Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Dolj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Expert contabil judiciar, tin evidenta contabila completa, infiintez firme, consultanta fiscala. Contabilitate intracomunitara. tel.: 0722820427

  • A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu ro

  • Firma de transport angajam economist cu experienta minim 5 de activitate pentru evidenta primara .

  • SC AGROCOMERT HOLDING SA reprezentant al unor prestigiosi producatori de tehnica agricola: CLAAS, LEMKEN, AMAZONE, SIPTEC, HAWE WESTERN, JEANTIL, OEHLER, ANGAJEAZA - LUCRATOR COMERCIAL – FACTURARE la punctul de lucru Pielesti, Jud. Dolj Profil candidat: -studii medii; -cunoastere avansata a MS office (Word, Excel, Outlook); -cunostinte minime de contabilitate primara si facturare; -bune abilități numerice, capacitate de asumare a responsabilităților și rapiditate în operare documente și gestionare numerar; -abilitati de comunicare si negociere; -persoana organizata, responsabila; Responsabilitati: -emite facturi fiscale si chitante; -incaseaza facturi - numerar sau cu cardul; -gestioneaza Registrul de casa; -ordoneaza si arhiveaza zilnic documentele pe care le gestioneaza; -depune numerarul la banca; -intretine relatia cu clientii Agrocomert Holding . -sa comunice cu departamentele implicate in procesele de receptie-vanzari-livrare marfa pentru a asigura fluxul corect de aprovizionare. Oferim -Pachet salarial motivant; Te incadrezi in postul vacant prezentat, asteptam CV-ul tau pe email: Detalii: Tel: +40 256 408500 sau +40 755 043500

  • Descriere Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar-contabil Experienta in contabilitate minim 2 ani Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office (Excel - avansat) + un program informatic de evidenta contabila Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare Capacitate de analiza si incadrare in termene, gandire logica si atentie la detalii Cunoasterea limbii engleze si a legislatiei financiar contabile Descrierea jobului A. Atributii principale: 1.Procesarea documentelor (comenzi, facturi primite de la furnizori) in vederea facturarii catre clienti; 2.Inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizori; 3.Facturarea catre clienti; 4.Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare; 5. Evidenta clienti / furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientul / furnizorul in vederea obtinerii unor situatii financiare corecte; 6. Intocmirea si gestionarea listei cu facturile de plata catre furnizorii de servicii de transport; B. Atributii secundare: 1. Mentinerea biroului / documentelor in buna ordine, urmarirea corectitudinii si parcursului documentelor comerciale; 2. Elaborarea rapoartelor si a situatiilor specifice de activitate solicitate de management; Asteptam CV-ul pe e-mail: fabricadepapetarie@gmail.com sau pe aplicatie

  • Efectuez contabilitate evidenta primara , NIR, raport gestiune pentru societati care desfasoara activitati cu amanuntul tel: 0773957605-ANA

  • Salveaza cautarea