Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • ECONOMIST TIN EVIDENTA CONTABILA, EVIDENTA SALARIATI -REVISAL,INTOCMIRE DECLARATII LUNARE,BILANTURI

  • Clarismart Consulting cauta pentru companie din Timisoara, o persoana pentru postul de contabil(ă), vorbitoare de limba maghiara. Cerinte: - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunoasterea limbii maghiare si a limbii engleze; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word, Outlook); - Experienta in relatiile cu ONRC si Administratia Fiscala; - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: - Desfasura activitati specificee de gestiune financiar-contabila (redacteaza declaratii fiscale si bilanturi, se ocupa de gestiune si operatii cu personalul, tine evidenta sintetica si analitica a conturilor, intocmeste/asigura suportul pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe la Bugetul de Stat si bugetele locale, sustine activitatile de contablitate primara, colaboreaza activ cu economistul-gestiune al firmei); - Studiaza permanent noutatile legislative din domeniul financiar-contabil si aplicarea acestora in cadrul firmei; - Desfasoara activitati suport pentru celelalte departamente ale firmei; Beneficii: - Salariu atractiv; - Bonuri de masa; - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa de profesionisti, tanara si dinamica. Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul la adresa de e-mail sau sa apeleze nr. de telefon .

  • Cautam economist (nivel incepator) . Cerinte: - permis de conducere categoria B - cunostinte de contabilitate (nivel de baza); - cunoscator MS Office (Excel, Word) - cunoasterea program Ciel este un avantaj - ideal studii superioare economice (dar se accepta si studii medii economice) - persoana atenta, organizata, responsabila , capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional Oferta noastra: - salariul este motivant, fiind negociat in functie de capacitatea de lucru, de experienta si pregatire;

  • Atributele cheie, mintea analitică, atenția excepțională pentru detalii și pasiunea pentru precizie. Cunoașterea Excel și Word. Trebuie să aibă abilități de limbă engleză. Salariu de până la 2500 ron net plus beneficii. Suntem un angajator de șanse egale, fără restricții de vârstă. Positions available (2) Accounts Controllers ( checking & registering supplier accounts) (2) Data maintenance ( collecting and registering tariff, working closely with purchasing teams. (2) Booking & Operations ( contacts with hotels, coach and guides ) Europe Incoming is growing DMC wholesale tour operator, we work with major international tour operators helping arrange and serve group travel across Europe. A good level of written and spoken English is required, a second language is desirable (German or other.) Please send you CV in English to : davidr (@) europeincoming.com / https://www.europeincoming.com/careers/

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Bani Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2489 + spor fidelitate+bonus de performanta+ ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300 ron) + pregatire la locul de munca

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Valori. Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2510 + spor fidelitate + bonus de performanta + ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300ron) + pregatire la locul de munca.

  • Economist Senior intr-o firma de Contabilitate Experienta anterioara intr-o firma de Contabilitate poate constitui un avantaj. Se solicita cunoasterea programului de Contabilitate D-soft pana la nivel de balanta. Cv-urile pot fi trimise pe adresa de mail atagoffice@gmail.com Informatii la telefon 0748109881

  • Economist intr-o firma de Contabilitate Experienta anterioara intr-o firma de Contabilitate poate constitui un avantaj. Se solicita cunoasterea programului de Contabilitate D-soft. Cv-urile pot fi trimise pe adresa de mail atagoffice@gmail Informatii suplimentare la Tel 0748109881

  • SC AGROCOMERT HOLDING SA reprezentant al unor prestigiosi producatori de tehnica agricola: CLAAS, LEMKEN, AMAZONE, SIPTEC, HAWE WESTERN, JEANTIL, OEHLER, ANGAJEAZA - RESPONSABIL ACHIZITII Profil candidat: -studii medii; -cunoastere avansata a MS office (Word, Excel, Outlook); -cunostinte tehnice si economice de baza; -capacitate organizatorica, spirit de echipa, respectarea termenelor, capacitate de decizie, perseverenta; -buna administrare a bunurilor; -abilitati de comunicare si negociere; -persoana organizata, responsabila, meticuloasa; Responsabilitati: -sa gestioneze patrimoniul; -sa evalueze necesarele intocmite in cadrul firmei; -sa trimita furnizorilor cereri de oferta, sa analizeze ofertele si sa plaseze comenzi; -sa negocieze si verifice conditiile comerciale cu furnizorul; -sa mentina relatia cu furnizorii alocati; -sa comunice cu departamentele implicate in procesele de receptie-vanzari-livrare marfa pentru a asigura fluxul corect de aprovizionare. Oferim -Pachet salarial motivat; Te incadrezi in postul vacant prezentat, asteptam CV-ul tau pe email: Detalii: Tel: +40 256 408500 sau +40 755 043500

