Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut loc de munca in contabilitate, in Baia Mare. Experienta 2 ani si 5 luni. -inregistrare facturi, deconturi, ordine de deplasare, chitante, extrase bancare. -verificare jurnale achizitii/vanzari. -intocmire ordine de plata. -participare la inchiderile lunare si anuale (declaratii, bilant).

  • Economist conduc evidenta contabila completa .tel.0744527686

  • MWGROUP prin MWgaze si MWeld sunt copanii cu capital integral românesc, cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul gazelor tehnice si echipamentelor de sudura. Cautam colegi noi, pentru dezvoltarea departamentului financiar contabil ( facturare, gestiune, evidente contabile, etc. ) Gestionar marfa, facturi, avize: - responsabil, dinamic, serios, - memorie buna, meticulos, muncitor,cu capacitate buna de organizare; - experienta anterioara in domeniul gestiunii/contabilitate poate fi un avantaj; - cunostinte de utilizare PC; - fara antecedente; - receptia marfurilor cat si expedierea marfurilor pe baza documentelor justificative. - mentinerea ordinii si curateniei in depozit. Descrierea jobului - Facturează și avizează produsele. - Coordoneaza activitatea echipei din cadrul depozitului. - Planifica, organizeaza, urmareste si controleaza activitatea depozitului; - Asigura evidenta stocurilor si asigura eficienta desfasurarii activitatilor din depozit (descarcare, receptie, stocare, livrare); - Organizeaza si coordoneaza activitatile de transport (aprovizionare si livrare) pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare, - Contabilitate : - Introducere date ( facturi de la furnizori, facturi emise către clienți, chitanțe, bonuri, extrase de cont) pana la declaratii. - verificare balanta, conturi, - evidenta gestiunilor, etc. Activitatea se desfășoară de la 8-16 de luni pana vineri

  • Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, profil economic; - Experienta minimum 5 ani pe o pozitie similara; - Experienta in utilizarea programelor de contabilitate- nivel avansat; - Cunostinte solide Operare PC: MS Office; - Cunostinte solide privind legislatia financiar-contabila; - O buna intelegere a standardelor internationale de contabilitate si raportare; - Abilitati de comunicare si organizare; - Abilitatea de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe; - Abilitatea de a prioritiza activitatile pentru a respecta deadline-urile asumate. - Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj (scris si vorbit- nivel mediu ) Descrierea jobului - Organizarea contabilitatii avansurilor spre decontare; - Inregistrarea facturilor de furnizori in softul contabil; - Efectuarea operatiunilor bancare / relatia cu bancile; - Pregatirea si intocmirea declaratiilor financiare pentru clienti in raport cu legislatia romaneasca; - Pregatirea si intocmirea declaratiilor de TVA, de impozit pe profit si alte declaratii in functie de necesitati; - Asigurarea de suport si consiliere financiara partenerilor; - Pregatirea diverselor rapoarte cerute de client si asigurarea asistentei in interpretarea acestora; - Prelucrarea informațiilor contabile pentru rapoarte de management; - Prelucrarea rapoartelor de tipul P & L; - Intocmirea procedurilor si fluxurilor de lucru pe ariile identificate de Auditul Intern sau acolo unde lipsesc; - Participarea la implementarea de softuri de lucru in cadrul departamentului. Descrierea companiei Suntem o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În cei 23 de ani de activitate în domeniul auto, echipa a crescut și s-a dezvoltat odată cu business-ul, astfel că astăzi avem peste 700 de angajați în firmele din grupul ATP Exodus. Principalele firme din grup sunt: - ATP Exodus - divizia de piese auto; clienții noștri ne cunosc ca fiind un partener de incredere pe piața pieselor de schimb și a accesoriilor pentru camioane și vehicule mari prin rețeaua de sucursale deschise în România, Bulgaria și Ungaria. - ATP Motors RO, dealer pentru mărcile Mercedes-Benz, Mazda, Opel, Suzuki, MAN și Ford Truck; oferim o gamă complexă de produse și servicii prin Centrele Autorizate de Vânzări și Service in Baia Mare, Oradea, Bistrita si Sannicoara (Cluj). - ATP Transit, o componentă importantă a business-ului pe partea de transport și logistică atât in Romania cat si in Europa cu o flota de peste 50 camioane. În concepția noastră, totul ține de încredere. Nimic nu e prea mult, nimic nu e prea greu, iar ceea ce începem ducem la bun sfârșit. Profitul, banii, sunt un mijloc spre scop si nu un scop in sine! Obiectivele noastre sunt de a sluji binelui comun si vrem ca mostenire sa lasam o lume mai buna in urma, cu o perspectiva mai luminata decat am avut atunci cand am inceput activitatea. Te invităm să ni te alături și să fii parte din succesul nostru!

  • Ne dorim o persoana care sa detina studii superioare in domeniu, o experienta de minim 2 ani in domeniu si preferabil cunostinte de limba italiana sau engleza. Oferim un loc de munca stabil, 8 ore, cu perspective de viitor si posibilitatea de a invata si de a creste din punct de vedere profesional. Partea de salarizare se v-a negocia in cadrul unui interviu exclusiv cu angajatorul. Cerintele pentru acest post sunt urmatoarele: -efectuarea contabilitatii primare (inregistrare facturi, plati, incasari) -intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale -intocmirea balantei contabile - intocmirea bilantului contabil Selectia candidatilor v-a fi efectuata pe baza de CV pe care va rugam sa ni-l trimiteti prin sectiunea ' mesaj' de pe pagina anuntului. :

  • Salveaza cautarea