Anunțuri
Finante contabilitate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Societate comercială din Mun. Alexandria, Jud Teleorman angajează contabil autorizat Experiență în programul Saga minim 2 ani Salariu motivant Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam urgent pentru activitate de birou,economist cu experienta relevanta pentru pozitie administativa . Se cere experienta in urmatoarele : facturare,legatura cu firma de contabilitate,evindete necesare, lucrul pe calculator intr-un nivel bun, conostrea limbii Engleze la un nivel peste mediu,permis de conducere B,experienta sau cunoasterea lucrului in REVISAL /ITM. Se cer referinte anterioare. Salariul motivant, in functie de experienta persoanei. CV la sau CD/EST
-
S.C. GEOLAILA COMIMPEX SRL. depozit produse cosmetice si detergenti angajeaza operator PC pentru contabilitate . Transmiteti CV-urile la adresa : sau sunati la
-
Cerințe: Absolvent ă de studii medii sau postliceale de contabilitate Curs de contabilitate primară reprezintă un avantaj Experiență profesională de minim 1 an pe o poziție similară Abilități de operare PC; Experiență operare în WinMentor Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare Descrierea job-ului: Înregistrarea facturilor primite de la parteneri și furnizori Emiterea facturilor către clienți Gestionarea E-Factura Intocmirea bonurilor de transfer, bonurilor de retur și bonurilor de consum Gestionarea registrului de casă Urmărirea și gestiunea stocurilor Întocmirea Declarației Intrasat Întocmirea Declarației de Mediu Oferim: Nivel salarial negociat în urma interviului Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Stabilitate pe termen lung Atmosferă colegială
-
Ambient Intermed S.R.L. recrutează contabil pentru contabilitate primara si activitate de gestiune, activitatea desfasurata fiind transport rutier de marfuri si dezvoltare imobiliara. Activitatea se va desfasura fizic la biroul din Constanta, de Luni pana Vineri, intre orele 08:30-16:30. Candidatul ideal: Studii superioare finalizate; Cunoștințe bune de contabilitate primară, cunoașterea programului SAGA; Cunoștințe bune de operare PC (Windows, MS Office Word, Excel. E-mail); Bună capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor apărute; Abilitați foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; Abilitați de comunicare; Experiența pe o poziție similară reprezintă un avantaj. Responsabilități: Solicitarea, preluarea, verificarea și înregistrarea documentelor contabile lunare de la clienți și furnizori; Descarcarea si inregistrarea facturilor din E-Factura; Gestionarea facturării inclusiv transmiterea in E-Factura, urmărirea încasărilor și a plăților; Descarcarea si operarea extraselor bancare din aplicatiile bancare; Verificarea facturilor primite de la furnizori și corectitudinea acestora; Întocmește dosarele cu actele contabile lunare și le transmite directorului economic; Activități de tehnoredactare (printare, scanare, arhivare documente); Elaborează și redactează documente și situații cerute de management; Dacă ești interesată de acest post și îndeplinești cerințele, te rugăm să ne trimiti cv la sau la
-
Efectueaza inregistrarile contabile contabilitate primara si financiara (casa, extrase bancare, clienti, furnizori, deconturi, verificare jurnale, Control facturi si jurnal vanzari; Colaboreaza cu celalalte compartimente puncte de lucru in sensul pregatirii situatiilor contabile necesare intocmirii raportarilor anuale si periodice; Intocmire si depunere declaratii Se lucraza in SAGA Cunostinte bune de Word si Excel, cautare pe internet si comunicare pe e-mail Salariul se discuta la interviu Mediu de lucru plăcut și dinamic
-
SC PRINCIPIAL CONTA EXPERT SRL angajeaza cu norma intreaga operator calculator pentru introducerea in softul de contabilitate a documentelor financiare. Responsabilitati: -Asigură înregistrarea corectă și la timp a documentelor primare în softul de contabilitate SAGA; -Se preocupa de arhivarea fizică și electronică a documentelor financiar- contabile. PROFIL CANDIDAT Experiență anterioară într-o poziție similară constituie avantaj; Cunoasterea unui soft de contabilitate - Saga, Mentor, Ciel sau ERP constituie avantaj; Dorința de învațare și dezvoltare permanentă, cu abilitatea de a rezolva simultan sarcini multiple; Persoană analitică, organizată, meticuloasă, atentă la detalii; Capacitatea de a respecta termene limita; Programul de lucru este de luni-vineri intre orele 9-17. Salar de incadrare: 3300 lei brut, 2129 lei net. CV-urile se pot trimite la adresa de mail:
-
Înființare firme . Contabilitate de la a l z (primara , declaratii si bilant ), resurse umane. Declarații unice și Spațiu Privat Virtual . Orice domenii de activitate.
