Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Economist conduc evidenta contabila completa .tel.0744527686

  • Intocmesc evidente contabile complete .

  • FIRMĂ SPECIALIZATĂ ÎN SERVICII FINANCIAR-CONTABILE ȘI CONSULTANȚĂ FISCALĂ ANGAJEAZĂ CONTABIL (cu sau fără experiență) Cerințe: - absolvent al învățământului superior de specialitate economic; - stabilitate, autodisciplină; - raționament matematic, aptitudini numerice; - cunoașterea programului WinMentor constituie avantaj. Responsabilități: - înregistrarea documentelor contabile; - păstrarea evidenței plăților și a încasărilor; - întocmirea declarației TVA; - întocmirea declarațiilor privind impozitele și taxele datorate Bugetului de Stat; - întocmirea balanțelor de verificare; - întocmirea bilanțului contabil; - întocmirea / transmiterea altor documente specifice domeniului. CV-urile se depun la sediul societății noastre (str. Progresului, nr. 35A, Mun. Baia-Mare, jud. Maramureș) de luni până vineri în intervalul orar 08:30-17:30 sau la adresa de e-mail Pentru mai multe informații, vă stăm la dispoziție la numerele de telefon: 0262.225.381, 0744.424.297.

  • Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, profil economic; - Experienta minimum 5 ani pe o pozitie similara; - Experienta in utilizarea programelor de contabilitate- nivel avansat; - Cunostinte solide Operare PC: MS Office; - Cunostinte solide privind legislatia financiar-contabila; - O buna intelegere a standardelor internationale de contabilitate si raportare; - Abilitati de comunicare si organizare; - Abilitatea de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe; - Abilitatea de a prioritiza activitatile pentru a respecta deadline-urile asumate. - Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj (scris si vorbit- nivel mediu ) Descrierea jobului - Organizarea contabilitatii avansurilor spre decontare; - Inregistrarea facturilor de furnizori in softul contabil; - Efectuarea operatiunilor bancare / relatia cu bancile; - Pregatirea si intocmirea declaratiilor financiare pentru clienti in raport cu legislatia romaneasca; - Pregatirea si intocmirea declaratiilor de TVA, de impozit pe profit si alte declaratii in functie de necesitati; - Asigurarea de suport si consiliere financiara partenerilor; - Pregatirea diverselor rapoarte cerute de client si asigurarea asistentei in interpretarea acestora; - Prelucrarea informațiilor contabile pentru rapoarte de management; - Prelucrarea rapoartelor de tipul P & L; - Intocmirea procedurilor si fluxurilor de lucru pe ariile identificate de Auditul Intern sau acolo unde lipsesc; - Participarea la implementarea de softuri de lucru in cadrul departamentului. Descrierea companiei Suntem o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În cei 23 de ani de activitate în domeniul auto, echipa a crescut și s-a dezvoltat odată cu business-ul, astfel că astăzi avem peste 700 de angajați în firmele din grupul ATP Exodus. Principalele firme din grup sunt: - ATP Exodus - divizia de piese auto; clienții noștri ne cunosc ca fiind un partener de incredere pe piața pieselor de schimb și a accesoriilor pentru camioane și vehicule mari prin rețeaua de sucursale deschise în România, Bulgaria și Ungaria. - ATP Motors RO, dealer pentru mărcile Mercedes-Benz, Mazda, Opel, Suzuki, MAN și Ford Truck; oferim o gamă complexă de produse și servicii prin Centrele Autorizate de Vânzări și Service in Baia Mare, Oradea, Bistrita si Sannicoara (Cluj). - ATP Transit, o componentă importantă a business-ului pe partea de transport și logistică atât in Romania cat si in Europa cu o flota de peste 50 camioane. În concepția noastră, totul ține de încredere. Nimic nu e prea mult, nimic nu e prea greu, iar ceea ce începem ducem la bun sfârșit. Profitul, banii, sunt un mijloc spre scop si nu un scop in sine! Obiectivele noastre sunt de a sluji binelui comun si vrem ca mostenire sa lasam o lume mai buna in urma, cu o perspectiva mai luminata decat am avut atunci cand am inceput activitatea. Te invităm să ni te alături și să fii parte din succesul nostru!

  • Candidatul ideal - studii superioare finalizate, profil economic, - experienta minim 2 ani post economist, evidente contabile, - cunostinte bune de legislatie financiar-contabila si intocmire declararii fiscale, - cunostinte operare PC nivel avansat, - cunostine operare programe de contabilitate, SAP avantaj, - capacitate de lucru cu volume de date, analiza si sinteza informatii, - atentie la detalii, gandire logica, capacitate de a face corelatii intre informatii, - responsabilitate, atitudine pozitiva, implicare si integritate. Descrierea jobului - verificare si introducere documente contabile, - verificari sold si rulaj cont contabile, - verificare si intocmire declaratii fiscale. Oferim: - Mediu de lucru la cele mai înalte standarde - Sistem de salarizare orientat către performanţă - Echipă dinamică, pozitivă, atmosferă de respect și colegialitate; - Programe de instruire la angajare, formare continua, acces la plaforme de training de specialitate; Descrierea companiei: Suntem o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În cei 23 de ani de activitate în domeniul auto, echipa a crescut și s-a dezvoltat odată cu business-ul, astfel că astăzi avem peste 700 de angajați în firmele din grupul ATP Exodus. Principalele firme din grup sunt: - ATP Exodus - divizia de piese auto; clienții noștri ne cunosc ca fiind un partener de incredere pe piața pieselor de schimb și a accesoriilor pentru camioane și vehicule mari prin rețeaua de sucursale deschise în România, Bulgaria și Ungaria. - ATP Motors RO, dealer pentru mărcile Mercedes-Benz, Mazda, Opel, Suzuki, MAN și Ford Truck; oferim o gamă complexă de produse și servicii prin Centrele Autorizate de Vânzări și Service in Baia Mare, Oradea, Bistrita si Sannicoara (Cluj). - ATP Transit, o componentă importantă a business-ului pe partea de transport și logistică atât in Romania cat si in Europa cu o flota de peste 50 camioane. În concepția noastră, totul ține de încredere. Nimic nu e prea mult, nimic nu e prea greu, iar ceea ce începem ducem la bun sfârșit. Profitul, banii, sunt un mijloc spre scop si nu un scop in sine! Obiectivele noastre sunt de a sluji binelui comun si vrem ca mostenire sa lasam o lume mai buna in urma, cu o perspectiva mai luminata decat am avut atunci cand am inceput activitatea. Te invităm să ni te alături și să fii parte din succesul nostru! CV-urile vor fi trimise la 

  • Suntem o societatea comerciala in cautarea unui contabil/economist. Ne dorim o persoana care sa detina studii superioare in domeniu, o experienta de minim 2 ani in domeniu si cunostinte de limba italiana. Oferim un loc de munca stabil, 8 ore, sigur, cu prospective de viitor si posibilitatea de a invata si de a creste din punct de vedere profesional. Selectia candidatilor v-a fi efectuata pe baza de CV pe care va rugam sa ni-l trimiteti ca raspuns la acest anunt. Va asteptam cu drag in echipa noastra!

  • angajez contabila sau doritoare sa invete repede contabilitate

  • Salveaza cautarea