Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cautam absolventi de studii economice, pentru un post intr o societate de contabilitate. Nu necesita experienta, avem disponibilitatea de a invata. Constituie avantaj cunoasterea pachetului Office (in principiu Word si Excel). Doritorii sunt rugati sa trimita un CV la adresa

  • Economist conduc evidenta contabila completa .tel.0744527686

  • Functionar administrativ - angajam Pentru colectare informatii din sectia de productie introducere si centralizare date in calculator Se solicita - experienta in utilizare calculator program excel – nivel mediu Persoanele interesate vor accesa la adresa de e mail sau telefon 0262 490 497 si 0729 779 096

  • Candidatul ideal Daca iti doresti o cariera profesionala in domeniul contabil, daca esti flexibil, gata sa inveti oricand ceva nou si iti urmaresti obiectivele, atunci locul tau este in echipa noastra. Aplica pentru pozitia de Contabil la ATP Exodus! Pentru ocuparea postului, candidatul ideal trebuie sa detina urmatoarele cunostinte, abilitati si competente / experienta profesionala: • studii superioare economice • cunostinte operare Microsoft Office – la nivel avansat • cunostinte de legislatie economica si fiscala • orientare catre atingerea rezultatelor • abilitati de comunicare si stabilire relatii profesionale • capacitatea de a rezolva probleme si de a le anticipa • atitudine pozitiva fata munca si orientarea catre performanta Descrierea jobului Reponsabilitati: • conducerea evidentei contabile pentru asigurarea inregistrarilor contabile si intocmirea de rapoarte (decont TVA, declaratii), verificarea corelarii acestora; • asigurarea evidentei contabile a stocurilor, conturilor de venituri si cheltuieli, trezoreriei; • verificarea modului de completare a registrelor contabile, verificarea inregistrarilor si urmarirea corelatiilor dintre conturi; • fundamentarea si elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli, urmarirea incadrarii in parametrii bugetari, planul anual de amortizari, investitii, reparatii, deprecieri; • conducerea activitatilor de inventariere periodica; • intocmirea de rapoarte specifice catre managementul companiei; • verificarea balantei contabile. Beneficiile angajatilor ATP Exodus: Toti angajatii ATP Exodus beneficiaza de mediu de lucru la un standard international si conditii de lucru moderne: • Programe de instruire la angajare, formare continua, acces la platforme de training de specialitate; • Mediu de lucru dinamic, expunere la noutati in domeniu, tehnologie de ultima generatie; • Suportul unei echipe active, ale carei obiective sunt profesionalismul, dezvoltarea pietei, satisfacerea clientilor si dezvoltarea abilitatilor individuale; • Preturi preferentiale pentru toate serviciile prestate/produsele comercializate de firmele din Grupul ATP Exodus. Descrierea companiei: Suntem o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În concepția noastră, totul ține de încredere. Nimic nu e prea mult, nimic nu e prea greu, iar ceea ce începem ducem la bun sfârșit. Profitul, banii, sunt un mijloc spre scop si nu un scop in sine! Obiectivele noastre sunt de a contribui binelui comun si de a lasa ca mostenire o lume mai buna in urma, cu o perspectiva mai luminata decat am avut, atunci cand am inceput activitatea. Te invităm să ni te alături și să fii parte din succesul nostru!

  • ASISTENT PRODUCTIE - angajam Pentru colectare informatii de productie , introducere si centralizare date in calculator Se solicita - experienta in utilizare calculator program excel – nivel mediu Persoanele interesate vor accesa la adresa de e mail sau telefon 0262 490 497 si 0729 779 096

  • Cerințe: - pregatire: minim studii medii de specialitate (foarte bune cunostinte de contabilitate primara) - cunostinte in MS OFFICE (Word, Excel,+ navigare internet); - cunostinte de secretariat; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; - capacitate de a respecta termene limita; - atentie catre detalii; - placere si abilitate de a invata lucruri noi; - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; Responsabilități: - evidenta contabila primara (inregistrare documente primare - facturi furnizori/clienti, extrase banca, registru de casa); - urmarire solduri furnizori / clienti; - intocmire contracte de munca, dosare personal, operare Revisal, adeverinte, concedii medicale etc.; - sortare si distribuire corespondenta; - arhivare documente; - elaborare si redactare rapoarte, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei; - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente; - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

  • Economista întocmesc evidente contabile complete .

  • cu sau fara experienta - persoanele interesate vor accesa prin curriculum vitae sau tel .0729 779 096

  • Stii contabilitate si vrei sa lucrezi intr-o echipa mereu cu zambetul pe buze ? Chiar si cand vine data de Atunci….te asteptam sa lucrezi cu noi. ASOCIATIA STANDARDE PENTRU BAIA MARE angajeaza CONTABIL cu EXPERIENTA Viitorul angajat trebuie sa detina foarte bune cunostinte de operare PC: Excel,Word,Internet etc..,buna cunoastere a legislatiei contabile si fiscale, capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca. Cautam o persoana serioasa,riguroasa si constiincioasa,orientata spre rezultate si foarte atenta la detalii,care sa aiba abilitati de comunicare si lucru in echipa,cu capacitatea de a lua decizii rapide,responsabila si eficienta,cu foarte bune abilitati organizatorice,dispusa sa invete lucruri noi. Persoana respectiva poate fi si pensionar. PS.trebuie sa stii sa lucrezi in SAGA sau dispus a invata. Pentru cei interesati trimiteti CV-ul pe adresa de e-mail

  • Colaboram cu tineri economisti / studenti dornici să aplice la un post de economist și doresc să dobândească experientă în domeniul serviciilor contabile complete. Asiguram acumularea de experiență! Trimite un CV la acest anunt pentru a fi selectat!

  • Cu sau fara experienta , se solicita cunostinte calculator excel. - persoanele interesate vor accesa prin curriculum vitae sau tel 0729 779 096

  • Candidatul ideal : Gestionar marfa : - responsabil, dinamic, serios; - memorie buna, meticulos, muncitor,cu capacitate buna de organizare; - experienta anterioara in domeniul gestiunii poate fi un avantaj; - cunostinte de utilizare PC; - fara antecedente; - receptia marfurilor cat si expedierea marfurilor pe baza documentelor justificative. - mentinerea ordinii si curateniei in depozit. Descrierea jobului : - Coordoneaza activitatea echipei din cadrul depozitului. - Planifica, organizeaza, urmareste si controleaza activitatea depozitului; - Asigura evidenta stocurilor si asigura eficienta desfasurarii activitatilor din depozit (descarcare, receptie, stocare, livrare); - Organizeaza si coordoneaza activitatile de transport (aprovizionare si livrare) pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare; Descrierea companiei: MWgaze este o companie cu capital integral românesc, cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul gazelor tehnice. Suntem în continua dezvoltare, dorim sa crestem echipa cu oameni noi si cautam o persoana pentru postul de GESTIONAR DEPOZIT MARFA.

  • Salveaza cautarea