Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Firmă de contabilitate angajează contabilă / economistă cu min. 2 ani de experien ă. Tel. . E- mail :

  • Cerinte: Studii superioare cu diploma de licenta; Experienta generala minim 5 ani; Spirit de echipa; Perseverenta si integritate; Cunostinte economice actualizate la zi; Abilitati de analiza si sinteza; Persoana dinamica; Descriere job: Semnarea , parafarea si datarea documentelor contabile aferente operatiunilor din cadrul proiectului; Stampilarea si semnarea evidentei cheltuielilor generate de aplicatii informatice specifice fondurilor europene pentru certificarea completitudinii , corectitudinii si realitatii informatiilor continute in cererile de rambursare , precum si a inregistrarii in sistemul contabil a tuturor operatiunilor declarate in cererile de rambursare; Asigurarea calitatii cererilor de rambursare depuse pe parcursul implementarii proiectelor. Intocmirea si arhivarea documentelor justificative si ale registrelor contabile conform cu legislatia in vigoare Verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile Evidenta contabila Generala , intocmirea situatiilor financiar contabile Verifica corespondenta dintre facturi,pontaj,raport activitate,contract, Tine evident orelor descarcate pe expert Tine evidenta sumelor rambursate pe fiecare expert Tine evident sumelor rambursate pe furnizori Intocmeste planificarea financiara Intocmire deconturi de combustibil,cheltuieli Intocmire foi de parcurs, Introducere date in sistemul electronic specific fondului structural Intocmire anexe la cererile de rambursare Intocmire deconturi parteneri Intocmeste easntionul cererii de rambursare

  • 1

    Firma de contabilitate presteaza servicii de salarizare, resurse umane, contabilitate, infiintari firme, autorizare coduri caen, precum si consultanta pentru acestea. Suntem deschisi la discutii si oferim suport pentru compania / activitatea dvs, indiferent daca aceasta este la inceput de drum sau cu istoric.

  • Iti place sa lucrezi cu cifrele? Esti atent/a la detalii, disciplinat si organizat? Atunci acest job este pentru tine si te asteptam in echipa noastra.

  • 1

    Activitate: - evidenta gestiunii deseurilor; - se asigura de corectitudinea inregistrarilor si verifciarea stocurilor; Se cere: - seriozitate si implicare; Se ofera: - mediu de lucru placut; - salariu motivant; - transport asigurat.

  • Principalele responsabilitati: - Urmarirea si certificarea facturilor de apa, energie electrica si gaz, precum si calculul utilitatilor pentru chiriasi; - Organizeaza si supravegheaza intretinerea spatiilor interioare si exterioare; - Munca de teren: banci, institutiile statului, furnizori, clienti etc. Cerinte obligatorii: - detinator permis de conducere cat. B; - studii superioare; - cunsotinte operare PC (Microsoft Office). Calitati, abilitati si aptitudini necesare candidatului ideal: - Disponibilitate pentru lucru in echipa; - Punctualitate; - Rezistenta la stres; - Adaptabilitate; - Capacitate de coordonare; - Responsabilitate; - Lucru in echipa; - Atentie la detalii; - Abilitate de a lucra bine cu ceilalti salariati; - Automotivatia. Societatea se ocupa cu inchirierea si subainchirierea de spatii comerciale.

  • Firma de contabilitate Bucuresti sector 4, angajeaza contabil/economist Descrierea jobului: Inregistrarea pe conturi a tuturor documentelor primare pentru clientii societatii: facturi, chitante, extrase de banca, deconturi, leasing-uri, mijloace fixe, stocuri, etc); Asigurarea evidentei contabile a stocurilor. Candidatul ideal: Studii economice superioare in domeniul financiar-contabil; Experienta: minim 2 ani in domeniul contabil. Rog CV pe adresa de email

  • 1

    Techstone Romania angajeaza urgent contabila, job full time, cu experienta in contabilitatea productiei si grupuri de firme. Cerem si oferim seriozitate. Salariu negociabil in functie de exterienta si bonuri de masa. Pe adresa de email afisata in anunt, va rugam sa trimiteti CV insotit de foto.

  • 1

    - Experienta in domniu - Verificarea lunara a inregistrarilor contabile. - Întocmirea de bilanțuri, conturi de profit, pierderi și balanțe - inregistrare rapoarte si deconturi de TVA - Inregistrarea si verificarea extraselor de cont - Inregistrarea documentelor necesare in REVISAL. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic:

  • -organe de oaie-organe de vacuta-organe de mistret

  • Țin Contabilitate complete 0730095728

  • 15

    Birou notar public angajează secretara cu experiența, care are cunoștințe de calculator și carte funciară.

