Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Salaj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Contabiltate primara, munca de secretariat

  • Firma de contabilitate căutăm profesioniști contabili cu experiență pentru colaborare part-time/full-time. Cum ar trebui să fie persoana care se va integra în echipa noastră? 1. Să aibă experiență în contabilitate, inclusiv închideri de lună, întocmire declarații; 2. Să fie de gașcă – suntem o echipă restrânsă, motiv pentru care ajungem să ne simțim ca într-o familie; 3. Să îi placă să muncească - literal vorbind… pentru că noi ne distram dar și muncim! 4. Să fie organizată; 5. Să fie atentă la detalii; 6. Să știe să zâmbească, in special cand vorbeste la telefon! 7. Să se îmbrace frumos – da, modul în care se prezintă atât ea, cât și noi transmite mai departe imaginea firmei către clienți; 8. Să știe engleză; 9. Să aibă permis de conducere categoria B (de preferat); 10. Facultatea nu constituie un avantaj – cunoștințele și experiența sunt importante; 11. Să fie dispusă să învețe – echipa noastră învață și se dezvoltă continuu. Ce va face această persoană? 1. Procesează documentele contabile primite de la clienți; 2. Întocmește declarații și rapoarte contabile; 3. Comunică cu clienții telefonic și prin email; 4. Oferă sprijin pentru colegii de birou. Ce oferim? 1. Posibilitatea de a lucra de acasă, după propriul program; 2. Salariu atractiv, proporțional cu munca și portofoliul gestionat; 5. Șansa de a te perfecționa prin cursuri și seminarii diverse; 6. Gheață vara și ceai iarna; 7. Șef (de treabă) și exigent; 8. Colegi așișderea; Cei interesați sunt rugați să ne lase un mesaj sau să trimită CV-ul lor la adresa office [ at ] conion.ro O dată cu CV-ul tău, trimite-ne răspunsul tău la următoarea întrebare: De ce îți dorești să faci parte din echipa noastră?

  • Firma de contabilitate căutăm profesioniști contabili cu experiență pentru colaborare part-time/full-time. Cum ar trebui să fie persoana care se va integra în echipa noastră? 1. Să aibă experiență în contabilitate, inclusiv închideri de lună, întocmire declarații; 2. Să fie de gașcă – suntem o echipă restrânsă, motiv pentru care ajungem să ne simțim ca într-o familie; 3. Să îi placă să muncească - literal vorbind… pentru că noi ne distram dar și muncim! 4. Să fie organizată; 5. Să fie atentă la detalii; 6. Să știe să zâmbească, in special cand vorbeste la telefon! 7. Să se îmbrace frumos – da, modul în care se prezintă atât ea, cât și noi transmite mai departe imaginea firmei către clienți; 8. Să știe engleză; 9. Să aibă permis de conducere categoria B (de preferat); 10. Facultatea nu constituie un avantaj – cunoștințele și experiența sunt importante; 11. Să fie dispusă să învețe – echipa noastră învață și se dezvoltă continuu. Ce va face această persoană? 1. Procesează documentele contabile primite de la clienți; 2. Întocmește declarații și rapoarte contabile; 3. Comunică cu clienții telefonic și prin email; 4. Oferă sprijin pentru colegii de birou. Ce oferim? 1. Posibilitatea de a lucra de acasă, după propriul program; 2. Salariu atractiv, proporțional cu munca și portofoliul gestionat; 5. Șansa de a te perfecționa prin cursuri și seminarii diverse; 6. Gheață vara și ceai iarna; 7. Șef (de treabă) și exigent; 8. Colegi așișderea; Cei interesați sunt rugați să ne lase un mesaj sau să trimită CV-ul lor la adresa office [ at ] conion.ro O dată cu CV-ul tău, trimite-ne răspunsul tău la următoarea întrebare: De ce îți dorești să faci parte din echipa noastră?

  • Candidatul ideal Studii superioare economice – contabilitate finalizate Experienta intr-un post similar minim 2 ani Capacitate de analiză şi orientare spre a găsi soluţii într-un timp scurt Abilităţi de organizare si atenţie la detalii Abilităţi PC (Excel) - nivel avansat; Abilitati excelente de planificare, organizare si prioritizare Abilitatea de a comunica si interrelationa eficient in cadrul unui echipe. Cunoasterea programului Saga reprezinta un avantaj. Descrierea jobului -Tinere de evidente contabile primare, intocmire facturi, chitante, inregistrare documente financiare - Inregistrarea platilor, incasarilor, ordine de compensare - Intocmirea ordinelor de plata, Biletelor la ordin, urmarirea incasarilor - Tinerea la zi a evidentei furnizorilor, clientilor, stocurilor de materiale - Inregistrare registrelor de casa - Mentinerea relatiilor cu furnizorii de servicii si partenerii societatii - Planifica, organizeaza si supervizeaza activitatile specifice de resurse umane (intocmirea Registrului de Evidenta al Salariatilor si transmite datele catre furnizorul de servicii de intocmirea Registrului de Evidenta al Salariatilor,actualizarea bazei de date a angajatilor, intocmirea documentelor de personal, intocmirea evidentei miscarii de personal) - Efectuarea calculelor salariale, intocmire state de plata, calculul concedii - Disponibilitate imediata Cv-urile se trimit pe adresa:

  • Salveaza cautarea