Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Fundatii-ONG Bucuresti

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cumparam creante, drepturi banesti sau de alta natura, actiuni in justitie, hotarari judecatoresti, drepturi litigioase de orice natura, inclusiv funciare (legea nr. 18/1991, 112/1995, 9/1998, 1/2000, 10/2001, 290/2003, 247/2005), instrumente de plata neacceptate (cecuri, refuz plata, cambii, bilete la ordin), drepturi autor, drepturi succesorale, conexe, marci, brevete de inventie, actiuni societati (listate sau nelistate), preluam actionariatul firmelor cu datorii mari la banci, cu conditia ca: acestea sa detina patrimonii, terenuri, case / hoteluri, fabrici, investitii, etc.

  • CUMPARAM CREANŢE (DATORII) EXTREM DE DIFICIL DE ÎNCASAT / RECUPERAT, CREANTE PRESCRISE, DEBITORI PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE. I. Cumparam urmatoarele categorii de creanţe: 1. Creanţe neprescrise, dificil de încasat, afectate de urmatoarele dificultaţi la încasare: debitorii nu pot fi gasiţi, documentele justificative sunt insuficiente, debitorul contesta creanţa,etc; 2. Creanţe extrem de dificil de încasat pentru care ati avut si nu mai aveţi nici un act justificativ, sau aveţi acte care nu sunt in totalitate explicite pentru creanta dumneavoastra; 3. Creanţe asupra unor debitori aflaţi în insolvenţa sau faliment, inclusiv creanţele accesorii şi subsidiare bugetare, de restituire a impozitelor şi taxelor de la buget. 4.Creanţe prescrise, cu vechimea cuprinsa între 1 - 20 ani, pentru care a fost invocata şi opusa de catre debitor prescripţia extinctiva sau nu. II. Modalitatea de plata: După un studiu complex şi gratuit de solvabilitate a debitorului şi o evaluare a eforturilor şi implicaţiilor necesare, vă întocmim oferta financiară propriu-zisă, pentru creanţele dumneavoastra, în funcţie de vechime, dificultate, cuantum, oferta variază. AVEŢI POSIBILITATEA SA OPTAŢI PENTRU UNA DINTRE URMATOARELE OFERTE: 1. La incheierea contractului: 2% - 15% din valoarea nominala a creanţei dumneavoastra, preţ, care se structureaza în funcţie de mai mulţi factori: a) suma, cuantumul creanţei; b) situaţia debitorului; c) vechimea creanţei; d) debitorul şi solvabilitatea acesuia; e) documentele justificative şi temeinicia acestora; III. De reţinut: Activitatea descrisa se manifesta şi se caracterizeaza printr-o activitate profesionala cu caracter permanent. Cumparam creanţe, si suntem dispuşi sa achiziţionam creanţele dumneavoastra ori de câte ori va veţi manifesta interesul de a le înstrăina, daca ajungem la un acord de voinţa.

  • ANSAMBLUL SOCIAL CRESTIN MAGURELE avand sediul in sectorul 5, Sos. Bucuresti-Magurele nr. 64 A, angajeaza Educator specializat pentru Centrul de Plasament "CASA IOSIF". In cadrul "Casei Iosif" sunt ingrijiti si educati 25 de copii ce beneficiaza de masura de protectie sociala. Aptitudini necesare; - dragoste fata de copii si intelegere pentru problemele acestora; - abilitati de comunicare interpersonala; - fermitate, consecventa; - daruire in tot ce intreprinde; - stapanire de sine;

  • Cu peste 4 ani de experiență în cadrul Direcţiei Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului în funcția de Psiholog Clinician ,facilitator în cadrul proiectului de sprijin emotional prin metoda Sandwork Expresiv, atestat de liberă practică în psihologie clinică eliberat de Colegiul Psihologilor din România, caut un loc de muncă în acest domeniu Număr de telefon 0732136901

