Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Persoane

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Economista/contabila

    Efectuează înregistrări contabile: gestiune, clienți, furnizor, banca, revisal, declaratii, revisal, balanta, bilant. Experienta de lucru în domeniu este necesara Programul de lucru (poate fi și part time sau flexibil) și salariu se vor discuta la interviu

  • Contabil Economist

    Requirements: University graduate in an economical field (preferably in Accounting); 1-2 years of experience in a similar role; Good Accounting knowledge; Good communication skills and proactive person; Self-motivated and positive attitude; Analytical and logical thinking; Accuracy, timeliness, diligence, ability to work in a small team; Very good knowledge of Excel; Your Role: Prepares, checks and archives primary documents (supplier invoices, bank statements, receipts, other documents); Revises and registers in the accounting system all the documents received from our partners; Checks the accuracy of the registration performed; Drafts the monthly accounting reports required; Archives accounting documents (physical and electronic); Ensures fiscal compliance for the assigned tasks; Other specific operations related to accounting. What we offer: Access to learning programs; Flexible work from home policy; Medical private subscription; 7 Cards.

  • economista cu experienta

    Evidentă contabila societate: inregistrari furizori, clienti, extrase banca, revisal, etc Experienta in domeniu financiar contabil in cadrul unei societati comerciale Cunoasterea programelor de contabilitate omnidata (Petrescu) - constituie avantaj, dar nu este obligatorie Asteptam cu interes Cv urile dvs fie aici, fie pe gmail la urmatoarea adresa: djproiectare Salariu si programul de lucru se discuta la un interviu

  • Asistentă meneger

    Angajăm asistentă meneger Auto în conseciune

  • 3

    Economist

    Cautam Economist pentru sediul din Romania, Piscani, Jud.Arges Responsabilități: Înregistrarea tuturor documentelor si tranzacțiilor in sistemele contabile ale societății, contabilitatea imobilizarilor, stocurilor, tertilor, veniturilor si rezultatelor, angajamentelor si altor elemente patrimoniale; Casieria, documentele si tranzacțiile aferente; Avansuri de călătorie si decontarea acestora; Contabilitatea producției realizate si urmărirea costurilor; Propunerea plaților către furnizori; Participa activ la procesul de închidere contabila a perioadei (luna, trimestru, an); Contabilitatea specifica a mijloacelor fixe; Participa la procesul de Control Intern prin asigurarea documentației necesare; Participa la inventarierea patrimoniului societății; Participa la furnizarea documentelor si informațiilor financiare in caz de audit sau control fiscal; Întocmește rapoartele financiare si fiscale specifice, conform sistemelor de lucru ale companiei. Cerinte: Studii superioare economice; Experiență 1-2 ani într-o poziție similara; Microsoft Office (Excel nivel avansat), Finance ERP; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat si limba franceza Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Se asigura transport sau se face decontare combustibil; Contract pe perioada nedeterminata. Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite

  • 20

    Angajam

    Angajez personal full time pentru contabilitate primara activitate de comert.

  • 2

    Contabilitate

    Ofer servicii de contabilitate integrala pentru orice fel de firme. Experienta de peste 25 de ani in domeniul contabilitatii. l

  • 10

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor Destine Broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, putand deveni astfel in timp un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, ci cea de absolvire a celor 12 clase). Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior Destine Broker .

  • 3

    Angajare programator baze de date

    Angajam programator baze de date MySQL, cunoscător analiza financiar contabila. Condiții atractive.

  • Angajez contabila

    Angajez contabila la firma contabilitate, preluc prelucrare acte, CV pe adresa de mail

  • 4

    angajare part time

    Economist cu experienta in domeniu de peste 18 ani , doresc angajare part-time sau colaborare ( angajare partiala la o firma pentru a tine evidenta contabila), dar nu numai. Orice alta oferta de angajare, chiar daca nu este in acest domeniu poate fi de interes. relatii la telefonu : sau la e-mail :

  • 22

    Operator Fabrica Carne si Preparate din Carne

    SC GHITTA SRL angajeaza Operator Fabrica.Se ofera pachet salarial atractiv.

  • 8

    Manager echipe

    Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 80% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de performanta; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. VALORILE iCredit sunt: - Integritatea Ne respectam, pretuim si întelegem colegii si clientii. - Inovatia La iCredit ne straduim sa livram in mod responsabil produsele si serviciile noastre, tinand cont de nevoile si posibilitatile clientilor nostri. - Performanta Ne motivam si sustinem angajatii iCredit sa atinga cele mai inalte standarde de profesionalism. - Orientarea catre clientii nostri- Construim relatii pe termen lung cu angajatii si clientii nostri, relatii bazate pe incredere si sprijin reciproc. Echipa noastră formată din peste 1 600 de profesioniști se defineste prin entuziasm, dinamism, dorința pentru dezvoltare, flexibilitatea și deschiderea către provocari noi. Echipa iCredit isi propune sa devina prietenul la care poti apela cu incredere si cu certitudinea ca prin ajutorul nostru clientii vor gasi o rezolvare prompta si convenabila pentru problemele lor financiare. Dorinta noastra cea mai mare este sa devenim lideri în fiecare dintre pietele pe care activam. Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Aplica acum la unul dntre joburile iCredit si noi abia asteptam sa te cunoastem!

  • Contabil senior

    CAUTAM CONTABIL CU EXPERIENTA IN DOMENIUL FINANCIAR-CONTABIL

  • 9

    Contabil Junior

    Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email:

  • Manager vanzari Contabil Masinist croitoreasa- zona Izvor.

    Manager vanzari Contabil Masinist croitoreasa- zona Izvor. Esti pasionat a de industria fashion si vrei sa activezi in cadrul unui brand de lux? Vin-o alaturi de noi! Se cauta urgent: manager vanzari cu experienta salariu oferit 4500-5000 net. Contabil 3500-4000 net Masinist croitoreasa 3500 net Locatia este in zona Izvor. Programul 9-17. Nu se percep taxe, comisioane, dosare etc. !Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon sau whatsApp:

  • Angajez persoana cu studii economice

    Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).

  • Angajam contalil economist

    Candidatul Ideal Absolvent de studii economice: Finanțe-Bănci, Contabilitate Experiență de cel puțin 3 ani în rol de operator date în domeniul financiar contabil Conștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelor Responsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilor Organizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilor Deschis, implicat și proactiv Comunicativ, sociabil, capabil să asculte activ Cunoștințe foarte bune de utilizare MS Office - Excel Descrierea jobului

  • 5

    Agroland angajari Isalnita

    Firma Agroland angajeaza urmatoarele categorii: manipulanti-ambalatori, electrician intretinere, laborant cereale, contabil evidenta contabilitate primara. Tel

  • contabil

    Firma de contabilitate cu sediul in Bucuresti, sector 4 angajeaza absolvent de liceu colegiu studii universitare preferabil cu experienta pentru operarea documentelor de la clienti si indosarierea acestora;

Salvează căutarea