Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate doar cu poze

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    iCredit își mărește echipa

    Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birou București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)

  • 1

    Angajam economist cu experienta practica

    Economist pentru compartimentul financiar contabil; vechime in profesie mai mare de 5 ani ; utilizator al aplicatiei WinMentor; salar atractiv.

  • 2

    Angajam contabil

    Suntem in cautarea unei contabile care va face parte din echipa financiara a clinicii. La clinica Opticlass avem o echipa dinamica si ne dorim langa noi o persoana ambitioasa, proactiva,organizata si atenta la detalii. Candidatul ideal -obligatoriu studii economice superioare -abilitati foarte bune de operare calculator-pachetul Microsoft Office ( Word,Excel) -experienta in operarea sistemului informatic de contabilitate(WinMentor basic) -persoana meticuloasa, ordonata, capabila sa isi organizeze eficient proprile activitati -persoana dornica de progres si de stabilitate profesionala - varsa maxima admisa 40 de ani -experienta in contabilitate este obligatorie Oferim: Salariu motivant Mediu de lucru la standarde europene Conditii de stabilitate si evolutie profesionala. Ne puteti trimite C.V - ul pe adresa de email opticlass.secretariat@ gmail.com sau pe nr de whatsapp

  • Angajăm Șofer Categoria-D ;Funcționar economic (contabilitate primară)

    Salariul este negociabil

  • 2

    Angajam contabil

    Buna ziua, Angajam contabil sau contabil junior, acreditat sau nu in domeniul turismului Zona Bd. Mamaia Nord, Constanta. Necesita prezenta la sediu. Mai multe detalii putem oferi in privat

  • 1

    CONTABIL - locația Timișoara

    CONTABIL Suntem în căutarea unui CONTABIL talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre World Mediatrans. Dacă aveți o experiență solidă în domeniul contabilității și sunteți pasionat de cifre și analiză financiară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Responsabilități: Gestionarea și înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare ale companiei; Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare periodice; Monitorizarea și analizarea bugetelor și a fluxurilor de numerar; Asigurarea conformității cu reglementările fiscale și contabile ; Colaborarea cu autoritățile fiscale ; Identificarea și implementarea de îmbunătățiri ale proceselor contabile ; Întocmirea și depunerea declarațiilor lunare trimestriale anuale la instituțiile abi-litate precum și menținerea relațiilor cu acestea; Întocmirea Balanțelor si Bilanțului contabil, inventarelor; Cerințe: Experiență de minim 5 ani în domeniul contabilității, preferabil în domeniul Horeca Contabilitate; Studii superioare în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe avansate de legislație fiscală și contabilă ; Abilități excelente de analiză și interpretare a datelor financiare; Experiență în utilizarea software-urilor de contabilitate; Cunoștinte de operare calculator: Microsoft Excel, World; Bune cunoștinte de contabilitate(înregistrarea tuturor facturilor de clienți și fur-nizori, Registru de casă, bancă, note contabile, conturi contabile, TVA, mijloace fixe, etc.); Atenție la detalii și precizie în lucrul cu cifrele, abilități numerice ; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită ; Beneficii: Pachet salarial motivant corelat cu experiența individuală; Tichete de masă ; Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic ; Posibilitatea de a contribui la dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor contabile ; Dacă sunteți o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de contabilitate, vă așteptăm să aplicați pentru poziția de CONTABIL în cadrul firmei World Mediatrans. Alăturați-vă echipei noastre și contribuiți la succesul nostru financiar!

  • 2

    Angajam Gestionar-Contabilitate primara in Restaurantul Stradale U Center

    RESTAURANT STRADALE WILLBROOK ISI MARESTE ECHIPA Locatii : Restaurant U CENTER- Str. Serban Voda, nr. 206, sector 4, Bucuresti. Posturi disponibile: Angajam Gestionar cu cunostinte in contabilitate primara- operator introducere date calculator in Restaurant U CENTER Cautam persoana cu cunostinte calculator si experienta in contabilitate primara, introducere date in soft gestiune, inregistrare facturi, nir-uri, avize transfer, comenzi furnizor. Nu implica si manipularea marfii. CE CAUTAM: -Persoane atente la detalii, -Rabdatoare, -Organizate -Calificat -Studii medii superioare -Punctuale -Responsabile -Comunicative -Cooperante -Cu experienta CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast și lunch. Echipa Stradale reinventează în fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauză de prânz delicioasă. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie că este vorba despre grătar, fie despre dulciuri, iar împreună sunt combinația perfectă de pasiune și experiență IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!

