Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Fundatii-ONG

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Centru educational din Brasov cauta colaboratori pentru anul scolar 2019/2020: 1- cadru didactic cu experienta in invatamantul primar - coordonare grup de studiu (10-12 copii), program : 13.30-17.00, 1300 lei/luna net. 2- student, proaspat absolvent de studii superioare - coordonare activitati educationale grup copii (6-10 ani). Program:15.00-18.00/ 800 lei/ luna. CV - urile se vor trimite la adresa : Asteptam cu mare drag persoane responsabile, optimisete, creative, cu deschidere care mediul educational non-formal.

  • Cu peste 4 ani de experiență în cadrul Direcţiei Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului în funcția de Psiholog Clinician ,facilitator în cadrul proiectului de sprijin emotional prin metoda Sandwork Expresiv, atestat de liberă practică în psihologie clinică eliberat de Colegiul Psihologilor din România, caut un loc de muncă în acest domeniu Număr de telefon 0732136901

  • About the position: The communication staff develops and implements an effective communications strategy based on our target-audience, write, edit, and distribute content, including publications, press releases, website content, annual reports, speeches, and other marketing material that communicates the organization's activities, projects and/or services. She/he will respond to media inquiries, arrange interviews, and act as a spokesperson for the organization,establish effective relationships with journalists, and maintain a media database, seeking opportunities to enhance the visibility of COSI. All the info here - https://drive.google.com/file/d/1nA_HTmyEFT7xI4-Gd6Qo83BTydIps1tT/view?usp=sharing

  • Gradinita particulara angajam educatoare și îngrijitoare! ÎN BACĂU pentru mai multe detalii sunați 0752204340

  • Candidatul ideal - comunicativă - sinceră, dispusă la colaborare - spontană - corectă serioasă, atitudine principială în relațiile cu oamenii; Descrierea jobului - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - limba engleză scris/vorbit - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - preluarea și direcționarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice - preluarea, înregistrarea, distribuirea, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - redactarea corespondenței necesară desfășurării activității zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - asigurarea suportului administrativ Descrierea companiei Asociația pentru Dialog și Valori Universale este o asociație cu personalitate juridică neguvernamentală, apolitică şi nonprofit, desfăşurându-şi activitatea în conformitate cu legile României. ADVU își propune să identifice acele aspecte universale care ne leagă într-o structură complexă, numită umanitate Office;Piata Romana.Calea dorabantilor nr.10 Bucuresti Pentru Detaile;0040733464299 / www.advu.ro

  • SCOALA NATIONALA DE MESERII, organizatie nonprofit, deruleaza in toate judetele tarii cursuri de initiere, calificare, specializare si de scurta durata, FARA SCOATERE DIN CAMPUL MUNCII, fara taxa de inscriere, pentru meseriile: 1. Cursuri de scurta durata (50-100 ore), necesare intreprinzatorilor care deschid firme noi = 800 lei. 2. Cursuri initiere autorizate (120 ore): - stilist protezist de unghii = 800 lei, plata in 3 rate. 3. Cursuri calificare autorizate nivel III (6,5 luni): - tehnician maseur= 1500 lei, plata in 8 rate (rata 1=300 lei); 4. Cursuri calificare autorizate nivel II (4,5 luni): - frizer, coafor, manichiurist-pedichiurist = 1200 lei, plata in 6 rate (rata 1=300 lei); - deasemenea, cursuri de initiere, la pret redus; - sudor (in specialitatile din toate domeniile) - cu aviz ISCIR = 1200 lei, plata in 6 rate (rata 1=300 lei); - bucatar = 1000 lei, plata in 6 rate; - infirmiera (autorizat de catre Ministerul Sanatatii) = 1000 lei, plata in 6 rate; - ospatar (chelner), vanzator in unitati de alimentatie = 1000 lei, plata in 6 rate; - constructor structuri monolite (diverse meserii din constructii) = 1000 lei, plata in 6 rate; 5. Cursuri calificare autorizate nivel I (2,5 luni): - lucrator in comert = 800 lei, plata in 4 rate; - macelar (carmanger, transator, ciontolitor) = 800 lei, plata in 4 rate; - cofetar (patiser) = 800 lei, plata in 4 rate; - brutar = 800 lei, plata in 4 rate - confectioner - asamblor articole din textile (croitor) = 800 lei, plata in 4 rate; - agent de securitate cu atestat (ocupatie reglementata - niv.2) = 450 lei, plata in 4 rate (rata 1=200 lei); 6. Cursuri de specializare autorizate (50 ore): - instructor preparator formare (pentru cursanti cu studii medii) = 600 lei, plata in 2 rate; - stivuitorist - cu aviz ISCIR = 100 ore, 1000 lei, plata in 3 rate (rata 1=300 lei); 7. Cursuri initiere, calificare, specializare si de scurta durata pentru ORICE MESERIE (la cerere), cu plata in rate. 8. Evaluari competente diverse meserii Program cursuri flexibil, diplome recunoscute, locuri disponibile, sprijin angajare. Oferim si cursuri cu durata redusa(pe module). Cautam lectori si colaboratori atragere si inscriere cursanti, oferim comision legal foarte motivant/cursant inscris,sau 2000 lei pentru o calasa de 28 cursanti, inscrisi pentru o meserie. SCOALA NATIONALA DE MESERII doreste colaborare cu licee, scoli, colegii, universitati sau alte firme cu spatii situate central, care detin laboratoare de specialitate si care pot oferi personal (secretara, secretar, laborant, alt personal) pentru a atrage si inscrie cursantii si a organiza cursuri de calificare autorizate in spatiile respective, inclusiv cu beneficiarii de proiecte de formare profesionala realizate din fonduri europene. Costul cursurilor este deductibil din impozitul pe profit, conform Codului Fiscal. Informatii suplimentare la C N C A, la tf: 0751855929; 0755650747; 0726964482; 0763247477

