Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Alatura-te echipei noastre talentate Esti in cautarea unui loc intr-un colectiv tanar, dinamic si carismatic? Noi te invitam sa ni te alaturi! Iti oferim posibilitatea sa cresti din punct de vedere profesional, sa beneficiezi de traing specific postului pentru care ai aplicat si multe alte oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei. SC JUNIOR GROUP SRL a fost infiintata in anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii in domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta in vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la Junior? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Consultant fonduri europene Cauti un job pe fonduri europene? Vino la Junior! Nu suntem pretentiosi dar ne dorim un coleg/a pasionata de acest domeniu, care sa se alature echipei noastre. De asemenea, ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate, cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Responsabilitati: – Identifici oportunitatiile de finantare nerambursabila; – Evaluezi eligibilitatea potentialilor clienti; – Consiliezi clientii si partenerii/furnizorii acestora in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii documentelor de finantare; – Realizezi activitati de consultanta specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de clarificari, consilierea beneficiarilor in cadrul vizitelor de evaluare. NECESAR - Studii superioare in domeniu - Experienta minima. Ce oferim noi? Un pachet salarial motivant, posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta.

  • Societate comerciala cu sediul in Navodari angajeaza contabil pentru evidenta primara documente contabile si activitati de secretariat. Cerinte: Persoana serioasa, responsabila, bine organizata. Detinator permis conducere cat. B. Va rugam trimiteti CV pe e-mail sau pentru orice alte detalii puteti suna la tel: 0722.301.179.

  • Angajam casieri valuta BAIETI SI FETE inclusiv din Moldova. Program de lucru : Varianta 1- 2/2 de la 8.00 la 19.30 sau Luni-Vineri 9.00- 18.00 .Posibilitate de ore suplimentare . varianta 2- Luni -vineri 8.00-18.00 Luni -Vineri Sau angajare part-time depuneti cv la sau la agentia din Constanta , str Soveja nr 66, bl O5, parter. Telefon contact: 0341 412 209

  • Societate cu sediul in Navodari angajeaza economist. Cerintele postului: -studii de specialitate in domeniu; -carnet de conducere categoria B; -persoana atenta, organizata, viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; -cunosterea programului de contabilitate SAGA constituie un avantaj. Pentru orice alte detalii puteti suna la nr. de tel: 0722.301.179 sau trimite un CV.

  • Angajam fata pentru birou cu domiciliul in Medgidia . Asteptam cv-ul dvs iar in urma interviului aflati restul de detalii .

  • Societate de evaluari angajeaza secretara. Este necesar sa cunoasca Windows xp, Internet, Word, Excel . Mai milte detalii la telefon

  • Angajam secretara part-time (4 ore/zi). Descrierea postului: • Sprijinirea administratorului în toate problemele administrative; • Organizarea si coordonarea lucrărilor de birou; • Organizarea funcţionării biroului; • Oferirea asistenţei pentru administrator si angajatii societatii; • Organizarea şi documentarea corespondenţei, convorbirilor telefonice şi a faxurilor; • Administrarea şi transmiterea corespondenţei prin e-mail în cadrul firmei; • Reprezentarea externa a societatii printr-o imagine pozitiva si amiabila; • Traduceri engleza - romana, romana - engleza; • Evidenta contractelor societatii. Cerinte: • Studii superioare absolvite; • Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat, profil economic; • Cunoştinţe avansate ale pachetului MS Office; • Experienţă secretariat – minim 2 ani; • Persoană dinamică, serioasă, capabilă să lucreze în condiţii de stres. Descrierea firmei: NEXIA CRG EXPERT SRL este o societate comerciala avand ca obiect de activitate servicii de contabilitate si consultanta. Societatea este membra a retelei internationale NEXIA INTERNATIONAL si corpurilor profesionale CECCAR si CCF.

  • Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE cu experienta dovedita de minim 5 ani Studii superioare de preferinta ASE,Drept,Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza cat si PC. Asteptam C/V la hr@ships-repairs.com sau manager@ships-repairs.com , informatii la 0735/229.117 CD/EST

  • Salveaza cautarea