salariu fix; tichete de masa; telefon de serviciu; stimulente conditionate de performanta. Descrierea companiei SC Progress Consulting SA este societatea care administreaza Cimitirul Municipal din Constanta, str. Baba Novac nr. 194

  • Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE cu experienta dovedita de minim 5 ani Studii superioare de preferinta ASE,Drept,Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza cat si PC. Asteptam C/V la hr@ships-repairs.com sau manager@ships-repairs.com , informatii la 0735/229.117 CD/EST

  • Ne marim echipa! Cerintele postului (contabilitate primara): -nivel avansat operare PC (program contabilitate SAGA, Word) -cunostinte contabilitate -capacitate de planificare, organizare si finalizare -abilitati de lucru cu termene limita -domeniul de activitate este alimentatie publica si comert -program de lucru full-time -perioada de lucru aprilie- septembrie inclusiv. Asteptam CV-ul dumneavostra in mesaj sau pe mail

  • Service auto angajeaza contabila de gestiune cu experienta ,pana la bilant.

  • Societate de paza angajeaza persoana pentru contabilitate primara. Mai multe detalii la nr de telefon 0769076847

  • Societatea STEEL CEMS SRL avand ca obiect de activitate „valorificare deseuri” angajeaza contabil. Asteptam cv-urile la urmatoarea adresa de e-mail : office@steelcems.ro. Salariu atractiv. Relatii suplimentare la tel. : 0770 663 065.

  • Angajez fata la targul de legume-fructe,la stand-uri pentru contabilitate primară. Program zilnic 06-14 Salariu 2000 ron net Nu se cere experiență...programul de contabilitate este pe laptop si foarte usor de învățat. Rog seriozitate. Sunați la nr de tel:0737 52.99.25

  • Firma cu punctul de lucru in Mihail Kogalniceanu angajam contabil cu norma intreaga ( 8H ), cu experienta, studii superioare economice constituie un avantaj. 1. Cerinte: - Operare PC - Cunostinte privind legislatia financiar-contabila - Abilitati de comunicare si lucru in echipa 2. Responsabilitati: - Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor de casa si banca - Inregistrarea facturilor de clienti si furnizori - Intocmirea si verificarea jurnalelor, fiselor de cont si balantei - Efectuarea notelor contabile ( salarii, amortizari, leasing, inchidere luna ) - Mentinerea relatiilor cu institutia de stat - Arhivarea documentelor financiar-contabile - Mentinerea legaturii cu departamentele din cadrul firmei Lucrarile vor fi efectuate cu ajutorul expertului contabil al firmei. Transportul va fi asigurat de companie. Ne puteti trimite CV-urile pe adresa noastra de email: office@mvm.ro

  • Firma de agricultura angajeaza economist pentru punct de lucru Ciocarlia de Sus, jud. Constanta. - cunostinte operare pc; -permis de conducere cat.B. CV-urile se vor trimite la adresa agrimarcprod@yahoo.com

  • CERINTE: -studii medii finalizate -cunostinte bune contabilitate primare si legislatie, -sa aiba capacitate de comunicare foarte buna -capacitate de a lucra in echipa, -sa poata lucra cu termene limita, -sa fie organizata,serioasa,disciplinata,onesta si sa stie sa gestioneze timpul in mod eficient DESCRIERE JOB:-intocmire contabilitate primara,NIR,monetare,transfer,raport gestiune,op bancare,etc -intocmire situatie financiara, -verificarea si inregistrarea incasarilor

  • Ne marim echipa! Cerintele postului: cunostinte operare PC (REVISAL, WORD, EXCEL) cunoastinte FOARTE BUNE de contabilitate si fiscalitate persoana atenta, organizata, viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei firme abilitati de lucru cu termene limita capacitate de planificare, organizare si finalizare permis de conducere categoria B Program de lucru full time, dar flexibil. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne C.V.-ul tau. Detalii pe forfuture.ro/cariere/ Salariu intre 1600 - 4500 lei, in functie de volumul de munca Tel 0723882313

  • Salveaza cautarea