  • Scoala Primara autorizata,angajam incepand cu anul scolar 2020-2021 invatatoare, cu studii de specialitate.Relatii la tel.0723027226

  • Cerințe: Cautam educatoare tanara ,vesela cu multa rabdare si indemanare. Daca esti sociabila , empatica ,iubesti copii si iti place sa te joci , trimite-ne CV-ul tau.

  • Scoala Postliceala Sanitara angajeaza director profesor pensionar.

  • ANSAMBLUL SOCIAL CRESTIN MAGURELE avand sediul in sectorul 5, Sos. Bucuresti-Magurele nr. 64 A, angajeaza Educator specializat pentru Centrul de Plasament "CASA IOSIF". In cadrul "Casei Iosif" sunt ingrijiti si educati 25 de copii ce beneficiaza de masura de protectie sociala. Aptitudini necesare; - dragoste fata de copii si intelegere pentru problemele acestora; - abilitati de comunicare interpersonala; - fermitate, consecventa; - daruire in tot ce intreprinde; - stapanire de sine;

  • Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Suceava caută experți relații externe pentru ocuparea următoarelor posturi in Secretariatul Tehnic Comun al Programului Operațional Comun România-Ucraina 2014-2020: - OFIȚER INFORMARE, COMUNICARE, SELECȚIE – 1 post (pe perioadă nedeterminată) - OFIȚER INFORMARE, COMUNICARE, SELECȚIE – 1 post (pe perioadă determinată, până in martie 2021) - OFIȚER MONITORIZARE IMPLEMENTARE – 1 post (pe perioadă nedeterminată) Termenul limită pentru depunerea dosarului de concurs este 09 Martie 2020, ora 16:00 (ora României). Pentru informatii suplimentare vă rugăm să accesați www.brctsuceava.ro sau www.ro-ua.net. Concursul se va desfășura în data de 10 Martie 2020, ora 10:00 (ora Romaniei) la sediul BRCT Suceava (Suceava, strada Bistriței, nr. 8A, etaj I). Procedura de selecție se va desfășura după cum urmează: test scris din bibliografie, test de limbă engleză, test de operare pe calculator, interviu și analiza CV-ului. Pentru informații suplimentare: Oana GRIGORAȘ, responsabil resurse umane Telefon: 0040 230 530049

  • Angajez fete cu aspect fizic placut, ambitioase,ca operator pc, ,activitate online cu sau fara experienta.Job-ul consta in promtitudine si atentie distribuitiva in a raspunde la calls, sau mail-uri sau la dialogurile directe cu diversi clienti. Cerintele sunt urmatoarele :disponibilitate,atitudine pozitiva, cunostinte o limba de circulatie internationala,preferabil EN. Programul este de 6 ore, 4 zile pe saptamana se ofera trainer dezvoltare personala,sfaturi utile despre motivare, inspiratie si strategie. castiguri de peste 3000 lei lunar! Pentru mai multe detalii lasa-mi un mesaj cu o adresa de facebook si va contactam in cel mai scurt timp posibil.