-
Angajam contabilit-contabilitate primara - casierie Solicitam cunostinte ale pachetului Office si operare la nivel mediu a calculatorului, cunostinte de baza de contabilitate. constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor
-
Firma de acontabilitate angajeaza contabil contabil junior operator calculator Saga care sa indeplineasca cerintele: - Studii superioare finalizate in domeniul economic, preferabil contabilitate sau finante; - Cunoștințe solide de legislația fiscală și contabilă; - Atenție la detalii și precizie în efectuarea calculelor, cu acuratețe în prelucrarea documentelor; - Abilități avansate de utilizare a programelor de contabilitate Saga; - - Foarte bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office (ex: word, excel ); - Capacitatea de a lucra cu termene limita stranse si de a gestiona mai multe sarcini simultan; - Atitudine pozitivă, abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă; - Disponibilitate de a lucra la biroul nostru. Descrierea jobului Responsabilitati: Tinere evidenta contabila pentru un portofoliu de clienti din domenii diverse; Primește, verifică și înregistrează în soft dedicat documentele contabile în conformitate cu normele contabile; Înregistrează corect și în timp util operațiunile financiar-contabile; Întocmește și verifică state de plată și documente pentru partea de administrare de personal; Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale; Menține comunicarea cu superiorii; Alte activități specifice domeniului de salarizare și contabilitate. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata - stabilitate pe termen lung; Mediu de lucru placut ; Program de lucru: 9.00 - 18.00 (cu o ora de pauza de masa); Suportul unei echipe cu pregatire profesionala solida si experienta in domeniu de peste 15 ani. Pachet salarial atractiv; Conditii optime pentru desfasurarea activitatii; Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; Suntem firma de contabilitate membra CECCAR,cu o echipa tânăra și dinamica,ne plac automatizarile și sa ne facem Munca ușoară. RUGAM SA APLICE DOAR CANDIDAȚII CARE SE POTRIVESC CERINȚELOR la adresa !
-
Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate
-
Ce trebuie sa faci pentru noi: - înregistrări contabile si asistenta d.p.d.v. financiar-contabil la diverse tranzacții conform unei planificări individuale; - participare la lucrările de verificare contabila lunara, inclusiv declarații fiscale sau alte raportări lunare; - participare la toate lucrările de închidere de an (inventariere, ajustări, estimări, verificare/constituire provizioane etc.); - alte activități financiar contabile cerute de management; - întocmire situații financiare statutare interimare si anuale; - realizarea comunicării efective si eficiente in cadrul echipei si cu clienții; - alte activități financiar-contabile, analize si raportări. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Daca: - ai studii superioare economice; - ai experiența de munca de minim 3 ani; - ai cunoștințe de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoașterea legislației in vigoare; - ai cunoștințe bune/avansate de Excel, Word; - ai cunoștințe privind unul sau mai multe programe de contabilitate după cum urmează: SAGA, WinMentor, SmartBill, Ciel, SAP, Nexus, Navision (constituie un avantaj); - ești o persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre calitatea taskurilor îndeplinite; - ai abilitați de comunicare foarte bune. Aplica cu încredere pe adresa Program -Full time de Luni-Vineri- 9-18 sau usor flexibil. Locatia este langa Mega Mall/ Vatra Luminoasa Se acorda salariu atractiv in functie de experienta, tichete de masa de 35 de ron/zi, vouchere de vacanta, prime, abonament medical
-
Toyo Motor Broker angajează o colega entuziasta pentru echipa noastră de Back Office Broker! Descrierea postului - introduce politele de asigurare - emite borderourile de la noi din platforma - incarca borderourile la asiguratori - opereaza zilnic extrasele - incarca in platformele asiguratorilor platile clientilor - emite facturile Ce căutăm - Experiență anterioară în domeniul financiar asigurări - Abilități excelente de analiză și atenție la detalii - Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona responsabilități multiple Ce oferim - Un mediu de lucru dinamic și prietenos - Salariu fix + bonuri de masa - Asigurare medicala Punct de lucru: Splaiul Unirii, 281-283 Cum poți aplica Trimite-ne CV-ul tău și o scurtă prezentare la Alătură-te echipei noastre și fii parte din povestea noastră de succes în lumea asigurărilor!
