Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • Companie de catering angajeaza urgent Contabil: Cerinte: Studii superioare economice, preferabil Contabilitate Cunostinte de fiscalitate si contabilitate; Cunostine operare PC: pachetul MS Office; Cunostinte Saga; Experienta anterioara de 1-3 ani reprezinta un avantaj Descrierea jobului Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programele de contabilitate: facturi, chitante, deconturi de cheltuieli, extrase bancare, etc; Evidenta soldurilor de clienti si furnizori; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Intocmirea situatiilor financiar-contabile lunare/ trimestriale/ anuale; Program: L-V/8h Rog cv la adresa: evenimente@ansamble.ro

  • Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 15 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Sperantei (Cartierul Independentei) - Sensul giratoriu de la Penny. Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg pasionat de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Prima luna gratuit. Relatii la nr.0720.118.475

  • -operare PC de preferat programe ERP, WIZCOUNT, WIZPRO -actualizare stocuri depozit (intrari, iesiri) transferuri intre depozite

  • 1. Contabil Experienta - minim 1 an Cunostinte operare Saga Cunostinte limba engleza (nivel mediu/avansat) Sarcini/Activități principale: - coordonează activitatea departamentului Financiar-Contabil - întocmește și verifică balanța lunară; - întocmește și verifică registrul de casă; - întocmește și verifică declarațiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale; - întocmește și verifică bilanțul la sfârșitul fiecarui an financiar; - întocmește declarațiile solicitate de Institutul National de Statistica, BNR, Fondul de Mediu, etc; - verifică documentele justificative şi le avizează în conformitate cu normativele în vigoare; - organizează și participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de înventariere a patrimoniului, urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; 2. Receptioner Candidatul ideal - Limba engleză - nivel mediu, cerință obligatorie (altă limbă străină reprezintă un avantaj) - Experiența în domeniu minim 1 an - Atenție la detalii - Persoană politicoasă, sociabilă, punctuală Descrierea jobului - Check in/out-ul clienților în conformitate cu standardele hotelului - Emiterea facturilor de cazare - Redirecționarea apelurilor către departamentele implicate - Asigurarea corespondenței și răspunderea promptă la solicitările și mesajele oaspeților 3. Ospatar Descrierea jobului: - Cunoasterea principalelor reguli de servire si protocol - Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista - Cunoasterea meniului pentru a oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi - Servirea exemplara a clientilor cu produsele comandate de catre acestia - Debarasarea si asigurarea curateniei in restaurantul unitatii hoteliere - Respectarea normelor de igiena si securitate a muncii Candidatul ideal: - Studii medii - Limba engleza - nivel mediu (cerinta obligatorie) - Diploma de calificare in domeniu (constituie un avantaj) - Experienta de minim 1 an pe un post similar (constituie un avantaj) - Prezenta agreabila, amabilitate, atitudine pozitiva, stapanire de sine, disciplina 4. Bell Boy Asigura oaspetilor o intrare placuta in hotel Transporta bagajele in camera special destinata/ajuta oaspetii cu transportul acestora pana la camera Controleaza parcarea hotelului pentru a urmari respectarea regulilor impuse de hotel Poate primi si alte sarcini adiacente in functie de sezon si necesitatile hotelului OFERIM: • Salariu motivant + bonuri de masă • Contract de muncă • Decontare transport RATB 783 (pentru cei care locuiesc în afara Otopeniului) • Posibilitate de avansare în companie

  • Angajam fata sau baiat pentru evidenta primara in transport international marfa, cunoscator: contabilitate, operatiuni pe calculator, foi de parcurs, geografie, limba straina.

  • Magazin alimentar situat in comuna Afumati cauta contabil pentru contabilitate primara.De preferat sa locuiasca in comuna Afumati sau Bucuresti.Mai multe detalii la telefon 0742124522

  • * Cerinte - Cunostinte de contabilitate financiara si de gestiune,+ cunoasterea programului (Saga Soft). - Abilitati de folosire a calculatorului la nivel mediu. - Cunostinte Pachetul MS office. - Permis de conducere constituie avantaj. - Persoana dinamica, organizata.

  • FineStore angajeaza Lucratori comerciali pentru magazinul din Aerogarii si Operator vanzari (callcenter/facturare Otopeni) . Candidatul ideal - Fire responsabila si comunicativa; - Abilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva; -Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate; - Experienta in activitatea comerciala retail magazin bauturi (constituie un avantaj); -Cunostinte PC. Descrierea jobului pentru Lucrator comercial -Consiliere clienti pentru gama de produse comercializata ; -Mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin; Descrierea jobului pentru Operator vanzari /Facturare - Proceseaza comenzi primite pe site, telefonic sau prin e-mail; - Urmareste livrarile produselor expediate utilizand interfata firmei de curierat ; - Ofera clientilor informatii despre produsele comercializate; Ce iti oferim daca ni te alaturi: - Salariu fix + bonuri de masa; - Prime de sarbatori ; - Posibilitati de promovare. Te asteptam in echipa FineStore!

  • Salveaza cautarea