Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: magazine Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de securitate si Dispeceri pentru Obiectivul Black Sea din localitatea VADU Locatia: Vadu Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor patrulare. (AGENT DE SECURITATE) Activitati specifice de monitorizare video, coordoneaza actiunile de interventie, monitorizeaza functionarea aparaturii folosite. (DISPECER) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Cofetaria Royal își mărește echipa! Angajăm Cofetar. Program de lucru: Luni - Vineri Dacă ești o persoană serioasa si responsabila, ordonată, dornica de munca, si dorința de perfecționare continuă atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Salariul este negociabil în funcție de experiența anterioară și vechimea pe un post similar. Se ofera bonuri de masa. Cei interesați sunt rugați să ne contacteze.
-
Promovat
Candidatul Ideal Atitudine pozitiva; Spirit de observatie si atentie la detalii; Amabilitate, calm; Asumarea responsabilitatilor; Rezistenta la stres; Minim 2 ani experienta. Descrierea jobului Efectueaza operatii de curatenie si intretine curatenia in toate spatiile interioare ale cladirii (birouri, sala de mese), conform sarcinilor (curatat mobilier, aspirat, spalat pavimente); Respecta regulile de igiena in toate spatiile; Asigura igienizarea continua a toaletelor; Asigura curatenia in sala de mese si bucatarie, curatarea obiectelor din bucatarie (vase, mobilier, frigider, aragaz, cuptor microunde); Gestioneaza stocul produselor de igiena si curatenie; Evacueaza gunoiul in spatiile destinate; Locatie Bucuresti Program de lucru de 8 ore zi L-V, interval orar 05.00-13.00. Se oferta salariul motivant , decont transport STB Metrorex, polita asigurare medicala, pachet beneficii flexibile in cadrul platformei Benefit.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Agentia de ocupare a fortei de munca din Olanda cauta personal pentru clientii sai care detin ferme de porci. Curățarea grajdurilor, ajutarea la mutarile interne ale animalelor, pregătirea animalelor pentru încărcare și ajutor, îngrijirea porcilor: hrănirea, îngrijirea porcilor bolnavi, administrarea de antibiotice etc. Munca se desfășoară în interiorul grajdurilor moderne. Clima este bună. Atmosfera atunci când lucrează în jurul animalelor trebuie să fie calmă pentru a le menține animalele relaxate. Igiena este importantă din cauza riscului de îmbolnăvire la animale. Detalii angajare: -contract de munca olandez prin agentie, stabil; -salariu brut pe ora : 12,12 euro, în funcție de experiență se poate negocia; -plata salariului saptamanal, in euro (dupa 26 de saptamani salariul se plateste la fiecare 4 saptamani); -cazare in case cu camere de 1-2 persoane, cost inchiriere: 96,50 euro/saptamana (casele au bucatarie complet utilata, toalete si dusuri, masina de spalat si uscator, internet WiFi gratuit) - asigurare de sanatate, cost: 33,50 euro/saptamana Transportul la si de la locul de munca se face cu bicicleta, care este oferita de agentie si pentru care se retine o garantie de 50 euro (se returneaza la sfarsitul contractului daca bicicleta este predata in stare buna sau nu s-a pierdut) . Dacă distanța până la locul de muncă este mai mare de 6 km, atunci agenția pune la dispoziție una dintre mașinile deținute. Cerințe: - experienta de munca in ferme de porci, in special pe comunitate; - cunoștințe bune de limba engleză (limba germană sau olandeză constituie un avantaj); - permis de conducere; - cazier judiciar curat; -persoane serioase, cu motivatie de munca; Documente necesare pentru angajare in Olanda: act identitate, extras cont bancar in euro, cazier judiciar. Vă rugăm să aplicați pentru locurile de muncă numai dacă îndepliniți cerințele. Așteptăm CV-ul tău la adresa de email: recruitment(@)bamworks.eu
-
Hotel Alcor cu sediul in Statiunea Mamaia angajeaza pentru sezonul estival 2024 urmatoarele categorii de personal: bucatar; ajutor bucatar; ospatari; ajutori ospatari; barman; curier.