-
Angajez persoana cu atestat inspector resurse umane(part-time) daca detine si cunostinte de contabilitate primara(SAGA) - postul va fi full-time. Cerinte: Intocmeste documente specifice (CIM, acte aditionale, decizii, etc) si gestioneaza dosarele de personal; Raspunde de inregistrarea contractelor de munca, a tuturor modificarilor la contract si transmiterea lor in Revisal, in termenele legale in vigoare; Colecteaza, verifica si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, retineri etc.; Intocmeste lunar statul de plata si declaratiile salariale; Evidenta concediilor medicale si intocmirea dosarelor de recuperare a sumelor de la casa de sanatate; Intocmeste diverse adeverinte pentru salariati. Ofer un loc de munca stabil, salariu pe masura competentelor profesionale, ofer si solicit totodata seriozitate si profesionalism Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV pe adresa: si pot suna pentru mai multe detalii la nr: .
-
Agajam contabil cu experienta Sa detina permis categoria B Domiciliul in Constanta
-
Cerinte: - Studii medii superioare de specialitate finalizate; - Vechime în specialitatea studiilor de minim 2-3 ani; - Cunoasterea legislatiei fiscale, contabilitate financiara si de gestiune; - Cunoștințe operare program de contabilitate SAGA ; - Cunoașterea MS Office (Word, Excel); - Persoana serioasa, organizata, meticuloasa Descrierea jobului Efectuează înregistrarea cronologică in contabilitate a tuturor documentelor contabile primare pana la nivel de bilant; Evidenta contabila completa pana la nivel de bilant; Contribuie la intocmirea balantei de verificare, a registrelor contabile; Verificare jurnale TVA; Intocmire, verificare si transmiterea la termen a declaratiilor lunare periodice ; Intocmirea statelor de salarii; Participa la inventarierea patrimoniului companiei; Participa la intocmirea situatiilor necesare proceselor de audit financiar ale companiei; Arhiveaza documentele specifice; Participa activ la rezolvarea sarcinilor echipei din cadrul departamentului; Participa la activitatile de solutionare a litigiilor cu furnizorii si sau alte litigii ce au legatura cu activitatea departamentului contabil;
-
Consideri ca esti un expert in accesare fonduri care vrea sa faca o schimbare in cariera lui alaturandu-te unei echipe de profesionisti? Consideri ca vrei sa performezi la cele mai inalte standarde ? Esti un om deschis la nou, dinamic si caruia ii plac provocarile? Esti un specialist care citeste legislatie si ii place sa o implementeze, dand dovada de rigurozitate si onoare in exercitarea profesiei? Societate de consultanta cauta un colaborator de nadejde pentru scrierea cererilor in vederea accesarii fondurilor europene.
-
Societate cu sediul in Bacau angajeaza contabil sau economist. Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de e-mail moraruparaschiva (yahoo.com)
-
Firma de contabilitate angajeaza contabil licentiat cu experienta. Biroul se afla in zona Institut-Calea Bucuresti CV la adresa de e-mai: Contact
-
-
Contabil cu experienta în agricultura,program de lucru normal,postul se afla la ferma,12 km de Arad.Se cere experienta, seriozitate.