Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Suceava

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate de broker in asigurari angajeaza part time persoana pentru evidenta contabilitate primara, evidenta gestiune polite

  • Dorim să ne mărim echipa de contabili Daily Caffe și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Menținerea legaturii cu clienții și furnizorii Daily Caffe la final de luna. - Evidența casă și bancă; - Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe. - Verificarea activității colegilor Daily Caffe din teritoriu prin intermediul Excel și aplicației Daily Caffe. - Operarea evidenței contabile în programul WINMENTOR a operațiunilor economice și financiare ale companiei în conformitate cu legislatia în vigoare. - Asigurarea inventarului la perioadă. CERINTE: - Studii superioare și medii, absolvent in cadrul Universității/Colegiului National; - Cunoștințe de limba engleză. - Cunostințe economice și fiscale. - Cunostințe legislative. - Certificarea CECCAR reprezintă un avantaj. - Abilități de utilizare a calculatorului (suita Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint) și mai ales a programului WINMENTOR. - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; OFERTA (bonusuri, beneficii) : - Salariu motivant; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - CV se trimit la adresa mentionand numele postului dorit - Relatii la telefon 0751 111 344

  • Sediul firmei și postul sunt locate în Marginea, județul SV. Candidatul ideal - Atenție la detalii, gândire logică - Abilitate de calcul - Cunostințe operare PC (MS Office), internet - Seriozitate, responsabilitate, meticulozitate și disponibilitate de a învăța - Bune capacități de comunicare și relaționare (angajați, colegi, colaboratori) - Adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă - Limba engleză - nivel mediu (conversațional + scris/citit) * Reprezintă un avantaj cunoștințele și/sau experiența în facturare, contabilitate și lucrul cu programul Saga. Descrierea jobului - Primește comenzile și emite avize și facturi conforme - Arhivează facturile și avizele, precum și alte documente ce stau la baza emiterii acestora - Solicită, înregistrează și raportează zilnic / săptămânal / lunar bonurile de consum și menține evidența stocurilor - Lucrează cu documente casă, bancă, vamă, import - Ține evidența plăților la clienți, întocmește comenzi la furnizori - Gestionează și menține la zi înregistrările contabile primare și pregatește dosarul de final de lună pentru supervizarea contabilă externă - Menține bune relații de lucru și colaborare cu furnizorii, clienții, colaboratorii externi / instituții și cu ceilalți angajați ai firmei Descrierea companiei Companie de transport național și internațional si servicii tocare lemn. Servicii de transport Societatea SC GTM EXPRES SRL oferă transport rutier de mărfuri atât pe plan intern, cât și pe plan internațional, în funcție de necesitatea clientului. Servicii de tocare Societatea SC GTM EXPRES SRL deţine două tocătoare marca Eshlbock Biber de înaltă performanţă. Acestea toacă în medie 50 m3/h și pot prelucra lemn de orice dimensiuni, funcţionând complet şi eficient chiar şi cu materiale greu de manipulat.

  • Cautam un consultant ca tine! Daca te atrage ideea de a lucra intr-o companie care pune pret pe talentul tau si care este dispusa sa investeasca in pregatirea ta profesionala,suntem convinsi ca merita sa aplici. In plus daca esti o persoana: -Perseverenta,dinamica,orientata catre rezultate; -Cu spirit antreprenorial; -Care detine o capacitate de analiza si sinteza; -Cu abilitati de comunicare si negociere; -Care merge inainte ,indiferent de obstacole; Responsabilitatile tale: Manageri( 2 posturi) -Recrutarea si selectia candidatilorin vederea dezvoltarii echipei; -Planificarea si organizarea activitatii; -Coordonarea,monitorizarea si evaluarea activitatii echipei; -Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a afacerii; Consultanti financiari (9 posturi) -Identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a bussinesului propriu; -Recomandarea celor mai potrivite solutii financiare. -Oferirea de service permanent clientilor din portofoliu; -Atingerea obiectivelor negociate; Beneficii: Formarea unei cariere de succes in management si consultanta financiara. Un venit motivant in functie de dezvoltarea afacerii; Finantari si bonusuri de performanta. Trainingul si pregatirea se fac in departamentul firmei.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Suceava, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Salveaza cautarea