  • Contabil autorizat

    Societate angajeaza Contabil autorizat Suntem o firmă de consultanţă în management si implementare proiecte, cu experienţă în domeniu de peste 15 ani, cu un portofoliu diversificat de proiecte. Suntem o echipă entuziasta, motivata de acest domeniu, cu multiple cunostinte şi cu dorinta permanenta de a se dezvolta profesional. Suntem în căutarea unei unui coleg care să se alature echipei noastre. Cerințele minimale pentru această poziție: Studii superioare economice; Cunoştinte de operare calculator si în programul Saga (constituie avantaj); Persoană cu abilităţi de comunicare, atentie la detalii; Abilitate de a lucra individual dar şi în echipă; Responsabilități:  -Înregistrarea în contabilitate a tuturor documentelor puse la dispoziţie -Organizează, controlează si răspunde de desfăşurarea activitătii financiar-contabile a societăţii în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare până la nivel de balanţă bilanţ. -Relaţionarea cu instituţiile publice din domeniul financiar Salariul se negociază în funcție de competenţe si volumul de munca.

  • Contabil senior Galati

    Suntem in cautarea unui Contabil Senior, pentru o firma de contabilitate. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea contabilității generale și a declaratiilor financiare. Cerinte: Experienta in realizarea activitatilor de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor, pregatirea declaratiilor fiscale Cunostinte bune de operare PC si pachetul MS OFFICE (Word si Excel) Abilitati de comunicare si relationare Atentie la detalii si capacitate de organizare si respectare a termenelor limita Spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii Integritate, flexibilitate in gandire Capacitatea de a pastra confidentialitatea Disponibilitate pentru a studia legislatia fiscala Responsabilitati: Inregistreaza documentele contabile (activ fixe, extrase de cont, facturi, registru si altele); Realizeaza activitati de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor pentru clienti, pregatirea analizarea declaratiilor fiscale (D100 D300 D390 D394 D101); Comunica in stil proactiv cu clientii; Administreaza situatii declaratii financiare si fiscale si rapoarte; Este interesat a de pregatirea si dezvoltarea profesionala; Colaboreaza si participa la activitatile echipei. Beneficii: Instruire si consiliere permanenta in domeniul contabil, fiscal, salarizare si resurse umane din partea expertilor contabili si a specialistilor Suport in construirea unui plan de cariera si oportunitati de dezvoltare profesionala

  • 4

    Office Admin Tax Assistant

    Companie cu sediul în Marea Britanie căutăm Office Admin Tax Assistant în regim full-time pentru o poziție remote. Nu este necesară experiență anterioară - se va oferi instruire. Căutăm persoane cu abilități de comunicare în limba engleză și competențe în utilizarea programelor Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și a fișierelor Adobe PDF. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră în limba engleză la adresa:

  • 1

    Agent contabilitate primara

    Noi suntem în căutarea unui Agent pentru contabilitate primară în Cisnădie. Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic. Ce te recomandă pentru acest job? Ești absolvent cu studii medii sau superioare. Ești o persoană serioasă și responsabilă. Îți place să lucrezi in domeniul de contabilitate. Ai o bună capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor. Poți lucra într-o echipă. Ce îți oferim? Salariu atractiv (+ bonusuri) Loc de muncă stabil. Program de lucru de 7h jumate zi, de Luni până Vineri. Mediu de lucru dinamic alături de o echipă tânără. Asigurare de sănătate privată. Training-uri ce vor asigura procesul tău de dezvoltare profesională continuă. Sună atractiv? Hai să faci parte din Echipa Migroconsult Cisnădie, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic.

  • 4

    Economist

    Angajam in conditii favorabile economist cu experienta de minim 3 ani in domeniul gestionarii activitatii financiar contabile. Nu excludem persoanele care au indeplinit deja conditiile de pensionare.