  • Colaborari în special cu pensionari și studenți dar se poate angaja orice persoana

  • Asociatia Centrul de Batrani Casa angajaeaza Asistent Social cu studii in domeniu. Pentru detalii va rugam sa apelati nr: 0736926426

  • Esti pasionat(A) de sport, ai o diploma in domeniu si te trezesti de dimineata cu gandul la miscare? VIP SPORT CLUB- Iasi cauta instructor de aerobic (fata/băiat) pentru formarea unor grupe în cadrul clubului. (contract de colaborare) Asteptam CV-ul tău.

  • Fundația Romanian Angel Appeal recrutează 4 EXPERȚI LOCALI MONITORIZARE PRACTICĂ/MENTORAT în cadrul proiectului „Profesori pregătiți-Profesori motivați”- proiect finanțat din Fondul Social European, Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa Prioritară-Educație și competențe, Obiectiv Specific 6.6 Îmbunătățirea competențelor personalului didactic în învățământul pre-universitar în vederea promovării unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor și a unei școli incluzive. Principalele responsabilități: 1. Are responsabilitatea cunoașterii informațiilor incluse în programul de formare, astfel încât să poate oferi suport cadrelor didactice care au beneficiat de formare. 2. Are responsabilitatea stabilirii unui calendar al sesiunilor de mentorat și al contactării cadrelor didactice în funcție de alocările primite de la contractor. 3. Are responsabilitatea însușirii ghidului de discuție/interviu și a înregistrării concluziilor și recomandărilor oferite în cadrul sesiunilor de mentorat. 4. Fiecare sesiune de evaluare practică/mentorat va conține și elemente de evaluare a programului de formare și a nevoilor de formare exprimate de cadrele didactice. 5. Are responsabilitatea realizării la timp și la standardele de calitate acceptate a rapoartelor periodice. Pentru alte detalii, vă rugăm să consultați informații pe site-ul Fundatiei RAA. Studii și experiență: • Studii superioare finalizate, cu durata de 4 ani; • Experiență de între 5-10 ani ani în livrare programe formare, acordare consiliere; • Experiența didactică sau de formare; • Cunoștințe de operare pe calculator; • Disponibilitate de călătorie sau bune cunoștințe operare programe comunicare (Skype, etc). Potențialii candidați sunt rugați să depună o aplicație completă constând în: - Curriculum vitae în format Europass în limba română cu specificația postului vizat (Expert local monitorizare practica/mentorat), semnat și datat pe fiecare pagină. - Copii după diplomele, atestatele și certificatele de absolvire care atestă informația conținută în CV, cu mențiunea “conform cu originalul”și semnatură pe fiecare pagină. - Copie după actul de identitate și certificatul de căsătorie (dacă este cazul), cu mențiunea “conform cu originalul”și semnatură pe fiecare pagină. - Copii după documente justificative care atestă experiență specifică, în conformitate cu cerințele postului (adeverințe, copie dupa cartea de muncă etc.), cu mențiunea “conform cu originalul”și semnatură pe fiecare pagină. Termenul limită pentru depunerea aplicațiilor este 31 ianuarie 2020, ora 17.00. Aplicațiile pot fi transmise prin e-mail la adresa : Pentru a putea procesa aplicația dumneavoastră, vă rugăm să aveți în vedere că este necesar ca, odată cu CV-ul, să transmiteți completată și semnată declarația de acord a folosirii datelor personale disponibilă pe site-ul Fundației.

  • Responsibilities: Regional Account responsibilities: Taking over the existing regional accounts from the fundraising team and further strengthen relationships; Developing and executing a strategy to consolidate and further expand the regional partners portfolio, focused on fundraising on one hand and employment of the company explorers on the other; Developing tight connections with the local authorities and other relevant stakeholders such as regional development agencies, chambers of commerce and educational institutions; Creating fundraising packages for the companies, in collaboration with the fundraising team; Keeping in touch with partners through events, formal and informal meet-ups, personalized on-line and off-line campaigns or any other solution you may bring about; Identifying and taking action on new funding opportunities, such as EU subsidies in affiliation with other regional NGOs; Maintaining and updating company’s partners database; Generating digitalization projects that the company member’s may execute; Acting as main contact and facilitator of interactions and between the explorers and the companies; Providing relevant content for the marketing team to use as advertising or promo material; Our client will be counting on you to generate employment opportunities: internships, summer jobs, part or full time. You will also be the one to facilitate and overview this process. Hub Manager responsibilities: Managing and overlooking the functioning of the local Hub; Collaborating with the engagement and capability teams to monitor and improve the experience for members, partners or visitors in the Hub; Creating and maintaining a learning and conducive atmosphere with a social twist; Developing and implementing offline engagement strategies for the members such as events, go-outs, community projects; Associating with relevant stakeholders and organizing events aimed to enhance company members’ exposure and skills. Requirements: Sales / Account management background; Very good understanding of behavioural psychology; Ability to juggle multiple accounts; A people’s person with management skills; Excellent communication skills; Preferred Qualifications: Mid-level sales person, with a tech background, with basic experience in organizing events; Must enjoy working in a remote, collaborative, fast paced environment; Must be a youthful spirit with community building skills.