-
Buna ziua, suntem o firma din Resita/Caras-Severin de automatizari -mentenanta/modernizari/sisteme noi - parte electrica, care ne desfasuram activitatea atat pe teritoriul Romaniei cat si pe teritoriul Germaniei. Cautam o persoana calificata, serioasa, pentru intretinere si reparatii intr-o firma din Mannheim/Germania. Cerinte: - Cunostinte de baza de electrotehnica generala - Cunoasterea aparatajului uzual din tablourile electrice si de automatizare (contactori, relee etc...) - Interpretare si intelegere usoara a schemelor electrice si de automatizare - Indeminare si precizie in uzinarea tablourilor electrice si de automatizare - Minme cunostinte de electronica - Minme cunostinte de sisteme de reglare automata - Disponibilitate pentru deplasari in Germania - Permis de conducere cat B + mijloc de transport privat necesare -distante acceptabile!- - Se asigura suport si formare profesionala extinsa pentru un candidat cu cunostinte de baza solide - Cunoasterea limbii germane constituie un avantaj dar nu este absolut necesara - Varsta cuprinsa intre 27 si 50 de ani Oferim conditii de lucru foarte bune si un pachet salarial atractiv: - Carte de munca in Romania - Salariu in functie de orele lucrate (de regula 175 ore pe luna - luni vineri) - Incepand de la 12 /ora-net in functie de calificare si experienta - Siguranta locului de munca - Cazare asigurata inclusă, fără costuri suplimentare! - Nu se plateste comision sau taxe!!! Va rugam doar intentii serioase impreuna cu CV-ul dumesvoastra si numar de telefon la adresa : mcs_ap(at)yahoo(punct)com Va multumim!
-
Descrierea jobului: Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii; Intocmirea ordinelor de plata numai pentru impozitele si taxele in relatia cu ANAF si transmiterea acestora catre clienti; Intocmirea si transmiterea declaratiilor 1 , intrastat si mentinerea legaturii cu ANAF si administratiile locale. Inchidere balanta lunara, elaborarea lunara de situatii financiare consolidate in Lei si Euro. Intocmirea situatiilor financiare semestriale anuale Arhivarea documentelor financiar-contabile; Mentinerea unei bune relatii cu clientii.
-
Angajez sudori argon si lacatusi pentru lucrari cu teva de inox in statiile de tratare apa potabila si statii de epurare
-
BRASOVEANU NATALIA, angajeaza o persoana pe postul de Guvernantă. Interviul va avea loc la adresa din Municipiul Bucuresti, Calea Rahovei, nr. 219, bl. 13, sc. C, et. 8, ap. 101, Sector 5, in data de 01 aprilie 2024, ora 08:00.
-
Angajam tâmplari, montatori, operatori utilaje producție mobilier, cu sau fara experienta. Vei lucra intr-o echipa tanara si colegi pasionati, cu care suntem impreuna de peste 10 ani. Conditii de munca excelente, totul este nou! Program de munca zi, luni-vineri;Oferim salariu atractiv + bonusuri,toate liberele legale, concediu de odihna, alte prevederi legale. Va rugam sa ne contactati de luni pana vineri la telefon sau la adresa de mail. Adresa unde se afla atelierul este:Strada Bârlea nr14,lângă mall liberty center.
-
Îți dorești un loc de muncă stabil?? Dragelor, ne mărim echipa!!! Dacă ești o persoana empatica energica și cu drag de semenii,lucrezi organizat și ai spirit de echipa?!! Casa Pius,centru de îngrijire peroane vârstnice,angajaza im conditii foarte bune -Infirmiere -Femeie de serviciu Salariu atractiv, program flexibil, colectiv si oamenii faini! Pentru detalii,nu ezitați sa ne contactați la numerele de telefon sau .
