Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Ai o societate și ești în căutarea unui contabil? Atunci această ofertă este pentru dumneavostră . EU ca si contabil voi fi responsabil de: - introducerea și evidența documentelor primare (casă, bancă, facturi fiscale de intrare și ieșire); - calculul salariului, a impozitelor aferente; - întocmirea lunară a declarațiilor ce urmează a fi prezentate către organele de stat; Pentu a beneficia de o colaborare pe termen lung, DVS trebuie sa: - fiti prietenos/a si comunicativ/a - sa aveti un grad inalt de responsabilitate la tot ce inseamna acte contabile. Pretul se va negocia in functie de activitatea societatii. Toate detaliile vor fi stabilite in urma unei intalniri.

  • ANGAJEZ CONTABIL CU EXPERIENTA PENTRU SERVICII DE CONTABILITATE ,OPERARE CALCULATOR REVISAL-SAGA-WORD. RELATII LA TEL 0722377813

  • Pentru clientul nostru, lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii, recrutam Economisti contabilitate furnizori, cu sau fara experienta, vorbitori de limba ceha. Cerinte: - Studii superioare, de preferat in domeniul economic; - Nivel avansat ceha; - Cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu (B2); - Cunostinte de utilizare a programului MS Office, SAP reprezinta avantaj; - Atentie la detalii si meticulozitate. Responsabilitati: - Verifica si inregistreaza facturile primite de la furnizorii interni/ externi de marfa; se asigura ca toate facturile sunt inregistrate corect si la timp; - Verifica corelarea facturilor cu comenzile din SAP; Se asigura ca toate diferentele cantitative si de pret existente intre receptie si factura sunt procesate la timp si rezolvate; - Inregistrare facturi servicii diverse; - Verificare documente justificative; - Se asigura de efectuarea compensarilor datoriilor reciproce existente, inainte de plata catre furnizori; - Efectueaza reconcilieri, verificari, confirmari de sold cu furnizorii; - Intocmeste rapoarte si situatii specifice la cererea superiorului ierarhic. Pentru mai multe informatii, va rog sa sunati la 0722 325 231 - Oana Prisecaru.

  • 1

    Pentru clientul nostru, companie multinationala, recrutam un Reprezentant relatii clienti vorbitor de limba germana la nivel avansat. Candidatul ideal - Studii superioare in domeniul economic; - Experienta de minimum 2 ani pe un post cu atributii similare; - Cunostinte de operare in Microsoft Office si SAP; - Cunoasterea limbii engleze si germane la nivel avansat - obligatoriu; - Foarte bune competente de comunicare si organizare; - Orientare catre rezultate, dinamism si atentie la detalii; - Capacitate de lucru in conditii de stres. Descrierea jobului • Inregistrarea comenzilor in sistem (ERP – SAP/Baan) si confirmarea acestora catre clienti; • Comunica cu clientul orice abatere de la datele stabilite initial si cauta impreuna cu acesta sau cu echipa solutii pentru rezolvarea problemelor; • Urmareste comenzile si prioritizeaza productia in caz de nevoie; • Emiterea si transmiterea facturilor catre clienti ; • Coopereaza si comunica cu fiecare Key Account Manager pe clientii avuti in gestiune: forecast, informatii suplimentare ce se primesc de la client; • Urmareste in permanenta asigurarea disponibilitatii – in timp util – a necesarului de piese de schimb si consumabile specifice actiunilor de intretinere si service (centralizeaza rapoartele de service, necesarul de materiale, intocmeste situatiile pentru facturare, etc.); - daca e cazul • Mentinerea nivelului de stoc agreat cu fiecare client in parte. Pachet salarial: - Salariu negociabil in urma interviului; - Tichete de masa; - Asigurare medicala privata; - Zile de concediu extra in functie de munca realizata. Pentru mai multe informatii, sunati la 0722 325 231.

  • Absolvent , contabil al facultații de științe economice dar fără experientă caut loc de muncă.

  • Crescendo Imobile va ofera servicii profesionale de administrare a asociatilor de proprietari, complexe rezidentiale, cladiri de birouri, de management al proprietatii, management contabil precum si alte servicii complementare sau conexe. Relatii la telefon 0786327700

  • Absolventa profil economic, putina experienta, cunoasterea programului Saga, doresc angajare intr-o firma de contabilitate. Ofer seriozitate! Tel. 0768 618124

  • Expert contabil cu experienta va oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC refacere contabilitate Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ma puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • 1

    economista cu experienta tin evidenta contabila la firme mici si mijlocii primara si inchidere, bilant, relatia cu banca, anaf, salariati, revisal, in programul SAGA

  • Oferim servicii complete de contabilitate si resurse umane. Preturi avantajoase, negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu. Telefon 0768617019

  • 1

    EXPERT CONTABIL TIN EVIDENTA CONTABILA LA FIRME.TEL 0737285987

  • Am terminat liceul economic, pe profilul economic, iar acum sunt studentă în anul 2 la FEAA, specializarea contabilitate și informatică de gestiune, fără experiență, caut loc de muncă, pe postul de economist contabil.

