Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam muncitor pentru calculare devize in service auto. Studii medii. Persoanele interesate sunt rugate sa sune la 0256217033.

  • Cerinte: -Studii medii -Cunostinte operare PC -Persoana organizata -Seriozitate Responsabilitati: -activitati specifice functiei de casier -emite chitante fiscale, lucreaza cu instrumente de plata conform Procedurilor de Contabilitate -Emiterea de facturi si avize catre clienti -Operarea si inregistrarea facturilor conform procedurilor interne Beneficii: -formare profesionala in cadrul companiei -oportunitati reale de promovare in cadrul departamentului financiar- contabil -pachet salarial atractiv, bonuri de masa -un loc de munca sigur, alaturi de o echipa activa Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive.

  • DEPOZIT DE MATERIAL LEMNOS ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU CONTABILITATE PRIMARA DE GESTIUNE

  • Economist intr-o firma de Contabilitate Experienta anterioara intr-o firma de Contabilitate poate constitui un avantaj. Se solicita cunoasterea programului de Contabilitate D-soft. Cv-urile pot fi trimise pe adresa de mail atagoffice@gmail Informatii suplimentare la Tel 0748109881

  • Economist Senior intr-o firma de Contabilitate Experienta anterioara intr-o firma de Contabilitate poate constitui un avantaj. Se solicita cunoasterea programului de Contabilitate D-soft pana la nivel de balanta. Cv-urile pot fi trimise pe adresa de mail atagoffice@gmail.com Informatii la telefon 0748109881

  • SC KS Expertcont SRL firmă autorizată CECCAR, oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane - hr , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC . Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ne puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • Ofer servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel. 0766580724

  • Ofer servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel. 0766580724

  • Oferim servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel

  • CABINET CONTABILITATE, prin echipa de specialisti contabili calificati, va pune la dispozitie, servicii de contabilitate complete, consultanta financiara, servicii de infiintare firma, consultanta juridica, consultanta contabila, servicii de fiscalitate, servicii de personal si protectia muncii, pentru toate tipurile de societati comerciale, salarizare, analiza manageriala, declaratii fiscale, raportari financiar-contabile, precum si servicii conexe de contabilitate, solutii si planificare calificata de integrare contabila si de resurse umane. Oferim servicii de contabile personalizate, in special productie (agricultura, restaurante), salarizare personal, consultanta fiscala si contabila, consultanta si reprezentare juridica pe baze contractuale asigurandu-se obligatii si responsabilitati profesionale, totul in functie de necesitatile si particularitatile clientilor nostrii.350 lei-500 LEI/LUNA. TIMISOARA-ARAD-ORADEA-RESITA -GORJ-MEHEDINTI

  • Absolventa profil economic, putina experienta, cunoasterea programului Saga, doresc angajare intr-o firma de contabilitate. Ofer seriozitate!

  • Caut un colaborator generos cu studii economice Liceu sau facultate pentru a ne ajuta sa deschidem o asociație de proprietari în funcția de Cenzor. Oferim și un mic onorariu dacă gratis nu se poate sa găsim.

  • Estetika Profesional School Organizeaza cursuri de contabilitate in Timisoara Cursul va contine 3 module care sunt gandite si sistematizate pentru a putea asimila informatiile si pentru a putea aprofunda apoi fiecare modul in parte cat mai organizat si anume: -modul contabilitate primara( se studiaza bazele contabilitatii) -modul contabilitate financiara( se studiaza corelatii clasele de conturi, inregistrarile contabile, realizarea balantei, bilantului, declaratiile fiscale finaciare de contabilitate) – modul contabilitate computerizata ( folosirea programelor de contabilitate) O parte dintre compenetele pe care le veti dobandi sunt urmatoarele : -Analiza operatiei contabile, tranzactii de conturi -Utilizarea PC si a programului de contabilitate -Întocmirea si completarea documentelor de evidente primare -Modalitati de gestionare si arhivarea documentelor -Contarea operatiunilor patrimoniale -Transmiterea documentelor specifice contabilitatii -Intocmirea declaratiilor exemplu( 394, 390, 300, 112, etc) -Intocmirea registru jurnal, fisa conturilor -Intocmirea pontaj, stat de plata salarii, fluturasi salarii -Intocmirea contractelor de munca, fisa postului, act aditional de modificare salar, demisie, decizie de desfacere contract de munca -Utilizarea extras banca, jurnal de banca, registru de casa, lista inventar -Completarea registrelor contabile -Întocmirea balantei de verificare -Întocmirea bilantului contabil Acest curs se finalizeaza cu diploma este emisa de Minister si recunoscuta in UE . Pentru informatii si inscrieri va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de telefon: 0746.626.166

