Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Dolj Craiova

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu ro

  • 1

    Expert contabil judiciar, tin evidenta contabila completa, infiintez firme, consultanta fiscala. Contabilitate intracomunitara. tel.: 0722820427

  • 7

    Descriere Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar-contabil Experienta in contabilitate minim 2 ani Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office (Excel - avansat) + un program informatic de evidenta contabila Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare Capacitate de analiza si incadrare in termene, gandire logica si atentie la detalii Cunoasterea limbii engleze si a legislatiei financiar contabile Descrierea jobului A. Atributii principale: 1.Procesarea documentelor (comenzi, facturi primite de la furnizori) in vederea facturarii catre clienti; 2.Inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizori; 3.Facturarea catre clienti; 4.Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare; 5. Evidenta clienti / furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientul / furnizorul in vederea obtinerii unor situatii financiare corecte; 6. Intocmirea si gestionarea listei cu facturile de plata catre furnizorii de servicii de transport; B. Atributii secundare: 1. Mentinerea biroului / documentelor in buna ordine, urmarirea corectitudinii si parcursului documentelor comerciale; 2. Elaborarea rapoartelor si a situatiilor specifice de activitate solicitate de management; Asteptam CV-ul pe e-mail: fabricadepapetarie@gmail.com sau pe aplicatie

  • Firma de transport angajam economist cu experienta minim 5 de activitate pentru evidenta primara .

  • Efectuez contabilitate evidenta primara , NIR, raport gestiune pentru societati care desfasoara activitati cu amanuntul tel: 0773957605-ANA

  • Salveaza cautarea