Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate Prahova doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Cerinte: Cunostinte limba engleza, atat verbal, cat si scris; Constituie avantaj cunoasterea limbii poloneze; Studii superioare economice; Experienta relevanta in contabilitatea firmelor de productie de cel putin 3 ani; Detinerea calitătii de expert contabil constituie un avantaj; Experienta in intocmirea raportarilor si documentelor specifice; Cunostinte solide din domeniul contabilitatii de gestiune si a contabilitatii financiare; Nivel profesional in operarea cu baze de date (Microsoft EXCEL); Nivel profesional in cunoasterea unui editor de text (Microsoft WORD); Cunostinte generale de utilizare PC; Experienta de lucru cu un soft de contabilitate ( exemplu: Ciel, Navision, Oracle, WinMentor, Saga, SAP etc.); Persoana comunicativa, implicata, pasionata de aceasta activitate si orientata catre dezvoltare profesionala. Atributii: Coordonarea si verificarea activitătii serviciului financiar-contabilitate Raspunde de organizarea si indeplinirea activitatilor in domeniul financiar-contabil, desfasurate in cadrul societatii - operare contabila pana la nivel de balanta Asigura aplicarea corecta in activitatile societatii a prevederilor actelor normative in vigoare aferente domeniilor financiar si contabilitate Raspunde de aplicarea sistemului actual de evidenta contabila stabilit prin legislatia in vigoare Mentine legatura cu ANAF pentru clarificarea oricaror neconcordante privind fisele pe platitor/ solicitare certificate atestare fiscale, etc. Intocmirea de rapoarte privind activitatea financiar contabila a societatii de care raspunde Alte atributii specifice postului Întocmirea declaratiilor lunare si periodice către bugetul de stat si celelalte autorităti Întocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale Organizează si coordonează contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislatia în vigoare; Coordonarea activitatilor legate de tranzactiile economice ale companiei din contabilitatea primara, financiara si de gestiune avand ca obiectiv respectarea cerintelor in ceea ce priveste legislatia contabila, legislatia fiscala si procedurile de audit, Indeplinirea responsabilitatilor de raportare fiscala, financiara si operationala a companiei, Asigură si răspunde de elaborarea balantei de verificare lunare si a situatiilor financiare anuale la termenele stabilite de legisla ia în vigoare; *Prin aplicarea la acest post va dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in conformitate cu legislatia specifica, in limita scopului recrutarii. Program de lucru: L-V: 08:00 - 16

  • Salveaza cautarea