  • Economista,expert contabil tin evidente contabile ,inclusiv balanta,bilant,declaratii,salarizare,REVISAL.Relatii la telefon 0745183626.

  • 1

    Saga CLOUD - Lucreaza de acasa! SECURITATE, SIGURANȚĂ, EFICIENȚĂ Lucrați cu programe de contabilitate? Saga, Mentor, Ciel sau altele? Vă oferim avantajos posibilitatea de a lucra în cloud aplicațiile pentru evidența contabilă, expertiză și audit. Avantaje: 1. În cloud se poate lucra simultan de pe mai multe stații client ( PC, laptop, tabletă sau telefon mobil ), fără să fie nevoie de mai multe licențe Saga, 2. Puteți lucra din orice locație de pe glob, la orice oră, disponibilitatea serviciului fiind de 100%, viteza de lucru este maximă chiar și la o conexiune la internet de viteză redusă (ex: 2MB), 3. Centralizarea tuturor documentelor într-un singur loc, astfel că toți utilizatorii le pot accesa rapid și eficient din orice locație, 4. Accesul la documente se poate restricționa individual, pe utilizator sau pe grupe, în moduri doar citire, scriere-citire sau acces interzis, se pot accesa individual și aplicațiile (inclusiv Saga) de către colaboratori, ca să nu poata vedea firmele dvs. din listă, 5. Siguranța datelor - indiferent dacă se defectează / virusează / criptează echipamentul dvs., toate datele sunt în cloud și nu pierdeți nimic, deoarece datele se salvează zilnic, automat în mod profesional, 6. Configurare / instalare - nu mai aveți bătăi de cap, totul facem noi, instalăm și alte aplicații la cerere (gen revisal, e-tigris 7. Actualizare și întreținere, executată de specialiștii noștri. Tot ce aveți nevoie este să achiziționați o singură licență Saga, un calculator și să dispuneți de o conexiune la internet. Tarif 350 lei / lună, pe baza unui abonament lunar, cu contract.

  • Contabilitate financiara si de gestiune Consultanta fiscala si financiara Analiza financiara Servicii Salarizare si Resurse Umane Tarifele practicate sunt în funcție de volumul și dimensiunea fiecărui tip de societate în parte.Amanunte la telefon 0721 995 059

  • 9

    Generali Romania Asigurare Reasigurare SA recruteaza agenti asigurari in conditii avantajoase.Un sistem de remuneratie avantajos, cu venituri nelimitate, in functie de realizari. Beneficii non-financiare acordate in functie de performantele inregistrate Oportunitati de cariera si recunoasterea performantelor Suport logistic si operational, suport in activitatea de ofertare si vanzare (platforma vanzari, asistenta unei echipe dedicate, materiale suport vanzare si marketing, etc.), pentru o cat mai buna desfasurare a activitatii. Stil de lucru independent, implicand libertatea organizarii propriului program. Obiective clare si masurabile stabilite impreuna cu coordonatorul de echipa, pornind de la obiectivele financiare proprii. Desfasurarea activitatii intr-o echipa de profesionisti ce ofera constant suport si pregatire. Cerinte. minime bacalaureat Cei interesati pot trimite CV-uri.

  • 2

    Ofer servicii de contabilitate complete si salarizare. Pretul se negociază.

  • 5

    Cerinte: - Persoană agreabilă, plăcută, atentă la detalii, comunicativă; - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word); - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: - Desfasoara activitati specificee de gestiune financiar-contabila: redacteaza declaratii fiscale si bilanturi, se ocupa de gestiune si operatii cu personalul, salarii, tine evidenta sintetica si analitica a conturilor, intocmeste/asigura suportul pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe la Bugetul de Stat si bugetele locale, sustine activitatile de contablitate primara, colaboreaza activ cu personalul; - Cunoasterea programului SAGA reprezintă un mare avantaj: - Studiaza permanent noutatile legislative din domeniul financiar-contabil si aplicarea acestora in cadrul firmei. Persoanele interesate sunt rugate sa ne transmita CV-ul la adresa de e-mail

  • Salveaza cautarea