  • Juristi cu multa experienta infiintam societati, PFA, IF, II, asociatii si fundatii, modificam acte constitutive, deschidem/inchidem puncte lucru, cesiuni, suspendari, dizolvari, modificari obiect de activitate. Redactam acte constitutive, contracte, reprezentam in fata autoritatilor, oferim consultanta de specialitate. Asiguram profesionalism si rapiditate. Tel: 0724767758

  • Absolventa profil economic, putina experienta, cunoasterea programului Saga, doresc angajare intr-o firma de contabilitate. Ofer seriozitate!

  • Societate cu profil agricol angajeaza Economist in Timisoara, zona centrala (Piata Victoriei) in urmatoarele conditii: - Experienta de minim 5 ani in domeniu - Cunostinte de operare excel, word - Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala constituie avantaj - Cunoasterea programului de contabilitate Saga constituie avantaj - Cunoasterea legislatiei fiscale la nivel avansat Descrierea Jobului: - Contabilitate completa pana la nivel de bilant - Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile pentru managementul societatii - Pastreaza relatia cu Institutiile Statului (Primarie, Finante, Etc), precum si cu partenerii societatii (activitate pe teren ocazional) - Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale - Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de managemet in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor - Analizeaza activitatea economico-financiara a societatii si propune conducerii solutii optime Salariu atractiv! Pesoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul la adresa de email office ecotaut.ro

  • Economista doresc colaborare cu firme de contabilitate am calculator personal program SAGA semnatura electronica, revisal, relatia cu banci, Anaf, ITM curs de inspector personal, experienta contabilitate de 25 ani

  • SC KS Expertcont SRL firmă autorizată CECCAR, oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane - hr , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC . Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ne puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • Expert contabil cu experienta va oferă servicii de contabilitate, servicii de resurse umane , consultanță, întocmire situații financiare anuale, expertize contabile, înființare /, închidere firmă / PFA, mențiuni ONRC refacere contabilitate Depunem declarația unică pentru persoane fizice. Depunem declarații pentru casa de marcat. Ma puteți contacta în vederea obținerii unui parteneriat.

  • Angajam contabila pt contabilitate primara part time. -pentru facturare Email:

  • Cerinte: - Persoană agreabilă, plăcută, atentă la detalii, comunicativă; - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word); - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: - Desfasoara activitati specificee de gestiune financiar-contabila: redacteaza declaratii fiscale si bilanturi, se ocupa de gestiune si operatii cu personalul, salarii, tine evidenta sintetica si analitica a conturilor, intocmeste/asigura suportul pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe la Bugetul de Stat si bugetele locale, sustine activitatile de contablitate primara, colaboreaza activ cu personalul; - Cunoasterea programului SAGA reprezintă un mare avantaj: - Studiaza permanent noutatile legislative din domeniul financiar-contabil si aplicarea acestora in cadrul firmei. Persoanele interesate sunt rugate sa ne transmita CV-ul la adresa de e-mail

  • Urmareste realizarea planificarii, analizeaza abaterile aparute intre planificat si realizat si propune masuri pentru diminuarea sau eliminarea aparitiei abaterilor similare. Principalele responsabilitati: - Gestionarea timpilor de fabricatie ai produselor; - Optimizarea fluxului de productie si reducerea costurilor; - Stabilirea normelor de timp prin cronometrare si intocmirea documentatiei tehnice necesare; - Pregatirea situatiilor statistice periodice - Analiza ciclului de viata al produselor; - Analiza costurilor- calculatia costurilor; Cerinte: - Studii superioare de specialitate; - Minim 2 ani experienta in domeniul gestiunii (experienta in cadrul marii distributii reprezinta un avantaj); - Gandire analitica si structurata, viziune globala, atentie deosebita la detalii, rigurozitate,adaptabilitate, foarte buna capacitate de comunicare si anticipare,perseverenta - Foarte bune cunostinte de IT; - Cunostinte de limba italiana sau engleza la nivel avansat.

  • Ofer servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel. 0766580724

  • Oferim servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel

  • Salveaza cautarea