  • 4

    Contabil Junior

    Proprietati Finconta își mărește echipa și este în căutarea unui nou coleg a pe pozitia de Contabil Junior. Indiferent de nivel tău de experiență, noi suntem dornici în a te cunoaște daca si tu iti doresti acest lucru trimite cv-ul tau pe adresa : Te rog sa ne vizitezi: https: www.propfconta.ro sau pe social media pe LinkedIn, Facebook sau Instagram. Ce facem pentru tine: - Investim in oamenii care ne reprezinta, si pentru asta oferim tot suportul pentru a atinge obiectivele setate - Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute - Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional in cadrul echipei noastre Ce trebuie sa faci pentru noi: - inregistrezi zilnic incasarile si platile de numerar; - tii evidenta deconturilor de cheltuieli; - inregistreazi notele contabile in baza documentelor primare; - intocmesti lucrarile de verificare contabila lunara; - mentii si verifici registrul de casa, registrul de banca si alte registre obligatorii; - organizezi si participi la toate lucrarile de inchidere de an (inventariere, ajustari, estimari, verificare constituire provizioane etc.); - ai atributii privind analize si raportari specifice; - vei avea activitati financiar contabile cerute de management. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Esti candidatul potrivit daca ai: - studii economice, cu sau fara experienta; - Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoasterea legislatiei in vigoare; - Cunostinte operare PC (excel, word, outlook); - Cunoasterea programelor SAGA, Mentor, Ciel (constituie un avantaj); - Persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre rezultate; - Abilitati de comunicare foarte bune. Cum sa lucrezi: Full time, program de lucru 09:00-18:00, daca esti intresat de rol trimite cv-ul pe adresa de email Aplica cu incredere! Descrierea companiei Compania PROPRIETATI FINCONTA S.R.L. a fost înființată în anul 2016 și este certificată de CECCAR (Corpul experților contabili și contabililor autorizați din România). Suntem o echipă cu personal cu înaltă calificare și cu experiență, pregătită pentru orice provocare în domeniul contabilității și consultanței. Suntem o echipa de peste 30 de profesioniști certificați individual de organisme profesionale precum CECCAR, ACCA (Asociația Contabililor Autorizați si Certificați), CAFR (Camera Auditorilor Financiari din România) și CCF (Camera Consultanților Fiscali). Clienții noștri activează pe mai multe piețe motiv pentru care serviciile noastre sunt adaptate nevoilor dumneavoastră pentru a vă oferi ce aveți nevoie exact atunci când trebuie.

  • 8

    Camerista hotel Permanent

    Hotel Class ***Constanta angajeaza permanent camerista hotel Hotelul se afla in centrul orasului Constanta si este deschis tot timpul anului. Se ofera conditii bune de munca si salariu atractiv. Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV-ul la receptia hotelului sau la e-mail : Telefon : pentru detalii va asteptam la Hotel Class Constanta str. Rascoala din 1907 nr.1

  • 8

    Angajam Contabil

    Descriere Esti contabil/economist si cautati unui loc de munca? Noi angajam! Beneficii Salariu negociabil, in functie de experienta si performanta Concediu de odihna Decontare transport Bonus de performanta Prima de sarbatori Cerinte Candidat Studii economice in domeniu, finalizate obligatoriu Experienta în domeniu de minim 2 ani obligatoriu Cunostinte privind legislatia si aplicarea in contabilitate si fiscalitate Cunostinte si competente de operare calculator nivel mediu Cunostinte si competente de utilizare a suitei Microsoft Office obligatoriu Cunostinte si competente de operare a programului de contabilitate SAGA obligatoriu Spirit de echipa cu capacitate de organizare si atentie la detalii Responsabilitati: Înregistrarea documentelor contabile pentru un portofoliu de clienți; Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare; Pregătirea si intocmirea declarațiilor si raportărilor lunare/periodice; Pregatirea si intocmirea bilanțuri contabile anuale. Activitatea se va desfășura la punctul de lucru al societății din Șoseaua Colentina, nr. 16, Sector 2, Bucuresti.

  • Asistent manager

    Societate de contabilitate si consultanta dorim sa ne marim echipa si oferim un post de asistent manager. Postul necesita cunostinte de word, excell si contabilitate primara (ar fi un avantaj). Oferim un salariu atractiv si posibilitatea de a invata lucruri alaturi de echipa noastra.

  • 1

    Economist contabil

    Suntem o societate de contabilitate si consultanta cu o experienta de 20 de ani in domeniu si dorim sa ne marim echipa. Oferim 2 posturi de economist contabil in cadrul companiei noastre, posturi in care puteti acumula cunostinte in domeniul contabilitatii.

  • 1

    Electrician si Mecanic intretinere reparatii

    RESPONSABILITATI: Electrician - Asigura prestarea serviciilor de mentenanta pentru instalatii electrice de iluminat, prize, electroalimentare - Stabileste necesitatile de reparatii in functie de starea tehnica a instalatiei electrice si executa atat reparatii, cat si reconfigurari ale instalatiilor electrice. Mecanic -Asigura buna functionalitate a echipamentelor si utilajelor de productie -Executa toate lucrarile de intretinere preventiva, reparatii curente ale masinilor si instalatiilor VA ASTEPTAM LA sediul BESTFOAM din BUZIAS, str.Principala, tel.

  • Angajez asistent manager

    Angajam asistent manager Locatia se afla in Aflumati, Ilfov- Natura Center Program de lucru L-V 09-17 Domeniul: comert cu materiale textile Cerinte: Cunoștințe in PC (word, excel) Administrarea comenzilor si a stocurilor Contabilitate primara Limba engleza

Salvează căutarea