-
Cautam pentru o companie din mediul industrial, situata in Poiana Lacului, Tehnician automatist. Beneficii: Salariu atractiv Contract pe perioada nedeterminata Asigurare medicala privata Bonusuri si Prima Paste, Vacanta, Craciun; Tichete de masa: 30 lei zi Transport asigurat pe rutele deja stabilite Cerinte: Experienta in mentenanta echipamentelor de joasa tensiune Cunostinte de elemente de automatizare Disponibilitate de lucru in 3 schimburi; Pentru mai multe detalii, puteti suna la
-
Căutăm un Colaborator Strategic la Distanță proactiv și versatil pentru a sprijini managerul nostru în activitățile operaționale zilnice. Candidatul ideal este o persoană de încredere, capabilă să învețe rapid și să gestioneze o varietate de sarcini în mod independent. Câteva exemple de responsabilități: - Scrierea și gestionarea secvențelor de emailuri pentru potențiali clienți. - Traducerea și actualizarea conținutului pe site-ul nostru în diverse limbi. - Modificarea imaginilor pentru site-urile web. - Asistarea angajaților în diverse sarcini administrative. - Căutarea și coordonarea profesioniștilor pe platforme freelance. - Monitorizarea și asigurarea completării rapoartelor zilnice. Cerințe: - Excelente abilități de comunicare în italiană, atât scris cât și vorbit. - Excelente abilități de comunicare în engleză, atât scris cât și vorbit. - Abilități de rezolvare a problemelor și de învățare autonomă. - Experiență cu instrumente de comunicare la distanță și gestionarea proiectelor. - Excelente competențe informatice: utilizarea Google Docs, ChatGPT, etc. - Disponibilitatea de a călători ocazional pentru întâlniri și formări. Căutăm o persoană excepțional de inteligentă și autodidactă, obișnuită să navigheze și să rezolve provocări operaționale complexe cu un grad înalt de autonomie. Vei fi punctul nostru de referință zilnic pentru a asigura că activitățile operaționale susțin eficient strategiile noastre de afaceri, lucrând în strânsă colaborare cu managerul nostru la distanță. Dacă ești o persoană dinamică, cu o puternică capacitate organizațională și dornică de a lucra într-un mediu provocator și în rapidă evoluție, trimite-ne candidatura ta!
-
Firma partenera Tazz by eMag angajeaza curieri. Postul consta in ridicarea si livrarea comenzilor de la restaurante / magazine partenere si livrate la domiciliul clientului. Zone: Bucuresti / Cluj Napoca cu începere imediata plata saptamanala programul este 100% flexibil se ofera sprijin si suport oricat este nevoie Se livreaza cu vehicul propriu: autoturism bicicleta trotineta scuter
-
Firma de import-export angajează pentru postul de asistenta manager o persoana feminina cu vârsta intre 25-35 ani având abilități de comunicare , minim studii medii si permis de conducere categ B dispuse pentru program part-time și însoțire in deplasări . Se oferă autoturism de serviciu și salariu decent . Se vor selecta doar CV completat cu experiență , studii si cu foto care se pot atașa la acest anunț .
-
Doamna îngrijesc bătrâni la domiciliu( schimbat,spălat,alimentat) exclus menaj gătit
-
SANGES TRANS angajeaza soferi basculanta: Cerintele postului: -permis de conducere categoriile B, C, E; -minim un an experienta curse interne -seriozitate. Se ofera salariu atractiv. Relatii la telefon:
-
Candidatul Ideal - persoana dinamica, responsabila, serioasa - atentie distributiva; - capacitate buna de comunicare; - atestat de securitate; - experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Descrierea jobului - sa pazeasca obiectivul, bunurile si valorile nominalizate in planul de paza si sa asigure integritatea acestora si raporteaza eventualele evenimente; - sa dea dovada de vigilenta si spirit de raspundere in timpul exercitarii serviciului respectand indatoririle ce ii revin - efectueaza controlul la intrarea, respectiv iesirea din incinta a persoanelor si mijloacelor de transport prin verificarea actelor de insotire a marfurilor;
-
Perfect Interiors, angajează muncitori construcții, amenajări interioare, montaj gresie faianta, glet, lavabil, parchet, instalații sanitare. Șalariu 4000- 6000 ron, la care se adaugă bonusuri de performanță și calitate.
-
Societate de transport intern, angajam soferi la prelata, masini de cereale si masini de transport produse balastate (soferi TIR, categoria C+E). Oferim salariu atractiv in suma de 7000-10000 lei. Pentru cei interesati, putem fi contactati pentru detalii la numarul .
-
ANGAJEZ INSTALATOR CU si Fără EXPERIENTA salariu atractiv de la 4000>5000 program flexibil LUNI _ VINERI 08_17 pentru detalii suplimentare va rog să-mi trimiteți un cv / sau la tel
-
Angajam sofer profesionist cat C+E, curse externe tur-retur .Mai multe detalii la tel.
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp