Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Economie - Contabilitate Timis

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Firma de contabilitate in localitatea Buzias judetul Timis , angajez economist cu experienta minim 2 ani in contabilitate.

  • CONTABILITATE - SSM – PSI CONTABILITATE Economista cu experienta, expert contabil, membru CECCAR Timisoara intocmesc evidenta contabila completa, balanta, bilant, depuneri declaratii fiscale, salarizare, resurse umane, revisal - ITM, intocmire documentatie credite banci, tarife accesibile indiferent de domeniul de activitate, numarul de salariati si cifra de afaceri. ----- Tel. 0744 517 034 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- SSM si PSI - Inginer, inspector SSM si SU (serviciu extern) intocmesc dosar evaluare riscuri SSM, plan de prevenire si protectie SSM, fise de instruire individuale privind Securitatea si Sanatatea in Munca, plan de interventie PSI, fise de instruire indviduale privind Sit. de Urgenta. Tel 0746 176 500 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Program: Luni - Vineri 9-17h tel 0356 730 666 Judet: Timis Localitate: Timisoara Anunturi Timis

  • Cerinte: - Persoană agreabilă, plăcută, atentă la detalii, comunicativă; - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word); - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: - Desfasoara activitati specificee de gestiune financiar-contabila: redacteaza declaratii fiscale si bilanturi, se ocupa de gestiune si operatii cu personalul, salarii, tine evidenta sintetica si analitica a conturilor, intocmeste/asigura suportul pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe la Bugetul de Stat si bugetele locale, sustine activitatile de contablitate primara, colaboreaza activ cu personalul; - Cunoasterea programului SAGA reprezintă un mare avantaj: - Studiaza permanent noutatile legislative din domeniul financiar-contabil si aplicarea acestora in cadrul firmei. Persoanele interesate sunt rugate sa ne transmita CV-ul la adresa de e-mail

  • Ofer servicii de contabilitate complete si salarizare. Pretul se negociază.

  • Contabila serioasa, cu experienta imi ofer serviciile de contabilitate pentru firme mici si mijlocii, PFA, II, IF, Declaratia Unica si Registru Evidenta Fiscala Emit factura si chitanta pentru serviciile prestate.

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre parteneri, o persoana pentru postul de Operator introducere date_contabilitate primara. Cerinte - studii medii sau superioare - experienta pe un post similar - cunostinte operare PC (Word, Excel) - viteza si acuratete in tastare la prelucrarea informatiei - persoana atenta la detalii, meticuloasa Descriere post: - Inregistrari facturi, bonuri, deconturi, registru de casa, extras banca - Verifica conformitatea datelor prelucrate/ introduse in baza de date cu cele din documentele primare - Semnaleaze abaterile/ neconformitatile si contribuie la aplicarea procedurilor de corectare - Arhiveaza documentele prelucrate. Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - transport asigurat - program intr-un singur schimb de la , de L-V. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa sau sa apeleze nr. de telefon

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Bani Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2489 + spor fidelitate+bonus de performanta+ ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300 ron) + pregatire la locul de munca

  • Multinationala angajam personal pentru postul de Verificator Valori. Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2510 + spor fidelitate + bonus de performanta + ore suplimentare + spor de noapte/weekend + tichete masa (300ron) + pregatire la locul de munca.

  • Firma de consultanta, suntem in cautare de colegi in Timisoara! Cerinte: - Minimum 3 ani experienta- 1 loc vacant - Minimum 1 an experienta- 1 loc vacant - Fara experienta similara- 1 loc vacant - Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor de indeplinit; - Persoana responsabila, ordonata, corecta, punctuala si serioasa; - Interes si abilitate in a invata lucruri noi; Constituie avantaje: - Studii economice superioare; - Capacitate foarte buna de comunicare si relationare; Perioada de angajare: nedeterminata Poziţie cu normă întreagă de lucru. Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul atasat pe adresa de e-mail:

  • Ofer servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel. 0766580724

  • Oferim servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel

  • Ofer servicii complete de contabilitate si consultanta, salarii,pentru SRL, PFA, ONG, preturi negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu.Tel. 0766580724

  • Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • Candidatul ideal - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Economista cu experienta in contabilitate generala,salarii,pfa ,declaratii caut sa colaborez part time sau munca la domiciliu.Depun declaratii inclusiv pt pfa,detin semnatura electronica

  • Generali Romania Asigurare Reasigurare SA recruteaza agenti asigurari in conditii avantajoase.Un sistem de remuneratie avantajos, cu venituri nelimitate, in functie de realizari. Beneficii non-financiare acordate in functie de performantele inregistrate Oportunitati de cariera si recunoasterea performantelor Suport logistic si operational, suport in activitatea de ofertare si vanzare (platforma vanzari, asistenta unei echipe dedicate, materiale suport vanzare si marketing, etc.), pentru o cat mai buna desfasurare a activitatii. Stil de lucru independent, implicand libertatea organizarii propriului program. Obiective clare si masurabile stabilite impreuna cu coordonatorul de echipa, pornind de la obiectivele financiare proprii. Desfasurarea activitatii intr-o echipa de profesionisti ce ofera constant suport si pregatire. Cerinte. minime bacalaureat Cei interesati pot trimite CV-uri.

  • Absolventa profil economic, putina experienta, cunoasterea programului Saga, doresc angajare intr-o firma de contabilitate. Ofer seriozitate!

  • We seek an experienced purchase ledger controller, experience with Saga software preffered. Good english language skills necessary. Our kodern office is conveniently located in central Timisoara. To know more please contact .

  • Starting January 2020 - Atributele cheie, mintea analitică, atenția excepțională pentru detalii și pasiunea pentru precizie. Cunoașterea Excel și Word. Trebuie să aibă abilități de limbă engleză. Salariu de până la 2500 ron net plus beneficii. Suntem un angajator de șanse egale, fără restricții de vârstă. Positions available (2) Accounts Controllers ( checking & registering supplier accounts) (2) Data maintenance ( collecting and registering tariff, working closely with purchasing teams. (2) Booking & Operations ( contacts with hotels, coach and guides ) Europe Incoming is growing DMC wholesale tour operator, we work with major international tour operators helping arrange and serve group travel across Europe. A good level of written and spoken English is required, a second language is desirable (German or other.) Please send you CV in English to : davidr (@) europeincoming.com / https://www.europeincoming.com/careers/

  • Economista doresc colaborare cu firme de contabilitate am calculator personal program SAGA semnatura electronica, revisal, relatia cu banci, Anaf, ITM curs de inspector personal, experienta contabilitate de 25 ani

  • Salveaza cautarea