Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Hunedoara

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • S.C. SWISS TRADE S.R.L Sediul: Bd.1848 , nr. 5, jud. Hunedoara ANGAJEAZĂ: Economist - Cerințe obligatorii: - studii superioare - cunoștințe de operare P.C - cunoștințele de operare în SAGA constituie un avantaj - experiența constituie un avantaj Relații la telefonul: Telefon Fix: 0254 748 800 Telefon Mobil: 0722 103 018 CV –urile se trimit la adresa de e-mail:

  • Ofer servicii de contabilitate Înregistrarea facturilor, chitanțelor, bilanț, balanța, state de plata, declarații, registru de casa, jurnal de banca, revisal. Deva și împrejurimi Tel. 0723934099

  • Economist cu studi superioare(intocmirea tuturor documentelor financiar-contabile), caut loc de munca, in Deva. tel 0726 26 80 30

  • Cerinte : • absolvent studii superioare economice • experienta in contabilitate, ce poate fi dovedita • abilitate de a opera MS Office Excel; • cunostinte de fiscalitate,orientat spre obtinerea de rezultate. • putere de concentrare, atentie la detalii, constiinciozitate, spirit de echipa • abilitati de comunicare Responsabilitati : - Procesarea documentelor de evidenta contabila primara (inregistrare facturilor de la furnizori, clienti,intocmire ordine de plata ,evidenta avansuri spre decontare,evidenta imobilizari,stocuri ,creante,datorii) -Intocmirea notelor contabile lunare de inchiderea conturilor; -Intocmeste si verifica Balanta de verificare . -Verifica si semneaza jurnalele de TVA si decontul de TVA; -Stabilirea impozitelor si inregistrarea in contabilitate - impozitul pe profit , a taxelor locale si a declaratiilor aferente; -Intocmeste declaratiile fiscale -Intocmeste situatiile financiare lunare, semestriale,anuale ,ale societatii - Tine legatura cu Administratiile Financiare - Organizeaza inventarierea valorilor patrimoniale, inregistreaza rezultatele inventarierii;

  • Descrierea jobului: - facturarea comenzilor trimise de agenti; - introducerea si verificarea chitantelor; - arhivarea documentelor; - introducerea si verificarea stocului scriptic; - cunostinte de operare PC si Microsoft Office. Ce vă putem oferi noi: - salariul motivant, dorinta de a progresa si de a obtine rezultate. - oportunitatea de a lucra într-o companie cu tradiție, aflată în expansiune; - mediu de lucru profesionist și prietenos.

  • Salveaza cautarea