Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Inginer _Ofertare_Iasi

    Job_Inginer Ofertare _Iasi Inginer ofertare calculație ofertă financiară Responsabilități Elaborarea ofertelor financiare pentru ofertele de achiziții publice; Analizarea documentației tehnice de ofertare, formulare solicitare de clarificări în perioada de preofertare și răspuns la solicitări de clarificări în perioada de evaluare a ofertelor; Pregătirea necesarului de materiale lucrări în vederea obținerii ofertelor de preț; Calcularea prețurilor lucrărilor de construcții drumuri, poduri, consolidări; Transpunerea prețurilor în program devize; Cerințe Nivel de pregătire (studii) Avantaj: Facultatea de Construcții Căi Ferate Drumuri și Poduri Construcții Civile Nivel de experiență Minim 3 ani experiență relevantă. Cunoștințe Experiență complementară Cunoștințe Excel; Cunoștințe software tip Deviz (Intelsoft; Doclib); Cunoștințe în legislația achizițiilor publice; Cunoștințe MS Project avantaj. Limbi străine Cunoștințe de limba engleză și germană, constituie avantaj. Competențe Abilități Flexibilitate, spirit de echipă, bune abilități de comunicare; Vedere de ansamblu. Alte informații Permis de conducere cat B CV:

  • 7

    Staco - Asistent Manager

    Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.

  • 7

    contabila primara

    persoana sociabila amabila maleabila absolventa liceu cunostinte pc(saga constituie avantaj) disponibilitate la un program de 8 ore se ofera salariu net 3500 lei contract de munca

  • Contabilitate secretariat

    Onix Sercom SRL doreste colaborarepentru servicii de contabilitate-secretariat. Angajeaza functionar pentru financiar-contabil, contabilitate primara. Cerinte : studii medii domeniul financiar-contabil, cunostinte activitati secretariat Relatii :

  • 8

    Operator introducere,validare si prelucrare date in contabilitate

    Firma,situata in Oradea, Sos Borsului nr.31, cautam persoane cu experienta minima in domeniul financiar contabil.Cautam persoane adaptabile, cu spirit de echipa, spirit constructiv,responsabile, indreptate spre rezultat si perseverente.Se cer cunostinte avansate de utilizare a programelor Outlook si Excel. Asteptam CV-uri atasate la mesaj.

  • 2

    Contabil

    S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează CONTABIL. Cerințe: - Absolvent studii superioare economice (experiență minim 3 ani); - Cunoștințe minime de fiscalitate: impozit pe microîntreprindere, TVA (cote în vigoare, plafoane); - Cunoașterea planului de conturi; - Cunoștințe PC (Word, Excel); - Constituie avantaj - experiența în utilizarea programelor de contabilitate; - Abilități de comunicare și organizare; - Atitudine pro-activă și dorința de a învăța; - Capacitatea de a respecta termenele limită. Descrierea postului: - Introduce date în sistem (facturi furnizori, clienți, diverse tranzacții); - Întocmește și arhivează documentele contabile; - Întocmește, comunică toate raportările și declarațiile solicitate de superiorul ierarhic; - Verifică evidența stocurilor și controlul gestiunii; - Valorificarea inventarelor aleatorii și anuale. Sector de activitate: Activități agricole Tipul de angajare: Full-time CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:

  • 3

    Economist

    Cautam Economist pentru sediul din Romania, Piscani, Jud.Arges Responsabilități: Înregistrarea tuturor documentelor si tranzacțiilor in sistemele contabile ale societății, contabilitatea imobilizarilor, stocurilor, tertilor, veniturilor si rezultatelor, angajamentelor si altor elemente patrimoniale; Casieria, documentele si tranzacțiile aferente; Avansuri de călătorie si decontarea acestora; Contabilitatea producției realizate si urmărirea costurilor; Propunerea plaților către furnizori; Participa activ la procesul de închidere contabila a perioadei (luna, trimestru, an); Contabilitatea specifica a mijloacelor fixe; Participa la procesul de Control Intern prin asigurarea documentației necesare; Participa la inventarierea patrimoniului societății; Participa la furnizarea documentelor si informațiilor financiare in caz de audit sau control fiscal; Întocmește rapoartele financiare si fiscale specifice, conform sistemelor de lucru ale companiei. Cerinte: Studii superioare economice; Experiență 1-2 ani într-o poziție similara; Microsoft Office (Excel nivel avansat), Finance ERP; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat si limba franceza Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Se asigura transport sau se face decontare combustibil; Contract pe perioada nedeterminata. Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite

  • 21

    Contabil cu experienta

    Angajam CONTABIL CU EXPERIENTA pentru companie din domniul constructiilor de drumuri statie betoane. Contabilul se va ocupa de : inchideri, declaratii, bilant si balanta. Este necesar permisul categoria B. Program de lucru: luni- vineri 8:00-16:00. Se ofera: salariul pornind de la 6000 7000 net + tichete 35 lei zi. Va asteptam direct la sediul din Galleria Mall, Etaj, de luni pana vineri intre orele 8:30 -16:30 sau contactati-ne telefonic la numarul: .

