Anunțuri
Finante contabilitate Timis doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania NekyGrup angajează Contabil Junior Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - 2 ani experiență - Cunoștințe: operare PC - Bună capacitate de organizare și analiză - Bune abilități de comunicare - Responsabilitate și integritate - Spirit de echipă, implicare, proactivitate - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in softul de contabilitate - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, deconturi, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate - Înregistrare deconturi de cheltuieli - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei - Activități administrative -Cunoașterea programelor necesare -Responsabilitate, seriozitate, implicare Beneficii: -salariu atractiv -contract de muncă pe perioadă nedeterminată -condiții de muncă bune în cadrul unei echipe tinere și dinamice -posibilitatea dezvoltării carierei în cadrul unei companii stabile aflată în plină ascensiune. Adresa: Platforma Incontro. Chișoda. Jud Timiș. NEKYGRUP Asteptam cv-ul dumneavostră pe publi24 sau apel la nr de telefon 0790 302 674
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Suntem in cautarea unei contabile care va face parte din echipa financiara a clinicii. La clinica Opticlass avem o echipa dinamica si ne dorim langa noi o persoana ambitioasa, proactiva,organizata si atenta la detalii. Candidatul ideal -obligatoriu studii economice superioare -abilitati foarte bune de operare calculator-pachetul Microsoft Office ( Word,Excel) -experienta in operarea sistemului informatic de contabilitate(WinMentor basic) -persoana meticuloasa, ordonata, capabila sa isi organizeze eficient proprile activitati -persoana dornica de progres si de stabilitate profesionala - varsa maxima admisa 40 de ani -experienta in contabilitate este obligatorie Oferim: Salariu motivant Mediu de lucru la standarde europene Conditii de stabilitate si evolutie profesionala. Ne puteti trimite C.V - ul pe adresa de email opticlass.secretariat@ gmail.com sau pe nr de whatsapp
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii superioare Experienta : minim 2 ani in domeniu Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu , bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare SAGA, REVISAL, HR Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate si gestiune contabila: facturi de intrare marfa servicii, facturi de cheltuieli, bonuri fiscale ,extrase bancare, state de plata,emitere facturi , deconturi de cheltuieli,etc. Mentine o legatura cu clientii si furnizorii privind facturiile si plata acestora, bilete la ordin, OP-uri. asteptam cv-urile dumneavoastra! biroul de lucru se afla pe Calea Aradului
-
Descriere Locuri de munca Firma de distributie materiale electrice si corpuri de iluminat angajeaza pentru depozitul din Timisoara Operator facturare. Responsabilitati principale: -Facturare, receptionare marfa; -Eliberare de avize si AWB-uri; -Verificare si inregistrare dispozitii livrare; -Inregistrare iesire bunuri; -Inregistrare incasari-plati Clienti-Furnizori; -Comenzi transport; -Arhivare documente. Cerinte: -Studii medii/ superioare; -Cel putin 2 ani experienta in munca din care minim 1 an ca OP PC, Pachet MS Office; -Cunoasterea Programului SOFTPRO reprezinta un avantaj; -Capabil/a sa respecte termene limita si sa lucreze in echipa; -Punctualitate, responsabilitate. Se ofera: Salariu atractiv in functie de experienta; Contract pe perioada nedeterminata + tichete de masa; Programul de lucru este fix L-V 8:00-17:00. Daca sunteti in cautarea unui loc de munca si prezinta interes oferta noastra timiteti un CV pe Publi 24, pe whatsapp sau la adresa de e-mail.
-
CONTABIL Suntem în căutarea unui CONTABIL talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre World Mediatrans. Dacă aveți o experiență solidă în domeniul contabilității și sunteți pasionat de cifre și analiză financiară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Responsabilități: Gestionarea și înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare ale companiei; Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare periodice; Monitorizarea și analizarea bugetelor și a fluxurilor de numerar; Asigurarea conformității cu reglementările fiscale și contabile ; Colaborarea cu autoritățile fiscale ; Identificarea și implementarea de îmbunătățiri ale proceselor contabile ; Întocmirea și depunerea declarațiilor lunare trimestriale anuale la instituțiile abi-litate precum și menținerea relațiilor cu acestea; Întocmirea Balanțelor si Bilanțului contabil, inventarelor; Cerințe: Experiență de minim 5 ani în domeniul contabilității, preferabil în domeniul Horeca Contabilitate; Studii superioare în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe avansate de legislație fiscală și contabilă ; Abilități excelente de analiză și interpretare a datelor financiare; Experiență în utilizarea software-urilor de contabilitate; Cunoștinte de operare calculator: Microsoft Excel, World; Bune cunoștinte de contabilitate(înregistrarea tuturor facturilor de clienți și fur-nizori, Registru de casă, bancă, note contabile, conturi contabile, TVA, mijloace fixe, etc.); Atenție la detalii și precizie în lucrul cu cifrele, abilități numerice ; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită ; Beneficii: Pachet salarial motivant corelat cu experiența individuală; Tichete de masă ; Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic ; Posibilitatea de a contribui la dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor contabile ; Dacă sunteți o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de contabilitate, vă așteptăm să aplicați pentru poziția de CONTABIL în cadrul firmei World Mediatrans. Alăturați-vă echipei noastre și contribuiți la succesul nostru financiar!
-
RESPONSABILITATI: Electrician - Asigura prestarea serviciilor de mentenanta pentru instalatii electrice de iluminat, prize, electroalimentare - Stabileste necesitatile de reparatii in functie de starea tehnica a instalatiei electrice si executa atat reparatii, cat si reconfigurari ale instalatiilor electrice. Mecanic -Asigura buna functionalitate a echipamentelor si utilajelor de productie -Executa toate lucrarile de intretinere preventiva, reparatii curente ale masinilor si instalatiilor VA ASTEPTAM LA sediul BESTFOAM din BUZIAS, str.Principala, tel.
-
Contabilă, ofer servicii de contabilitate doar pentru SRL și PFA. Preturi negociabile in functie de volumul de activitate, plata lunară pe baza de factura fiscală. Ofer și cer seriozitate.
-
Societatea CNM Account Factor membra CECCAR, ofera servicii de contabilitate complete, pentru firme mici si mijlocii. Intocmirea si transmiterea on line a declaratiilor fiscale, certificarea bilanturilor, servicii de personal (contracte de munca, acte aditionale si decizii, Revisal). Preturi accesibile si negociabile in functie de volumul de activitate si de complexitatea operatiunilor economice.