  • Fundatia are un caracter complex, avand in principal un profil cultural-educativ, dar si turistic, ecologic si umanitar, scopul acesteia fiind redescoperirea si redarea autenticitatii Bucovinei prin promovarea stilului arhitectonic traditional, identificarea si restaurarea caselor specifice locului, incurajarea mestesugurilor, indeletnicirilor si traditiilor din Bucovina, pastrarea unui mediu curat si sanatos, promovarea turismului cultural. Draga bucovineanule Am trebuinta de iscusinta si stradania ta, ca musai sa te caznesti cu: - demersurile necesare inregistrarii fundatiei; - atragerea de membrii și voluntari care sa asigure realizarea obiectivelor fundatiei; - organizarea de campanii si evenimente; - implementarea, dezvoltarea si coordonarea unei strategii pentru atragerea de fonduri; - identificarea de oportunitati, proiecte, reglementari, precum si de sponsori, finantatori, donatori, in vederea realizarii obiectivelor propuse; - gestionarea site-lui propriu si a bazei de date cu partenerii si alte ONG-uri; - coordonarea activitatii Fundatiei. Pentru asta ar trebui sa fii: -persoana dinamica, pozitiva, capabila sa motiveze persoanele din jur; -sa ai studii superioare; -bun cunoscator al limbii romane dar si al unei limbi straine la nivel conversational; - permis de conducere B; - disponibilitate la deplasari; - activitatea anterioara in cadrul unui ONG reprezinta un avantaj; - si bineinteles sa crezi in munca ce ai sa o faci. Iti pot oferi: - recompensa financiara complexa in functie de experienta, implicare si rezultate; - posibilitatea de a deveni membru al Fundatiei si al Consiliului director; - autoturism pentru deplasari; - desfasurarea activitatii intr-o atmosfera placuta, prietenoasa si constructiva.

  • Fundatia are un caracter complex, avand in principal un profil cultural-educativ, dar si turistic, ecologic si umanitar, scopul acesteia fiind redescoperirea si redarea autenticitatii Bucovinei prin promovarea stilului arhitectonic traditional, identificarea si restaurarea caselor specifice locului, incurajarea mestesugurilor, indeletnicirilor si traditiilor din Bucovina, pastrarea unui mediu curat si sanatos, promovarea turismului cultural. Draga bucovineanule Am trebuinta de iscusinta si stradania ta, ca musai sa te caznesti cu: - demersurile necesare inregistrarii fundatiei; - atragerea de membrii și voluntari care sa asigure realizarea obiectivelor fundatiei; - organizarea de campanii si evenimente; - implementarea, dezvoltarea si coordonarea unei strategii pentru atragerea de fonduri; - identificarea de oportunitati, proiecte, reglementari, precum si de sponsori, finantatori, donatori, in vederea realizarii obiectivelor propuse; - gestionarea site-lui propriu si a bazei de date cu partenerii si alte ONG-uri; - coordonarea activitatii Fundatiei. Pentru asta ar trebui sa fii: -persoana dinamica, pozitiva, capabila sa motiveze persoanele din jur; -sa ai studii superioare; -bun cunoscator al limbii romane dar si al unei limbi straine la nivel conversational; - permis de conducere B; - disponibilitate la deplasari; - activitatea anterioara in cadrul unui ONG reprezinta un avantaj; - si bineinteles sa crezi in munca ce ai sa o faci. Iti pot oferi: - recompensa financiara complexa in functie de experienta, implicare si rezultate; - posibilitatea de a deveni membru al Fundatiei si al Consiliului director; - autoturism pentru deplasari; - desfasurarea activitatii intr-o atmosfera placuta, prietenoasa si constructiva.

  • Salveaza cautarea