Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Hunedoara

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Economist cu studi superioare(intocmirea tuturor documentelor financiar-contabile), caut loc de munca, in Deva. tel 0726 26 80 30

  • S.C. SWISS TRADE S.R.L Sediul: Bd.1848 , nr. 5, jud. Hunedoara ANGAJEAZĂ: Economist - Cerințe obligatorii: - studii superioare - cunoștințe de operare P.C. - cunoștințele de operare în SAGA constituie un avantaj - experiența constituie un avantaj Relații la telefonul: Telefon Fix: 0254 748 800 Telefon Mobil: 0722 103 018 CV –urile se trimit la adresa de e-mail: office@swisstrade.ro

  • Angajez consultant financiar in asigurări Jobul disponibil (consultant financiar) presupune evaluarea necesităţilor financiare ale clienţilor şi oferirea de soluţii personalizate. Ce aşteptam de la tine? - Nivelul studiilor: diplomă bacalaureat; - Abilităţi de relaţionare; - Atitudine pozitivă şi determinare; - Cunoştinţe minime de operare a calculatorului. Ce îţi oferim? - Job în cadrul unei multinaţionale; - Un venit atractiv (comisioane şi bonusuri),  de pana la 1000 euro / lună și peste 1000 euro/trimestru, semestru, an - Program flexibil; - Cursuri gratuite de dezvoltare personală şi profesională; - Asistenţă permanentă pe durata colaborării. Alătură-te echipei mele! Mai sunt două locuri libere. Denis Fogas, Unit Manager, NN Asigurări și Pensii Timisoara (0723205246)

  • Daca ești o persoană organizată, cu o gândire analitica, comunicativă, căreia îi place contabilitatea și îți place să vezi dincolo de o simpla înregistrare contabilă, deschisa spre cunoaștere și învățare, ambițioasă și îți dorești să te dezvolti profesional așteptăm cu drag CV-ul sau telefonul tau. Cerințe: * studii superioare(economice) * cunoștințe serioase de contabilitate și a legislației din domeniu * minim 3 ani experiență în domeniu * bune cunoștințe de operare in Excel * cunoașterea mecanismului taxării inverse Responsabilități: * Înregistrarea în contabilitate - a stocurilor(inclusiv marfa in custodie) - a producției obținute (cunoașterea funcționalității contului 711) - a numerarului din casierie și a disponibilului din conturile bancare - a combustibilului și consumului, verificarea foilor de parcurs - a facturilor primite/intocmite - a tichetelor de masă - a convenției încheiate cu AJOFM - a impozitelor și taxelor, a asigurărilor(RCA/CASCO, clădiri) - a deconturilor interne/externe și verificarea lor * urmărirea facturilor neîncasate * Întocmire facturi(inclusiv pt export in UE) de vânzare, prestări servicii * întocmire documente justificative, unde este cazul(deviz pt facturile de prestări servicii, referat de necesitate etc.) * evidenta pontajului angajatilor și verificarea condicilor de prezență * întocmire stat de plată * Înregistrează imobilizărilor, când este cazul, și gestiunea acestora * intocmire cash flow etc. Rugăm doar persoanele care corespund cerințelor din anunț sa ne contacteze. Așteptăm cu drag sa te cunoastem.

  • Plast Marcom SRL, angajez personal pentru contabilitate primara contract de munca, salar motivant, pentru detatii sunati la numarul 0753588073

  • Salveaza cautarea