  • About the position: The assistant coordinator is a person who works directly under the head coordinator in the planning and implementing the local activities and events or Erasmus+projects. He/she will generally have an active role in the planning process, working directly with other team members and especially foreign ESC volunteers,collaborators, partners and other stakeholders. In some cases, the assistant coordinator will direct or lead COSI's team members, he will hold weekly meetings in order to discuss upcoming projects and agendas. All info here - https://drive.google.com/file/d/1vF4JN93MZikARjCTtdoWp_Nuq0mhp2Y5/view?usp=sharing

  • About the position: The communication staff develops and implements an effective communications strategy based on our target-audience, write, edit, and distribute content, including publications, press releases, website content, annual reports, speeches, and other marketing material that communicates the organization's activities, projects and/or services. She/he will respond to media inquiries, arrange interviews, and act as a spokesperson for the organization,establish effective relationships with journalists, and maintain a media database, seeking opportunities to enhance the visibility of COSI. All the info here - https://drive.google.com/file/d/1nA_HTmyEFT7xI4-Gd6Qo83BTydIps1tT/view?usp=sharing

  • Candidatul ideal - comunicativă - sinceră, dispusă la colaborare - spontană - corectă serioasă, atitudine principială în relațiile cu oamenii; Descrierea jobului - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - limba engleză scris/vorbit - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - preluarea și direcționarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice - preluarea, înregistrarea, distribuirea, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - redactarea corespondenței necesară desfășurării activității zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - asigurarea suportului administrativ Descrierea companiei Asociația pentru Dialog și Valori Universale este o asociație cu personalitate juridică neguvernamentală, apolitică şi nonprofit, desfăşurându-şi activitatea în conformitate cu legile României. ADVU își propune să identifice acele aspecte universale care ne leagă într-o structură complexă, numită umanitate Office;Piata Romana.Calea dorabantilor nr.10 Bucuresti Pentru Detaile;0040733464299 / www.advu.ro

  • Club sportiv angajeaza part-time, instructor/antrenor pentru initierea copiilor in baschet. Acceptam si student/studenta care au practicat/practica baschet Cerinte: - persoana calma, - dorinta si capacitatea de a lucra cu copii, - seriozitate, creativitate, dinamism, - punctualitate. Asteptam CV-ul dvs. insotit si de o fotografie recenta, pe adresa de e-mail baschetclubsuperfly@gmail.com. Pentru detalii nr de telefon 0774.684.725 Va asteptam

  • Colaborari în special cu pensionari și studenți dar se poate angaja orice persoana

  • Iti place sa te joci? Iubesti copiii? Vino in echipa noastra la cea mai noua gradinita din centrul orasului! Cautam o persoana calda, blanda, iubitoare, vesela care sa copilareasca alaturi de noi in fiecare zi, la gradinita! Pentru informatii suplimentare, contacteaza-ne!

