Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Galati

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Contabilitate pentru Comert, Prestari Servicii , Restaurante, Constructii , Productie Cabinet Contabilitate cu experienta (peste 14 ani), intocmim: - evidenta contabila - bilanturi anuale/semestriale, balante de verificare - declaratii fiscale cu semnatura electronica - salarizare/personal: contracte de munca, adeverinte, regulament intern, REVISAL - optimizare (reducere) taxe si impozite respectand legislatia - analiza financiara - preiau si refac cele mai dificile / incurcate contabilitati pentru ca am solutii de rezolvare - comunicare facila pe email - registru de casa zilnic trimis pe email, raport de gestiune Costuri rezonabile, in functie de volumul de lucru (acte): de la 100 lei/luna. Despre mine: - Sunt contabil cu studii superioare (intocmesc inclusiv Bilantul), am cunostiinte de Contabilitate, Fiscalitate, Economie, Finante, Statistica, Analiza financiara, Drept civil, Marketing, Management - Am trecut cu succes prin foarte multe controale fiscale IMPORTANT pentru firmele Nou-infiintate: - de contactat un contabil in luna de infiintare pentru rezolvarea a 3 aspecte legate de scripte. -Disponibilitate maxima: ma puteti apela la orice ora pentru a gasi solutii contabile/fiscale. Tel: 0767792466

  • Caut de lucru in contabilitate primara, operator facturare, operator calculator, gestionare marfuri, lucrator comercial.

  • Vega Hotel, 3 ***, Galati, angajeaza Economist Atributii: - evidenta clientilor (urmarire incasare facturi, extrase de confirmare, corespondenta cu clientii) - verificare jurnale de vanzari - contabilitate furnizori (introducere facturi, extrase de confirmare, corespondenta cu furnizorii) - verificare jurnal de cumparari - inventariere gestiuni Se oferta: -salariu motivant - bonuri de masa -mediu de lucru placut - locatie centrala. Cv-urile se depun la receptia VEGA HOTEL sau pe e-mail: hotel@vegahotel.ro

  • Post vacant: operator introducere si validare date contabilitate – societate de expertiza si servicii in domeniul contabilitatiiCV la adresa de e-mail : 0745.252.947 Candidatul ideal CERINTE OBLIGATORII -cunostinte de contabilitate si fiscalitate ( nivel mediu) -Absolvent de studii economice de profil.( de preferinta superioare sau student la o facultate de profil) -Pachetul Microsoft Office la nivel mediu -Abilitati reale de organizare si coordonare. -Abilitati de comunicare, lucru in echipa. -Onestitate, responsabilitate, amabilitate, seriozitate -Disponibilitate la program full-time Luni-Vineri Descrierea jobului RESPONSABILITATI: -Operarea zilnica si verificarea documentelor contabile in DataLight Gestiune 3.0 -Urmarirea respectarii procedurilor de lucru pe linia financiar contabila -Mentinerea legaturii cu celelate departamente ale firmei in vederea realizarii obiectivelor. In urma selectiei cv -urilor vei fi chemati la interviu .

  • Companie cu renume din domeniul proiectarii navale este in cautare de un Expert Contabil / Controlor Financiar in sediul din Galati. Viitorul angajat se va ocupa cu: Intocmeste lunar, situatia veniturilor si cheltuielilor; Evidenta tuturor documentelor contabile de intrare si iesire din firma; Evidenta tuturor documentelor solicitate de banci pentru diferite analize ( credite , carduri, etc); Evidenta tuturor documentelor pentru proiectele nerambursabile; Intocmeste ordinele de deplasare pentru persoanele plecate in interes de servici atat in tara cat si strainatate; Plata salariilor lunare atat pt salariatii din tara cat si starinatate ( in baza statelor de plata intocmite de contabili); Transmite salariatilor noi angajati si modificarile salariale care au loc in cursul lunii pentru introducerea lor in statul de plata; Intocmeste pontajului pt salariatii din alte tari inclusiv calcul diurne si ore suplimentare; Evidenta foilor de parcurs; La sfarsitul lunii incarcarea pe dropbox a extraselor bancare. Scaneaza toate facturile si la sfarsitul lunii le incarca pe dropbox Intocmeste pontajele pentru salarii ; Evidenta bonurilor de masa ; Evidenta concediilor de odihna. Se cere: Studii superioare economice finalizate; Limba engleza nivel avansat; Obligatoriu membru CECAR; Operare MS Office nivel avansat; Obligatoriu experienta ca si contabil sef; Experienta in utilizarea programului de contabilitate SAGA.

  • Caut persoane ambitioase , cu studii superioare si abilitati de comunicare . Se ofera traininguri de calitate si f mult suport , venituri , pe masura efortului depus .

  • Candidatul ideal - studii superioare economice, expert contabil membru CECCAR sau in curs de a deveni expert contabil - cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate - abilitati avansate de operare calculator (aplicatii Office, de preferat program contabilitate SAGA) - abilitati de organizare si respectarea termenelor limita Descrierea jobului Organizează, conduce, ţine, verifică şi supraveghează contabilitatea, întocmeşte şi semnează situaţiile financiare şi execută lucrări cu caracter fiscal, respectiv calculul de impozite, taxe şi contribuţii, întocmirea şi depunerea de declaraţii fiscale şi asigurarea reprezentării în relaţia cu autorităţile fiscale. - tine evidenta contabila (registre si jurnale), efectueaza note contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere de luna), intocmeste balanta lunara, tine evidenta clientilor, furnizorilor si a stocurilor. - intocmeste declaratiile lunare/trimestriale si deconturile de TVA, intocmeste bilantul semestrial si anual.

  • Ecostim SRL, firma de evidenta contabila, angajam economist resurse umane si salarizare cu experienta de minim 3 ani. Pentru economistii juniori este necesara cunoasterea aprofundata a codului muncii. Pentru interviu transmiteti un mesaj impreuna cu CV-ul dumneavoastra la adresa de e-mail sau sunati-ne pana la data de 31 iulie 2019. Multumim!

    Repostat automat
  • Angajam contabila cu experienta. Salariu foarte motivant. Zona Piscu - Hanu Conachi si imprejurimi. Relatii suplimentare la nr. de tel. 0732824773

  • Angajam contabil -full-time sau part-time -experienta: minim 3 ani Solicitantii vor depune pe adresa de email CV-ul si recomandarea de la ultimul loc de munca

  • Societate comerciala cu sediul in Brasov, angajeaza tanara vorbitoare a limbii ruse, operare calculator si cunostinte minime de contabilitate primara. Se ofera training si se asigura cazare. Persoanele interesate, sunt rugate sa trimita CV la adresa de e-mail imf.proiect pe gmail.com Detalii la nr de telefon 0786.073.700

  • Salveaza cautarea