  • 15

    Esti contabil sau contabila, vino in echipa noastra! Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii; - Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; Cerinte obligatorii: - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat. Poti sa ne scrii direct prin link-ul catre formularul de aplicare: http://1minus1.ro/angajam/

  • Experienta pe un post similar, cuprinzand toate aspectele financiar- contabile si administrare de personal (folosirea Revisal); Studii superioare in domeniul economic si atestat de expert contabil; Bune cunostinte de operare Ms Office si a programelor de contabilitate de tip ERP. Cunostiinte de legislatie contabila, financiara, fiscala. Inregistarea tuturor operatiunilor financiar contabile in timp optim pana la nivel de BILANT; Contabilitatea deconturilor cu personalul; Inregistrarea operatiunilor de casa si banca; Evidenta mijloacelor fixe, a obiectelor de inventor, evidenta furnizorilor si clientilor Contabilitatea deconturilor cu personalul; Inregistrarea operatiunilor de casa si banca; Stabileste impozitele de plata (exclusiv cele legate de salariile personalului) si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit; Efectueaza toate operatiile necesare inchiderii exercitiului financiar si intocmeste proiectul situatiilor financiare semestriale si anuale; Supravegheaza arhivarea documentelor cu care lucreaza; Tine legatura cu Administratia Financiara si colaboreaza cu seful ierarhic in cazul controalelor. Asteptam cv-urile voastre pe adresa de email office()awstehnik.ro

  • 4

    Candidatul ideal este cel cu o experienta vasta in domeniul financiar contabil sau cel care reuseste sa asimileze un volum mare de notiuni intr-un interval relativ scurt. - Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate pana la nivel de balanta/ bilant inclusiv. - Persoana cu abilitati de comunicare, de lucru in echipa si de respectare a termenelor limita. - Dorinta de perfectionare permanenta a cunostintelor si abilitatilor profesionale. - Experienta cu programele de contabilitate Mentor si Saga este un avantaj major - Experienta in activitatea de productie poate constitui un avantaj - Cunoasterea uneia din limbile : germana, italiana , engleza la un nivel mediu de comunicare reprezinta un avantaj -Permis de conducere auto categoria B reprezinta un avantaj Jobul consta in prestarea de servicii financiar contabile . Responsabilitatile principale sunt: - Gestionarea unui portofoliu de clienti. - Gestionarea resurselor umane ale clientilor din portofoliu ( contracte, REVISAL, acte aditionale, etc) - Inregistrarea tranzactiilor clientilor, conform cu principiile si reglementarile contabile si fiscale aplicabile. - Intretine relatia cu clientii, asigurand un climat de incredere si parteneriat. - Intocmeste si depune declaratiile fiscale. - Supravegheaza si este responsabil de termenele de raportare catre stat sau cele asumate catre clienti. - Intocmeste si verifica situatiile de sinteza (balante, jurnale, registre, etc.) - Calculeaza si verifica impozitele si taxele datorate de clienti. - Intocmeste si verifica raportarile fiscale: deconturi TVA, declaratii informative, declaratii recapitulative etc. - Intocmeste si verifica bilanturile anuale si raportarile semestriale. - Intretine relatia cu Administratiile financiare. Beneficiile sunt in primul rand materiale, lucrul intr-un mediu placut si intr-o echipa tanara in plina dezvoltare. In functie de pregatirea candidatului se negociaza pachetul salarial. Angajatorul este o companie mica specializata in prestarea de servicii financiar-contabile ( firma de contabilitate si expertiza). Oferim un mediu de lucru placut, un birou frumos si modern, pozitionat central si lucrul intr-o echipa competenta si ambitioasa.

  • Membru activ Ceccar, atestat inspector resurse umane, ofer servicii complete financiar-contabile si RU, pentru SRL, PFA, II, IF.Intocmire si depunere declaratia unica. Pentru mai multe detalii, rog mesaj.

  • Contabilite si expertiza contabila

  • Gestionar cu o experienta de peste 20 de ani .Somer ,sanatos clinic,aptiitudini ,lucru in echipa si corectitudine

  • 4

    Cautam vorbitori de limba italiana pasionati de domeniul financiar-bancar. Daca esti in cautare de noi provocari, te asteptam in echipa! Ce trebuie sa faci: -procesare, validare si verificare date financiare Ce se cauta: Diploma de bacalaureat Italiana minim B1 Engleza nivel B1 Microsoft Office Program de lucru: L-V, 9:00-18:00 (flexibilitate la ora de start a programului) Pachet salarial: + salariu motivant + tichete de masa 315 lei (15 lei/zi) + asigurare medicala la clinica privata + voucher anual 2600 lei (pentru diferite servicii: spa, sala, vouchere magazin , etc) – Platforma Benefit Locatie: Zona Pipera, la 5 minute de gura de metrou Daca oferta noastra prezinta interes sau ai nevoie de mai multe detalii, pot fi contactata la numarul de telefon 0739850444.

  • Buna ziua! Sunt economist, vechime 27 ani in domeniul financiar contabil si realizez contabilitate completa: primara, financiara, de gestiune, state de plata, pontaje, balante, bilant, depunere declaratii. Telefon 0745483105

  • Salveaza cautarea