Vei fi notificat de cate ori:

MicroCv-ul tău nu este încă complet.


Durează doar câteva minute să îl completezi.
Partea bună este că îl completezi o singură dată și poți aplica rapid, de câte ori dorești, cu acesta.
Completeaza MicroCV Durează doar câteva minute

Sunt interesat/a de acest loc de munca.
Va trimit in atasament CV-ul meu.


Poti edita MicroCv-ul tau aici inainte sa il trimiti.

Trimite unui prieten

Trimite

Angajam Asistent Manager

Valabil din 04.05.2021 13:33:57
Descriere

Cerințe:

- Cunostinte legislative in domeniul contabil-fiscal constituie un avantaj.

- Studiile economice constituie un avantaj

- Cunostiinte avansate operare PC, Client Mail (Outlook), folosire motoare de cautare (Google, Internet Explorer etc.)

- Cunostiinte de accesare si folosire a site-urilor de administrare fiscala constituie un avantaj.

- Cunostinte d HR si Salarizare reprezinta un avantaj

- Cunostiinte avansate suita Office (Word, Excel)

- Persoana organizată, atentă la detalii, cu capacitate de analiza si multitasking

- Gândire analitică și capacitate de identificare si rezolvare a problemelor

- Cunostiinte solide de limba Engleza (citit, vorbit)

- Fire sociabila, cu bune abilitati de comunicare si spirit de echipa

- Persoana integra, comfortabila cu asumarea responsabilitatii muncii, dedicata si proactiva

- Capacitatea de prioritizare si respectare a termenelor limita

Condiții:

-Mediu de lucru modern, cu ambient relaxat si multe facilitati incluse. Curte interioara in aer liber cu terasa si mobilier de gradina (masa, scaune) pentru relaxare si luat masa pe timpul verii.

-Echipa profesionista tanara, prietenoasa, deschisa si dornica sa invete

-Firma premiata si recunoscuta la nivel national in continua dezvoltare

-Instruire si consiliere profesionala permanenta cu suport fiscal si contabil

-Posibilitatea de avansare in cadrul societatii in functie de experienta acumulata

-Bonusuri corelate cu performanta individuala si de grup.

-Salariu negociabil in functie de experienta, capacitati si rezultate

-Program 10:00 - 18:30

-Locatie Sector 5 Bucuresti, Prelungirea Ghencea

Responsabilități:

- managementul documentelor

- evidenta furnizorilor si a clientilor

- obligatoriu cunoastere limba engleza - nivel mediu/avansat

- receptie , prelucrare, indosariere, arhivare documente.

- activitati de protocol

- mentinerea agendei de lucru
- deplasari sedii autoritati fiscale

    Aplica acum cu MicroCV
    Mirel Tudorache

    Vezi toate anunturile
    Ati atins limita de mesaje trimise pe zi
    Pentru a putea trimite mai multe mesaje accesati abonamentul VIP
    ×
    Anuntul e salvat ca favorit!
    Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
    ×
    Anuntul a fost sters de la favorite!