  • 4

    Angajez fata birou

    CAUTAM O FATA MUNCITOARE OBISNUITA CU MUNCA DE BIROU,CARE SA CUNOASCA PACHETUL MICROSOFT OFFICE.SALARIU ATRACTIV,PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA SUNATI LA NUMARUL

  • 6

    Reglor

    Angajam Reglor frezare strunjire Program de lucru in 2 schimburi Salariu atractiv transport asigurat Bonuri de masă 30 lei zi lucratoare Abonament servicii medicale Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.

  • Manager vanzari Contabil Masinist croitoreasa- zona Izvor.

    Manager vanzari Contabil Masinist croitoreasa- zona Izvor. Esti pasionat a de industria fashion si vrei sa activezi in cadrul unui brand de lux? Vin-o alaturi de noi! Se cauta urgent: manager vanzari cu experienta salariu oferit 4500-5000 net. Contabil 3500-4000 net Masinist croitoreasa 3500 net Locatia este in zona Izvor. Programul 9-17. Nu se percep taxe, comisioane, dosare etc. !Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon sau whatsApp:

  • Economist

    Cerinte: -Absolvent de studii superioare in domeniul financiar contabil; - Atenție la detalii, abilitati de organizare si planificare; - Cunostinte operare PC, Excel, Word; - Spirit de echipa, dar și aptitudini de lucru independent; - Respectarea procedurii de lucru, stabilita la nivelul biroului. Descrierea jobului: - Primire, arhivare documente contabile; - Operare documente in programul Saga; Neomanager; - Evidenta contabila primara ( note receptii, registru casa, bon consum); - Mediu de lucru placut alaturi de o echipa dinamica care se dezvolta permanent.

  • 2

    Angajam 4 contabile - contabilitate primara Saga

    Mai avem disponibile 4 posturi de contabila . Se ofera salariu intre 2500-3500 lei pentru persoanele care au experienta, in fct de gradul de cunostiinte. Program de lucru de 8 ore luni - vineri.Mediu de lucru placut, oferim training , conditii bune, carte de munca - contract pe perioada nelimitata. Candidatul Ideal - Experienta pe un post similar ( trebuie experienta in contabilitatea ) - Cunostinte de operare in Saga - Cunostinte de operare PC: Excel, Word, Outlook; - Persoana dispusa sa invețe , firma ofera posibilitatea de perfecționare la locul de munca; Descrierea jobului - Contabilitate primara; - Coordoneaza operarea documentelor primite in firma, inregistrare facturi, NIR, dispozitii de plata, evidenta gestiunilor, stocurilor si a bonurilor de consum, operatiuni bancare, evidenta registru de casa, registru banca, inventar stocuri, arhiveaza documentele contabile si de salarizare, concedii, condica prezenta, intocmire state de plata, notificarea clientilor, asigura suport directorului financiar in elaborarea rapoartelor si cererilor de informatii cerute de conducere, activitati conexe de secretariat, bilanturi contabile etc

  • 4

    prestez servicii si expertize contabile

    Cabinet de contabilitate, Expert Contabil, Membru CECCAR, experiența de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil, prestez servicii financiar-contabile si resurse umane pentru orice tip de societate (SRL, II, PFA, CMI) cu diverse domenii de activitate. -evidenta contabila; -intocmire si depunere declaratii; -intocmire declarații unice pe CNP; -intocmire si depunere bilant; -consiliere; -resurse umane (contracte de munca, acte aditionale si decizii, REVISAL); -analiza economica la fiecare sfarsit de luna. Detin semnatura electronica si program de contabilitate. Tel

  • 1

    Angajam contabil

    Firma de contabilitate angajeaza contabil cu experienta

  • economista

    Evidenta contabila completa (gestiune-bilant),salarii, revisal, analiza economica financiara a societatii Experienta in domeniu de minim 3 ani obigatorie Persoana implicata, cu experienta in domeniul prestarilor de servicii, cunoscătoare legislație fiscala Salariul și programul de lucru se vor stabili la interviu

  • Contabilă - Servicii de contabilitate

    Contabilă, ofer servicii de contabilitate doar pentru firme noi și PFA. Preturi negociabile in functie de volumul de activitate, plata lunară pe baza de factura fiscală. Ofer și cer seriozitate.

  • 12

    Angajam contabil primar

    Agentie de turism din Bucuresti angajeaza contabil primar. Cerinte: - persoana organizata, integra, cu un simt analitic dezvoltat, atitudine proactiva; - cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - studii universitare in domeniul economic (preferabil Contabilitate și informatica de Gestiune); - experienta in Departamentul Contabilitate-Financiar; - cunostinte operare programe de contabilitate.

  • Angajez secretara

    Tahog Bal SRL Zalau angajeaza secretara pentru munca de secretariat;facturare,devize,registru de casa ,comenzi promovare firmei pe net, ect. cu experienta minima in secretariat sau fara experienta cu posibiliatea de a invata la locul de munca.Suntem la iesirea din Zalau catre SM{ langa castel} asteptam CV ul tau pe adresa noastra de mail Tel. pentru informatii .

Salvează căutarea