Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerintele pentru ocuparea acestui post sunt urmatoarele: - Cunostinte de contabilitate primara. - Utilizator PC in special calcule tabelare - Excel, Word, etc. - Constituie avantaj cunoasterea platformei online SEAP/SICAP (Achizitii publice). Descrierea jobului: - Introducerea in programul excel a tuturor documentelelor primare ( facturi, chitante, extrase, instrumente de plata ) - Intocmire facturi, chitante, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, de transfer si alte documente legate de activitatea societatii. - Inregistrarea zilnica a platilor din extrasul de cont. - Intocmire NIR-uri/ Bon de consum pentru marfa receptionata in baza documentelor primite de la furnizorii interni. - Mentine evidenta si arhiveaza documentele financiare cu care opereaza. - Alte sarcini administrative solicitate de conducerea societatii. Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa. Programul de lucru: Se lucreaza de Luni pana Vineri de la 8:30 – 16:30. Pentru mai multe detalii, apelati numarul de telefon afisat! 0747 339 040 0747 524 702 C.v.-ul se trimite la adresa de mail:

  • Ofer servicii de contabilitate primara in programul Saga , Revisal, Seap , pontaje , salarii.

  • SUNT IN CAUTAREA UNUI POST DE CONTABILITATE PRIMARA URGENT IN CONSTANTA , MEDGIDIA ., POARTA ALBA , OVIDIU

  • Contabil cu studii superioare si experienta minim 3 ani. Activitatea pricipala a firmei este de Turism si Alimentatie Publica si avem puncte de lucru in Venus, judet Constanta, in Sulina-Tulcea si Bucuresti. 0722305696 ionlucian@palacehotel.ro

  • Societate de contabilitate, cu sediul in Constanta, angajeaza contabil. Experienta constituie un avantaj. Va rugam trimiteti mail la adresa: Relatii la tel. 0341- 415142

  • Jobul disponibil este de consultant financiar intr-o Institutie Bancara de renume. Responsabilitatile jobului: Promavarea produselor bancare, credite de nevoi personale, carduri de cumparaturi si conturi curente. Cerinte: Studii universitare; Experienta in vanzari(este importanta dar nu obligatorie); Disponibilitate pt munca de teren; Carismatic, organizat si motivat financiar; Cv se trimit la adresa:

  • Responsabilitati: -Coordoneaza activitatea de aprovizionare cu materii prime si materiale necesare societatii; -Elaboreaza strategii de achizitie pentru materii prime si materiale, pentru evitarea blocajelor financiare; -Face propuneri pentru stocuri de materiale, materii prime si piese de schimb in scopul asigurarii permanente a materialelor necesare; -Raspunde de aprovizionarea tuturor materiilor prime, materiale, piese de schimb, utilaje in timpul prevazut in comanda; -Raspunde de calitatea materiilor prime si materialelor aprovizionate; -Rezolva cererile suplimentare, renuntari sau anulari de fise tehnice, precum si schimbarea furnizorilor; -Tine evidenta preturilor de achizitie, intocmeste listele de preturi/materiale/furnizori si le pune la dispozitie superiorului direct - Lunar raporteaza superiorului direct lucrarile in curs de executie si stadiul realizarii acestora. Cerinte - Experienta minim 3 an intr-un post similar/experienta magazie productie; - Persoana organizata, responsabila pentru actiunile sale; - Atentie la detalii; -Experienta de gestiune contabila.

  • Cauti libertate de exprimare, autodezvoltare si bani? Inseamna ca citesti exact anuntul pentru jobul de care ai nevoie! Nu te puteam angaja daca nu ai: *Studii medii cu diploma de BAC (cele SUPERIOARE constituie un avantaj daca doresti sa avansezi). Este obligatoriu: *Sa iti placa oamenii si sa fii comunicativ. *Sa fii perseverent si consecvent (pentru asta exista un extrabonus). *Sa ai un spirit antreprenorial pentru ca ne plac oamenii cu initiativa. Ce vei gasi in echipa noastra: *Mediu de lucru profesionist si placut ( teambulding-uri si incentive-uri). *Program de training individualizat, mentor si coach personal in primele 6 luni de activitate; *Dezvoltare personala si profesionala. Cine suntem noi: O echipa tanara, primitoare si plina de entuziasm (cu premii in public speaking si vanzari) in cadrul unei companii multinationale de top in asigurari de viata si pensii private, avand varsta de 170 de ani :). Trimite-mi un CV. Doar cei selectati vor fi sunati!

  • Angajam contabil. Notiuni necesare de contabilitate primara, Experienta si notiunile de utilizare a programului SAGA, reprezinta un avantaj. Rugam transmiterea CV-urilor spre analiza.

  • Ofer servicii de contabilitate primara , program Saga , Revisal , pontaje si declaratii

  • Societate comerciala angajează gestionar depozit - magaziner. Necesita cunoștințe utilizare PC.

  • Carmangeria Dobrogea angajează permanent persoană pentru contabilitate primară. Detalii doar la locație: Bd Alexandru Lăpușneanu Nr 194, Constanța.

  • Salveaza cautarea