  • expert contabil ofer servicii contabilitatef fiscalitate financiare si resurse umane, facturare on line zilnic in timp real ,contabilitate in timp real,comunicare facila pe mail,evidenta contabila orice domeniu de activitate,servicii, Fast-food,Restaurant,retetare si evidenta productie si stocuri zilnice,prezentare situatie stocuri lunar,saptaminal sau la cerere,registru de casa zilnic trimis pe mail,raport de gestiune,experienta indelungata,intocmire balanta,bilant,contabilitate primara,asigur consultanta,evidenta clienti,furnizori,in timp real ,deplasare sediu,depunere declaratii,revisal,contracte de munca.pret negociabil,eliberez factura,tel 0722503030,orele 9-16

  • Depozit materiale de constructii , angajam persoana calificata pentru contabilitate primara . Sarcini, responsabilitati : facturare clienti, receptie marfa furnizori, intocmire bonuri fiscale, chitante, inregistrare extrase de cont bancare ,documente de plata emise/primate, verificare raport Z, verificare jurnale vanzari si jurnale cumparari, alte sarcini administrative : intocmire necesar consumabile, inaintare comenzi marfa catre aprovizionare , intocmirea fiselor de pontare personal, arhivare, documente,curatenia la locul de munca, Experienta utilizarii programului de contabilitate SAGA, cunoasterea materialelor de constructii si permisul de conducere categoria B reprezinta un avantaj. Venituri : salariu net 2.000-2.200 lei functie de competente si bonuri de masa CV-uri se pot trimite pe adresa de mail contact@asggroup.com.ro .Putem fi contactati la tel 0799401995

  • Ofer servicii de contabilitate complete si salarizare. Pretul se negociază.

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre parteneri, o persoana pentru postul de Operator introducere date_contabilitate primara. Cerinte - studii medii sau superioare - experienta pe un post similar - cunostinte operare PC (Word, Excel) - viteza si acuratete in tastare la prelucrarea informatiei - persoana atenta la detalii, meticuloasa Descriere post: - Inregistrari facturi, bonuri, deconturi, registru de casa, extras banca - Verifica conformitatea datelor prelucrate/ introduse in baza de date cu cele din documentele primare - Semnaleaze abaterile/ neconformitatile si contribuie la aplicarea procedurilor de corectare - Arhiveaza documentele prelucrate. Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - transport asigurat - program intr-un singur schimb de la , de L-V. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa sau sa apeleze nr. de telefon

  • Abilitati si cunostinte necesare: - Bune abilitati de comunicare; - Abilitatea de a lucra in echipa; - Bune abilitati de analiza si planificare; - Bune abilitati de rezolvarea a problemelor si de a lucra usor cu cifre; - Cunostinte foarte bune de PC; - Cunostinte de limba Engleza ( constituie un avantaj Lb. Italiana) Responsabilitatile functiei: - Gestionarea procesului de comenzi si de reaprovizionare a stocurilor; - Analizarea evolutiei stocului fata de bugetul de achizitii si bugetul de stoc; - Asigurarea disponibilitatii produselor in depozit; - Actualizarea in timp real a nomenclatorului de produse si a listei de preturi ori de cate ori apar modificari: - Colaborarea cat mai eficenta cu furnizorii si clientii Oferta : - Salariu fix, negociabil in functie de experienta actuala; - Contract de munca; - Tichete de masa; - Mediu de lucru profesionist. Daca vreti sa faceti parte din echipa noastra va rog sa ne contactati telefonic la urmatorul numar de telefon: 0733.550.835.

  • Salveaza cautarea