  • Fundația Romanian Angel Appeal recrutează 4 EXPERȚI LOCALI MONITORIZARE PRACTICĂ/MENTORAT în cadrul proiectului „Profesori pregătiți-Profesori motivați”- proiect finanțat din Fondul Social European, Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa Prioritară-Educație și competențe, Obiectiv Specific 6.6 Îmbunătățirea competențelor personalului didactic în învățământul pre-universitar în vederea promovării unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor și a unei școli incluzive. Principalele responsabilități: 1. Are responsabilitatea cunoașterii informațiilor incluse în programul de formare, astfel încât să poate oferi suport cadrelor didactice care au beneficiat de formare. 2. Are responsabilitatea stabilirii unui calendar al sesiunilor de mentorat și al contactării cadrelor didactice în funcție de alocările primite de la contractor. 3. Are responsabilitatea însușirii ghidului de discuție/interviu și a înregistrării concluziilor și recomandărilor oferite în cadrul sesiunilor de mentorat. 4. Fiecare sesiune de evaluare practică/mentorat va conține și elemente de evaluare a programului de formare și a nevoilor de formare exprimate de cadrele didactice. 5. Are responsabilitatea realizării la timp și la standardele de calitate acceptate a rapoartelor periodice. Pentru alte detalii, vă rugăm să consultați informații pe site-ul Fundatiei RAA. Studii și experiență: • Studii superioare finalizate, cu durata de 4 ani; • Experiență de între 5-10 ani ani în livrare programe formare, acordare consiliere; • Experiența didactică sau de formare; • Cunoștințe de operare pe calculator; • Disponibilitate de călătorie sau bune cunoștințe operare programe comunicare (Skype, etc). Potențialii candidați sunt rugați să depună o aplicație completă constând în: - Curriculum vitae în format Europass în limba română cu specificația postului vizat (Expert local monitorizare practica/mentorat), semnat și datat pe fiecare pagină. - Copii după diplomele, atestatele și certificatele de absolvire care atestă informația conținută în CV, cu mențiunea “conform cu originalul”și semnatură pe fiecare pagină. - Copie după actul de identitate și certificatul de căsătorie (dacă este cazul), cu mențiunea “conform cu originalul”și semnatură pe fiecare pagină. - Copii după documente justificative care atestă experiență specifică, în conformitate cu cerințele postului (adeverințe, copie dupa cartea de muncă etc.), cu mențiunea “conform cu originalul”și semnatură pe fiecare pagină. Termenul limită pentru depunerea aplicațiilor este 31 ianuarie 2020, ora 17.00. Aplicațiile pot fi transmise prin e-mail la adresa : Pentru a putea procesa aplicația dumneavoastră, vă rugăm să aveți în vedere că este necesar ca, odată cu CV-ul, să transmiteți completată și semnată declarația de acord a folosirii datelor personale disponibilă pe site-ul Fundației.

  • Cautam educatoare vorbitoare de Limba Engleza pentru gradinita noua in Sectorul 6, pe Prelungirea Ghencea. Cautam un om care sa simta bucuria de a lucra cu copiii, sa fie creativ, cu initiativa, punctual si responsabil. Cautam o educatoare cu vorba dulce, care sa stie sa iti lase grijile deoparte si sa-si pastreze intotdeauna zambetul pe buze. Cautam un om care stie sa imparta bucurie in jur, cu experienta in a lucra cu copiii si calificare in domeniul educatiei. Se ofera un mediu cald, o echipa tanara, respect, sustinere, salariu atractiv (negociabil), cresteri anuale, contract individual de munca, program discutabil 08.00-17.00.Cautam o educatoare cu vorba dulce, care sa stie sa isi lase grijile deoparte si sa-si pastreze intotdeauna zambetul pe buze. Cerinte: -experienta in a lucra cu copiii – obligatorie; -calificare in domeniul educatiei; -sa cunoasca etapele de dezvoltare ale unui copil; -sa cunoasca limba germana sau limba engleza; - sa cunoasca psihologia copilului; -sa fie punctual si responsabil; -sa fie creativ; -sa aiba initiativa; -sa cunoasca limba engleza Program: 08.00-17.00 sau in ture 08.00-13.00/08.00-19.00

  • Doresc sa lucrez ca educator specializat in centre de copii.

  • Asociația Help Nicolas Andrei, Bucuresti, sector 4, își mărește echipa! Dacă esti student sau absolvent de PSIHOLOGIE, PSIHOPEDAGOGIE SPECIALĂ, PSIHOSOCIOLOGIE (sau domenii conexe), ești un bun comunicator și îți place să lucrezi cu copiii, vino alături de noi ✨Echipă dinamică, dispusă să te ajute când ai nevoie și de la care poți învăța secretele terapiilor pentru copii. ‼️Sună-ne la 0772 217 670/ 0765 778 315 să programăm o întâlnire‼️

  • Salveaza cautarea